Oss is al een soort van verboden stad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:29 schreef Tiemie het volgende:
Alle plaatsnamen met een O op 't begin zouden verboden moeten worden.
verboden voor wie?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Oss is al een soort van verboden stad.
Voor hen die niet bereid zijn hun werkzame leven te wijden aan de opbouw van het groot Osse rijk, dat binnenkort totale wereldheerschappij zal genieten. Zeggen ze.quote:
Toch maar eens de trein via utrecht pakken dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor hen die niet bereid zijn hun werkzame leven te wijden aan de opbouw van het groot Osse rijk, dat binnenkort totale wereldheerschappij zal genieten. Zeggen ze.
Jammer dat ze alleen tijdens carnaval hun ware aard laten zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor hen die niet bereid zijn hun werkzame leven te wijden aan de opbouw van het groot Osse rijk, dat binnenkort totale wereldheerschappij zal genieten. Zeggen ze.
Ik hoop dat dit onzin is..quote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef Blinky het volgende:
Net op Fok!radio de primeur door Yvonne:
Gefeliciteerd!!!!!
Scheld eens wat meerquote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Havoc het volgende:
Feli!!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:03 schreef Zebbie het volgende:
Feli enzo
naah..quote:
Nikky is wel liefquote:
12 weken men, minimaal!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Inderdaad. Net nu ik mijn boek 'De puinhopen van 8 weken paarse_paashaas' wilde publiceren.
uitermatequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
't is wel een beetje een softie die BB he?
Ah, de roddel-rubriek..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom ben ik nog niet blauw en nikky al wel![]()
dat ook jaquote:
Misschien komt dat doordat er andere namen in de MED komen te staanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom ben ik nog niet blauw en nikky al wel![]()
zou het ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat er andere namen in de MED komen te staan
welk topic ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zocht het S&L topic.
die topics mijd ik altijd want daar mag ik toch niet komen op die elite meetsquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
De juiste mensen op de juiste plaats.
* Aaaauw! *quote:Op maandag 11 juli 2005 04:08 schreef Maanvis het volgende:
*sgop*
Oeh ben ik wederom mod op ONZquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:05 schreef Maanvis het volgende:
*herhalingsschop*
]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Cool nu ik nog bij VBL of sport in de toekomst
*claimt het scheeps rechtquote:Op woensdag 20 juli 2005 07:48 schreef Maanvis het volgende:
*3 keer is scheepsrecht schop*
Nu gaan we op het strand picknicken en naakt rond een kampvuur dansen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:49 schreef NJ het volgende:
En nu Maanvis?
En Nikky heeft al toegezegd te komen?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu gaan we op het strand picknicken en naakt rond een kampvuur dansen.
Die organiseert het, om haar nieuwe benoeming te vieren. Lijkt me een beetje gek als zij niet komt dan...quote:
Okay dan. Ik kom niet, maar ik zie de foto's wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die organiseert het, om haar nieuwe benoeming te vieren. Lijkt me een beetje gek als zij niet komt dan...
Flikker op .. even een chemokuurtje en dit topic is er zo weer bovenop!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
god hoeveel zinloze kicks kan 1 topic krijgen
help het uit z'n lijdenen pleur er en slot op....
heb je je solli mail al klaarstaan?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flikker op .. even een chemokuurtje en dit topic is er zo weer bovenop!
Ik verstuur ze dit keer met de post (vergezeld van wat poeder)quote:Op maandag 25 juli 2005 12:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
heb je je solli mail al klaarstaan?
wel aangetekend en ik zou als retour adres Danny opgeven. Voor de zekerheid.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik verstuur ze dit keer met de post (vergezeld van wat poeder)
Puik Plan!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:28 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wel aangetekend en ik zou als retour adres Danny opgeven. Voor de zekerheid.
Heb je nou al gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:05 schreef Maanvis het volgende:
Hupsakee! Omhoog met die neger.
Nee ik krijg mijn webcam niet aan de praatquote:
Dan open ik gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef NJ het volgende:
Bij de volgende 'kick' of wat voor opmerking dan ook, gaat ie dicht.
Wat heb je toch een imposante persoonlijkheid , NJ.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef NJ het volgende:
beschouw dit dan maar als de sluitpostquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef NJ het volgende:
Ja, je zou bij de politie moeten gaan!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Wat heb je toch een imposante persoonlijkheid , NJ.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[Kick]
Er zit een banaan in je oor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Bert !
Ehhh Wat zeg je?quote:
Reageer er dan niet in, Kneusquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:16 schreef Cynic het volgende:
oh man, mag deze alsjeblieft op slot of vol? Dit waardeloze topic blijft de hele tijd in mijn AT
Duurt nog wel effe denk ik. Maar langzaam maar zeker komen we er. We zijn op de goede weg!quote:
As I said.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:13 schreef Maanvis het volgende:
het heeft wel weer lang genoeg geduurd.
*SchoooooP*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |