tis gewoon al slecht om je vakantie tijdens de cometitie te plannenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Eilanden het volgende:
Ajax-ADO is echt een goede reden om je vakantie te annuleren![]()
quote:
ik vertrek 27 augustus met vakantiequote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
En wat zei ik gisteren...Ajax - kakkerlakken is inderdaad de 3e wedstrijd van het seizoen al!
Complete schema van Ajax;
[..]
Ja. Dat is inderdaad zoquote:Op maandag 27 juni 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis gewoon al slecht om je vakantie tijdens de cometitie te plannen
wat is daar dan allemaal gebeurt zeg?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Site Admin en nieuwsposter sport mbn neemt afscheid van FOK!sport, helaas zag mbn zich genoodzaakt te stoppen als Site Admin wegens problemen tussen hem en de crew. Dit is erg spijtig aangezien mbn zich als Site Admin erg betrokken voelde en er veel tijd in stak om alle puntjes op de i te zetten. Ik neem in ieder geval met een zeer goed gevoel afscheid van hem, mbn was een fijne collega.
Tot ziens mbn, wie weet kunnen we je in de toekomst weer verwelkomen.
Rellen achter de schermen, op dat crew subforum hebben ze ook modjes nodig denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
k las dit net in MED:
[..]
wat is daar dan allemaal gebeurt zeg?
Ik had mijn bedenkingen. Maar hij doet het leuk.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:54 schreef SCH het volgende:
Peter van Vossen is wel de grootse nerd van allemaal
klinkt idd wel heel makkelijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, die niet. Ik ben razend slecht met elektra en jij klaarblijkelijk niet. Al enig idee? Zou het niet kunnen zijn dat als we die wisselschakelaar verwijderen of zo, alels weer werkt? Of is dat te gemakkelijk gedacht?
En bjoro: op zaterdag 1. Als jullie die De Redelijkheid niet hadden gehad, stonden jullie laatste trouwens, of niet?
Ik zou niet weten wie het anders had moeten doen..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had mijn bedenkingen. Maar hij doet het leuk.
Het voordeel is dat al die jongens vergeleken bij hem enorm sprankelend zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad, met een leuke norse opstelling.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
22.15 toch? Tijd zat man.quote:
Toch altijd wel ontroerend, afscheid van een groep.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:06 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond
Net terug van een musical van groep 8...
De musical was leuk ... maar de afscheid duurde echt te lang 40 kids!! ..... pfff...
Hier was het ook bloody hot in zo'n klein gymlokaaltje - maar het rapport is prima en het wordt spannend op de nieuwe school.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:06 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond
Net terug van een musical van groep 8...
De musical was leuk ... maar de afscheid duurde echt te lang 40 kids!! ..... pfff...
Nee ik doe jeugdwerk en sommige kids van die groep hadden dus afscheid.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toch altijd wel ontroerend, afscheid van een groep.
Heb je ze zelf ook lesgegeven?
? met welk onderwerp dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
SCH ik was op radio-1 en je bent helemaal niet trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |