abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:57:00 #101
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_28343932
kort maar krachtig!

Alle mannen zijn asshole's!

*vrije vertaling van alle vrouwen zijn kuthoeren*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_28344002
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef purplerose het volgende:
kort maar krachtig!

Alle mannen zijn asshole's!

*vrije vertaling van alle vrouwen zijn kuthoeren*
Vanwaar die generalisatie?
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:02:30 #103
52349 purplerose
pi_28344141
mijn geruime ervaring in het mannelijke geslacht, ga asjeblieft kippen houden, hou je er tenminste gratis eieren aan over
pi_28344209
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:02 schreef purplerose het volgende:
mijn geruime ervaring in het mannelijke geslacht, ga asjeblieft kippen houden, hou je er tenminste gratis eieren aan over
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:06:23 #105
52349 purplerose
pi_28344274
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:04 schreef dawg het volgende:

[..]

donderdag 30 juni 2005 @ 01:09:33 #106
11766 eymey
koning één-oog
pi_28350538
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef love_me het volgende:
Ik weet hoe je je voelt meissie.
Andere kant van het verhaal...
Mjah deur staat hier nog open zeg maar.. Ook al ga ik maar door met ademhalen..
\

same here.... ondanks alles... hoe gemeen ze nu doet... heb ik nog steeds zoiets van "de deur staat nog open..."

Ik weet ook niet of ze alles wat ze heeft gedaan, me totaal vernietigen tegenover anderen die mij ook kennen, etc.... of ze dat nou bewust doet of omdat ze niet weet hoe ze met d'r gevoelens om moet gaan....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:04:56 #107
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28356319
The plot thickens, ik stuude haar vanochtend dit:
quote:
Ok hier volgt mijn theorie:

1: Je bent bang een verkeerde keuze te maken, zo bang, dat je liever
een kleine verkeerde keuze NU maakt (mij dumpen), dan een grote later
"mss was "Naam" wel beter dan Jaap'.
2: Je hebt het gevoel "Naam" niet goed genoeg gekend te hebben om hem
al af te schrijven als potentiele vriend. Je bent bang dat hij wel
eens beter in het plaatje zou passen dan ik, maar daar is alleen
achter te komen door een tijdje met hem als echte vriend door te
brengen.
3: Aankomende vakantie geeft je de mogelijkheid eenzelfde soort weken
door te brengen als met mij in het begin van onze relatie. Het is de
tijd bij uitstek om erachter te komen of "Naam" net zo leuk is als
Jaap.
4: Je bent bereid mij met andere meiden te zien om er maar zeker van
te zijn dat je niet de verkeerde keuze maakt, je bent wel bereid hier
offers voor te maken. Je bent ook bereid de kans te lopen dat ik je
niet meer terugwil na al die tijd, door de pijn die je me hebt
aangedaan.

Een probleempje hierbij is dat ik me NOOIT zo zal gaan gedragen als
"Naam" deed, en doen alsof er niks aan de hand is, dat heb je nu al wel
gemerkt. Een "eerlijke" vergelijking zal het dus nooit worden, maar
dat ben je ook bereid te accepteren.

Tot zover mijn Theorie
Hier antwoordde ze op dat dat wel es waar zou kunenn zijn. Het komt er iig op neer dat zij het op het moment even helemaal kwijt is en niks meer zeker weet, ze had et gevoel dat er IETS veranderen moest, dus dan maar dit. Ze zit gewoon erg in de knoop met zichzelf en wat ze van de toekomst verwacht (tis echt zo'n toekomstdenker btw, dus voor haar is het bijna zo dat de man die ze nu kiest de rest van haar leven met haar zal delen, iets waar ik persoonlijk niks op tegen heb, ben niet zo bang voor serieuze dingen). Ik heb haar gestuurd dat ik me wel in haar besluit kan vinden, dat ze het mss maar ff met die "Naam" proberen moet om in te zien dat ik "beter" ben (heb genoeg zelfvertrouwen om daartegen te kunnen).

Wat vind men hiervan? Ik heb gewoon ff mensen nodig die meedenken enzo
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:12:59 #108
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28360067
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:04 schreef Xtinction het volgende:
Wat vind men hiervan? Ik heb gewoon ff mensen nodig die meedenken enzo
Herkenbaar. Heb zoiets zelf ook in het begin wel eens gedacht. Heb me maar van die gedachte afgezet omdat ik mezelf met die gedachtes helemaal gek maakte en hartstikke onrustig werd. In het begin vloog ik van theorie naar theorie over het waarom het uit was gegaan. Uiteindelijk ben ik daar mee gestopt, gestopt met zoeken naar die vraag. Haar definitief loslaten, een harde klap maar wel zo eerlijk tegenover jezelf.

Ik doe een poging haar los te laten. Het gaat steeds beter, hoewel ze de laatste dagen toch weer om een soort hoekje komt gluren en ik weer wat meer aan haar denk. Ik mis onze relatie, hoe vreemd het klinkt, veel minder als onze vriendschap. NIet zo raar denk ik, want onze relatie was op basis van vriendschap, niet omdat het ik zo een lekker ding was namelijk, (zij was dat natuurlijk wel ). Ach, het leven draait door, de wereld draait door, dus mijn leventje moet vooral de boot niet missen en probeer er daarom maar het beste van te maken.

En dat gaat me aardig goed af op dit moment. Ik merk dat ik nog steeds energie van het weekend over heb! Op het werk gaat ook alles eindelijk weer eens voorspoedig, maak me ook niet meer zo druk over werktijden enzo. Tijdens de relatie baalde ik altijd stevig als ik weer een weekend moest werken, maar ook dat zijn dingen die mij nu niks meer uitmaken. Ik werk tegenwoordig 3/4 daagjes in de week zo'n 24 uur. Voor de rest vul ik lekker de tijd in, heb niet meer zo drang om op bepaalde dagen vrij te zijn omdat ik haar dan kan zien.

Verder begin ik weer te genieten van het leven! Ik merk dat mijn leventje na een vrij heftig maandje eindelijk in rustiger vaarwater begint te komen. Bevalt me prima hoor! Lekker genieten zonder zorgen is mijn motto de laatste tijd. Zelfs alweer een aantal flirts meegemaakt, dus ik ga mij wel redden in de toekomst!

Roeler is happy!
»» Democracy is so overrated »»
pi_28360914
Over mijn uitje vandaag :

Lieve gozer maar nog niet iets voor nu..

Vandaag een erg leuke dag gehad.. Helaas kwamen er teveel herinneringen naar boven die me teveel pijn deden waardoor ik vroegtijdig naar huis ben vertrokken. Ik moet door met ademhalen en verder met mijn leven. Met wat hobbels en bobbels.. Al blijft voorlopig de deur nog wel open staan.. Maar niet te lang want er zwemnt nog genoeg vis in de zee...
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:46:10 #110
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28364198
Het gaat hier oke. Verder probeer ik mezelf dus bezig te houden - naar de film gegaan, naar de stad, enzovoorts.

Ik begin nu op meer redenen te komen waarom het uit zou moeten zijn (ik ga zo naar huis, dus mijn ouders willen ook alles horen ). Maar, ik begin haar ook meer te missen, en te twijfelen of ik haar misschien nog een kans had moeten geven (ik had het een week gegeven, en toen wist ik het - wat zou er gebeurd zijn als ik het langer had uitgehouden tot wij allebei niets meer te doen hadden?) Die kan ik (en niemand anders) natuurlijk beantwoordden.

Ik zou haar het liefst nog eventjes willen bellen voordat ik het land verlaat voor een paar weekjes - om alleen maar even te kijken hoe het met haar gaat. Maar dat doe ik niet (en kan ik ook niet - zoals eerder verteld - doh!).

Ik voel me schuldig. Als ik zo voel als ik nu voel, dan wat zij misschien voelt is 10x erger - ja, dan voel ik me slecht en schuldig .

Maarja, nu verder met spullen pakken.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:50:56 #111
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_28364335
Pas thuis, lekker gevoel... Heb wel genoten van de dag, de Waalkade ligt er mooi bij deze tijd van het jaar. Maar toch is het net alsof ik herinneringen eet en inadem, continu.

Zo maak ik het mezelf wel erg lastig en raken mijn gedachten teveel carried away, zelfs als ik het naar mijn zin heb. Da's niet fair, voor niemand (sorry!). Het leven gaat door, maar ik moet nodig es aan mezelf sleutelen... het spant er nu om!
pi_28366036
Vandaag ging het half om half.. Vanmiddag ging het klote..

Ik ben vandaag naar het audiologisch centrum geweest en heb te horen gekregen na een onderzoek dat ik minder ben ga horen en 5% achteruit gegaan. Ook heb ik een goed gesprek gevoerd met de audicien. Door mijn handicap in de relatie van mijn ex, zijn er gigantisch veel communicatie fouten ontstaan. Daardoor raakten we aan elkaar geirriteerd en hadden vaak ruzie. Dat komt omdat ik vaak de dingen verkeerd versta en ze dan ook anders opvat, watgeen leidt tot zinloze discussies. Logisch volgens haar.

Morgen een gesprek met een maatschappelijk werkster. Zij gaat mij verder begleiden. Voor de niet wetenden, ik ben zwaar slechthorend. De laatste tijd holt mijn gehoor achteruit. Ik was bezig met een studie en na drie jaar moest ik het opgeven van de examen commissie omdat ik het niet kon volgen. Dus drie jaar voor niets ingespannen. Ook dat heeft een grote rol gespeeld binnen de relatie. En ik heb geen zin om een andere opleiding te doen. Moet dan tussen de 16 jarigen zitten en daar pas ik voor. Niet uit onwil maar omdat het verschil te groot is.

Enfin, vandaag gesproken met een vriend (gezamelijke vriend met m'n ex).
Hij zei dat m'n ex mij wel terug wilt maar nu niet. Hij heeft het ontzettend druk met zijn twee bedrijfjes. We moeten allebei de boel op een rijtje zetten. En na verloop van de tijd neemt hij contact met me op. Voorlopig is het gewoon een time out. Ik ben er blij mee.
Ik heb nadrukkelijk gezegd op advies van de audicien en de maatschappelijkwerkster, dat hij samen met mij met hen moeten praten. Leven met een handicap is moeilijk. Hij heeft het erg moeilijk ermee. Ondanks dat hij weleens nukkig doet, houd ik van hem.

Vanavond ga ik zijn vader opbellen en hem alles uitleggen. Zodat hij het tegen mijn ex kan vertellen. Ik kan het wel rechtstreeks doen maar daar is de tijd nog niet rijp voor. Met mijn schoonfamilie leef ik op goede voet.
Ik sta machteloos, hoe de situatie nu is. Ik had dit echt niet gewild, maar door ruzies en zinloze discussies werden mij gewoon te veel. Ik moest mezelf beschermen en wilde lucht.

Dat financien gedoe. Ja, hij heeft enorm veel vaste lasten. Zijn broer helpt hem inmiddels en dat gaat nu de goede kant op.

Enfin ik heb goede hoop. Volgens die vriend, moet ik er niet te veel op hopen, want het kan altijd de andere kant op gaan. Ik zie wel. Ik heb het gevoel dat ik nu eindelijk rust heb.. Wel zo plezierig na een klote dag. Eerder gezegd, een dag met een traan en een lach.

[ Bericht 2% gewijzigd door espina op 30-06-2005 19:54:06 ]
pi_28369252
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef _nWo_ het volgende:
Hier nog een slachtoffer van liefdesverdriet. Ik heb het wel vaker gehad maar dit is toch het toppunt...

Ik had een meisje leren ontmoeten op me stage. Dit bleek de dochter te zijn van mijn ICT coordinator op me stage.
Echt een onwjis knappe meid.
Dus kwam ze op de dag van koninginnenach op me stage, ff gezellig kletsen met der moeder en mij en nog een lerares.
Verhalen gaan over en weer en ze vroeg aan mij wat ik ging doen op die avond, dus ik zeg, gewoon rondslenteren in de stad en daarna door naar utrecht.
Zegt ze, ohhh luek, misschien kom ik je nog wel tegen. Ik happy dus, vond het uiteraard leuk om te horen.
Heb er niet ontmoet die avond, maar een paar dagen later kreeg ik een mailtje van haar
[..]

Dus ik helemaal zo van, damn, gaat lekker weet je wel. Afijn, leuk leggen kletsen bellen, etc etc, zijn we uiteindelijk uitgegaan in Scheveningen om daar naar de bios te gaan. Film afgelopen, en zijn we echt heel romantisch hand in hand over t strand wezen lopen, gekletst en alles en we waren al een eind van de pier verwijderd en op een gegeven moment sloeg ze haar armen om mij heen en zei ze: Kijk Tim, hier doe je het voor, en we hebben daar fuckin zeker 1 tot 2 minuten staan zoenen.

Echt niets kon meer stuk. Afijn, op mijn stage hadden ze een voetbalteornooi en zij belde en ik vroeg of ze langs wou komen.
Dus zij komt eraan met haar vriendin erbij, leuk leggen kletsen en alles. En vroeg die vriendin of wij samen mee wouden komen naar een feestje van haar vriend.
Nou helemaal mooi toch Maargoed dat toernooi was op een vrijdag en ik ging toen een weekendje weg, hebben die 2 een plannetje bedacht om mijn haren te knippen zoals 1 of andere popster ofzo, voor dat ene feestje waar we voor waren uitgenodigd.
Nouja ik vind alles best enzo, met ze 3en naar de kapper, haren laten knippen voor fuckin 50 euro.
Zag er luek uit enzo, maar toen belde ze zaterdag op en wilde ze niet meer uit omdat ze een kutdag had gehad.

Jammer maargoed, kan gebueren. Sindsdien niets meer van haar vernomen, ze nam haar foon niet op, reageerde niet op emails/smsjes.
Ik helemaal teleurgesteld natuurlijk. Maarja ik had nog wel contact met die vriendin en die wist ook niet wat eraan de hand was. Zij ging toen 2 weken op vakantie.
Ik probeerde haar toen maar te bellen met mijn vader zijn telefoon en wtf, ze neemt op en zegt zo, Hallo met *naam*. Dus ik zeg zo, Hey met Tim. PLOK, hangt ze ineens de telefoon op

Toen 3 weken later ofzo. Had ik haar vriendin weer aan de lijn, was net terug van vakantie, en ik vroeg wat er met *naam* aan de hand was. Ik was toen zei belde op mijn stageplek
Zegt ze, wil je het echt weten, dus ik zo van ja natuurlijk weet je wel. Zei ze dat ze een ander heeft ontmoet waar ze nu "wat" met heeft.
Ik wist echt helemaal niet meer wat ik moest zeggen, en heb echt keihard lopen huilen op me stage, ben toen maar naar me opa zijn begraafplek op Ockenburgch gegaan, niet veel verder van me stage vandaan en heb daar zeker 1 uur lopen huilen, zo kut voelde ik me eigen.
Op me stage probeerde haar moeder me op te vrolijken, maarja, zei wist ook niet dat we wat met elkaar hadden en ik had er dus ook liever niet met haar daarover. Ze wist wel dat we uit gingen met elkaar, maar thats it.

Dit was dus vorige week gebeurd... en ik ben er nog steeds niet overheen en ik heb niemand om mee te praten, met me ouders doe ik dat niet, voor hun ben ik nog steeds die maffe/gekke kerel, en ik praat er ook leiver niet met hun over.

Zucht (sorry voor het lange verhaal)
Heb haar gister voor t eerst mogen spreken.
Man oh man wat had ik een vragen zeg...
Ik kon het er alleen niet uit krijgen. Uiteraard mijn eerste vraag, WAAROM !?

Waarom wil je niet met me spreken, vroeg ik dus aan haar. Waarop zei antwoordde : Ja ik wilde je niet kwetsen, ik vond je leuk maar heb nu een ander gevonden maar het is niet aan ofzo en ik wist dat je je gekwetst zou voelen dus daarom spreek ik niet meer met je.

Toen ben ik er maar meteen mee genokt.
Kan het niet geloven...
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:27:17 #114
11766 eymey
koning één-oog
pi_28371340
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:12 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Roeler is happy!
Fijn dat het zo goed gaat roeler!

Met mij gaat het na vanavond weer wat minder.......

voel me, na door al dat gedoe een beetje het gevoel gehad te hebben m'n ex los te moeten laten.... ineens weer erg depri.

Heb vanavond weer een goed gesprek over d'r gehad met iemand die haar ook kent en het nie tleuk vindt hoe ze nu aan het worden is.

En dan vraag ik me af: In godsnaam.... waarom is ze zo veranderd...... ze wil ineens naar house feesten toe... zat zaterdag bij die vriendin onder het praten constant die gozer op te geilen (en hij haar....)... zei de vreselijkste dingen over mij..... als het bv. over foto's van ons ging......

Ik kan er gewoon nie tbij.
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:36:00 #115
11766 eymey
koning één-oog
pi_28371625
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:48 schreef espina het volgende:
Vandaag ging het half om half.. Vanmiddag ging het klote..
Heftig verhaal hoor... jemig.....

Ik heb dus ook een handicap.... hoewel het bij mij nu redelijk stabiel is kan het wel altijd achteruit gaan...... gelukkig kan ik er nog wel aardig mee functioneren en heb ik eigenlijk nooit echt een opleiding ofzo voor moeten laten....

Ik hoop echt voor je dat het nog goed komt tussen je ex en jou.... het lijkt nog niet 'af' bij jullie......

Helaas begin ik bij mezelf wel steeds meer dat gevoel te krijgen....... door alles wat er gebeurd is en zo....... hoe kan ik nou ooit nog hoop putten dat ze uberhaupt nog ooit eens normaal tegen me kan doen....... nu ik dit allemaal van d'r weet......
pi_28371714
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef _nWo_ het volgende:

[..]

Waarom wil je niet met me spreken, vroeg ik dus aan haar. Waarop zei antwoordde : Ja ik wilde je niet kwetsen, ik vond je leuk maar heb nu een ander gevonden maar het is niet aan ofzo en ik wist dat je je gekwetst zou voelen dus daarom spreek ik niet meer met je.

Toen ben ik er maar meteen mee genokt.
Kan het niet geloven...
Daar krijg je toch een slappe van! Vrouwen die denken dat ze mannen minder kwetsen door ze te negeren. Daarmee bereik je juist het tegenovergestelde.
Doe eens wild ....
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:07:51 #117
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_28372636
Ik heb vandaag mijn ex ook nog even aan de telefoon gehad. Sjonge wat een gekut, wij lijken wel twee stukken hout die niet met elkaar kunnen praten (geen ruzie ofzo, maar houterig, niet weten wat te zeggen). Achter een maand zie ik haar weer een keer, ben benieuwd hoe dat zal worden..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:10:17 #118
11766 eymey
koning één-oog
pi_28372716
Ach... zij walgt nu van me..... bij het zien van foto's van me.... ik ben een grote fout.. een misbaksel..... dat zei ze allemaal vorige week zaterdag bij een goede vriendin van ons allebei..... tenminste, daar kwam het op neer. Dat, terwijl ze gewoon met andere mensen in de kamer erbij daar elkaar een beetje zaten op te geilen.

Alsof ze geen respect meer had voor het feit dat er andere mensen bij waren en dat ook nog eens mensen zijn die ook van mij houden......
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:32:07 #119
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28375270
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:10 schreef eymey het volgende:
Ach... zij walgt nu van me..... bij het zien van foto's van me.... ik ben een grote fout.. een misbaksel..... dat zei ze allemaal vorige week zaterdag bij een goede vriendin van ons allebei..... tenminste, daar kwam het op neer. Dat, terwijl ze gewoon met andere mensen in de kamer erbij daar elkaar een beetje zaten op te geilen.

Alsof ze geen respect meer had voor het feit dat er andere mensen bij waren en dat ook nog eens mensen zijn die ook van mij houden......
Vergeet haar! Iemand die je zo te kakken zet alsof je al jaren ongewenste vogelschijt bent verdient jouw echt niet meer. Hoeveel je ook om haar geeft misschien, het zal pijn doen, het zal moeilijk zijn. Maar echt waar, iemand die zo over mij praatte, alsof alles een vergissing is geweest... nou die mag het bekijken!
»» Democracy is so overrated »»
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:02:16 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28379977
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:48 schreef espina het volgende:
Enfin, vandaag gesproken met een vriend (gezamelijke vriend met m'n ex).
Hij zei dat m'n ex mij wel terug wilt maar nu niet. Hij heeft het ontzettend druk met zijn twee bedrijfjes. We moeten allebei de boel op een rijtje zetten. En na verloop van de tijd neemt hij contact met me op. Voorlopig is het gewoon een time out. Ik ben er blij mee.
Ik heb nadrukkelijk gezegd op advies van de audicien en de maatschappelijkwerkster, dat hij samen met mij met hen moeten praten. Leven met een handicap is moeilijk. Hij heeft het erg moeilijk ermee. Ondanks dat hij weleens nukkig doet, houd ik van hem.

Vanavond ga ik zijn vader opbellen en hem alles uitleggen. Zodat hij het tegen mijn ex kan vertellen. Ik kan het wel rechtstreeks doen maar daar is de tijd nog niet rijp voor. Met mijn schoonfamilie leef ik op goede voet.
Ik sta machteloos, hoe de situatie nu is. Ik had dit echt niet gewild, maar door ruzies en zinloze discussies werden mij gewoon te veel. Ik moest mezelf beschermen en wilde lucht.
Dit klinkt goed joh! Gewoon even allebei afstand en je eigen prioriteiten hoog zetten. Voor jou je gehoor en hoe je daarmee om gaat (:*) en voor hem die bedrijfjes en dan later nog maar weer eens kijken.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:35:19 #121
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28380805
vandaag zou ik 3 jaar iets met mn ex hebben gehad, en t doet me eigenlijk niet zo heel erg veel. Maar ik moet wel zeggen dat t meehelpt dat ik mn hele dag vol heb gepland met leuke dingen. Vanmiddag winkelen met een vriendin vanavond met mn huisgenoten en met mn ex naar de bios.
Heb dr zin in

Enige vervelende is dat ik gister een jongen die mij leuk vond heb afgewezen en dat ik dat toch wel erg lullig vind. Hij is best aardig maar ik zit echt nog niet op een vriend te wachten. Ik begin net een beetje te genieten van het vrijgezel zijn.
imagination is more important than knowledge
pi_28380817
Vanavond ga ik m'n ex zien!

Tsja. Ik voel me wel redelijk oké op dit moment, gister heb ik m'n laatste paper ingeleverd en nu kan ik m'n bachelorexamen gaan aanvragen
En dat ondanks alle leed van afgelopen weken.
Ik ben gewoon benieuwd hoe het is. Vorige week vrijdag hebben we ook gedate en toen was het ook supergezellig. Ik hoop dat het weer zo'n avond wordt.

Wat ik heel lastig vind is dat ik er het ene moment best vrede mee heb en ik zelfs al een beetje aan een (glorieuze, uiteraard) toekomst kan gaan denken, maar dat ik er het andere moment heel erg om moet huilen. Ik wéét wel dat het allemaal weer over gaat, dat ik me niet m'n leven lang verdrietig zal zijn, maar het is wel eng. Ik had me dusdanig voorbereid op een toekomst met hem dat het ontzettend lastig is om dat los te laten.

Ik hoop in ieder geval dat ik het relaxte gevoel van vandaag (alles af, het komt allemaal goed) vanavond vast kan houden. Dat ik niet wanhopig ben tijdens de date, maar gewoon mezelf zoals ik ook was binnen onze relatie.
pi_28382705
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:39 schreef Tarot het volgende:

[..]

Daar krijg je toch een slappe van! Vrouwen die denken dat ze mannen minder kwetsen door ze te negeren. Daarmee bereik je juist het tegenovergestelde.
Ik vraag me dan ook af, is het verstandig om te vragen of we gewoon nog een maand samen verder kunnen.
Om te laten zien dat die andere kerel niets is ?
Aangezien het een flierefladder relatie is wat mijn ex en die andere kerel met elkaar hebben.
Ik heb nog onwijs veel (gemengde) gevoelens voor haar...

Of is het ut dat niet waard ?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:24:46 #124
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28384151
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef _nWo_ het volgende:

[..]

Ik vraag me dan ook af, is het verstandig om te vragen of we gewoon nog een maand samen verder kunnen.
Om te laten zien dat die andere kerel niets is ?
Aangezien het een flierefladder relatie is wat mijn ex en die andere kerel met elkaar hebben.
Ik heb nog onwijs veel (gemengde) gevoelens voor haar...

Of is het ut dat niet waard ?
ne...niet zeggen....
Daar komt je ex zelf wel achter. Ik heb gemerkt dat als andere mensen opmerkingen maken over relaties dat de persoon die de opmerking maakt vaak degene is die t gedaan heeft ...
imagination is more important than knowledge
pi_28387692
Na een nachtje slapen.. En gisteren ben ik tot de conclusie gekomen..
Ik ben nog gewoon niet zover om met iemand anders verder te gaan.
Ik houd nog teveel van hem. Echt teveel. Als de tijd terug te draaien viel vandaag nog.
Als hij nu zou zeggen wil het nog een kans geven dan wil ik dat ook!

Dit heeft tijd nodig.. Misschien wel heel lang...

Maar ik ben er niet overheen. Nog langer niet.

Dit is het laatste gedichtje wat ik voor hem schreef toen ik hoorde dat hij het uit wilde maken..

Samen gelukkig.

Ik zeg het niet altijd of nee bijna niet.
En ik weet het, het doet je veel verdriet.
Dat ik van je hou en niet meer zonder je kan
Want weet je wel je bent echt mijn man.
Ik maak soms fouten net als jij.
Ja ik maak je daarmee niet echt blij.
Maar kon je me maar vergeven kon je het maar zien.
Dat we samen gelukkig waren echt waar niet misschien.
Samen in een huisje en samen met zijn twee.
Ik weet een relatie heeft ook zijn downs dat valt niet mee.
Maar als je verder kijkt dan het boze en het negatief zijn.
Dan weet ik zeker zie jij ook zonneschijn.
We waren gelukkig samen, gelukkig voor altijd.
En lieverd ik wil je echt niet kwijt !!!!!!!!!

Mjah.. keep on breathing..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')