Het was alleen een presentatie...niet de complete zender.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat dat het vanaf 16:00u live te volgen is, er staat niets over dat het ook afloopt
Krijg je van de NOS betaald ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kots vooral op Jan Joost Van Gangelen, dacht ik eerst dat hij het WK onder 20 ging presenteren met het oog op een belangrijkere functie bij de NOS, blijkt nu dat hij zichzelf enkel in de spotlights wil laten zetten, met het oog op zijn overstap naar Talpa. Ik walg zo van hem dat ik vanaf nu dat WK onder 20 avondprogramma maar ga boycotten. Vuile klootzak.
Gelukkig had ik al niet zo'n hoge pet op van Humberto Tan, want zijn ware aard komt nu ook naar boven.
dat begreep ik welquote:Op maandag 27 juni 2005 17:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Het was alleen een presentatie...niet de complete zender.
Het is vanaf morgen terug te zien op www.talpa.tvquote:Op maandag 27 juni 2005 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat begreep ik wel
dan herhalen ze die presentatie toch
Hij had al aangegeven dat als de Champion's League naar Talpa zou gaan, dat 'ie zou overstappen. Het is voor die mannen toch alleen maar belangrijk waar het voetbal zit? Waarom zou je bij de NOS blijven waar ze nog tig andere presentatoren hebben als er geen voetbal is?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Gelukkig laat Jack van Gelder de aanbieding die hij van Talpa heeft gekregen wel naast zich neer . Hij is pas een klasse gozer.. Kan het ook wel begrijpen aangezien hij anders in 2006 niet de WK op locatie kan presenteren.
de techniek staat voor niets, een hele dag wachtenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Het is vanaf morgen terug te zien op www.talpa.tv
Je hebt weinig gemist hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef D.Rose het volgende:
de techniek staat voor niets, een hele dag wachten
Ik dacht dat het allang duidelijk is dat de Champions League voor de komende 2 seizoenen (?) bij de publieke omroep (NOS) bleef.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij had al aangegeven dat als de Champion's League naar Talpa zou gaan, dat 'ie zou overstappen. Het is voor die mannen toch alleen maar belangrijk waar het voetbal zit? Waarom zou je bij de NOS blijven waar ze nog tig andere presentatoren hebben als er geen voetbal is?
Morgen staat de samenvatting online. Dus ik kan me voorstellen dat ze daar wel wat tijd aan willen besteden.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de techniek staat voor niets, een hele dag wachten
Ja, dat klopt. Maar als dat naar Talpa was gegaan, dan was Jack overgestaptquote:Op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allang duidelijk is dat de Champions League voor de komende 2 seizoenen (?) bij de publieke omroep (NOS) bleef.
Wilfred Genee was nog niet aangetrokken toen van Gelder werd gepolst.quote:En natuurlijk is Jack van Gelder ook niet achterlijk, hij is op dit moment de grote man van de voetbalafdeling bij de NOS en bij Talpa heeft Wilfred Genee onlangs aangetrokken die die plek bij Talpa gaat bezetten. Tevens heeft Talpa enkel de Eredivisie terwijl de NOS nog steeds de rechten bezit van de UEFA Cup/Champions League/WK/EK voetbal.
Het ligt daarom ook niet zo voor de hand dat Jack van Gelder naar Talpa zou gaan.
samenvatting? Dus niet het geheel?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Morgen staat de samenvatting online. Dus ik kan me voorstellen dat ze daar wel wat tijd aan willen besteden.
quote:Comeback Rolf Wouters bij Talpa
Talpa, de zender van John de Mol, komt met een mix van tv-sterren en vergeten helden. Linda de Mol, Beau van Erven Dorens en Bridget Maasland waren al bekend. Verrassender is de comeback van Rolf Wouters en Maarten Spanjer.
Wouters
Wouters, bekend van Wedden Dat en Now Or Never, gaat Sponsor Loterij Superbal presenteren. Een aantal kandidaten maakt 'in een broeierige sfeer' kans op prijzen.
Spanjer
Maarten Spanjer moet samen met Wilfred Genee het Aruba Beach Footvolley 2005 aan elkaar praten.
Speerpunt van Talpa is het eredivisie voetbal met blikvangers Genee, Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen.
Gordon en Joling
Angela Groothuizen (ex-AVRO), Froukje de Both, Gordon en Winston Gerschtanowitz presenteren het dagelijkse 'personality magazine Thuis. Gordon krijgt ook andere programma's bij Talpa, waaronder de klassieke spelshow '5 tegen 5' en een realityshow waarin hij samen met Gerard Joling drie dagen optrekt met gezinnen die in een totaal andere wereld leven dan zij.
Fatima Moreira de Melo
Hockeyster Fatima Moreira de Melo laat zwaarlijvige mannen afvallen in haar show 'Het Mannetje'. Als een ware 'drill instructor' legt ze de zweep over mollige mannen om ze weer in vorm te krijgen. Talpa start op 12 augustus met uitzenden.
Komt dat terug? Dat zou wel mooi zijn dat was altijd echt leuk, de nederlanders tegen de belgen en dan met wat humor er in, geweldigquote:Op maandag 27 juni 2005 18:48 schreef Kipman het volgende:
Gaaf, Rolf Wouters. Eén van de weinige nederlandse presentatoren die ik echt leuk vind. Nu maar hopen dat hij Now Or Never weer uit de mottenballen gaat halen.
Gelukkig blijft mevrouw Jansen bij de VPRO. Kan door het missen van de zoekfunctie het topic niet meer vinden lukt het jou wel ?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:56 schreef detulp050 het volgende:
The Hunt was inderdaad bril-jant!
Meneer Sjon.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook vond de Tandenborstel Show ook wel leuk, of alle benullige programma's die hij daarna heeft gemaakt, met die assistent van hem, hoe heette hij ook alweer?
Mee eens, al wil ik de Nederlandse series nog wel proberen. De rest lijkt me bagger.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Als ik zo eens het FP-bericht doorlees dan bekruipt me het gevoel dat het een echte Telegraaf-zender gaat worden
*kijkt of er op 39 nog een plekje is op z'n TV
Zag het al, klopt alleen vrij weinig van volgens mij. Morgen schijnt het programma schema online te komen voor de adverteerders.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:54 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Bron: http://tvtoekomst.blogspot.com/
ja hoor, ik zat in de zaal en nog heel veel anderen, de zaal was vol.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef milagro het volgende:
Zit er wel iemand in de zaal, ik hoor af en toe gekuch, maar ms zit alleen de Mol zelf in de zaal
Nou, die kletsen ook maar wat uit hun nek.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:54 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Bron: http://tvtoekomst.blogspot.com/
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:55 schreef HiZ het volgende:
Het komt op mij vooral over alsof ze het allemaal nog niet zo weten.
Daar gaat het mij niet om, het gaat mij erom dat ze de indruk wekken iets te willen verkopen dat nog niet eens uit het ontwerpstadium is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]je kan nooit alle programma's in je eerste week brengen dat zou heel onverstandig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |