quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef yvonne het volgende:
gefeliciteerd!!!
Het KAN dat in de MED opeens andere namen staan hoor
Ja hoor es, Jarno is geen optie. Dacht dat we dat al hadden besproken.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:49 schreef yvonne het volgende:
gefeliciteerd!!!
Het KAN dat in de MED opeens andere namen staan hoor
die is toch dood?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja hoor es, Jarno is geen optie. Dacht dat we dat al hadden besproken.
Ik hoor dat hij zich via seance's en glaasje draaien zich via het Truth forum probeert een onschuldig mens over te nemen.quote:
Die is doodquote:Op maandag 27 juni 2005 21:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
YPPY?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hoor dat hij zich via seance's en glaasje draaien zich via het Truth forum probeert een onschuldig mens over te nemen.
I'm going to haunt you down en cuddle you to death.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:54 schreef R2cksson het volgende:
Wat heeft nikky hier te zoeken?
Ik ben overigens wel met voor BB.!
Een kloon van Chlamydia boy zeker hèquote:
ONZ is geweldig manquote:Op maandag 27 juni 2005 21:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Blij? Blij? Ik zou mijn polsen doorsnijden als ik moderator op ONZ zou worden.
Ik ben een lekker ding, ik weet het.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
I'm going to haunt you down en cuddle you to death..
ik nomineer bij deze NS als kandidaat voor ODOLS!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Blij? Blij? Ik zou mijn polsen doorsnijden als ik moderator op ONZ zou worden.
en ik ben terminaal verdwaaldquote:Op maandag 27 juni 2005 21:57 schreef R2cksson het volgende:
nikky is veel te labiel voor zo'n opdracht.
Het is geweldig voor een mod zoals de onzin mods om dit te doen, het gebrek aan natuurlijke overheersing in het dagelijks leven profileren wij ons hier als dictators. Voelen we ons toch niet compleet nutteloos in de samenleving.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ONZ is geweldig manBehalve dat MOD zijn behoorlijk ondankbaar werk is lijkt me
Aangenomen!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:59 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik nomineer bij deze NS als kandidaat voor ODOLS!
Jij hebt verkeringquote:
Ow, vergeten.quote:
Ik dacht al, waarom gaat alles hier zo snel dichtquote:Op maandag 27 juni 2005 22:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het is geweldig voor een mod zoals de onzin mods om dit te doen, het gebrek aan natuurlijke overheersing in het dagelijks leven profileren wij ons hier als dictators. Voelen we ons toch niet compleet nutteloos in de samenleving.
BB!quote:
Kan ik niet over oordelen, ik weet alleen hoe kansloos mijn collega's en ikzelf zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom gaat alles hier zo snel dichtMaakt niet uit, maar het is soms wel irritant natuurlijk.. Trouwens, net of dat de mensen die geen mod zijn over het algemeen wel iets nuttigs doen voor de samenleving
![]()
Ja terminaal verdwaald in de liefdequote:
We gooiden dit keer dan ook platina in de biedingen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Pff! Het zal wel weer zo'n flauw grapje zijn, 2 1/2 week geleden wilde BB nog voor geen goud moderator worden. Pff!
Pff!
OMG.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja terminaal verdwaald in de liefde
Laat ik dat dan ook maar niet teveel doenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:03 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, ik weet alleen hoe kansloos mijn collega's en ikzelf zijn.
Ik ga tokay gelijk vragen waar ze haar plaatjes altijd vandaan haaltquote:
2 maand geleden daarentegen !quote:Op maandag 27 juni 2005 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Pff! Het zal wel weer zo'n flauw grapje zijn, 2 1/2 week geleden wilde BB nog voor geen goud moderator worden. Pff!
Pff!
Toen had je nog geen verkeringquote:
precies spijker op zijn kop enzo !quote:
Nee, wacht!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef Pool het volgende:
[..]
En mijn vijf bestelde reclamevliegtuigjes.
In welk gebouw staan de servers ook alweer?![]()
quote:
Riann & BB ??quote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef QyRoZ het volgende:
Gefeliciteerd, Riann.
Mwaoh... BB kan, als hij blauw is, deze post verwijderenquote:
Dat hoop ik nietquote:Op maandag 27 juni 2005 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
sirieus
quote:
Mits overmaat, ja!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Klinkt als een enge ziekte. Ga je daar dood aan?
quote:
Jarno was toch overreden?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Uhm... Volgens mij gebruik je echt de verkeerde PI.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Uhm... Volgens mij gebruik je echt de verkeerde PI.
quote:
Haha GPDers are go !quote:
Ja, dat had ik ook. Daar ging het mis.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef FlyingFox het volgende:
Heeft-ie net een vriendin, gaat meneer lopen modden. Dom!
tja mij wordt niks gevraagd hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef FlyingFox het volgende:
* Bosbeetle trekt er een pijl op !quote:
* cerror pakt bs's boog en schiet een willekeurige mod door zijn/haar hoofd.quote:
bs's boog ?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef cerror het volgende:
[..]
* cerror pakt bs's boog en schiet een willekeurige mod door zijn/haar hoofd.
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef cerror het volgende:
[..]
* cerror pakt bs's BB's boog en schiet een willekeurige mod door zijn/haar hoofd.
Hoeveel succes kun je hebben in één mensenleven.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef FlyingFox het volgende:
Ik haal die 2 altijd door elkaar.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
Oh, wat BB zegt.
quote:
Bedrog! Net of ommen echt bestaatquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]?
Hehehe, de 1 woont in ommen en heeft donker lang haar.
De ander woont in brabant (geloof ik) en heeft blonde lokken.
Ik ben er geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Tiemie het volgende:
En ookal bestond ommen, denk je nou echt dat mensen daaaaaar gaan wonen.
Oss is al een soort van verboden stad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:29 schreef Tiemie het volgende:
Alle plaatsnamen met een O op 't begin zouden verboden moeten worden.
verboden voor wie?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Oss is al een soort van verboden stad.
Voor hen die niet bereid zijn hun werkzame leven te wijden aan de opbouw van het groot Osse rijk, dat binnenkort totale wereldheerschappij zal genieten. Zeggen ze.quote:
Toch maar eens de trein via utrecht pakken dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor hen die niet bereid zijn hun werkzame leven te wijden aan de opbouw van het groot Osse rijk, dat binnenkort totale wereldheerschappij zal genieten. Zeggen ze.
Jammer dat ze alleen tijdens carnaval hun ware aard laten zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor hen die niet bereid zijn hun werkzame leven te wijden aan de opbouw van het groot Osse rijk, dat binnenkort totale wereldheerschappij zal genieten. Zeggen ze.
Ik hoop dat dit onzin is..quote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef Blinky het volgende:
Net op Fok!radio de primeur door Yvonne:
Gefeliciteerd!!!!!
Scheld eens wat meerquote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Havoc het volgende:
Feli!!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:03 schreef Zebbie het volgende:
Feli enzo
naah..quote:
Nikky is wel liefquote:
12 weken men, minimaal!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Inderdaad. Net nu ik mijn boek 'De puinhopen van 8 weken paarse_paashaas' wilde publiceren.
uitermatequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
't is wel een beetje een softie die BB he?
Ah, de roddel-rubriek..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom ben ik nog niet blauw en nikky al wel![]()
dat ook jaquote:
Misschien komt dat doordat er andere namen in de MED komen te staanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom ben ik nog niet blauw en nikky al wel![]()
zou het ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat er andere namen in de MED komen te staan
welk topic ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zocht het S&L topic.
die topics mijd ik altijd want daar mag ik toch niet komen op die elite meetsquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
De juiste mensen op de juiste plaats.
* Aaaauw! *quote:Op maandag 11 juli 2005 04:08 schreef Maanvis het volgende:
*sgop*
Oeh ben ik wederom mod op ONZquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:05 schreef Maanvis het volgende:
*herhalingsschop*
]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Cool nu ik nog bij VBL of sport in de toekomst
*claimt het scheeps rechtquote:Op woensdag 20 juli 2005 07:48 schreef Maanvis het volgende:
*3 keer is scheepsrecht schop*
Nu gaan we op het strand picknicken en naakt rond een kampvuur dansen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:49 schreef NJ het volgende:
En nu Maanvis?
En Nikky heeft al toegezegd te komen?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu gaan we op het strand picknicken en naakt rond een kampvuur dansen.
Die organiseert het, om haar nieuwe benoeming te vieren. Lijkt me een beetje gek als zij niet komt dan...quote:
Okay dan. Ik kom niet, maar ik zie de foto's wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die organiseert het, om haar nieuwe benoeming te vieren. Lijkt me een beetje gek als zij niet komt dan...
Flikker op .. even een chemokuurtje en dit topic is er zo weer bovenop!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
god hoeveel zinloze kicks kan 1 topic krijgen
help het uit z'n lijdenen pleur er en slot op....
heb je je solli mail al klaarstaan?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flikker op .. even een chemokuurtje en dit topic is er zo weer bovenop!
Ik verstuur ze dit keer met de post (vergezeld van wat poeder)quote:Op maandag 25 juli 2005 12:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
heb je je solli mail al klaarstaan?
wel aangetekend en ik zou als retour adres Danny opgeven. Voor de zekerheid.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik verstuur ze dit keer met de post (vergezeld van wat poeder)
Puik Plan!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:28 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wel aangetekend en ik zou als retour adres Danny opgeven. Voor de zekerheid.
Heb je nou al gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:05 schreef Maanvis het volgende:
Hupsakee! Omhoog met die neger.
Nee ik krijg mijn webcam niet aan de praatquote:
Dan open ik gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef NJ het volgende:
Bij de volgende 'kick' of wat voor opmerking dan ook, gaat ie dicht.
Wat heb je toch een imposante persoonlijkheid , NJ.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef NJ het volgende:
beschouw dit dan maar als de sluitpostquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef NJ het volgende:
Ja, je zou bij de politie moeten gaan!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Wat heb je toch een imposante persoonlijkheid , NJ.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[Kick]
Er zit een banaan in je oor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Bert !
Ehhh Wat zeg je?quote:
Reageer er dan niet in, Kneusquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:16 schreef Cynic het volgende:
oh man, mag deze alsjeblieft op slot of vol? Dit waardeloze topic blijft de hele tijd in mijn AT
Duurt nog wel effe denk ik. Maar langzaam maar zeker komen we er. We zijn op de goede weg!quote:
As I said.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:13 schreef Maanvis het volgende:
het heeft wel weer lang genoeg geduurd.
*SchoooooP*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |