dui-de-lijk-er schrij-venquote:
Juist. Dit hele gedoe gaat over drie letters.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:46 schreef SCH het volgende:
en dat met name dat tje.
Zo zie ik het niet, Pberends geeft aan met die zin wanneer (naar zijn mening) de Vries hinderlijk en slecht bezig is als politicus; namelijk bij een uitzetting die volgt op compleet doorlopen procedures.quote:Als er allochtoon of asielzoeker had gestaan, was het een gewone domme flame geweest.
Dan vul je het wel heel mooi in. Als hij dat had willen zeggen dan had hij dat kunnen schrijven. Hij vond het nodig om te reppen over "weer een negertje".quote:Op maandag 27 juni 2005 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Zo zie ik het niet, Pberends geeft aan met die zin wanneer (naar zijn mening) de Vries hinderlijk en slecht bezig is als politicus; namelijk bij een uitzetting die volgt op compleet doorlopen procedures.
3 letters in dit geval. Maar je moet toch toegeven dat als ik het bijv. heb over al die racistische rechtse usertjes dat dat " tjes" toch ook denigrerend bedoeld is?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:22 schreef McCarthy het volgende:
Vind dat sizzler goed gehandelt heeft. Waar gaat het nou in hemelsnaam over? Het verkleinwoord "je"? 2 letters! Niet zo zeuren hoor.
Het ging erom dat de toevoeging "tje" racistisch zou zijn en weggeëdit diende te worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
3 letters in dit geval. Maar je moet toch toegeven dat als ik het bijv. heb over al die racistische rechtse usertjes dat dat " tjes" toch ook denigrerend bedoeld is?.
Dat hele negertje slaat nog steeds nergens op als je het zowel feitelijk als moreel tot je neemt.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het ging erom dat de toevoeging "tje" racistisch zou zijn en weggeëdit diende te worden.
Weet ik. Ik wijs MacCarthy erop dat de toevoeging " tje" idd niet zelden toegepast wordt om een bepaalde mate van denigratie uit te drukken. Dat doe ikzelf ook niet zelden, bij rechtse usertjes dus. SCH heeft weldegelijk gelijk dat daarin dus de intentie van Pberendsje mag worden meegewogen. Ik zou er echter geen halszaak van maken als ik SCH was. Leidt op den duur tot steeds meer rancuneuze web-logjes die je af en toe moet bijhouden.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het ging erom dat de toevoeging "tje" racistisch zou zijn en weggeëdit diende te worden.
SCH, ik zou Pberends voortaan gewoon Pberendsje noemen, ware het niet dat ook dat niet mag hier, geloof ik, nadat Harry_Sack de naam Wilders steevast verhaspelde tot Wilbers en de nu grootendeels weggezuiverde rechts-liberaaltjes het er te moeilijk mee kregen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hele negertje slaat nog steeds nergens op als je het zowel feitelijk als moreel tot je neemt.
Ach, aan de andere kant zo slecht is Sizzler niet. Hij wordt verfoeid door lucy c.s. (lijkt me toch een soort lakmoes) en het is allemaal niet makkelijk met die heethoofden hier. Dit hoewel ik je dus gelijk geef.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Ik maak er geen halszaak van hoor. Het is onderdeel van de cursus "leren argumenten voor rechtse moderators" maar sizzler maakt maar moeizaam progressie![]()
Nee, het gaat om een stijlfiguur.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
Het gaat hier om mensen
Dat is aan de lezer.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
Stijlloos bedoel je
Man, zit toch niet zo ongelooflijk uit je nek te lullen. Je bent zelf notabene een primaire oorzaak van zaken die nu aan de hand zijn. Ga vogeltjes pesten!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant zo slecht is Sizzler niet. Hij wordt verfoeid door lucy c.s. (lijkt me toch een soort lakmoes) en het is allemaal niet makkelijk met die heethoofden hier. Dit hoewel ik je dus gelijk geef..
Dat hij zich niet laat behandelen voor zijn ziekte is inderdaad zijn eigen verantwordelijkheid. Verder, vind jij dat gebraak van hem nou wat bijdragen? Het enige wat ie aan de lopende band doet is beledigen, zuigen, etteren, lasteren, en bovenal zeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:14 schreef du_ke het volgende:
Je doet niet aan eigen verantwoordelijkheid Speedfreak? Niet erg liberaal van je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |