Helaas heb je dat met alles wat koud is.(Parasol?)quote:Op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef DarkElf het volgende:
maar kaas als het warm is en je zit op je terras in de zon
leek me niet zo'n succes eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:15 schreef Hik het volgende:
Wat ik trouwens ook heerlijk vind zijn de peppadews met geitenkaas. Maar zelf vullen van die krengen lijkt me nogal een gedoe...![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:37 schreef DuchessX het volgende:
Ook lekker: zoete puntpaprika of van die kleine oranje (zoete) paprika's met kruidenkaas (o.i.d.)
Wat honing en tijm, niet vergeten voor je de bacon eromheen doet!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:25 schreef Hik het volgende:
Overigens maak ik zelf ook wel eens die andere geitenkaashapjes die je vindt bij de traiteur: Stukje geitenkaas in een "worstje" kneden, lapje bacon eromheen en een klein beetje olijfolie en vers gemalen peper erover...![]()
Oeh, lekker!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:45 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wat honing en tijm, niet vergeten voor je de bacon eromheen doet!
Als je op je gewicht wilt letten, kan je die het best niet nemen...die drijven in de oliequote:
Je vreet toch niet al die olie op? Als je gezond wil doen moet je gewoon aan de bleekselderij gaan en zoiezo geen borrelhapjes eten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Als je op je gewicht wilt letten, kan je die het best niet nemen...die drijven in de olie![]()
Zelfmaken is lekkerder en gezonder
Overigens bedacht ik me nog dat dadels gevuld met roomkaas (of een variant) ook erg lekker is!
Lijkt me niet gezond nee om al die olie 'op te vreten'. En tuurlijk zijn bleekselderijstengels supergezond vanwege de weinige kaloriën. Echter hoeven de mensen die wel iets bij de borrel lusten en daarbij toch een beetje op de lijn willen letten toch niet meteen aan de bleekselderij? Een mooie middenweg is imo juist prima!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je vreet toch niet al die olie op? Als je gezond wil doen moet je gewoon aan de bleekselderij gaan en zoiezo geen borrelhapjes eten.
En wat dacht je van dadels (koolhydraten op en top) en roomkaas (baggervet)?
Ehmmm.... plakjes leverworst met een vlaggetjequote:Op maandag 19 september 2005 17:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
zet dan op zijn minst een leuk receptje neer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |