Wat heeft dat er mee vandoen? iemand haten + dat die best aardig kan zijn. Iedereen heeft wel iemand die die niet moet/haat maar ook die mensen kunnen best aardig overkomen soms. Maar LA op de fiets + LA privé is een wereld van verschil. En dat heeft puur te maken met de heftige media aandacht. En dat die dan soms van die uitspraken doet die nergens op slaan en die niet gepast zijn OK dat gebeurd iedereen wel eens. Alleen het verschil is als Lance het zegt zit de media er bovenop. Zegt een Mancebo zoiets dan hoor je niemand erover omdat de belangstelling kleiner is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Vanavond half 9, Mart Smeets met Lance Armstrong. Schijnt leuk te worden, vooral voor de Armstrong-haters om eens te zien dat ie best aardig kan zijn.
Toen ik vorig jaar dat interview zag met Armstrong van Smeets kreeg ik ineens veel meer waardering voor hem als persoon en dan toch ook gelijkertijd als renner. Is wel leuk om te zien hoe hij en Smeets soms lopen te zeuren tegen elkaar...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee vandoen? iemand haten + dat die best aardig kan zijn. Iedereen heeft wel iemand die die niet moet/haat maar ook die mensen kunnen best aardig overkomen soms. Maar LA op de fiets + LA privé is een wereld van verschil. En dat heeft puur te maken met de heftige media aandacht. En dat die dan soms van die uitspraken doet die nergens op slaan en die niet gepast zijn OK dat gebeurd iedereen wel eens. Alleen het verschil is als Lance het zegt zit de media er bovenop. Zegt een Mancebo zoiets dan hoor je niemand erover omdat de belangstelling kleiner is.
Maar die docu-soap lijkt me wel leuk. Vooral die introductie op TV dat die 260 km ging trainen zonder volgwagen. En dat die dan elk uur een snicker, cola en nog wat tot zich nam en dat voor 8u lang. Op de manier hoe hij dat zei was wel leuk.
Tuurlijk hij bespeelt de media en alle andere mensen op een dusdanige manier, dat het vanzelfsprekend is dat we dingen van hem gaan aannemen. En dat het dan ook per definitie meteen de waarheid is. Smeets gelooft het iig allemaal en zo zijn er nog een hoop mensen. Maar als je het objectief bekijkt zitten er ook ogen en haken (of hoe noem je dat) aan en zullen ook dingen gewoon niet kloppen. Maar dat is bij iedereen wel alleen bij Lance meer omdat je dan weer op het aspect van de vele aandacht komt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Naarmate ik meer interviews met L.A. zie krijg ik steeds meer het idee dat hij de journalisten, de Fransen, alle Europeanen, ons, iedereen eigenlijk van binnen stiekum heel hard uit zit te lachen. (en daar heeft hij nog gelijk in ook)
Lance
Boek van hem gelezen, it's not about the bike?? Als je dat boek gelezen hebt krijg je vanzelf respect voor 'm....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Naarmate ik meer interviews met L.A. zie krijg ik steeds meer het idee dat hij de journalisten, de Fransen, alle Europeanen, ons, iedereen eigenlijk van binnen stiekum heel hard uit zit te lachen. (en daar heeft hij nog gelijk in ook)
Lance
Ik heb enorm veel respect voor m!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Boek van hem gelezen, it's not about the bike?? Als je dat boek gelezen hebt krijg je vanzelf respect voor 'm....
Respect kan je wel hebben voor hem het is dan ook "buitenaards" wat die gepresteerd heeft. Of dat met of zonder dopingmiddelen is dat maakt dan niet zoveel uit. Je moet er nog grandioos voor trainen wil je zoiets bereiken (althans 6x de Tour winnen).quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Boek van hem gelezen, it's not about the bike?? Als je dat boek gelezen hebt krijg je vanzelf respect voor 'm....
Ja I know maar toch is het anders. Omdat hij nu de magische grens doorbroken heeft + weet dat hij over 3 weken huisvader is. Dat is toch wat anders dan voor een 5e of 6e gaan en weten als het niet lukt dat je het jaar erop nog een kans hebt. Nu als het mislukt plakt hij er geen jaar meer aanvast. Daar durf ik wel op te wedden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar Bartoli dat dachten we ook toen ie voor zijn 5e en 6e kon gaan.
Armstrong is gewoon een apart geval.
Wie er 6 kan winnen kan er ook 7 winnen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef Bartoli het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat die meteen onsterfelijk is. Hij is en blijft nog steeds een normaal mens zoals jij en ik. Althans qua lichaamsfunctioneren. Het houdt ook een keer op.
Tuurlijk als je er 6 kan winnen kan je er op papier en in echt ook 7 winnen. Maar of dat gaat gebeuren dat is wat andersquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wie er 6 kan winnen kan er ook 7 winnen.
Magische grenzen bestaan niet
Toen Indurain inzakte en Riis/Ullrich er aan kwamen, dacht iedereen dat Ullrich er 7 of 8 ging winnen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Moet je nagaan als je dit in 1996 had voorspeld. Toen Indurain ook inzakte voor zijn 6e overwinning wist iedereen het al wel zeker, niemand zal 6 keer de Tour winnen. De grens was dan ook af te lezen bij de allergrootstsen.
Nu begint iemand volgende week om zijn 7e op rij te winnen.
Doping is niet alleen bloeddoping. Hij betaald voor apparaten tegen bloeddoping. Maar dat neemt niet weg dat er nog tal van andere middelen op de markt zijn waar die de UCI niet voor betaald. Ik zeg niet dat het zo is maar het zou goed kunnen. Geld trouwens voor meer teams en niet alleen LA/Discoveryquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:03 schreef JohnDDD het volgende:
@Bartoli: Je zei op de vorige pagina dat ook hij misschien en ook zijn ploegmaats niet echt de cleanste zijn...dat weet ik niet, misschien dat Heras niet lief was bij Kelme, en dat ook Ekimov nooit helemaal schoon is opgegroeid, maar als hij in het geheim geld geeft aan die anti-dopingorganisaties en zelfs machines koopt tegen bloeddoping dan geeft dat denk ik wel aan dat men bij hem in de ploeg geen bloeddoping gebruikt (althans niet dmv transfusies/EPO/Aranesp etc. etc.), en dat hij dat ook zelf niet doet.
Ik denk dat alleen de fanclub van Boogerd daar ooit geloof aan zou hechten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:12 schreef Chepke het volgende:
Ze dachten na 1998 ook dat Boogerd er minstens één zou gaan winnen
En die waarschijnlijk nog niet. Alleen omdat de pers hem toen zo opklopte werd hem dat predicaat gegeven. En waarschijnlijk omdat die per toeval toen P-Nice won voor ik meen ene Vandenbrouckequote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de fanclub van Boogerd daar ooit geloof aan zou hechten.
Dat is niet gezegd dat hij daar niet voor betaaltquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Doping is niet alleen bloeddoping. Hij betaald voor apparaten tegen bloeddoping. Maar dat neemt niet weg dat er nog tal van andere middelen op de markt zijn waar die de UCI niet voor betaald. Ik zeg niet dat het zo is maar het zou goed kunnen. Geld trouwens voor meer teams en niet alleen LA/Discovery
Nee OK!! dat klopt. Maar hij zou gek zijn als die het wel deed. Of hij moet al zoiets hebben van stop er maar flink geld in dan testen we (zijn ploeg en hij) ook nooit positief. Maar dat gaat weer te ver aan mijn kant. De echte waarheid zullen we niet echt te weten komen. Of pas over een jaar of 30 als Lance een bejaard man is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd dat hij daar niet voor betaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |