oh en met doping hoef je dat niet te hebben? je kunt nog zoveel doping gebruiken maar je moet toch echt verschrikkelijk getraind zijn wil je uberhaubt al mee kunnen rijden in bijvoorbeeld een vlakke touretappe.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:53 schreef Chepke het volgende:
[..]
Maar ik voel me wel geflikt als ik een week daarvoor nog respect had voor een overwinning.
Precies want met doping allleen kom je er nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh en met doping hoef je dat niet te hebben? je kunt nog zoveel doping gebruiken maar je moet toch echt verschrikkelijk getraind zijn wil je uberhaubt al mee kunnen rijden in bijvoorbeeld een vlakke touretappe.
Weet ik maar het blijft valsspelen en tegen mensen min of meer liegen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh en met doping hoef je dat niet te hebben? je kunt nog zoveel doping gebruiken maar je moet toch echt verschrikkelijk getraind zijn wil je uberhaubt al mee kunnen rijden in bijvoorbeeld een vlakke touretappe.
Hmm, als het een eendagswedstrijd zou zijn...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:04 schreef Zwansen het volgende:
Nogmaals, dit is toch een leuke etappe voor Boogerd? Gelijk de koers hard maken...
[afbeelding]
Stuur je een Rabo mee. Kroon bijvoorbeeld, als die terug gepakt worden stuur je Dekker mee. Dan als laatste troef Boogerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef gorgg het volgende:
[..]
Hmm, als het een eendagswedstrijd zou zijn...
Maar welke ploeg gaat hier controleren? Voor sprintersploegen is het denk ik net te zwaar en van de ploegen van de klassementsrijders zal het niet komen.
Lijkt mij meer een rit voor een vluchtersgroepje dus, en dat is mi niet echt in het voordeel van Boogerd.
Dat wordt te tactisch voor Rabobankquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stuur je een Rabo mee. Kroon bijvoorbeeld, als die terug gepakt worden stuur je Dekker mee. Dan als laatste troef Boogerd.
Liever dan een etappe? Doe mij dan maar een etappe.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
rasmussen bolletjestrui, dat zou wat zijn, vraag me af wie daar nog meer mogelijke kandidaten voor zijn .. ene moreau ?
al hoop ik trouwens natuurlijk dat rasmussen bolletjes trui wint, nog liever dat dan een etappe .
Als je voor de bolletjestrui gaat, lukt het dikwijls wel, zoveel zijn er immers niet. Maar dan zal hij toch beter moeten koersen dan in de giro.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
rasmussen bolletjestrui, dat zou wat zijn, vraag me af wie daar nog meer mogelijke kandidaten voor zijn .. ene moreau ?
al hoop ik trouwens natuurlijk dat rasmussen bolletjes trui wint, nog liever dat dan een etappe .
Lukt hem wel, waarschijnlijk zit hij nu al bij de kapper om zn kop kaal te scheren en laat hij zn vriendin de stickertjes van zn fiets afhalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als je voor de bolletjestrui gaat, lukt het dikwijls wel, zoveel zijn er immers niet. Maar dan zal hij toch beter moeten koersen dan in de giro.
Credit Agricole is goeie ploeg. Maar heb dan liever dat Caucchioli het goed doet ipv Moreau.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef TimoBasso het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon weer dat Rabo weer lekker op zijn muiltje gaat.
Crédit Agricole
Christophe Moreau![]()
Onze vrienden van Lampre gaan ook met een b ploegje opstap zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Credit Agricole is goeie ploeg. Maar heb dan liever dat Caucchioli het goed doet ipv Moreau.
Ik hoop bij Lampre dat Evgeni Petrov eens kan laten zien wat hij in zijn mars heeft. Hij wordt bestempeld als toekomstig ronde talent maar tot dusver alleen maar voor Simoni/Cunego geknecht in de grote rondes.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:39 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Onze vrienden van Lampre gaan ook met een b ploegje opstap zeg.
Ik hoop trouwens op een terug keer van Mayo,het zou mooi zijn om hem op het podium te zien
Die heeft dus al de Giro in de benen ofniet? Combinatie Tour/Giro werkt vaak niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik hoop bij Lampre dat Evgeni Petrov eens kan laten zien wat hij in zijn mars heeft. Hij wordt bestempeld als toekomstig ronde talent maar tot dusver alleen maar voor Simoni/Cunego geknecht in de grote rondes.
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die heeft dus al de Giro in de benen ofniet?
En in sommige gevallen wel. Evgeni heeft kunnen uitrusten want heeft op het russisch kamp. na geen koers meer gereden na de Giro. Er zijn er een hoop die door de ProTour de dubbel doen:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die heeft dus al de Giro in de benen ofniet? Combinatie Tour/Giro werkt vaak niet...
Het zal toch niet gebeuren dat ie midden in de Tour afstapt als ie de gele trui heeft...quote:Lance Armstrong start zaterdag voor de laatste keer in de Tour de France en stopt daarna meteen met koersen. "Ik wil dat mijn drie kinderen hun papa nog één keer in de gele trui zien. Dat is voor mij de grootste motivatie", aldus de Texaan.
Neequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef Zwansen het volgende:
Reed Basso vorig jaar de Giro ook trouwens?
Zou wel een stunt zijn maar daar lijkt hij me veel te eerzuchtig voor. En ik hoop eigelijk dat hij de gele trui niet eens aanraakt. Er mogen wel weer wat nieuwe renners aan de top komen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het zal toch niet gebeuren dat ie midden in de Tour afstapt als ie de gele trui heeft...
Zou wel een stunt zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |