Precies.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de fanclub van Boogerd daar ooit geloof aan zou hechten.
Vond Floyd nimmer geweldig eigenlijk, ook als knecht al niet zo dat je dacht: wow.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Landis de volgende knecht van Armstrong worden die op eigen benen niet veel presteert? Ik ben er toch een beetje bang voor.
Ik heb liever een leuke strijd tussen LA en de anderen..quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
Ik ben voor Vinokoerov dit jaar. Of Ullrich.Ik hoop dat Lance van z'n fiets af flikkert.
.
Maar dan wel een strijd die hij uiteindelijk verliestquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb liever een leuke strijd tussen LA en de anderen..
Een spannende Tour met een Armstrong die het echt moeilijk wordt gemaakt door andere renners. Waarbij ik hoop dat ze hem uiteindelijk verslaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb liever een leuke strijd tussen LA en de anderen..
Exact. En dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Vinokourov of Ullrich.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:38 schreef mbn het volgende:
[..]
Een spannende Tour met een Armstrong die het echt moeilijk wordt gemaakt door andere renners. Waarbij ik hoop dat ze hem uiteindelijk verslaan.
Als die clean had gereden, was die nóg niet in de top tien geëindigdquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:46 schreef mbn het volgende:
Ik hoop op Ullrich. Simpelweg omdat hij dan volgend jaar de te kloppen man is en er dan jonge mannen klaar staan. Vinokoerov en Basso vind ik allebei net niks. Van die mannen die alleen een Tour kunnen winnen als de echte klasserenners het laten afweten. Zoals Riis de Tour won.
ohhh tuurlijk! uitzendinggemist.nl! thank god!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Mjah morgen maar even online kijken![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef JohnDDD het volgende:
Ja hoor, al dagen kijk ik uit naar die reportage, en nu vergeet ik de eerste 25 minuten
wat ben ik toch ook een terlinglijer
Valverde heeft opgebouwd naar de Tour. Ik verwacht hem wel in enkele ritten vooraan. Eindklas. komt die niet voorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik heb al een hele tijd niets meer over Valverde gehoord. Komt dat omdat ie hopeloos bezig of bereid hij zich in stilte voor en gaat hij straks knallen?
Hij zal wel speciale "lance-proof" dopingsapparatuur hebben gefinancierdquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Daarbij moet je natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat lance een van de meest gecontroleerde wielrenners ever deze periode is
Tja, als je overal doktersbriefjes voor hebt, dan kunnen ze je alle dagen controleren, dan maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Daarbij moet je natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat lance een van de meest gecontroleerde wielrenners ever deze periode is
Zover je Hein Verbruggen moet geloven heeft Lance helemaal geen enkel doktersbriefje dat hij medicijnen mag slikken die een ander niet mag hebben (waar prestatieverbeterende middelen in zitten).quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, als je overal doktersbriefjes voor hebt, dan kunnen ze je alle dagen controleren, dan maakt het weinig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |