abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28317785
Hier in TZwitserland is er vandaag het resultaat van een onderzoek gepubliceerd waaruit bleek dat na het openen van de grenzen voor EU burgers het totale aantal met 9% omhoog ging. Niet-EU immigratie nam af met 14%
pi_28319657
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:52 schreef Ulx het volgende:
Hier in TZwitserland is er vandaag het resultaat van een onderzoek gepubliceerd waaruit bleek dat na het openen van de grenzen voor EU burgers het totale aantal met 9% omhoog ging. Niet-EU immigratie nam af met 14%
Is het niet zo dat er bij jullie alleen maar mensen worden toegelaten met een baan?
pi_28323429
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Hobiedobie het volgende:
Ik ben allochtoon, wat verwacht je dat ik zeg?

Mijn mening:
Tis een beetje druk in NL :
Tijdje iets meer betalen vanwege ouderen is te verdragen, op termijn 10 mlj inwoners lijkt mij "m prettiger voor NL dan 25 mlj.....
Maar dat is mijn persoonlijke kortztichte mening...
Hmm kortzichtig is het niet hoor, alleen het berust een beetje op een misverstand denk ik. Ik weet het namelijk niet zeker, maar volgens mij ligt het geboorte en sterftecijfer op dit moment dusdanig dat de bevolking kleiner wordt.
pi_28325374
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:30 schreef Fys het volgende:
SBS6 kijken
Op dinsdag 28 juni 2005 22:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Is het niet zo dat er bij jullie alleen maar mensen worden toegelaten met een baan?
Niet meer. Vroeger kreeg je alleen een verblijfsvergunning als je een baan had, en kon je alleen een baan krijgen als je een verblijfsvergunning had
Tegenwoordig komen er net zoals in Nederland busladingen loodgieters uit polen aan. Vorig jaar wel 3 mensen of zo.
pi_28327070
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:23 schreef snabbi het volgende:

[..]

Hmm kortzichtig is het niet hoor, alleen het berust een beetje op een misverstand denk ik. Ik weet het namelijk niet zeker, maar volgens mij ligt het geboorte en sterftecijfer op dit moment dusdanig dat de bevolking kleiner wordt.
Nog niet, maar vanaf 2020 gaan de babyboomers en masse dood, en dan zit Nederland snel weer op 13 miljoen inwoners.
pi_28327085
quote:
Pikken? Nee de allochtonen rapen alleen de banen op die hier voorhanden liggen maar waarvoor de Nederlanders te lui zijn om deze op te rapen...
Dus dat betekent dat ´de allochtoon´ niet nodig is om Nederland op het zelfde welvaartspeil te houden.

En zou je alleen een uitzondering moeten maken voor ´de Allochtoon´ als hij bijzondere kwaliteiten heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')