Ach, jij gaat voor de politie bepalen wat hun prioriteiten moeten zijn? Omdat het 'jouw belasting geld' is? Inderdaad, arrogantie IS je niet onbekend.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Resources zijn beperkt en iedere agent die naar de theoretische poema zoekt, vangt geen overvallers, is niet bezig met onbraken, of andere (zeer reele) criminaliteit.
Ik woon op de veluwe, ik heb hem ook nog nooit gezien.quote:Ik ben vaak op de veluwe, en heb nog nooit een poema gezien.
We???? Jij. Arrogantie ten top weer. Jij komt met je zolderkamertheorie aan dat het geen poema is. Jij sluit met die theorie van je 100% uit dat het geen poema kan zijn. Wederom arrogantie.quote:Mensen lopen te gillen over de foto´s van een poema, terwijl we hier duidelijk hebben aangetoont dat het een poes is op die foto´s.
quote:Er zijn ook zat mensen die beweren aliens en vliegende schotels te hebben gezien, waarom daar geen resources aan besteden? Speciale Alien Jagers inhuren?
quote:Wie weet willen ze wel de wereld veroveren, en de overheid doet er niets aan.
quote:Ik zie je nog steeds alleen maar anderen beschuldigen van arrogantie en niets hardmaken.
Als burger in een democratie mag ik daar kritiek op hebben, zo functioneerd een democratie.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:35 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ach, jij gaat voor de politie bepalen wat hun prioriteiten moeten zijn? Omdat het 'jouw belasting geld' is? Inderdaad, arrogantie IS je niet onbekend.
[..]
Toon maar aan dat die foto analyses hier niet kloppen dan.quote:We???? Jij. Arrogantie ten top weer. Jij komt met je zolderkamertheorie aan dat het geen poema is.
Nee, ik zeg dat er geen enkel bewijs voor is, en de foto´s en video van een poesje zijnquote:Jij sluit met die theorie van je 100% uit dat het geen poema kan zijn. Wederom arrogantie.
Ik zie niet in waarom, er is geen enkele reden om aan te nemen dat er eentje is, net zo min als groene mannetjes die de wereld willen veroveren-quote:Ja en dus? Betekent dat dan ook meteen dat je niet naar poema's mag zoeken?
Precies, jij kan alleen maar andere mensen beschuldigen van arrogantie, maar een contra analyse van de foto´s daar begin je niet aan.quote:[..]Wie zegt dat ik iets hard wil makem? Ik zeg dat ik niet met 100% kan zeggen dat het GEEN poema kan zijn. Jij zegt dat jij met 100% zekerheid kan zeggen dat het GEEN poema is. Dat is een groot verschil.
En gezien jouw discussie stijl zou ik zeggen dat jij een puberend meisje bent.quote:Wat een logica hou jij erop na zeg. Je zou bijna zeggen dat je een vrouw was.
Ah, nee, je hebt helemaal gelijk. Jij vervult nu slechts je rol als onderdeel van de democratie. Hoe stom van mij om daar kritiek op te hebben zeg. Je hebt gelijk, je gaat je gang maar met je mooie theorieen en ontkrachtingen. Het maakt me verder ook niet zo heel veel uit. Ik hoop dat het geen poema is en dat het bewijs daarvoor snel zal komen. Voor de rest boeit het me nu niet zo meer. Succes!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Als burger in een democratie mag ik daar kritiek op hebben, zo functioneerd een democratie.
Dat is geen arrogantie.
Kortom, je staat met je mond vol tanden en gaat stiftenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ah, nee, je hebt helemaal gelijk. Jij vervult nu slechts je rol als onderdeel van de democratie. Hoe stom van mij om daar kritiek op te hebben zeg. Je hebt gelijk, je gaat je gang maar met je mooie theorieen en ontkrachtingen. Het maakt me verder ook niet zo heel veel uit. Ik hoop dat het geen poema is en dat het bewijs daarvoor snel zal komen. Voor de rest boeit het me nu niet zo meer. Succes!
Kijk, van Voorst tot Voorst heeft daar wel een punt.quote:109 Teletekst ma 04 jul
Poemavangers krijgen concurrentie
HOENDERLOO Het Nationaal Park De Hoge
Veluwe heeft een eigen poemavangteam
samengesteld van een scherpschutter,een
dierenarts en een speurhond.De poema is
overigens nog nooit in het park gezien.
Directeur Van Voorst tot Voorst denkt
dat zijn team net zo veel kans heeft de
poema te vangen als Pantera."Die
organisatie is waarschijnlijk goed in
het houden van katachtigen in kooien,
maar vangen is een ander verhaal".
Van Voorst is verbaasd over het daggeld
dat Pantera van de gemeente Apeldoorn
krijgt."Het is wel belastinggeld.Waarom
geen behoorlijke beloning als Pantera
de poema in een kooi kan laten zien?"
Ja. En dan gezellig met Drs P. op de trojka over de Veluwe.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Als er al een poema zou zijn, zie ik idd geen enkele reden om het te vangen. Sterker nog, ik zou het liefst meer lynxen en wolven zien.
daar ben ik wel is geweest ja zoiets moeten ze van de veluwe makenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Spec, er is een giganties oefenterrein in het oosten van Duitsland, waar wolven lopen, iedereen vind dat leuk, en als er af en toe een schaap wordt gepakt wordt de schade vergoed. Das goedkoper dan de actie nu op de veluwe.
Gewoon laten lopen die beesten.
*kucht* bullshit *kuch*quote:Op maandag 4 juli 2005 20:22 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.telegravin.nl/ met een Apache op zoek naar de poema![]()
idd. fout filmpjequote:
die relklonen worden ook steeds beter zegquote:
Inderdaad! Afmaken die kutbeesten.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Alle dieren vrij. Ik heb ook een hekel aan dierentuinen. Leeuwen opsluiten, olifanten achter tralies
Hoe durven ze. Dieren zijn geen objecten maar levende wezens.
Willen mensen dieren zien dan zoeken ze maar op googleOf ze gaan naar Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |