Één van de weinige radioprogramma's waarin luisteraars inhoudelijk discuseren over een stelling. Wat mij betreft prima programma hoor. Al luister ik er zelf nooit naar (voornamelijk vanwege het tijdstip).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
stand.nl is natuurlijk wel een verrijking voor de Nederlandse radio![]()
Ik vind het wel een aardig programma, maar een verrijking...nee niet echtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Één van de weinige radioprogramma's waarin luisteraars inhoudelijk discuseren over een stelling. Wat mij betreft prima programma hoor. Al luister ik er zelf nooit naar (voornamelijk vanwege het tijdstip).
Absoluut maar de uitslag verrastte mij eerlijk gezegd nogal.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
maar tussen het geen verrijking vinden of er op kotsen zit nog een klein verschil![]()
Ik had eerder aan 50/50 gedacht, dus die uitslag is idd redelijk verrassend.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Absoluut maar de uitslag verrastte mij eerlijk gezegd nogal.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik denk trouwens dat Fok! ook wel past binnen Talpa Media![]()
Misschien moet Fok! zichzelf te koop aanbieden zoals Bridget deed bij BNN (quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik denk trouwens dat Fok! ook wel past binnen Talpa Media![]()
Veel oppervlakkiger bedoel je? En met emotiesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:49 schreef rubbereend het volgende:
Maar de manier van journaal maken zoals bij NSe is toch al heel anders dan nu in Nederland gebeurt
8 cijfersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien moet Fok! zichzelf te koop aanbieden zoals Bridget deed bij BNN ().
Zou Danny (?) nog wat zakcentjes opleveren, een bedrag met 8 cijfers volgens mij?![]()
Ik dacht dat ik laatst in een nieuwsbericht had gelezen dat Fok! 14 miljoen euro waard was.quote:
Das lekker veel, meteen verkopenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst in een nieuwsbericht had gelezen dat Fok! 14 miljoen euro waard was.
14 miljoen euro = 14.000.000 = 8 cijfers.![]()
was inderdaad erg stil in de zaal. en ik kan je ook al verzekeren dat die comedy quiz met Cees Geel als presentator gaat floppen. daar werd door niemand in de zaal om gelachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:45 schreef neggix het volgende:
[..]
Volgens de spits en metro, zegt John dat deze zender zo revolutionair is, dan in 5 jaar er meer veranderd dan in de afgelopen 50 jaar..
elke commerciele zender is risicoloosquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Het is vooral risicoloos.
Beau en ALbert zijn nooit echt goede vrienden geweest alleen op TV werkte de chemie, bovendien is t een beetje huichelachtig van Beau dat hij stopte met Boulevard omdat hij meer bij zn kinderen wilde zijn en de uitzendtijd van Boulevard daarvoor ongunstig was. En nu gaat hij bij Talpa op dezelfde tijd aan de gang :[quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Philip Freriks pakte Beau ook terug in het NOS Journaal. Als hij maar niet in z'n onderbroek het nieuws gaat presenteren.
Overigens wat is gebeurd tussen Beau en Albert? Altijd goede vriendjes bij Blvd. en nu opeens stoer lopen doen dat het niet (meer) zijn vriend is???
buiten de zaal ook nauwelijks, maargoed een programma heeft zn tijd nodig. Iedereen heeft t nu over Dit was het nieuws maar in het ebgin keek er bijna niemand.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:05 schreef evert het volgende:
[..]
was inderdaad erg stil in de zaal. en ik kan je ook al verzekeren dat die comedy quiz met Cees Geel als presentator gaat floppen. daar werd door niemand in de zaal om gelachen.
Ho ho ho - veel mensen keken en kijken al jaren naar de BBC-moederversie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten de zaal ook nauwelijks, maargoed een programma heeft zn tijd nodig. Iedereen heeft t nu over Dit was het nieuws maar in het ebgin keek er bijna niemand.
Volgens mij heb jij de afgelopen 10 jaar niet zo goed opgelet wat er allemaal in Duitsland, Nederland en Engeland is gebeurdquote:elke commerciele zender is risicoloos
In de zaal zaten vooral adverteerders en pers.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:05 schreef evert het volgende:
was inderdaad erg stil in de zaal. en ik kan je ook al verzekeren dat die comedy quiz met Cees Geel als presentator gaat floppen. daar werd door niemand in de zaal om gelachen.
Dacht het niet, er zitten grote investeringen in en het is maar de vraag of het aan zal slaan. Een publieke omroep is een stuk risicolozerquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elke commerciele zender is risicoloos
Zit Nederland te wachten op iets vernieuwends?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik heb die presentatie gedeeltelijke bekeken, maar wat een kul. Niets vernieuwends gezien.
Anders lees je even wat De Mol er zelf over zegt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik heb die presentatie gedeeltelijke bekeken, maar wat een kul. Niets vernieuwends gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |