abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28324447
Ik hoop het omdat alle grote wielrenners wel een keer hebben verloren. Hij heeft dat nooit meer gedaan sinds zijn dat hij hersteld is van kanker. Het is een stukje drama wat ik vind dat bij sport hoort. Ik zou hem als hij verliest ook veel meer warderen als dat ik nu doe. Want zelfs de grote moeten kunnen verliezen vind ik.
Boodschap van algemeen nut.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:25:33 #77
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28324984
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Denk je dat ie dan zo'n sterk kan rijden als vorig jaar in de Tour?
Basso is een groot vraagteken.
Wel liet ie uitschijnen dat hij dit jaar alles op de giro zette omdat hij het volgend jaar pas mogelijk vond om de tour te innen, zonder armstrong.
pi_28328608
Dat wordt helaas 7e keer Lance dus

De concurrentie is mager (niet anders dan vorig jaar) en Lance schijnt weer in absolute topvorm te verkeren... Tour de United States dus
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28331068
Het hoeft natuurlijk niet saai te zijn als Armstrong wint. Het kan ook een spannende tour worden zoas in 2003, waar Armstrong uiteindelijk alsnog wint. Dus het is niet zo dat als Armstrong zijn zevende overwinning pakt dat we dan 7 saaie jaren hebben gehad. Dat vergeten mensen vaak. Als iemand vaak achter elkaar wint, betekend dat niet dat hij het ook heel makkelijk heeft gedaan.
Maar het is niet afhankelijk van Armstrong of het een spannende tour wordt. Het gaat erom hoe zijn conurrenten zich hebben voorbereid en of ze elkaar niet gaan tegenwerken om tweede te worden. Je zou bijna zeggen dat ze moeten gaan samenwerken om het Discovery moeilijk te maken, maar dat gaat natuurlijk wel ver.
pi_28331161
De concurrentie is helemaal niet mager; in kwantiteit in ieder geval meer concurrenten, en kwaliteit kun je eigenlijk nog niets over zeggen tot je ze ziet rijden maar T-Mobile lijkt me dit jaar een heel sterk team te hebben
Liberty Seguros ook trouwens
pi_28331622
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:08 schreef Chepke het volgende:
Het hoeft natuurlijk niet saai te zijn als Armstrong wint. Het kan ook een spannende tour worden zoas in 2003, waar Armstrong uiteindelijk alsnog wint. Dus het is niet zo dat als Armstrong zijn zevende overwinning pakt dat we dan 7 saaie jaren hebben gehad. Dat vergeten mensen vaak. Als iemand vaak achter elkaar wint, betekend dat niet dat hij het ook heel makkelijk heeft gedaan.
Maar het is niet afhankelijk van Armstrong of het een spannende tour wordt. Het gaat erom hoe zijn conurrenten zich hebben voorbereid en of ze elkaar niet gaan tegenwerken om tweede te worden. Je zou bijna zeggen dat ze moeten gaan samenwerken om het Discovery moeilijk te maken, maar dat gaat natuurlijk wel ver.
2003 was tot nu toe de enige Tour die Lance won waar het echt spannend was. Verder was hij meestal schier onaantastbaar, op een inzinking op de Joux - Plane in 2000 na.
pi_28332269
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Denk je dat ie dan zo'n sterk kan rijden als vorig jaar in de Tour?
Als hij de vorm van de Giro heeft (afgezien van de poeperitis) kan hij dat zeker. Hij heeft er nu ook weer een sterke ploeg voor. Met name voor de ploegentijdrit.
pi_28332343
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Leatherface het volgende:

[..]

2003 was tot nu toe de enige Tour die Lance won waar het echt spannend was. Verder was hij meestal schier onaantastbaar, op een inzinking op de Joux - Plane in 2000 na.
De saaiste Tour qua spanning in de eindrangschikking was natuurlijk die van verleden jaar. Al hoewel er altijd wel spannende ritten tussenzitten. Dus het is altijd meten met 2 waarde of iets spannend is of niets
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:00:12 #84
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_28332683
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Leatherface het volgende:

De tour waar Alex Zulle zeven minuten aan de broek kreeg in de eerste drie ritten en in het eind klassement op 7.30 eindigde?? Jammer dat hij die zeven minuten verloor in/op zee...
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:03:13 #85
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_28332773
****** --->>>As zaterdag op Discovery Channel om 23:00u een doc over Lance Armstrong<<<---
- The science of Lance Armstrong -
Een doc waar men ingaat op het het lichaam van Armstrong.

Of Armstrong dit jaar de Tour gaat winnen weet ik nog niet zeker. Ook al is hij sterk, een Tour win je niet in je eentje. Het hangt echt af van de gehele Discovery ploeg. Op papier is het wederom een hele sterke ploeg maar ook andere ploegen zijn sterker dan andere jaren. Als T-mobile niet afwacht maar gewoon echt aanvalt (en dan mn ook Der Jan die meestal zit te wachten op een zwakke dag van Armstrong) en een CSC die nu eens niet Armstrong gaat helpen (wat vorig jaar gebeurde) dan zou het wel eens kunnen gebeuren dat Armstrong dus niet wint....
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_28332963
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef Letterman het volgende:
****** --->>>As zaterdag op Discovery Channel om 23:00u een doc over Lance Armstrong<<<---
- The science of Lance Armstrong -
Een doc waar men ingaat op het het lichaam van Armstrong.

Of Armstrong dit jaar de Tour gaat winnen weet ik nog niet zeker. Ook al is hij sterk, een Tour win je niet in je eentje. Het hangt echt af van de gehele Discovery ploeg. Op papier is het wederom een hele sterke ploeg maar ook andere ploegen zijn sterker dan andere jaren. Als T-mobile niet afwacht maar gewoon echt aanvalt (en dan mn ook Der Jan die meestal zit te wachten op een zwakke dag van Armstrong) en een CSC die nu eens niet Armstrong gaat helpen (wat vorig jaar gebeurde) dan zou het wel eens kunnen gebeuren dat Armstrong dus niet wint....
Is een herhaling van Maandag. Maar goed het is de moeite waard toch om te zien voor de mensen die het gemist hebben
pi_28332982
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:

[..]

De tour waar Alex Zulle zeven minuten aan de broek kreeg in de eerste drie ritten en in het eind klassement op 7.30 eindigde?? Jammer dat hij die zeven minuten verloor in/op zee...
de beruchtte Passage du Gois
pi_28333715
Ik kan niet wachten tot het begint. Bedankt voor de tip Letterman, ik heb die docu maandag gemist.
That's all folks!
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:49:57 #89
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_28334445
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef Bartoli het volgende:

[..]

de beruchtte Passage du Gois
dat was een ramp,met al dat zeewier
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_28334485
ja tnx voor de tip
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28334596
Het was gewoon stom gekoerst van oa Zulle en Boogerd want op een gegeven moment hadden ze dacht ik iets van 20 seconde achterstand als ze er toen een flinke snok aan hadden gegeven waren ze er bij geweest en was het een hele spannende tour geworden.

Ik hoop deze tour veel aanvallen te zien van de subtoppers als Vino en Heras dat zou de tour spannend kunnen maken.
Boodschap van algemeen nut.
pi_28334758
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:

[..]

tsja, als, als. Maar feit blijft gewoon dat Armstrong zijn, zoals achteraf bleek, belangrijkste concurrent in die Tour door die ene val al vrijwel kansloos was.
pi_28335745
Sowieso zou het, als Zülle geen 7 minuten verloren had (het was wel iets minder geloof ik?), niet betekend hebben dat hij op 30 seconden was geëindigd.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:39:01 #94
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28336445
Typisch Zulle, die viel net zo vaak als Merckx etappes won.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:42:17 #95
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_28336569
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:22 schreef JohnDDD het volgende:
Sowieso zou het, als Zülle geen 7 minuten verloren had (het was wel iets minder geloof ik?), niet betekend hebben dat hij op 30 seconden was geëindigd.
right you are: 6.03 minuut

Maar gelijk heb je dat het dan niet per se spannender zou zijn geweest...
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:03:32 #96
124057 Mav
Bek op stuur!
pi_28337435
Wie spelen jullie voor de eerste etappe?
"Op boterhammen met pindakaas kun je de Tour de France niet fietsen"
"Geen manager, geen sporter zal presteren als hij geen honger heeft"
"Coureurs moeten niet alleen hard kunnen trappen, ze moeten er ook goed uitzien. Dat is goed voor de m
pi_28338067
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Mav het volgende:
Wie spelen jullie voor de eerste etappe?
Santiago Botero
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:45:51 #98
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_28339007
Zabriskie, Armstrong, Cancellara, McGee en Honchar!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:50:01 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28339171
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Santiago Botero
Cancellera? Of zou het iets te lang zijn voor hem? En anders Michael Rogers. Of gewoon Armstrong of Ullrich.
pi_28339294
McGee is sowieso wel een favoriet en Gerolsteiner heeft ook wel wat jongens die het kunnen. Ik ga me er vrijdag over buigen of kan je zaterdagmorgen nog invullen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')