hoezo? alle programma's zijn rond de programmering is rond..... k zie ook weinig onduidelijkheid in het programmaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, het gaat mij erom dat ze de indruk wekken iets te willen verkopen dat nog niet eens uit het ontwerpstadium is.
zou erg gaaf zijn, zn bedrijfje is inmiddels wel gefuseerd.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:54 schreef CloudStrife het volgende:
Rolf Wouters naar Talpa, dus The Hunt terug?
Rolf Wouters was met zijn bedrijfje een van de bedenkers.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef neggix het volgende:
Jezus, fokking vanaf half 11 bijna elke dag gewoon de herhalingen weer van dezelfde dagEn dat moet revolutionair zijn?
Als ze het voetbal maar niet vernueken
Volgens de spits en metro, zegt John dat deze zender zo revolutionair is, dan in 5 jaar er meer veranderd dan in de afgelopen 50 jaar..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee je moet vooral revolutionair beginnen dan kijkt er niemand, bovendien heet de Mol nooit gezegd revolutionair te gaan zijn op TV, dat gaat vooral om wat erachter zit.
En ja beetje veel herhaling maar ach tis dan toch nog zomer, geen weer om veel tv te kijken
ja enzoals hij in alle interviews aangeeft heeft dat ook erg te maken met alles wat eromheen komt te hangen, bovendien zoals al eerder gezegd zal hij met bekende formules moeten beginnen. Maar de manier van journaal maken zoals bij NSe is toch al heel anders dan nu in Nederland gebeurtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:45 schreef neggix het volgende:
[..]
Volgens de spits en metro, zegt John dat deze zender zo revolutionair is, dan in 5 jaar er meer veranderd dan in de afgelopen 50 jaar..
Gelikt, maar inmiddels kots op Talpa met haar 'Nederlands' product. Stukje uit de Volkskrant:quote:
quote:RTL mag in de ogen van journalistiek Nederland een gerespecteerde nieuwsorganisatie zijn, Beau van Erven Dorens (voorheen RTL Boulevard) heeft er lak aan. Samen met Bridget Maasland gaat hij bij Talpa het actualiteitenprogramma NSE (‘Nieuws, Sport, Entertainment’) maken. En dat zal RTL makkelijk verslaan.
John de Mol presenteerde zich maandag in een Berlusconi-achtige atmosfeer op het mediapark in Hilverum. Zwarte lopers voor studio 21 en een catering ‘hors categorie’ – het mocht wat kosten. Zwart is de kleur van Talpa, Beau arriveerde in smetteloos wit.
Nieuws en Talpa, gaat dat samen? Welzeker, aldus Beau. Is er een poema ontsnapt op de Veluwe en een tbs’er in Utrecht, dan gaat de politie achter de poema aan. En dan zal Beau minister Donner en heel Den Haag even moeten upshaken.
Beau doet ook op zondagavond aan nieuws. Dan bespreekt hij met Linda de Mol de actualiteit. Robin van Persie verdacht van verkrachting? Linda zal dan zeggen dat een dame die met zo’n voetballer naar een hotelkamer vertrekt, heus niet wil ‘pim-pam-petten’. ‘Durf jij dat te zeggen?’, vraagt Beau. Ja, dat durft Linda . Veel onderbuik , bij de presentatie van De Mols zender.
Ik vind het best slim. De meeste mensen kijken al iets in de vooravond en als ze 's avonds zien, als er op dat moment nog geen andere leuke programma's zijn, wat er te zien is in de vooravond stappen ze misschien over naar Talpa.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef neggix het volgende:
Jezus, fokking vanaf half 11 bijna elke dag gewoon de herhalingen weer van dezelfde dagEn dat moet revolutionair zijn?
Als ze het voetbal maar niet vernueken
Wie kotst op Talpa?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:42 schreef Toad het volgende:
Gelikt, maar inmiddels kots op Talpa met haar 'Nederlands' product. Stukje uit de Volkskrant:
Komt alleen doordat Beau de Telegraaf beter vind dan de Volkskrant en dat Beau op links kotst. En nu probeert de Volkskrant terug te slaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie kotst op Talpa?
Zie nu trouwens ook Remko van Westerloo in het wit op het podium staan. Wel een beetje raar alsof alleen Beau in het wit en dus tegendraads is.
Ik. Het is een mix tussen de Tros, RTL4, Foxnews en de Telegraaf. Veel van hetzelfde. Ik was benieuwd met welke series ze komen. Ikzelf hoopte een beetje op een misdaadserie a la ernstige delicten of in ieder geval iets kwalitatiefs. Maar het wordt een soort kopie van 'Friends': 'samen' en die serie over dames in het gooi. Dat gaat er bij mij niet in. En die zogenaamde topfilms zie ik eigenlijk ook er nog niet echt tussen staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie kotst op Talpa?
Zie nu trouwens ook Remko van Westerloo in het wit op het podium staan. Wel een beetje raar alsof alleen Beau in het wit en dus tegendraads is.
Philip Freriks pakte Beau ook terug in het NOS Journaal. Als hij maar niet in z'n onderbroek het nieuws gaat presenteren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Komt alleen doordat Beau de Telegraaf beter vind dan de Volkskrant en dat Beau op links kotst. En nu probeert de Volkskrant terug te slaan![]()
Helaas hebben het Nederlandse TV publiek (kijkers en adverteerders) zenders die risico namen genadeloos afgestraft. De risico's die op de TV zijn genomen, zijn over het algemeen allemaal alweer een harde dood gestorven en weer van de buis af.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Het is vooral risicoloos.
Voor zulk nieuws blijft er natuurlijk de NOS en RTL. NSE zal meer een kruising tussen de Telegraaf en RTL Boulevard zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
Beau zei in het Oog op Morgen dat ze niet over de WAO-kwestie gaan berichten in het nieuwsprogramma "dat is zo saai"
Het is ook niet gek. Maar het is wel jammer. Het is vooral een kopieerzender met veel gedoe uit de ouwe doos.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Helaas hebben het Nederlandse TV publiek (kijkers en adverteerders) zenders die risico namen genadeloos afgestraft. De risico's die op de TV zijn genomen, zijn over het algemeen allemaal alweer een harde dood gestorven en weer van de buis af.
Dus wat dat betreft is het niet gek dat ze, in eerste instantie, op safe spelen.
Ik echt niet hoor. Ik hoef Big Brother etc. echt niet opnieuw te zien. Dan kijk ik nog liever TV3 met van Nieuwkerk/de Boer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook niet gek. Maar het is wel jammer. Het is vooral een kopieerzender met veel gedoe uit de ouwe doos.
Nederland zeikt massaal op Talpa nu maar iedereen zal straks wel weer kijken.
Daar gaat het even niet over.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
stand.nl is natuurlijk wel een verrijking voor de Nederlandse radio![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |