Ben ik niet mee eens. De afleveringen met Hella en Connie waren mischien nog wel beter als die met Cees en Bert.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk beter op het hoogtepunt kunnen stoppen. Na het overlijden van Sacco van der Made is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Daar heb je wel gelijk in, Walter is inderdaad minder. En van Hannie weet ik niks te herinnerenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik zou wel iemand nieuw introduceren, en Walter en Hannie eruit gooien.![]()
Ik ook niet van Hanniequote:Op maandag 18 juli 2005 11:32 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, Walter is inderdaad minder. En van Hannie weet ik niks te herinneren
Als Fred er maar in blijft
Neeeeeeeeequote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. De afleveringen met Hella en Connie waren mischien nog wel beter als die met Cees en Bert.![]()
Maar Bert was zowiezo uit de serie verdwenen, want hij ging naar een verzorgingstehuis zeiden jullie, en daarna overleed hij dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Trouwens, Bert heeft Connie ook nog gekend. Ik hoor hem nog zeggen: "Je gaat toch geen geld geven aan die humerloze heideheks?"![]()
Nee, aan het begin van het nieuwe seizoen zeiden ze ineens dat Bert daar naartoe was.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Maar Bert was zowiezo uit de serie verdwenen, want hij ging naar een verzorgingstehuis zeiden jullie, en daarna overleed hij dus.
Wel jammer dan. Dan was de cast altijd zo gebleven.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef OnlineGokker het volgende:
De acteur die Bert speelde was inderdaad al dood voordat men een verhaaltje moest verzinnen waarom hij eruit is geschreven
Zolang er nog grappen over z'n grof vuil en seksistische praat kon worden verzinnen wel jaquote:Op maandag 18 juli 2005 15:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Wel jammer dan. Dan was de cast altijd zo gebleven.![]()
Het is altijd zo bij series: Het begin is beetje bagger - dan jaren perfect - de halve cast verlaat de serie - het gaat toch door, het is kut - einde.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:10 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Zolang er nog grappen over z'n grof vuil en seksistische praat kon worden verzinnen wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Ik neem vanaf nu alles op, zodat ik aan de eind van de vakantie leuke shots kan posten. Was Bert in deze aflevering al uit de serie verdwenen dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef Frey het volgende:
Mevrouw de Vries, de moeder van van Cath en Bert zijn alle 3 dus gerecast, want ze worden in deze oude afleveringen door andere acteurs gespeeld. Ik vind er niets aan met deze mensen, ik wil Sacco![]()
Nee, die 3e gast was Bert. Maar Sacco was er nog niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik neem vanaf nu alles op, zodat ik aan de eind van de vakantie leuke shots kan posten. Was Bert in deze aflevering al uit de serie verdwenen dan?![]()
Oke, ik vat er niks van. Bert is dus ookal gerecast?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, die 3e gast was Bert. Maar Sacco was er nog niet.
Dan is niet de vorige, maar de volgende moeder. Deze afleveringen zijn duidelijk ouder dan die in het begin kwamen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vond trouwens de vorige moeder van Cath beter, dan deze die je gister zag
Ow ja, natuurlijk. De volgende moeder van Cath danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan is niet de vorige, maar de volgende moeder. Deze afleveringen zijn duidelijk ouder dan die die het begin kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |