Vanwaar die generalisatie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef purplerose het volgende:
kort maar krachtig!
Alle mannen zijn asshole's!
*vrije vertaling van alle vrouwen zijn kuthoeren*
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:02 schreef purplerose het volgende:
mijn geruime ervaring in het mannelijke geslacht, ga asjeblieft kippen houden, hou je er tenminste gratis eieren aan over
\quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef love_me het volgende:
Ik weet hoe je je voelt meissie.
Andere kant van het verhaal...
Mjah deur staat hier nog open zeg maar.. Ook al ga ik maar door met ademhalen..
Hier antwoordde ze op dat dat wel es waar zou kunenn zijn. Het komt er iig op neer dat zij het op het moment even helemaal kwijt is en niks meer zeker weet, ze had et gevoel dat er IETS veranderen moest, dus dan maar dit. Ze zit gewoon erg in de knoop met zichzelf en wat ze van de toekomst verwacht (tis echt zo'n toekomstdenker btw, dus voor haar is het bijna zo dat de man die ze nu kiest de rest van haar leven met haar zal delen, iets waar ik persoonlijk niks op tegen heb, ben niet zo bang voor serieuze dingen). Ik heb haar gestuurd dat ik me wel in haar besluit kan vinden, dat ze het mss maar ff met die "Naam" proberen moet om in te zien dat ik "beter" ben (heb genoeg zelfvertrouwen om daartegen te kunnen).quote:Ok hier volgt mijn theorie:
1: Je bent bang een verkeerde keuze te maken, zo bang, dat je liever
een kleine verkeerde keuze NU maakt (mij dumpen), dan een grote later
"mss was "Naam" wel beter dan Jaap'.
2: Je hebt het gevoel "Naam" niet goed genoeg gekend te hebben om hem
al af te schrijven als potentiele vriend. Je bent bang dat hij wel
eens beter in het plaatje zou passen dan ik, maar daar is alleen
achter te komen door een tijdje met hem als echte vriend door te
brengen.
3: Aankomende vakantie geeft je de mogelijkheid eenzelfde soort weken
door te brengen als met mij in het begin van onze relatie. Het is de
tijd bij uitstek om erachter te komen of "Naam" net zo leuk is als
Jaap.
4: Je bent bereid mij met andere meiden te zien om er maar zeker van
te zijn dat je niet de verkeerde keuze maakt, je bent wel bereid hier
offers voor te maken. Je bent ook bereid de kans te lopen dat ik je
niet meer terugwil na al die tijd, door de pijn die je me hebt
aangedaan.
Een probleempje hierbij is dat ik me NOOIT zo zal gaan gedragen als
"Naam" deed, en doen alsof er niks aan de hand is, dat heb je nu al wel
gemerkt. Een "eerlijke" vergelijking zal het dus nooit worden, maar
dat ben je ook bereid te accepteren.
Tot zover mijn Theorie
Herkenbaar. Heb zoiets zelf ook in het begin wel eens gedacht. Heb me maar van die gedachte afgezet omdat ik mezelf met die gedachtes helemaal gek maakte en hartstikke onrustig werd. In het begin vloog ik van theorie naar theorie over het waarom het uit was gegaan. Uiteindelijk ben ik daar mee gestopt, gestopt met zoeken naar die vraag. Haar definitief loslaten, een harde klap maar wel zo eerlijk tegenover jezelf.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:04 schreef Xtinction het volgende:
Wat vind men hiervan? Ik heb gewoon ff mensen nodig die meedenken enzo
Heb haar gister voor t eerst mogen spreken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef _nWo_ het volgende:
Hier nog een slachtoffer van liefdesverdriet. Ik heb het wel vaker gehad maar dit is toch het toppunt...
Ik had een meisje leren ontmoeten op me stage. Dit bleek de dochter te zijn van mijn ICT coordinator op me stage.
Echt een onwjis knappe meid.
Dus kwam ze op de dag van koninginnenach op me stage, ff gezellig kletsen met der moeder en mij en nog een lerares.
Verhalen gaan over en weer en ze vroeg aan mij wat ik ging doen op die avond, dus ik zeg, gewoon rondslenteren in de stad en daarna door naar utrecht.
Zegt ze, ohhh luek, misschien kom ik je nog wel tegen. Ik happy dus, vond het uiteraard leuk om te horen.
Heb er niet ontmoet die avond, maar een paar dagen later kreeg ik een mailtje van haar
[..]
Dus ik helemaal zo van, damn, gaat lekker weet je wel. Afijn, leuk leggen kletsen bellen, etc etc, zijn we uiteindelijk uitgegaan in Scheveningen om daar naar de bios te gaan. Film afgelopen, en zijn we echt heel romantisch hand in hand over t strand wezen lopen, gekletst en alles en we waren al een eind van de pier verwijderd en op een gegeven moment sloeg ze haar armen om mij heen en zei ze: Kijk Tim, hier doe je het voor, en we hebben daar fuckin zeker 1 tot 2 minuten staan zoenen.
Echt niets kon meer stuk. Afijn, op mijn stage hadden ze een voetbalteornooi en zij belde en ik vroeg of ze langs wou komen.
Dus zij komt eraan met haar vriendin erbij, leuk leggen kletsen en alles. En vroeg die vriendin of wij samen mee wouden komen naar een feestje van haar vriend.
Nou helemaal mooi tochMaargoed dat toernooi was op een vrijdag en ik ging toen een weekendje weg, hebben die 2 een plannetje bedacht om mijn haren te knippen zoals 1 of andere popster ofzo, voor dat ene feestje waar we voor waren uitgenodigd.
Nouja ik vind alles best enzo, met ze 3en naar de kapper, haren laten knippen voor fuckin 50 euro.
Zag er luek uit enzo, maar toen belde ze zaterdag op en wilde ze niet meer uit omdat ze een kutdag had gehad.
Jammer maargoed, kan gebueren. Sindsdien niets meer van haar vernomen, ze nam haar foon niet op, reageerde niet op emails/smsjes.
Ik helemaal teleurgesteld natuurlijk. Maarja ik had nog wel contact met die vriendin en die wist ook niet wat eraan de hand was. Zij ging toen 2 weken op vakantie.
Ik probeerde haar toen maar te bellen met mijn vader zijn telefoon en wtf, ze neemt op en zegt zo, Hallo met *naam*. Dus ik zeg zo, Hey met Tim. PLOK, hangt ze ineens de telefoon op![]()
Toen 3 weken later ofzo. Had ik haar vriendin weer aan de lijn, was net terug van vakantie, en ik vroeg wat er met *naam* aan de hand was. Ik was toen zei belde op mijn stageplek
Zegt ze, wil je het echt weten, dus ik zo van ja natuurlijk weet je wel. Zei ze dat ze een ander heeft ontmoet waar ze nu "wat" met heeft.
Ik wist echt helemaal niet meer wat ik moest zeggen, en heb echt keihard lopen huilen op me stage, ben toen maar naar me opa zijn begraafplek op Ockenburgch gegaan, niet veel verder van me stage vandaan en heb daar zeker 1 uur lopen huilen, zo kut voelde ik me eigen.
Op me stage probeerde haar moeder me op te vrolijken, maarja, zei wist ook niet dat we wat met elkaar hadden en ik had er dus ook liever niet met haar daarover. Ze wist wel dat we uit gingen met elkaar, maar thats it.
Dit was dus vorige week gebeurd... en ik ben er nog steeds niet overheen en ik heb niemand om mee te praten, met me ouders doe ik dat niet, voor hun ben ik nog steeds die maffe/gekke kerel, en ik praat er ook leiver niet met hun over.
Zucht (sorry voor het lange verhaal)
Fijn dat het zo goed gaat roeler!quote:
Heftig verhaal hoor... jemig.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:48 schreef espina het volgende:
Vandaag ging het half om half.. Vanmiddag ging het klote..
Daar krijg je toch een slappe van! Vrouwen die denken dat ze mannen minder kwetsen door ze te negeren. Daarmee bereik je juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Waarom wil je niet met me spreken, vroeg ik dus aan haar. Waarop zei antwoordde : Ja ik wilde je niet kwetsen, ik vond je leuk maar heb nu een ander gevonden maar het is niet aan ofzo en ik wist dat je je gekwetst zou voelen dus daarom spreek ik niet meer met je.
Toen ben ik er maar meteen mee genokt.
Kan het niet geloven...![]()
Vergeet haar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:10 schreef eymey het volgende:
Ach... zij walgt nu van me..... bij het zien van foto's van me.... ik ben een grote fout.. een misbaksel..... dat zei ze allemaal vorige week zaterdag bij een goede vriendin van ons allebei..... tenminste, daar kwam het op neer. Dat, terwijl ze gewoon met andere mensen in de kamer erbij daar elkaar een beetje zaten op te geilen.
Alsof ze geen respect meer had voor het feit dat er andere mensen bij waren en dat ook nog eens mensen zijn die ook van mij houden......
Dit klinkt goed joh! Gewoon even allebei afstand en je eigen prioriteiten hoog zetten. Voor jou je gehoor en hoe je daarmee om gaat (:*) en voor hem die bedrijfjes en dan later nog maar weer eens kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:48 schreef espina het volgende:
Enfin, vandaag gesproken met een vriend (gezamelijke vriend met m'n ex).
Hij zei dat m'n ex mij wel terug wilt maar nu niet. Hij heeft het ontzettend druk met zijn twee bedrijfjes. We moeten allebei de boel op een rijtje zetten. En na verloop van de tijd neemt hij contact met me op. Voorlopig is het gewoon een time out. Ik ben er blij mee.
Ik heb nadrukkelijk gezegd op advies van de audicien en de maatschappelijkwerkster, dat hij samen met mij met hen moeten praten. Leven met een handicap is moeilijk. Hij heeft het erg moeilijk ermee. Ondanks dat hij weleens nukkig doet, houd ik van hem.
Vanavond ga ik zijn vader opbellen en hem alles uitleggen. Zodat hij het tegen mijn ex kan vertellen. Ik kan het wel rechtstreeks doen maar daar is de tijd nog niet rijp voor. Met mijn schoonfamilie leef ik op goede voet.
Ik sta machteloos, hoe de situatie nu is. Ik had dit echt niet gewild, maar door ruzies en zinloze discussies werden mij gewoon te veel. Ik moest mezelf beschermen en wilde lucht.
Ik vraag me dan ook af, is het verstandig om te vragen of we gewoon nog een maand samen verder kunnen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:39 schreef Tarot het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een slappe van! Vrouwen die denken dat ze mannen minder kwetsen door ze te negeren. Daarmee bereik je juist het tegenovergestelde.
ne...niet zeggen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af, is het verstandig om te vragen of we gewoon nog een maand samen verder kunnen.
Om te laten zien dat die andere kerel niets is ?
Aangezien het een flierefladder relatie is wat mijn ex en die andere kerel met elkaar hebben.
Ik heb nog onwijs veel (gemengde) gevoelens voor haar...
Of is het ut dat niet waard ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |