iedere vrijdagquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is al eeuwen zo dat er op vrijdag geen colleges worden gegeven!![]()
Behalve familierecht, Nuytinck is stronteigenwijs. Maar da's een tweedejaars vak
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
iedere vrijdag
staatsrecht
0830 - 1030
Kortmann..
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef DonStefano het volgende:
Volgens mij heeft iedereen wel 'n zwak voor hem
En ik weet niet uit welke 'generatie' jij stamtmaar 't is toch al een aantal jaren dat ie op Vrijdagochtend college geeft...
Als ik zo rond kijk op de faculteit lopen er heel wat eeuwige studenten rond, of figuren die op hun 50ste nog eens 'n keer rechten gaan studeren, dus 't zal allemaal vast wel meevallenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik studeer veel te lang. Ik ben dat meubelstuk dat elke dag rondzwerft op de faculteit
![]()
Ja, niet onderschatten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:22 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb volgende week maandag mn allereerste tentamen: Encyclopedie van het recht A
Iemand nog tips?
Je hoofd komt me niet bekend voor, dus ik neem aan dat je derde of jongerejaars bent?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:32 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Als ik zo rond kijk op de faculteit lopen er heel wat eeuwige studenten rond, of figuren die op hun 50ste nog eens 'n keer rechten gaan studeren, dus 't zal allemaal vast wel meevallenen als ik in mijn huidige tempo studiepuntjes blijf sprokkelen kan 't bij mij ook nog wel eens heel lang gaan duren....
![]()
Ik ga nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:01 schreef Leonoor het volgende:
Zooo, morgen 15:15h weer PFR, dus The_Duce, wat heeft je moeder voor je uitgezocht?
Let the herken-de-fokker-games begin!
Ik zal wel heel discreet je alleen spotten en je niet direct om je hals vliegen hoor
Hey Guy, jij ook hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:22 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb volgende week maandag mn allereerste tentamen: Encyclopedie van het recht A
Iemand nog tips?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef Thisbe het volgende:
Mijn mentorkleinkinderen zijn ook al bijna afgestudeerd
jazekerquote:Ben je lid van de JFV trouwens?
O, daar durf ik me al niet meer te vertonen! Of misschien moet ik toch maar eens gaan, om een pril jongentje te verschalkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:38 schreef DonStefano het volgende:
[..]
jazekermaar niet bijzonder actief, kom eigenlijk alleen op de OpenRechtenfeesten
![]()
Wat is deze? Is het de grote ik-ga-niet-naar-PFR-dag ofzo? Mijn gezellige PFRvriendje met wie ik altijd samen zit is er ook al nietquote:
Het begint nu wel 'n beetje eng te worden hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O, daar durf ik me al niet meer te vertonen! Of misschien moet ik toch maar eens gaan, om een pril jongentje te verschalken![]()
Ja hoor, juffrouw Marianne zal me er zeker uit hebben voorgelezen op de peuterspeelzaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:36 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Het begint nu wel 'n beetje eng te worden hoorde GW-herziening van '83 zeker ook bewust meegemaakt?
![]()
Je zat niet toevallig in het studeon toen je dit typte? Ik wel namelijk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef DonStefano het volgende:
't is dan ook bijzonder boeiende materie
De ex van een werkgroepgenoot van mij zat op de UvA. Zij heeft dat ervaren als een regelrechte organisatorische ramp. Ik stem voor Utrechtquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef boyv het volgende:
Oke, even iets anders
Na dit jaar stap ik over naar wo rechten, ik doe nu nog de veredelde versie; Hbo rechten. Iemand nog suggesties wat betreft de universiteiten? Ik doe het hbo nu in Amsterdam, en daar zeggen ze zelf dat de UvA daar het best op aansluit, maar ik hoor het liever van studenten zelf.
Dit allemaal uiteraard mits ik mijn propedeuse haal, maar daar ga ik wel vanuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |