"Ik heb je moeder een krantenwijk bezorgt'quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking pizzahut
En uhh en en en en en de meeting point
Werken? Ze krijgen toch al een uitkering? Ben jij effe besodemieterd zegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:11 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Rotterdam 27 Juni 2005 - 17:31
Tramhalte op de kruiskade....
ziek word ik ervan afschiete al die kutjunks, ga werke![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jaloers?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
Trouwens, in UVT zitten de toekomstige junks nu stoer te praten over hun drugsgebruik![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
Trouwens, in UVT zitten de toekomstige junks nu stoer te praten over hun drugsgebruik![]()
Daar ben ik mede verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:06 schreef ScudRaket het volgende:
Euroshopper bier is het best verkochte bier in Rotterdam. Serieus.
Ik kom regelmatig langs de Kruiskade. Toffe boel daar. Zo zou ik ook wel willen eindigenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Daar ben ik mede verantwoordelijk voor.
Euroshopper bier is lekker ja.quote:
Mja, ik ben overgestapt naar AH bier. Das een stuk beter te pruimen.quote:
Maar wel twee keer zo duur ongeveer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:11 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, ik ben overgestapt naar AH bier. Das een stuk beter te pruimen.
Ach je kan nog enig vermaak ervan maken, door ze bijvoorbeeld midden op straat ze te laten tijgeren voor een euro.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:11 schreef Xennia het volgende:
Ik betaal iedere maand al mee aan hun uitkering. Van mij hoeven ze op geen cent extra te rekenen. Ik word eigenlijk ook zelden aangesproken, mijn blik zegt genoeg
49 cent voor een halve liter. Euroshopper is 37 cent. Is het verschil wel waard imo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar wel twee keer zo duur ongeveer.
Damn, 10 van die blikken en ik kan een pak pannenkoekenmeel kopen waarvan ik 3 dagen kan eten...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:15 schreef LostFormat het volgende:
[..]
49 cent voor een halve liter. Euroshopper is 37 cent. Is het verschil wel waard imo.
Smaakt dat een beetje dat droge meel?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Damn, 10 van die blikken en ik kan een pak pannenkoekenmeel kopen waarvan ik 3 dagen kan eten...
Dan grijpt hij het briefje en is hij verdwenen. Nou bedanktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:22 schreef Eronymus het volgende:
vraag hem of ie terug heeft van 50 euro.... dat lukt vaak wel![]()
Je moet er natuurlijk wel water bij gooien, kloppen en vervolgens met wat boter in de pan bakken...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje dat droge meel?
Ah, ik dacht dat er melk bij moet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel water bij gooien, kloppen en vervolgens met wat boter in de pan bakken...
Nope, maar de vloeibare bakboter is al duur genoeg. De stroop ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat er melk bij moet.
Je blik bier?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:11 schreef Xennia het volgende:
mijn blik zegt genoeg
Bas Haringquote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:01 schreef Rabrynil het volgende:
RVU: Filosofisch Programma 'Stof'
Bekijk vooral de aflevering "Waarom schieten we zwervers niet dood?"
Goed recept!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 03:27 schreef Murray het volgende:
Ik snap die foto niet?
Is dat zo'n betreffende kutjunk dan?
"met wat boter "quote:
En had je dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 03:40 schreef Aurelium het volgende:
Gisteren vroeg een junk aan mij of ik toevallig 50 euro voor em had
Dat heet een overvaller.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 03:40 schreef Aurelium het volgende:
Gisteren vroeg een junk aan mij of ik toevallig 50 euro voor em had
*verwijderen*quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:01 schreef Rabrynil het volgende:
Enorm cool programma! Bedankt voor de link!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:01 schreef Rabrynil het volgende:
Een patatje is warm, vooral in de wintermaanden is dat een voordeel tov dat aldi eten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Sja, je kunt ze wel geld geven en zeggen dat ze er geen drugs van moeten kopen, maar waarom vragen ze nou juist om dat geld....
Hoewel, soms kopen ze er ook wel eten van maar ze kunnen gewoon echt niet budgetteren
Ik werd ooit gevraagd om een eurootje om een patatje van te kopen.... als je niet zoveel geld hebt ga je toch geen patat kopen? Kun je beter ff naar de ALDI gaan, daar krijg je veel meer eten voor je geld
Oh jawel...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:21 schreef SirSimon het volgende:
ach, er wordt toch niet elke dag aan je gevraagd een euro te geven?
Ik geloof niet dat dakloos zijn echt een keuze is..... volgens mij komt het doordat iemand bepaalde problemen krijgt (baan kwijt, huis afgefikt, gescheiden) etc en daar vervolgens niet mee kan 'copen'.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat klopt.Maar dat is wel een keus.
Iemand op FOK! die er het zelfde over denktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
Ik hoop echt dat dit een grap isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig langs de Kruiskade. Toffe boel daar. Zo zou ik ook wel willen eindigen!
Veel beter in ieder geval dan die saaie maatpakken-zooi @ Weena waar ik opgeleid voor wordt.
Ik geloof niet zo in onveranderbare persoonlijkheidskenmerken. Iedereen kan leren. Ik ben nog nooit een dakloze tegengekomen die geheel buiten zijn schuld op straat terecht gekomen was (heb bij het Leger des Heils gewerkt, dus kende die lui hier in de stad allemaal wel zo'n beetje).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik geloof niet dat dakloos zijn echt een keuze is..... volgens mij komt het doordat iemand bepaalde problemen krijgt (baan kwijt, huis afgefikt, gescheiden) etc en daar vervolgens niet mee kan 'copen'.
Vraag is in hoeverre het 'een loser zijn' zoals ik beschreef een keuze is en in hoeverre een (min of meer) onveranderbaar persoonlijkheidskenmerk.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:08 schreef teknomist het volgende:
Ik kom regelmatig langs de Kruiskade. Toffe boel daar. Zo zou ik ook wel willen eindigen!
Nee, hij meent het echtquote:
Dan ga ik dat maar doen denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of je moet heroïnehoer worden tuuk, dan wel.
volgens mij hebben de meeste zwervers niet echt een draagbaar fornuis bij zich....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel water bij gooien, kloppen en vervolgens met wat boter in de pan bakken...
3,70 euro voor een pak pannenkoekenmeel vind ik vrij prijzigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Damn, 10 van die blikken en ik kan een pak pannenkoekenmeel kopen waarvan ik 3 dagen kan eten...
Nee, paupers lopen met kleingeld op zak.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:43 schreef gigant het volgende:
Pauper, wat boeit zon euro nou. Ik geef ze het graag, ik zeg er wel bij koop er maar een lekker biertje voor.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:50 schreef Sehnsucht het volgende:
een keer opgevangen in Rotterdam:
Zwerver: Kunt u misschien een euroootje misschien voor de nachtopvang?
Man: het is hartstikke mooi weer, je kan makkelijk buiten slapen!
Zwerver: Vuile ($#!@%#!!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |