abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:04:37 #51
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28311664
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 18:53 schreef Chepke het volgende:

[..]

Maar ik voel me wel geflikt als ik een week daarvoor nog respect had voor een overwinning.
oh en met doping hoef je dat niet te hebben? je kunt nog zoveel doping gebruiken maar je moet toch echt verschrikkelijk getraind zijn wil je uberhaubt al mee kunnen rijden in bijvoorbeeld een vlakke touretappe.
pi_28312083
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Zwansen het volgende:

[..]

oh en met doping hoef je dat niet te hebben? je kunt nog zoveel doping gebruiken maar je moet toch echt verschrikkelijk getraind zijn wil je uberhaubt al mee kunnen rijden in bijvoorbeeld een vlakke touretappe.
Precies want met doping allleen kom je er niet
pi_28312352
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Weet ik maar het blijft valsspelen en tegen mensen min of meer liegen.
Vergeet niet dat er heel veel mensen heel veel moeite doen om een renner te zien. Denk bijvoorbeeld aan supporters. Ik ga als fan van Boogerd naar een wedstrijd toe, ben een hele dag weg, zeer teleurgesteld dat ie tweede wordt en dan hoor ik na een week dat de winnaar gedrogeerd is. Dan voel ik me wel genaaid
pi_28313022
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 18:04 schreef Zwansen het volgende:
Nogmaals, dit is toch een leuke etappe voor Boogerd? Gelijk de koers hard maken...

[afbeelding]
Hmm, als het een eendagswedstrijd zou zijn...
Maar welke ploeg gaat hier controleren? Voor sprintersploegen is het denk ik net te zwaar en van de ploegen van de klassementsrijders zal het niet komen.
Lijkt mij meer een rit voor een vluchtersgroepje dus, en dat is mi niet echt in het voordeel van Boogerd.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:48:25 #55
68638 Zwansen
pi_28313274
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef gorgg het volgende:

[..]

Hmm, als het een eendagswedstrijd zou zijn...
Maar welke ploeg gaat hier controleren? Voor sprintersploegen is het denk ik net te zwaar en van de ploegen van de klassementsrijders zal het niet komen.
Lijkt mij meer een rit voor een vluchtersgroepje dus, en dat is mi niet echt in het voordeel van Boogerd.
Stuur je een Rabo mee. Kroon bijvoorbeeld, als die terug gepakt worden stuur je Dekker mee. Dan als laatste troef Boogerd.
pi_28313696
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Stuur je een Rabo mee. Kroon bijvoorbeeld, als die terug gepakt worden stuur je Dekker mee. Dan als laatste troef Boogerd.
Dat wordt te tactisch voor Rabobank
pi_28313964
rasmussen bolletjestrui, dat zou wat zijn , vraag me af wie daar nog meer mogelijke kandidaten voor zijn .. ene moreau ?
al hoop ik trouwens natuurlijk dat rasmussen bolletjes trui wint, nog liever dat dan een etappe .
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:11:44 #58
68638 Zwansen
pi_28314027
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
rasmussen bolletjestrui, dat zou wat zijn , vraag me af wie daar nog meer mogelijke kandidaten voor zijn .. ene moreau ?
al hoop ik trouwens natuurlijk dat rasmussen bolletjes trui wint, nog liever dat dan een etappe .
Liever dan een etappe? Doe mij dan maar een etappe.
pi_28314310
Moah, dan zie je hem de hele tour de france niet, alleen van achter, spaart hij, en ploft iedereen d'r uit op de eerste de beste berg. Ja' .. is een tactiek, en het lukt hem vast ook wel een keer, hij heeft de kwaliteiten daarvoor. Maar ik zie hem liever dagelijks qua berg etappe's in de aanval.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:27:56 #60
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28314564
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Als je voor de bolletjestrui gaat, lukt het dikwijls wel, zoveel zijn er immers niet. Maar dan zal hij toch beter moeten koersen dan in de giro.

Maar je hoeft niet de beste klimmer te zijn om de bolletjestrui te winnen, kijk maar naar virenque
pi_28314619
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:27 schreef placebeau het volgende:

[..]

Als je voor de bolletjestrui gaat, lukt het dikwijls wel, zoveel zijn er immers niet. Maar dan zal hij toch beter moeten koersen dan in de giro.
Lukt hem wel, waarschijnlijk zit hij nu al bij de kapper om zn kop kaal te scheren en laat hij zn vriendin de stickertjes van zn fiets afhalen.
pi_28315739
Vergeet niet dat de etappes tijdens de tour korter zijn dan de klassiekers. Scheelt altijd een hoop.
Alleen de etappe naar Rével is heel lang, maar in de tour zijn die etappes meestal niet zo zwaar/selectief als tijdens ééndagswedstrijden. Een colletje van derde of vierde categorie is goed te verteren voor iedereen, dus een type Boogerd gaat denk ik niet los komen in zo'n etappe.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:34:02 #63
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_28317032
Eigenlijk hoop ik gewoon weer dat Rabo weer lekker op zijn muiltje gaat.

Crédit Agricole
Christophe Moreau
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_28318325
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef TimoBasso het volgende:
Eigenlijk hoop ik gewoon weer dat Rabo weer lekker op zijn muiltje gaat.

Crédit Agricole
Christophe Moreau
Credit Agricole is goeie ploeg. Maar heb dan liever dat Caucchioli het goed doet ipv Moreau.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:39:24 #65
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_28319607
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:05 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Credit Agricole is goeie ploeg. Maar heb dan liever dat Caucchioli het goed doet ipv Moreau.
Onze vrienden van Lampre gaan ook met een b ploegje opstap zeg.
Ik hoop trouwens op een terug keer van Mayo,het zou mooi zijn om hem op het podium te zien
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_28319880
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:39 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Onze vrienden van Lampre gaan ook met een b ploegje opstap zeg.
Ik hoop trouwens op een terug keer van Mayo,het zou mooi zijn om hem op het podium te zien
Ik hoop bij Lampre dat Evgeni Petrov eens kan laten zien wat hij in zijn mars heeft. Hij wordt bestempeld als toekomstig ronde talent maar tot dusver alleen maar voor Simoni/Cunego geknecht in de grote rondes.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:53:35 #67
68638 Zwansen
pi_28320223
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:46 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ik hoop bij Lampre dat Evgeni Petrov eens kan laten zien wat hij in zijn mars heeft. Hij wordt bestempeld als toekomstig ronde talent maar tot dusver alleen maar voor Simoni/Cunego geknecht in de grote rondes.
Die heeft dus al de Giro in de benen ofniet? Combinatie Tour/Giro werkt vaak niet...
pi_28320320
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Die heeft dus al de Giro in de benen ofniet?
Ja , en daar heeft hij flink gewerkt voor Simoni.
sig verwijderd door FA
pi_28321490
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Die heeft dus al de Giro in de benen ofniet? Combinatie Tour/Giro werkt vaak niet...
En in sommige gevallen wel. Evgeni heeft kunnen uitrusten want heeft op het russisch kamp. na geen koers meer gereden na de Giro. Er zijn er een hoop die door de ProTour de dubbel doen:

Basso
Garate
Petrov
Stangelj
Savoldelli
Kessler
Lombardi
Zabriskie
Förster
Galvez
Zampieri
Garzelli (ondanks uitgestapt)
Cioni
Beloki
Rasmussen
Beneteau
Caucchioli
Halgand
Marichal
O'Grady
Honchar
Vanotti
Brandt
Mcewen
Unai Etxebarria
Zubeldia
Cooke
Zanini

en dan zal ik er nog een hoop vergeten. Tuurlijk zijn het niet allemaal klassements renners maar toch
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:21:46 #70
68638 Zwansen
pi_28323370
Van Garzelli en Cioni verwacht ik niks, Rasmussen heeft zich lekker warm gefietst in de Giro en Savoldelli zal ook niet met de besten bergop meekunnen.

Reed Basso vorig jaar de Giro ook trouwens?
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:22:51 #71
68638 Zwansen
pi_28323405
quote:
Lance Armstrong start zaterdag voor de laatste keer in de Tour de France en stopt daarna meteen met koersen. "Ik wil dat mijn drie kinderen hun papa nog één keer in de gele trui zien. Dat is voor mij de grootste motivatie", aldus de Texaan.
Het zal toch niet gebeuren dat ie midden in de Tour afstapt als ie de gele trui heeft...
Zou wel een stunt zijn...
pi_28323497
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef Zwansen het volgende:

Reed Basso vorig jaar de Giro ook trouwens?
Nee
pi_28323805
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het zal toch niet gebeuren dat ie midden in de Tour afstapt als ie de gele trui heeft...
Zou wel een stunt zijn...
Zou wel een stunt zijn maar daar lijkt hij me veel te eerzuchtig voor. En ik hoop eigelijk dat hij de gele trui niet eens aanraakt. Er mogen wel weer wat nieuwe renners aan de top komen.
Boodschap van algemeen nut.
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:46:46 #74
68638 Zwansen
pi_28324102
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Nee
Denk je dat ie dan zo'n sterk kan rijden als vorig jaar in de Tour?
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:54:15 #75
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_28324316
Als Lance zich niet goed zou voelen of zou denken dat hij weleens zou kunnen verliezen zal hij niet komen..... Het feit dat hij er staat wijst erop dat hijzelf in ieder geval overtuigd is van z'n kansen op de winst.
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')