"Ik heb je moeder een krantenwijk bezorgt'quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking pizzahut
En uhh en en en en en de meeting point
Werken? Ze krijgen toch al een uitkering? Ben jij effe besodemieterd zegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:11 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Rotterdam 27 Juni 2005 - 17:31
Tramhalte op de kruiskade....
ziek word ik ervan afschiete al die kutjunks, ga werke![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jaloers?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
Trouwens, in UVT zitten de toekomstige junks nu stoer te praten over hun drugsgebruik![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
Trouwens, in UVT zitten de toekomstige junks nu stoer te praten over hun drugsgebruik![]()
Daar ben ik mede verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:06 schreef ScudRaket het volgende:
Euroshopper bier is het best verkochte bier in Rotterdam. Serieus.
Ik kom regelmatig langs de Kruiskade. Toffe boel daar. Zo zou ik ook wel willen eindigenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Daar ben ik mede verantwoordelijk voor.
Euroshopper bier is lekker ja.quote:
Mja, ik ben overgestapt naar AH bier. Das een stuk beter te pruimen.quote:
Maar wel twee keer zo duur ongeveer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:11 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, ik ben overgestapt naar AH bier. Das een stuk beter te pruimen.
Ach je kan nog enig vermaak ervan maken, door ze bijvoorbeeld midden op straat ze te laten tijgeren voor een euro.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:11 schreef Xennia het volgende:
Ik betaal iedere maand al mee aan hun uitkering. Van mij hoeven ze op geen cent extra te rekenen. Ik word eigenlijk ook zelden aangesproken, mijn blik zegt genoeg
49 cent voor een halve liter. Euroshopper is 37 cent. Is het verschil wel waard imo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar wel twee keer zo duur ongeveer.
Damn, 10 van die blikken en ik kan een pak pannenkoekenmeel kopen waarvan ik 3 dagen kan eten...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:15 schreef LostFormat het volgende:
[..]
49 cent voor een halve liter. Euroshopper is 37 cent. Is het verschil wel waard imo.
Smaakt dat een beetje dat droge meel?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Damn, 10 van die blikken en ik kan een pak pannenkoekenmeel kopen waarvan ik 3 dagen kan eten...
Dan grijpt hij het briefje en is hij verdwenen. Nou bedanktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:22 schreef Eronymus het volgende:
vraag hem of ie terug heeft van 50 euro.... dat lukt vaak wel![]()
Je moet er natuurlijk wel water bij gooien, kloppen en vervolgens met wat boter in de pan bakken...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje dat droge meel?
Ah, ik dacht dat er melk bij moet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel water bij gooien, kloppen en vervolgens met wat boter in de pan bakken...
Nope, maar de vloeibare bakboter is al duur genoeg. De stroop ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat er melk bij moet.
Je blik bier?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:11 schreef Xennia het volgende:
mijn blik zegt genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |