why not?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen dat Jop de Vries zich voor een heel seizoen heeft laten strikken
Komt er ook een DVD serie van alle seizoenen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
Victor komt vast niet voor 'n heel seizoen terug, hooguit 'n paar maanden á la Serge....
de stekker eruit heb ik maanden terug al voorgesteld, maar ze willen maar niet luisteren.
nou, ze doen maar... 't kan me niks meer schelen........
ik heb besloten dat ik 'n spin-off wil: met alle leukertjes van de afgelopen 12 jaar
quote:Reken er maar niet op dat hij blijft.
quote:ik kan me echt niet voorstellen dat Jop de Vries zich voor een heel seizoen heeft laten strikken
LOL we zijn weer lekker unaniemquote:Victor komt vast niet voor 'n heel seizoen terug, hooguit 'n paar maanden á la Serge....
dat wisselt per week.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:19 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar Jop de Vries staat volgens mij niet meer op de aftitleing als regiseur
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
ik heb besloten dat ik 'n spin-off wil: met alle leukertjes van de afgelopen 12 jaar
Die hebben de programmering al rondquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]We moesten maar eens een balletje opgooien bij Talpa.
Als we bejaard zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Komt er ook een DVD serie van alle seizoenen?
Deze week mocht Pim Vosmaer weer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Wup het volgende:
dat wisselt per week.
bij talpa staan ze altijd open voor goeie suggestiesquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef DeTolk het volgende:
Die hebben de programmering al rond
quote:Programmavoorstellen
Uitsluitend schriftelijke programmavoorstellen worden in behandeling genomen. Uitgewerkte programmavoorstellen kunnen worden verstuurd naar:
Talpa TV
T.a.v. Programma Afdeling
Postbus 154
1250 AD LAREN
Programmavoorstellen per email worden niet in behandeling genomen
bron: www.talpa.nl
volgens mij gaan ze met een hoop series enzo komen, maar soap weet ik niet??quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Wup het volgende:
ik volg het allemaal niet zo maar komt Talpa nog met een soap of iets sooortgelijks?
Binnen een paar jaar heb je holografische opslagmedia (kleiner dan een dvd) waar met gemak een compleet seizoen op past. Daarnaast verwacht ik dat ze (tegen betaling) steeds meer content digitaal beschikbaar gaan maken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:
12 seizoenen, een week per DVD, 6-DVD boxen a 100 euro/stuk
Gaat aardig oplopen![]()
Ik had het al gelezen. Misschien toch maar eens wat ideetjes uitwerken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:30 schreef babette21 het volgende:
bij talpa staan ze altijd open voor goeie suggesties
Talpa 2 moet ook nog gevuld worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef DeTolk het volgende:
Die hebben de programmering al rond
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens de BNN-maatstaven zijn we dat toch al?!?
ik geloof dat ik me diep moet schamen maar ik zie uit naar BB... dat zo heerlijk vermaak in combinatie met 'n forum.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze met een hoop series enzo komen, maar soap weet ik niet??
wel een dagelijkse comedy, maar da's bij mij toch echt "eerst zien, dan geloven"
en met een dramaserie mét Eva Duijvestein én Cees Geel, dus da's juist bij voorbaat al goed
en dan natuurlijk nog de Real-life-dingetjes..... BB en Exp. Robinson
BB is met 't bord op schoot naar niks kijken.... kan niet wachten...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:44 schreef Wup het volgende:
ik geloof dat ik me diep moet schamen maar ik zie uit naar BB... dat zo heerlijk vermaak in combinatie met 'n forum..... Exp. Robinson heb ik het ook wel mee gehad....
Nederland gaat best goed wat dat betreft, ik zie best vaak leuke namenlijstjes langs komenquote:dramaserie ben ik voorstander maar het is wel een pre als de castlijst een beetje aantrekkelijk is.
ik heb alleen altijd moeite series te volgen... de zondag had ik nou eindelijk helemaal door:)
vrolijke Frans...quote:comedy's kunnen me per definitie gestolen worden...
kijk, da's lucratief denken.... verjonging én weinig inwerktijd nodig [Viviënne, Monique, Sabine...]quote:enne... wat gaat er eigenlijk met ZOOP gebeuren... fuseren met ONM?
De dagelijkse comedy 'Samen' (voorheen 'Voor Elkaar') staat geprogrammeerd tegenover GTST.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
volgens mij gaan ze met een hoop series enzo komen, maar soap weet ik niet??
wel een dagelijkse comedy, maar da's bij mij toch echt "eerst zien, dan geloven"
en met een dramaserie mét Eva Duijvestein én Cees Geel, dus da's juist bij voorbaat al goed
en dan natuurlijk nog de Real-life-dingetjes..... BB en Exp. Robinson
Samen een verbastering van SamSam ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De dagelijkse comedy 'Samen' (voorheen 'Voor Elkaar') staat geprogrammeerd tegenover GTST.Programmaschema voor augustus Najaarspresentatie
en dus ook 't 8uur-journaal..... bij voorbaat al kansloos dus......quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef Iwan1976 het volgende:
De dagelijkse comedy 'Samen' (voorheen 'Voor Elkaar') staat geprogrammeerd tegenover GTST.
Op dinsdag avond : Gordon & Gerard over de vloerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dus ook 't 8uur-journaal..... bij voorbaat al kansloos dus......
Volgens mij moet je het meer in de Duitse hoek zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:01 schreef DeTolk het volgende:
Samen een verbastering van SamSam ?
ONM heeft mazzel dat het tegenover 'Je leven in de steigers' staat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
en dus ook 't 8uur-journaal..... bij voorbaat al kansloos dus......
Is dat voor zelfmoordenaars?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM heeft mazzel dat het tegenover 'Je leven in de steigers' staat.
quote:Er zal een nieuw personage zich op magistrale wijze in het AZB weten te werken.
Hij zat toch in het stopcontact... of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nu iemand onder stroom zetten met een losse stekker?!?!??!?!?
Hij zat eerst in het stopcontact, later trok ze hem er per ongeluk uit en sloeg Hillard haar K.O.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nu iemand onder stroom zetten met een losse stekker?!?!??!?!?
nee, zij trok 'm juist uit 't stopcontact en hield 't uiteinde tegen Hillard aan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij zat toch in het stopcontact... of vergis ik me nu?
zoete wraak.... dat heeft La Claire wel verdiend!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Als ik Niels was zou ik de trekker overhalen
da's niet Victor, lijkt me.......quote:Er zal een nieuw personage zich op magistrale wijze in het AZB weten te werken.
Dat dacht ik dus ook gezien te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef Svensational het volgende:
Hij zat eerst in het stopcontact, later trok ze hem er per ongeluk uit en sloeg Hillard haar K.O.
Teun K.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
da's niet Victor, lijkt me.......
gokje: de eerste Costa-ganger?!
Over dat onderwerp heb ik een spreekverbod gekregen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:30 schreef Beautygirl het volgende:
Iwan, heb jij Chris Jolles echt gezien bij de studio`s?
Van wie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Over dat onderwerp heb ik een spreekverbod gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |