mooi kan k rustig Bassie en Ardiaan kijkenquote:
Ik heb klaarhe;der beeld...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Dat storen in die zender dat hoort toch hoop ik![]()
Hier ruist het beeld ook. Een beetje van die dingen erdoorheen die ook in sneeuwbeeld zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb klaarhe;der beeld...
Ja, hele kleine schuinvallende puntjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier ruist het beeld ook. Een beetje van die dingen erdoorheen die ook in sneeuwbeeld zitten.
P&Z (lange versie) is de eerste wat ik zag ..:@ En die word nu weer herhaald..quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer begint ie weer van voor af aan?
Gelukkig draait het hele tv-station ook om het imago en het logo van de zender. TV=programma's boeien totaal niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:19 schreef Qunix het volgende:
talpa wordt bagger zooi.... want eerst moch retecool.com niet een fotofuckfriday houden over t logo. toen begonnen ze met rechtzaken te dreigen. en nu mag het
egt dom
Zodat we de volgende 15 jaar geen vernieuwing op tv zien?quote:
Als je de programmering even bekijkt (op http://www.talpa.tv/adver(...)LPADAGSCHEMA_001.pdf )quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef onderjas het volgende:
Even een vraagje; gaat nickolodion nu helemaal weg? Of komt die talpa na een bepaalde tijd net zoals jetix en veronica?
natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef onderjas het volgende:
Kopspijkers komt er dus ook op?
Vernieuwing?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zodat we de volgende 15 jaar geen vernieuwing op tv zien?
Het Introduceren van een nieuwe zenderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:20 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Vernieuwing?!![]()
Noem jij:
1 tegen 100
5 tegen 5
Big Brother
Kopspijkers
Ere divisie voetbal
Expeditie Robinson
vernieuwing?
![]()
Expeditie Robinson is een fantastisch programma wat kijkers en adverteerders zal trekken. Eredivisie voetbal zal sowieso al een 2,5 miljoen mensen trekken? Lijkt me. Big Brother zal hoe dan ook de eerste week enorm veel kijkers trekken. En dus adverteerders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:20 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Vernieuwing?!![]()
Noem jij:
1 tegen 100
5 tegen 5
Big Brother
Kopspijkers
Ere divisie voetbal
Expeditie Robinson
vernieuwing?
![]()
| Forum Opties | |