Een paar jaar terug beweerden een hoop Franse kranten nochtans het tegendeel. Ullrich had toen trouwens ook een lang dokterslijstje. Ze doen maar, maar om dan de UCI te gaan sponsoren om collega's te "pakken"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:44 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Zover je Hein Verbruggen moet geloven heeft Lance helemaal geen enkel doktersbriefje dat hij medicijnen mag slikken die een ander niet mag hebben (waar prestatieverbeterende middelen in zitten).
Het is niet om renners te pakken, maar om de sport clean te krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een paar jaar terug beweerden een hoop Franse kranten nochtans het tegendeel. Ullrich had toen trouwens ook een lang dokterslijstje. Ze doen maar, maar om dan de UCI te gaan sponsoren om collega's te "pakken". Ik krijg er wat van, van dat typisch Amerikaanse "Do as I say, not as I do" gedrag.
Ja, tuurlijk. Steels gooide ook alleen maar met z'n drinkbus omdat Moncassin eigenlijk dorst had. Het zijn helden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is niet om renners te pakken, maar om de sport clean te krijgen.
Ja, ik denk dat er aardig wat ritten tussen zitten waarbij iemand als Valverde een goede kans maakt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Valverde heeft opgebouwd naar de Tour. Ik verwacht hem wel in enkele ritten vooraan. Eindklas. komt die niet voor
Die Steels was toen wel een held hoor, ik houd wel van dat soort toestanden, dat hoort bij de sport!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Steels gooide ook alleen maar met z'n drinkbus omdat Moncassin eigenlijk dorst had. Het zijn helden.
oja die zal k vandaag eens allemaal invullenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik alleen al zenuwachtig voor mijn managers waar ik aan meedoe!
Hein zit gewoon in dat complot. Hoe hij praatte was zeker geen zuivere koffiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:44 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Zover je Hein Verbruggen moet geloven heeft Lance helemaal geen enkel doktersbriefje dat hij medicijnen mag slikken die een ander niet mag hebben (waar prestatieverbeterende middelen in zitten).
Ik schuif niet onder stoelen of banken dat ik supporter ben voor Basso/Sastre en anderzijds Manceboquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk er wel enorm naar uit, maar zenuwachtig ben ik niet. Ik ben enorm benieuwd hoe Basso en Sastre het gaan doen dit jaar.
hoelaat?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:20 schreef Keano het volgende:
Vanavond live op Eurosport de ploegenpresentaties om ff lekker in het sfeertje te komen
Vino en Mayoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik schuif niet onder stoelen of banken dat ik supporter ben voor Basso/Sastre en anderzijds Mancebo![]()
18:55 - - - CYCLING - - - TOUR DE FRANCE 2005 TEAMS PRESENTATIONquote:
Ik ook, ik heb het bij drie weten te houden, ik vul toch overal min of meer dezelfde renners in en het moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik alleen al zenuwachtig voor mijn managers waar ik aan meedoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |