Ik lag met bepaalde iemanden in bed.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Waar ging die droom van jou nou over, Dennis? Flauw hoor, eerst iets vertellen over een droom waar Freud wel raad mee zou weten en dan verder gewoon niks zeggen.![]()
ach freud analyseert elke droom tot een seksueel verlangenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Waar ging die droom van jou nou over, Dennis? Flauw hoor, eerst iets vertellen over een droom waar Freud wel raad mee zou weten en dan verder gewoon niks zeggen.![]()
zin om es mee naar Aquabest te gaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef Cybart het volgende:
dat was lekker terrassen op mn werk...
nu maar ff wat eten, zwemmen.....alcohol lozen..
Ik heb die hele week vrijgenomen.. verjaardag valt ook in die week...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
25e moet ik werkemisschien kan ik 's middags wel vrij krijgen..
Say no more.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik lag met bepaalde iemanden in bed..
Waarvan ik nu denk: WHAT... THE... FUCK...?!!
Nee dat is gewoon standaard na een lobotemiequote:
nopequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
Kan chinees in combi met beerenburger?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon standaard na een lobotemie
"Andere Tijden"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
sssssst... niet zeggen, mag niet
Het hoort ook niet echt bij Nederland. We zeggen van wel, en ze geloven het ook, maar stiekum is het gewoon iets heel anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben vandaag in Limburg geweest. Hééél dicht in de buurt van Beavje..
Het is net alsof je in het buitenland bent, zo heuvelachtig is het daar..
Mjah...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het hoort ook niet echt bij Nederland. We zeggen van wel, en ze geloven het ook, maar stiekum is het gewoon iets heel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |