Ik lag met bepaalde iemanden in bed.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Waar ging die droom van jou nou over, Dennis? Flauw hoor, eerst iets vertellen over een droom waar Freud wel raad mee zou weten en dan verder gewoon niks zeggen.![]()
ach freud analyseert elke droom tot een seksueel verlangenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Waar ging die droom van jou nou over, Dennis? Flauw hoor, eerst iets vertellen over een droom waar Freud wel raad mee zou weten en dan verder gewoon niks zeggen.![]()
zin om es mee naar Aquabest te gaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef Cybart het volgende:
dat was lekker terrassen op mn werk...
nu maar ff wat eten, zwemmen.....alcohol lozen..
Ik heb die hele week vrijgenomen.. verjaardag valt ook in die week...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
25e moet ik werkemisschien kan ik 's middags wel vrij krijgen..
Say no more.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik lag met bepaalde iemanden in bed..
Waarvan ik nu denk: WHAT... THE... FUCK...?!!
Nee dat is gewoon standaard na een lobotemiequote:
nopequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
Kan chinees in combi met beerenburger?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon standaard na een lobotemie
"Andere Tijden"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
sssssst... niet zeggen, mag niet
Het hoort ook niet echt bij Nederland. We zeggen van wel, en ze geloven het ook, maar stiekum is het gewoon iets heel anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben vandaag in Limburg geweest. Hééél dicht in de buurt van Beavje..
Het is net alsof je in het buitenland bent, zo heuvelachtig is het daar..
Mjah...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het hoort ook niet echt bij Nederland. We zeggen van wel, en ze geloven het ook, maar stiekum is het gewoon iets heel anders.
haha waar ben je dan geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben vandaag in Limburg geweest. Hééél dicht in de buurt van Beavje..
Het is net alsof je in het buitenland bent, zo heuvelachtig is het daar..
heh, over het samengaan van gereformeerden (anti-revolutionairen, was 't niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Andere Tijden".
Over 't ontstaan van 't CDA. Nu Willem Aantjes..
Anti Revolutionaire Partij + Christen Historische Unie + Katholieke Volks Partijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
heh, over het samengaan van gereformeerden (anti-revolutionairen, was 't niet?) en katholieken,
heb 't helaas niet gezien :-/
'k Weet niks van Katholieken, maar ik weet wel dat elke cultuur clasht met gereformeerdenquote:
Dat was gisteren op Yorin. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig aanvind. QaF is leukerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:02 schreef wonderer het volgende:
Op welke zender komt the L word ook alweer? Of was dat gisteren?
Zit jij in een heuvelachtig deel van Limburg? Als ik aan Limburg denk denk ik altijd aan de werkweek in groep 7 naar Valkenburg, en hoe we elke dag weer zo'n kutheuvel op moesten klimmen om bij de kamping te komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]
haha waar ben je dan geweest
ik kom ook uit limburg
Zeer mee eensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat was gisteren op Yorin. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig aanvind. QaF is leuker
Hey anne_Chris! Hoe is het ermee?
quote:
Hiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:10 schreef anne_Chris het volgende:
Goed Andy, haske goed![]()
hi anne, naamgenoot
ik ben altijd lief... somsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef anne1982 het volgende:
[..]
geen sorry nodig.. creno was niet lief tegen me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |