Om kopduels te oefenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Suijk het volgende:
Waarom gaat feyenoord in godsnaam naar China?
Geld en ze spelen tegen wat leuke tegenstanders geloof ik. Estudiantes en Liverpool?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Suijk het volgende:
Waarom gaat feyenoord in godsnaam naar China?
Bolton Wanderers lees ik op die Ego site.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geld en ze spelen tegen wat leuke tegenstanders geloof ik. Estudiantes en Liverpool?
Geen idee wat het opleverd, maar het zal best wel lucratief zijn!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bolton Wanderers lees ik op die Ego site.
Vind het altijd wat vreemd als je zo heel ver weg gaat voor een paar wedstrijdjes. Hoeveel levert dat dan ongeveer op?
Joh.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef Sloggi het volgende:
Cart_man: Zuiverloon zal wel als middenvelder worden genoemd omdat hij tegen Nigeria daar werd neergezet door De Haan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Joh.
Feijenoord heeft zijn verdedigende centrale middenvelder dus gevonden.![]()
Tja foppe de haan kan ik ook niet serieus nemen. Dat is echt een waardeloze trainer zeg. Het is ronduit belachelijk dat Zuiverloon niet speelde maar Tiendallie en vd Struik wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef Sloggi het volgende:
Cart_man: Zuiverloon zal wel als middenvelder worden genoemd omdat hij tegen Nigeria daar werd neergezet door De Haan.
Zou wat zijn als de bal stil ingeschoten werdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef Zjakkie het volgende:
Bovendien bewoog de bal
Het is wel the Sun, maar toch.quote:MIDDLESBROUGH hitman Jimmy Floyd Hasselbaink has become a £3million target for Feyenoord.
The ex-Chelsea star is wanted by the Dutch giants to replace Dirk Kuyt, who is on his way out.
Bron: www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2005290485,00.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |