abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2005 @ 17:11:25 #76
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_28448883
quote:
Robert Doornbos zal in Hockenheim de teamgenoot van Christijan Albers zijn, als Patrick Friesacher niet voor aanstaande zaterdag het sponsorgeld overmaakt aan het team. Dit meldt een anonieme bron van F1Racing.nl.

Doornbos heeft een voorcontract getekend bij het team en moet nu afwachten wat Friesacher doet. Mocht de Oostenrijker niet op tijd betalen, zou een voor Nederland unieke situatie ontstaan, met twee landgenoten bij hetzelfde team.
Dat zou wel gaaf zijn zeg!
  zondag 3 juli 2005 @ 17:13:56 #77
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_28448952
quote:
Er zal geen extra race in Indianapolis verreden worden. De baas van het circuit, Tony George, heeft daar helemaal geen zin in. De Michelin-teams kwamen met het idee van een niet voor het kampioenschap meetellende race, om het publiek tevreden te stellen.

F1 Racing
Dus de Michelin teams zullen wat anders moeten gaan bedenken om alsnog onder de straffen uit te komen.
pi_28449062
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:11 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Dat zou wel gaaf zijn zeg!
Zou inderdaad leuk zijn. Al heb ik toch wel een wat dubbel gevoel bij. De Minardi is nou niet echt snel te noemen. Dus dan zou die beter bij Jordan kunnen blijven. Maar goed, we wachten af
pi_28449089
Robert Doornbos op de zondag

Dat zou zeker cool zijn hoewel Minardi natuurlijk niet top is maar ja kan hij iig de ass kicken van Albers
pi_28449189
Doornbos tegen Albers , ik hoop dat doornbos albers alle hoeken van de baan laat zien
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_28449291
Ik denk alleen dat Jordan daar niet zo heel blij mee zal zijn.
Al heeft Jordan natuurlijk allang alle kans gehad om die Kartikeyan de laan uit te schoppen.
pi_28449317
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef Remzz het volgende:
Ik denk alleen dat Jordan daar niet zo heel blij mee zal zijn.
Al heeft Jordan natuurlijk allang alle kans gehad om die Kartikeyan de laan uit te schoppen.
Ik denk dat jordan er niet wakker van ligt gezien er genoeg rijders zijn die er geld voor over hebben om 3e rijder te mogen zijn , en anders niemand houd ze tegen een mooi tegenbod te doen!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_28477713
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Robert Doornbos op de zondag

Dat zou zeker cool zijn hoewel Minardi natuurlijk niet top is maar ja kan hij iig de ass kicken van Albers
Maar dat zal niet zo snel gebeuren(ass-kicken Albers), want Albers kent de auto door en door en heeft het team helemaal naar zijn hand gezet. Wat blijft er dan nog over voor Doornbos? Achteraan eenzaam zijn rondjes rijden en aan de kant gaan voor snellere auto's. Ook zullen de jordan's verder weglopen van minardi met hun B specificatie.
Dit moet Robert NIET doen. Er is meer meee te verliezen dan te winnen.

Valt me wel op hoeveel mensen Albers onderschatten. Ik had er ook niet zoveel vertrouwen in aan het begin van dit seizoen, maar hij is duidelijk bezig om een heel goed seizoen neer te zetten. Die jongen verdient gewoon meer krediet.
pi_28478259
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef kriele het volgende:
Dit moet Robert NIET doen. Er is meer meee te verliezen dan te winnen.
Race ervaring is wel wat anders als je rondjes rijden op vrijdag hoor.. Ik ben van mening dat hij er juist zichzelf mee ontwikkelt, of je nou bij Minardi of elders rijdt; als ie genoeg talent heeft komt ie er wel.. oh, en een redelijke manager
Where facts are few, experts are many.
pi_28487382
het is een beetje dubbel natuurlijk of hij het wel of niet moet doen.

Aan de ene kant kan hij alleen maar winnen als hij zich sneller toont dan Albers. Aan de andere kant is het nog maar de vraag of het hem gaat lukken. Albers doet het zeker niet slecht dit seizoen (terwijl ik het helemaal niet zo heb op de man) en als hij Doornbos dan ook wegblaast kan hij in Nederland niet meer stuk natuurlijk. Bovendien weten we allemaal hoe het met Justin Wilson is afgelopen nadat hij halverwege het seizoen een team inwisselde...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 4 juli 2005 @ 20:02:48 #86
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28487550
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef kriele het volgende:

Valt me wel op hoeveel mensen Albers onderschatten. Ik had er ook niet zoveel vertrouwen in aan het begin van dit seizoen, maar hij is duidelijk bezig om een heel goed seizoen neer te zetten. Die jongen verdient gewoon meer krediet.
En wát precies is er dan zo goed aan zijn seizoen? Die paar puntjes die hij cadeau kreeg in Amerika?
Met dubbel s; aldus
  maandag 4 juli 2005 @ 20:03:49 #87
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28487583
Wat is nu eigenlijk de GPWC precies?
pi_28487738
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is nu eigenlijk de GPWC precies?
Achter bijna alle Formule 1-teams staan grote fabrikanten. in het geval van de GPWC zijn dit Williams-BMW (nu nog?), McLaren-Mercedes, BAR-Honda, Renault-Renault Sauber-BMW (sindskort) en Toyota-Toyota. Naast deze teams/fabrikanten maakt ook Jordan deel uit van de teams die zich in het GPWC verenigd hebben. Wat Minardi wil is onduidelijk, evenals Red Bull dat neigt naar de kant van de FIA.

Deze teams hebben niet al te veel vertrouwen in Max Mosley met zijn regels en Bernie Ecclestone, die het vele geld naar zich toetrekt. Daarom willen ze buiten de FIA (lees: Mosley en Ecclestone) om een nieuw kampioenschap opstarten waarin de teams meer geld krijgen, dat is de achterliggende gedachte.

Ferrari wil hier niks van hebben, met als gevolgd dat het politieke spel op dit moment meer hoogtij lijkt te vieren dan de gevechten op de baan
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 4 juli 2005 @ 20:11:07 #89
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28487863
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:08 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Achter bijna alle Formule 1-teams staan grote fabrikanten. in het geval van de GPWC zijn dit Williams-BMW (nu nog?), McLaren-Mercedes, BAR-Honda, Renault-Renault Sauber-BMW (sindskort) en Toyota-Toyota. Naast deze teams/fabrikanten maakt ook Jordan deel uit van de teams die zich in het GPWC verenigd hebben. Wat Minardi wil is onduidelijk, evenals Red Bull dat neigt naar de kant van de FIA.

Deze teams hebben niet al te veel vertrouwen in Max Mosley met zijn regels en Bernie Ecclestone, die het vele geld naar zich toetrekt. Daarom willen ze buiten de FIA (lees: Mosley en Ecclestone) om een nieuw kampioenschap opstarten waarin de teams meer geld krijgen, dat is de achterliggende gedachte.

Ferrari wil hier niks van hebben, met als gevolgd dat het politieke spel op dit moment meer hoogtij lijkt te vieren dan de gevechten op de baan
Aha, thanks. Dat is een duidelijke uitleg. Met dit soort gelazer zal de FIA ook steeds meer zieltjes verliezen denk ik.
pi_28487938
ligt eraan, als puntje bij paaltje komt hebben de teams Ecclestone net zo hard nodig als dat Ecclestone de teams nodig heeft. in 2008 gaan we gewoon verder met één kampioenschap. Dat is - als je het mag geloven - nog wel steeds de bedoeling...
pi_28488081
Nou als je blieft niet. Laat die IJkerlstone maar mooi oprotten met dat vriendje van hem. Rare regels, allemaal geld naar zich te trekken. enz enz.

En Ferrari is gewoon vriendjes van.. daarom betalen de teams nu nog steeds Ferrari geld om mee te doen met de F1.. stom gedoe.
  maandag 4 juli 2005 @ 20:42:04 #92
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_28489112
Zo lang heeft die Ecclestone niet meer, en als hij met pensioen gaat, door een gefrustreerde fan doodgeschoten wordt of gewoon een hartaanval of enge ouderdomsziekte krijgt dan zal Max ook wel met pensioen gaan.

GPWC of niet, ik weet zeker dat over een paar jaar het tijdperk Schumacher/Ferrari/Mosley/Ecclestone over is.
pi_28493931
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:02 schreef DeltaHF het volgende:

[..]

En wát precies is er dan zo goed aan zijn seizoen? Die paar puntjes die hij cadeau kreeg in Amerika?
Nee, niet die punten. Hij heeft veel vooruitgang geboekt in de kwalificaties. De laatste tijd(behalve afgelopen zondag) heeft ie gewoon knappe kwali-ronden neergezet en in de race zet hij ook fatsoenlijke tijden op de klok, voor minardi begrippen. Ook is hij bijna altijd sneller dan Friesacher. Friesachre is zeker geen toekomstig wereldkampioen, maar hij is nu ook weer geen Pedro Diniz ofzo. Hij heeft verdienstelijk gepresteerd in de F3000.
Albers laat vooruitgang zien, maar hij moet nog zeker een stukje beter.

Maar ik realiseer me ook dat sommige mensen iets tegen hem hebben en hij zal het in hun ogen nooit goed kunnen doen. Hoor jij daar ook bij?
  maandag 4 juli 2005 @ 23:00:59 #94
16063 MonoSynth
pi_28494652
ik begin idd ook steeds meer respect voor Albers te krijgen......
pi_28494834
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef MonoSynth het volgende:
ik begin idd ook steeds meer respect voor Albers te krijgen......
Mmm ik niet.. vind hem een beetje wazig.. vreemd.. niet arrogant maar wel raar.. Doorbos vind ik veel "Normaler"
pi_28494849
Mijn idee is toch ook wel dat Albers goed gaat, zeker gezien de mogelijkheden bij Minardi.
Zie nog wel een toekomst voor hem bij een beter team.

En nee, ben geen fanatiek fan ofzo, maarja, Nederlanders he? die volg je toch een beetje extra.
pi_28494968
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Giem het volgende:

[..]

Mmm ik niet.. vind hem een beetje wazig.. vreemd.. niet arrogant maar wel raar.. Doorbos vind ik veel "Normaler"
Albers valt bij mij in de catagorie "balletje", net als KImi bijvoorbeeld.

Schumi valt bij mij in de catagorie "rebel" en dat is dan precies de reden dat ik daar fan van ben.
Doornbos lijkt me ook wel een "rebel" type, evenals Alonso, dus als het Schumi niet lukt dit jaar, dan maar Alonso.
pi_28496162
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:08 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Albers valt bij mij in de catagorie "balletje", net als KImi bijvoorbeeld.

Schumi valt bij mij in de catagorie "rebel" en dat is dan precies de reden dat ik daar fan van ben.
Doornbos lijkt me ook wel een "rebel" type, evenals Alonso, dus als het Schumi niet lukt dit jaar, dan maar Alonso.
Schumi een rebel? Schumi is zo huiselijk als wat. Vreemde uitspattingen zijn de man compleet vreemd. Nee, dan vind ik Villeneuve of een Irvine veel meer rebellen. In hun uitspraken en hun levenswijze.
pi_28496441
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef kriele het volgende:

[..]

Schumi een rebel? Schumi is zo huiselijk als wat. Vreemde uitspattingen zijn de man compleet vreemd. Nee, dan vind ik Villeneuve of een Irvine veel meer rebellen. In hun uitspraken en hun levenswijze.
Hoe Schumi thuis is zal mij persoonlijk worst wezen.

Gaat erom hoe hij (en Ferrari) omgaan met de regels, altijd op het randje, niet zo strak statisch, hoe leg je zo'n gevoel uit?

Villeneuve vond ik in het begin ook wel een rebel, vind het nu een beetje over het paard getild balletje geworden, maar goe dat is mijn idee.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:48:16 #100
16063 MonoSynth
pi_28502291
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Giem het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een absolute topcoureur is en dat ik hem als persoon mag, maar het verbaast me wel dat hij de laatste tijd vaak sneller is dan zijn teammaat, iets wat ik aan het begin van het jaar niet verwacht had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')