Weet niet over welk spel je het hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
McGee is sowieso wel een favoriet en Gerolsteiner heeft ook wel wat jongens die het kunnen. Ik ga me er vrijdag over buigen of kan je zaterdagmorgen nog invullen?
Kanshebber in de tijdritten en als hij heel goed is misschien top 10 in klassement...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:54 schreef Shibber het volgende:
Wat verwachten jullie deze Tour eigenlijk van Michael Rogers?
Als je naar de de Ronde van Zwitserland kijkt idd wel jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Mc Gee is ook de grote favoriet voor die etappes in het middengebergte denk ik. Als er tenminste geen groep vooruit is.
Volgens mij is ie afgestapt in de Giro, denk dat ie wel redelijk gemotiveerd naar de Tour komt dus. Denk dat ie probeert een etappe te pakken, voor het klassement zie ik hem geen rol spelen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je naar de de Ronde van Zwitserland kijkt idd wel ja. Ik ben benieuwd of Garzelli überhaupt nog wat gaat doen, want die is op zulk terrein ook kansrijk.
Wie is er dan extra sterk dit jaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef ItaloDancer het volgende:
De concurrentie is helemaal niet mager; in kwantiteit in ieder geval meer concurrenten, en kwaliteit kun je eigenlijk nog niets over zeggen tot je ze ziet rijden maar T-Mobile lijkt me dit jaar een heel sterk team te hebben![]()
Liberty Seguros ook trouwens
Boteroquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie is er dan extra sterk dit jaar
Ik zie niet zoveel potentiele nieuwe uitdagers hoorEn met der Jan heb ik het wat dat betreft echt wel gehad, die gaat hem nooit meer verslaan.
Nee maar je hebt wel Ullrich, Vino, Kloden, Landis, Botero, Basso, Sastre, Leipo, Heras, Mayo die allen in de bergen een aanval kunnen plaatsen. Tegenstanders voor Armstrong genoeg, maar ja als ze allen steeds wachten tot de laatste km's om aan te vallen ben je gewoon veel te laat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel potentiele nieuwe uitdagers hoorEn met der Jan heb ik het wat dat betreft echt wel gehad, die gaat hem nooit meer verslaan.
Dat gaan ze zeker wel doen denk ik. Maar ik betwijfel of Armstrong die knechten van hem wel nodig heeft. Ook alleen is hij nooit níet de sterkste geweest, als ik me goed herinner. Als Armstrong accelereert en zelf een demarrage plaatst, wie gaat hem dan volgen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel Ullrich, Vino, Kloden, Landis, Botero, Basso, Sastre, Leipo, Heras, Mayo die allen in de bergen een aanval kunnen plaatsen. Tegenstanders voor Armstrong genoeg, maar ja als ze allen steeds wachten tot de laatste km's om aan te vallen ben je gewoon veel te laat.
Als T-Mobile zo graag wil waarom laten ze dan Kloden niet op 100 km vantevoren gaan, of een Vino. Laat Discovery het werk maar doen...
Als jullie het niet heel erg vinden ga ik volledig voor Mayo...na al die jaren achtereen tevergeefs Ullrich als hoop in bange dagen te hebben gezien, zet ik nu al mijn geld op Iban...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Allen Davisquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:49 schreef rubbereend het volgende:
k ben ff bezig een overzichtje te maken van alle redelijke sprinters in de Tour ehb nu;
JP Nazon
O Grady
Hushovd
McEwen
Eisel
Cooke
Boonen
Hunter
wie mis k nu eigenlijk nog?
Pagliarini, Lombardi, Förster, Galvez, Albasini, Kirsipuu, Fred Rodriguez en Claudio Corioniquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Allen Davis
Hasselbacher en Furlan misschien nog...
Kloden was idd goed bezig vorig jaar, maar die heeft verder maar spaarzaam wat laten zien helaas. Maar dat vond ik wel een soort van uitdager (alhoewel dat nu dus ook bekend is bij de rest). Basso gaat gewoon weer akkoord met een etappe-zege handjeklap met Lance in ruil voor wat goed knechtenwerk in de bergen. Die anderen zie ik niet zo snel in de buurt komen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel Ullrich, Vino, Kloden, Landis, Botero, Basso, Sastre, Leipo, Heras, Mayo die allen in de bergen een aanval kunnen plaatsen. Tegenstanders voor Armstrong genoeg, maar ja als ze allen steeds wachten tot de laatste km's om aan te vallen ben je gewoon veel te laat.
Als T-Mobile zo graag wil waarom laten ze dan Kloden niet op 100 km vantevoren gaan, of een Vino. Laat Discovery het werk maar doen...
Claudio Corioni??quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef JohnDDD het volgende:
Er was toch ook zo'n opkomende sprinter...die had ergens een paar keer gewonnen? Een Italiaan?
ik kies meer voor sprinters omdat het in de bergen nog al eens wil wisselen wie in de top 10 rijden. Alleen echte toppers rijden elke etappe voorin mee omhoog. Bovendien wil het in de bergen nog weleens zo zijn dat er een groepje van 5 ofzo de finnish haalt als de klassementsrenners wachten dan hou je wienig meer over. Sprinters zijn veel voorspelbaarder bovendien zijn daar veel etappe's voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:10 schreef spikelee het volgende:
Leuk dat er hier ook een tour topic is.
Wij zijn op het werk ook met een poultje bezig, we mogen 15 renners selecteren. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar mijn voorlopige 15 zijn:
Armstrong (geel)
Heras
Moncoutié (bolletjes)
Menchov
Mayo
McGee
Rogers
Ullrich
Basso
Leipheimer
McEwen (groen)
Mancebo
Kloden
Cancellara
Vinokourov
Ik moet toch nog eens naar de sprinters kijken...
Heras, Moncoutie eruit., Boonen en Hushovd erinquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:10 schreef spikelee het volgende:
Leuk dat er hier ook een tour topic is.
Wij zijn op het werk ook met een poultje bezig, we mogen 15 renners selecteren. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar mijn voorlopige 15 zijn:
Armstrong (geel)
Heras
Moncoutié (bolletjes)
Menchov
Mayo
McGee
Rogers
Ullrich
Basso
Leipheimer
McEwen (groen)
Mancebo
Kloden
Cancellara
Vinokourov
Ik moet toch nog eens naar de sprinters kijken...
jup Corioni won 2x in de Catalaanse Week maar altijd op een hellend stuk. Denk dat die te kort kom op een recht vlak stuk. En jammer dat die andere Italiaanse upcoming sprinter niet meedoet. Ofwel de huidige Italiaanse kampioen Enrico Gasparottoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |