abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28515043
David Coulthard heeft bijgetekend bij Red Bull voor 2006
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_28516537
Laat me raden, hij zegt dat hij volgend jaar kampioen gaat worden?
Where facts are few, experts are many.
pi_28518139
Nope..hij zegt dat de nieuwe regels F1 een beetje verpest hebben en krijgt een tik op zijn vingers van Ome Max.
Calmer than you are
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:47:02 #104
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28518824
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:44 schreef kriele het volgende:

Maar ik realiseer me ook dat sommige mensen iets tegen hem hebben en hij zal het in hun ogen nooit goed kunnen doen. Hoor jij daar ook bij?
Ja. Maar dat heeft ie wel compleet aan zich zelf te danken
Al zou ie ooit nog wereldkampioen worden dan zou ik hem zeker wel een goede coureur, maar nog steeds een kwal vinden.

Dan heb ik liever een Doornbos
Met dubbel s; aldus
pi_28527188
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:08 schreef kevin6188 het volgende:

[..]


Ferrari wil hier niks van hebben, met als gevolgd dat het politieke spel op dit moment meer hoogtij lijkt te vieren dan de gevechten op de baan
Ferrari heeft ook een bak met geld gehad van de om in de F1 te blijven. Daarnaast zijn ze van oudsher eigenlijk al close met de FIA.

Aan de ene kant zou het slecht zijn voor de F1 als er een splitsing kwam. Aan de andere kant is het wel een mooie gelegenheid om Bernie en Mosley d'r eindelijk eens uit te werken.
pi_28531041
Er komen een HOOP nieuwe regels aan MISSCHIEN :

http://fia1.greencathedra(...)0__04_07_2005_F1.pdf

Vooral pag 5 tm 8.

Dingen zoals koppeling met pedaal en mechanisme, schakelen ook met mechanisme, 1 bandenmerk met slicks ( mechanische grip verhogen, downforce verlagen. ), Fia ECU ( gecontroleerde electronica ) . E.d.

Erg interessant om te lezen dit, het zal misschien weer een rijders sport worden
pi_28531609
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Tommeh het volgende:
Er komen een HOOP nieuwe regels aan MISSCHIEN :

http://fia1.greencathedra(...)0__04_07_2005_F1.pdf

Vooral pag 5 tm 8.

Dingen zoals koppeling met pedaal en mechanisme, schakelen ook met mechanisme, 1 bandenmerk met slicks ( mechanische grip verhogen, downforce verlagen. ), Fia ECU ( gecontroleerde electronica ) . E.d.

Erg interessant om te lezen dit, het zal misschien weer een rijders sport worden
Jij bedoelt de HELE F1 in een klap helemaal verneukt..

Zoals ik al vaker zeg. Alles in ons leven gaat vooruit.. Pc worden sneller... auto's zuiniger... enz enz enz.. Maar nee hoor... niet de f1.. die gaan weer terug naar de jaren 70.. of 60..

Wat een belachelijk gedoe... echt dom dom dom... Het is dan ook geen uitdaging meer om een motor te maken... de helft komt van de fia... Nou 1 banden leveransier... dat wordt bridgestone... fia en michelin hebben elkaar al nooit gemogen.. Zelf schakelen met koppelen doen we in onze eigen auto's ook al bijna niet meer... (nieuwe auto's.. of automaat of selespeed)

F1 moet het neusje van de zalm wezen qua snelheid en techniek... nou zo niet meer dus.. jaren 70 auto's..

Echt als het door gaat kijk ik geen F1 meer.. maak als je blieft een GPWC
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:39:57 #108
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_28540179
Ik denk dat bij de nieuwe regels in de F1 niet echt wordt gedacht aan de sponsors. Nu de tabaksindustrie niet meer kan adverteren zie je dat, naast de alcoholische industrie, ook de technologie-sector veel geld investeert in de F1. Zie Ferrari met Acer en AMD, Williams/HP, Toyota/Panasonic+Intel, enzovoorts. Als de technologie zo ver wordt teruggebracht (standaard elektronica) dan wordt de F1 geen prestigeobject meer voor deze fabrikanten, en waar wordt het sponsorgeld dan vandaan gehaald?
pi_28540934
Nee klopt zeker MonoSynth.

Ik weet dat F1 op dit moment kut is, wat maakt iedereen kiezen voor GPWC?
pi_28543974
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:39 schreef MonoSynth het volgende:
Ik denk dat bij de nieuwe regels in de F1 niet echt wordt gedacht aan de sponsors. Nu de tabaksindustrie niet meer kan adverteren zie je dat, naast de alcoholische industrie, ook de technologie-sector veel geld investeert in de F1. Zie Ferrari met Acer en AMD, Williams/HP, Toyota/Panasonic+Intel, enzovoorts. Als de technologie zo ver wordt teruggebracht (standaard elektronica) dan wordt de F1 geen prestigeobject meer voor deze fabrikanten, en waar wordt het sponsorgeld dan vandaan gehaald?
Nou dat bedoel ik maart. ik vind het zo'n stop gedoe.. we gaan echt terug naar de jaren 70.. alleen dan wel alleen de negative dingen er van..
pi_28544659
Ik vind wel dat de coureur belangrijker moet worden. Zoals bijvoorbeeld in de ChamCar. En het slipstreamen moet mogelijk worden, zodat er meer close-racing komt.
pi_28548943
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef DeltaHF het volgende:

[..]

Ja. Maar dat heeft ie wel compleet aan zich zelf te danken
Al zou ie ooit nog wereldkampioen worden dan zou ik hem zeker wel een goede coureur, maar nog steeds een kwal vinden.

Dan heb ik liever een Doornbos
Ok, dat is een eerlijk antwoord.
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:28:08 #113
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_28808197
onze grote indiaanse vriend heeft weer iets van zich laten horen
quote:
Er zijn wederom problemen met de Jordan EJ15B, er zijn problemen met de koeling van de Toyota-motor. En dat resulteert wederom in uitstel en misschien zelfs wel afstel van het debuut van de nieuwe bolide. Dit tot grote ontevredenheid van Narain Karthikeyan, die met de update de sprong naar de toptien wil wagen.

,,Er zijn nog steeds problemen met de nieuwe wagen en het team heeft me laten weten dat niet Duitsland, maar Hongarije een reėle plek is om de auto te laten debuteren", beklaagt hij zich in de Times of India. ,,Ons aėrodynamische pakket is veel beter. Als ik naar de tijden van vrijdagtester Robert Doornbos kijk, die nou niet bepaald de snelste coureur is, denk ik dat we er nog veel meer uit kunnen halen."

Deze uitlatingen van Karthikeyan over Robert Doornbos zijn vrij opmerkelijk. Tijdens de vrijdag in het Grand Prix-weekend in Canada mocht Doornbos niet rijden. Het Jordan-team was gestraft omdat men met het aantal bandensets voor Franck Montagny de fout in was gegaan. Na elke run kwam de Indier steevast naar Doornbos toe om te overleggen en feedback te vragen. Dit tot grote verrassing van de Nederlander zelf, die daarop nog maar eens opperde dat hij zelf graag het hele weekend in actie wilde komen.

Volgens de 28-jarige Indiase coureur moet het mogelijk zijn om met de B-versie aansluiting te krijgen met de toptien. ,,Ik kan niet wachten om eindelijk die auto te mogen besturen. Momenteel ziet het ernaar uit dat ik nog even mijn geduld moet bewaren. Het moet mogelijk zijn om na een goede start in de race met de EJ15B de toptien binnen te dringen."
bron: formule1.info
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_28808256
quote:
die nou niet bepaald de snelste coureur is
Whahahaha, lamlul; hij is bijna elke training sneller dan Karthikeyan zelf
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:39:45 #115
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_28808400
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:31 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Whahahaha, lamlul; hij is bijna elke training sneller dan Karthikeyan zelf
en die portugees is sinds monaco ook elke keer sneller.... nee die kartikyan wordt een 3e schumi

de eerste 2 zijn arogant en daar komt hij bij.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_28817668
Karthikeyan is toch wel hét lachertje van de F1.

Zeker nu hij ook zo'n grote mond heeft. Hij moet weer terug naar India en gaan racen op koeien
pi_28901809
Ha ha ha. en het allermooiste is dat die Jordan nooit zal rijden... in een race dan.. De koeling is niet goed genoeg van de motor..
  maandag 18 juli 2005 @ 08:29:24 #118
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28901838
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:28 schreef JPM01 het volgende:

dit tot grote ontevredenheid van Narain Karthikeyan, die met de update de sprong naar de toptien wil wagen.
whaha de grappenmaker
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_28907529
quote:
Minardi presenteert opvolger Friesacher vanmiddag

De verwachting is dat Minardi vanmiddag bekendmaakt wie er komend weekend tijdens de Grand Prix van Duitsland als teamgenoot van Christijan Albers zal fungeren. Patrick Friesacher is zijn stoeltje vanwege achterstallige betalingen definitief kwijt, zo bevestigt teameigenaar Paul Stoddart.

,,We hebben lang gewacht, maar op de Hockenheimring zal er een andere coureur voor Minardi rijden”, aldus de Australiėr in de Oostenrijkse Kleinen Zeitung. De opvolger van Friesacher wilde Stoddart echter (nog) niet bij naam noemen. Maar het is vrij aannemelijk dat Robert Doornbos of Zsolt Baumgartner vanaf Duitsland de kleuren van Minardi verdedigt.

Daarnaast wordt er gespeculeerd dat het F1-debuut van de Israėliėr Chanoch Nissany, die afgelopen vrijdag nog voor Minardi testte in het Italiaanse Vallelugna en daarbij onder meer pitstops oefende, aanstaande is. Thomas Franck, manager van Friesacher, wil echter nog niet officieel bevestigen dat zijn pupil aan de kant geschoven is.

,,Ik heb met Paul Stoddart gesproken. Zolang er geen persbericht uitgebracht is door Minardi, kan ik niets zeggen”, aldus Franck tegenover persbureau APA. Toch laat de Hongaar tussen neus en lippen door weten dat Friesacher zijn Minardi-zitje kwijt is: ,,We hopen dat Patrick ondanks alles in de Formule 1 kan blijven.”
Bron

Ik ben benieuwd of Doornbos het word.
pi_28907836
Spannend. Zou stoer zijn als Doornbos plaats mag nemen in een Minardi.
Minardi is een begin. Hij kan beter bij Minardi instappen dan eeuwig wachten bij Jordan.
pi_28907856
Zou wel lachen zijn... 2 nederlanders in de F1..
pi_28907949
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
Spannend. Zou stoer zijn als Doornbos plaats mag nemen in een Minardi.
Minardi is een begin. Hij kan beter bij Minardi instappen dan eeuwig wachten bij Jordan.
Inderdaad. En van dat debacle met de motorkoeling op het nieuwe chassis zal hij ook wel niet vrolijker worden.
pi_28907996
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef ElmarO het volgende:
Inderdaad. En van dat debacle met de motorkoeling op het nieuwe chassis zal hij ook wel niet vrolijker worden.
Dat hele Jordan is natuurlijk een groot lachertje. Ze houden hem aan het lijntje en volgens mij gaat dat helemaal niets worden met Midland.

Onbetrouwbare Rus
pi_28912644
quote:
Fight for Button kicks off

A new and ironic tug-of-war between BAR and Williams may be set to emerge over F1 ace Jenson Button. Last year, 25-year-old JB - ultimately thwarted by the contract recognition board - wanted to leave BAR and re-join Sir Frank Williams' ranks.

This time around, though, Williams appears to have the contractual hold on Button for 2006, who - paradoxically - now wants to stay at BAR because Grove lack a works engine.

Part Honda-owned BAR has reportedly offered the English driver a huge salary and five year deal because it cannot meet a performance clause, but Williams appear intent on exercising their option.

The compromise, perhaps, might be a V8 deal between Williams and Honda -- with JB, allowed to stay at BAR, a sweetener. ''Rest assured,'' BAR CEO Nick Fry told the Daily Telegraph last week, ''we will try to give Jenson what he wants -- and what we want.''

If you ask Jenson's F1 mate David Coulthard, though, he senses real goings on between Button and world champion team Ferrari. ''My gut feeling,'' the Scot told Glasgow's Daily Record, ''is something is happening that they are unable to announce for whatever reason.''
Bron
  maandag 18 juli 2005 @ 18:45:36 #125
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28917382
Ik vraag me af of het wel verstandig is voor Button om te gaan rijden bij Wiliams. Beide teams presteren dit seizoen beneden de maat. Maar bij Honda lijkt er weer een stijgende lijn in te zitten.
pi_28937544
quote:
Vandaag meer duidelijkheid voor Doornbos

Alles lijkt erop dat we komend weekend een uniek weekend gaan beleven. Minardi Formule 1-teambaas Paul Stoddart is op dit moment de persoon die de beslissing moet gaan maken, maar alles heeft er de schijn van dat Robert Doornbos vrijdag in de Minardi zal stappen.

"Het is heel mooi dat Robert alvast een stoeltje heeft kunnen passen, maar het staat nog niet vast dat hij kan gaan racen. Ik verwacht echter wel dat het (Minardi) team me vandaag laat weten of hij mag racen of niet," liet Doornbos' manager Marco Zecchi F1Racing.nl weten.

Vanmiddag zal hoogstwaarschijnlijk bekendgemaakt worden of Doornbos definitief de nieuwe Minardi-rijder zal zijn, ten koste van de Oostenrijker Patrick Friesacher.
Bron

Klinkt veelbelovend. Go Doornbos
quote:
Red Bull's 'Turkey' livery

Red Bull will race a special 'Turkey' livery for the inaugural grand prix in Istanbul. On the bargeboards, instead of normal branding of the energy drink-owner, the 'Turkey' logo will be displayed.

The livery was unveiled on Sunday by the Turkish minister for tourism as Scotland's David Coulthard drove his grand prix machine over the Europe-Asia Bosphorus bridge.

Red Bull's 34-year-old driver also visited the site of next month's grand prix and sampled its curves in a road car. "It really is one of the best facilities I've seen," he said. "The circuit layout looks tough -- there are difficult turns and demanding ups and downs."
Bron
pi_28944899
Ik las het ook al ja; ik houd het nieuws in de gaten vanmiddag
Is voor het laatst in 1962 geweest dat er 2 nederlanders aan de start stonden.

Mocht het puur op geld aankomen dan zou ik als balkenende zijnde gewoon zeggen: "Wat? Heeft die stomme hongaar 2 miljoen meer dan onze Robert? Dikke lul, hier Robbie; hebbie 3 mil! "

Maarja, dat zal toch wel niet denk ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_28947926
quote:
Doornbos nieuwe teamgenoot Albers

Het team van Minardi zal komend weekend in Duitsland een volledig Nederlandse rijdersopstelling hebben. Robert Doornbos zal op de Hockenheimring zijn Formule 1-debuut maken als teamgenoot van Christijan Albers. Doornbos vervangt Patrick Friesacher, die zijn financiėle verplichtingen aan Minardi niet kon voldoen.

Later meer.
Bron

  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:42:55 #129
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_28948108
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:37 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron

To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:40:49 #130
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28949675
Yessss.

Dat ie Albers maar compleet zoek mag rijden.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:43:35 #131
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28949754
Yeah! Weer Nederlander die achteraan rijdt...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:44:22 #132
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28949767
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:43 schreef Zwansen het volgende:
Yeah! Weer Nederlander die achteraan rijdt...
Hij rijd iig. Alonso is ook bij Minardi begonnen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:49:22 #133
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28949882
ja maar zie je Albers of Doornbos ooit zover komen? Sinds Verstappen geloof ik nergens meer in..
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:50:02 #134
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28949897
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:49 schreef Zwansen het volgende:
ja maar zie je Albers of Doornbos ooit zover komen? Sinds Verstappen geloof ik nergens meer in..
Albers niet. Doornbos weet ik niet. Die krijgt nu de kans om te bewijzen dat hij wel kan rijden.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:56:22 #135
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_28950035
... cool man voor Doornbos

[alleen nu tweemaal zoveel kans dat een nederlander achteraan rijdt ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_28950186
Leuk voor Robert, ik had het niet meer verwacht dit seizoen.
That's all folks!
pi_28950250
pi_28950497
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Hij rijd iig. Alonso is ook bij Minardi begonnen.
Sterker nog, Schumacher is ook bij Jordan begonnen

Ik kijk nu nog meer uit naar komend GP-weekend
Calmer than you are
pi_28950632
Ik vind dat ze die Minardi maar rood-wit-blauw of oranje moeten spuiten
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:46:35 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28951355
Een reden om weer wat actiever F1 te volgen Albers vind ik weinig, Doornbos daarentegen

Nu nog Jan Lammers die zich ermee gaat bemoeien en de eerste stap naar een Racing For Holland team is gezet
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:50:23 #141
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_28951480
Leuk voor Doornbos! en Newey blijft een jaar langer bij McLaren Mercedes, yes!
pi_28951839
En het mooiste van alles is misschien wel dattie het aanbod om in 2006 bij midland te racen gewoon open mag houden van minardi en midland heeft al gezegd dat ze dat aanbod zeker niet in zullen trekken

De bron kan ik ff niet meer vinden tussen al het doornbos nieuws; de sites stromen er over van
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_28965192
Yes doornbos! en dat ie albers maar over mag rijden..God wat haat ik die albers toch..wat een maloot..
underground forever baby
pi_28966431
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 02:49 schreef Laton het volgende:
Yes doornbos! en dat ie albers maar over mag rijden..God wat haat ik die albers toch..wat een maloot..
Ja ik vind het ook zo klein stom patsertje... met zijn half nederlands/engels... man hij kan amper normaal praten...
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:50:57 #145
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_28972294
Interessant. Eerst lees ik op grandprix.com dat Jordan weer te koop staat en dat Hyundai en Samsung interesse hebben, nu lees ik dat deze bedrijven zelfs van plan zijn om Williams te kopen. Op zich wel logisch, want Williams is en blijft een topteam, maar nu ze hun motorleverancier kwijt zijn en er massaontslagen dreigen bij de hoofdsponsor is de beste keuze om het team in de verkoop te doen. En oh ja, die nieuwe teambaas doet het ook niet zo goed, gelukkig is er nog ene Dave Richards beschikbaar:
quote:
Dat alles zijn prijs heeft blijkt wel uit het feit dat er beweerd wordt dat een mogelijke verkoop van het Williams team aanstaande is. Een Koreaans bedrijf schijnt gesprekken te hebben gehad met het Britse team om tot een overname te komen.

Grote Koreaanse bedrijven zoals Hyundai en Samsung worden in verband gebracht met een eventuele overname. Ook de naam van voormalig B·A·R teambaas David Richards wordt veelvuldig genoemd. Richards heeft dergelijke gesprekken niet bevestigd, maar ontkent het ook niet: “Ik heb nog niet met Frank Williams of Patrick Head gesproken, maar ik houd wel een oogje in het zeil”, zo vertelt Richards.

Op de vraag of Richards iets kan vertellen over de betrokkenheid van Hyundai om in de Formule 1 te stappen, antwoord hij: “Die kans bestaat, maar ik heb geen flauw idee”, aldus Richards. Mocht het tot een overname komen, dan wordt Hyundai geacht de motoren te gaan bouwen voor het team.
br0n
pi_28972698
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:43 schreef Zwansen het volgende:
Yeah! Weer Nederlander die achteraan rijdt...
Dat is ook het gevoel wat bij mij overheerst. Er valt domweg niets te halen bij -ardi behalve kilometers en een lekkere hap eten.
Voor de mensen die Albers niets vinden; ga er maar niet zomaar vanuit dat Doornbos Albers zomaar verslaat. Voor mij doet Albers het gewoon onverwacht goed en heeft hij het team naar zijn hand gezet.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:46:33 #147
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_28989247
En Kiesa gaat (voorlopig) Doornbos' plek invullen bij Jordan:
quote:
Kiesa derde Jordan coureur in Duitsland

Nicolas Kiesa zal aankomend weekend de derde Jordan coureur zijn. De Deen heeft voorlopig alleen een contract voor de Grand-Prix van Duitsland. Morgenochtend zal Jordan de 27-jarige coureur officieel presenteren.

Naast Kiesa is ook Patrick Friesacher met Jordan in onderhandeling. De kans is groot dat de Oostenrijker de derde Jordan tijdens de Grand-Prix van Hongarije zal besturen.

Nicolas Kiesa leek aan het begin van dit seizoen Grand-Prix coureur te worden bij Minardi. De onderhandelingen liepen echter op het allerlaatste moment vast omdat Kiesa niet voldoende sponsorgeld op tafel kon leggen, het stoeltje ging toen naar Patrick Friesacher. Kiesa heeft al wel Formule 1 ervaring, de Deen reed in 2003 vijf Grand-Prix' voor Minardi.

De kansen van Nicky Pastorelli, die ook bij Jordan onder contract staat, op het derde stoeltje lijken klein te zijn. Pastorelli heeft momenteel niet voldoende sponsorgeld om aan de eisen van Jordan voor het derde stoeltje te voldoen.
br0n
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:36:24 #148
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28996405
wacht ff, dus Friesacher word bij Minardi weggestuurd omdat ie z'n geld zaken niet op orde had, en dan gaat ie met Jordan in onderhandeling
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:46:16 #149
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29151829
Vorig week reed niemand minder dan David Coulthard zijn Red Bull bolide over de Turkse Bosporus-brug tijdens een promotie-evenement voor de aanstaande race in Turkije op 21 augustus. Maar zelfs meervoudig Grand Prix-winnaars moeten tol betalen, zo blijkt nu.

Op het moment dat Coulthard met zijn bolide over de brug scheurde werd hij door het automatische surveillance-systeem van de brug opmerkt en wegens het niet betalen van de noodzakelijke tolheffing werd David een boete opgelegd van twintig euro, aldus een Turks persbureau.

Coulthard hoeft overigens niet bang te zijn dat hij vanwege zijn gratis ritje zijn spaarcentjes aan moet spreken. De boete werd namelijk betaald door lokale vertegenwoordigers van Red Bull. In Turkije is alleen de president vrijgesteld van tolheffing, afgezien van de noodzakelijke hulpdiensten en verkeerspolitie.

To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_29153806
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:46 schreef JPM01 het volgende:
Vorig week reed niemand minder dan David Coulthard zijn Red Bull bolide over de Turkse Bosporus-brug tijdens een promotie-evenement voor de aanstaande race in Turkije op 21 augustus. Maar zelfs meervoudig Grand Prix-winnaars moeten tol betalen, zo blijkt nu.

Op het moment dat Coulthard met zijn bolide over de brug scheurde werd hij door het automatische surveillance-systeem van de brug opmerkt en wegens het niet betalen van de noodzakelijke tolheffing werd David een boete opgelegd van twintig euro, aldus een Turks persbureau.

Coulthard hoeft overigens niet bang te zijn dat hij vanwege zijn gratis ritje zijn spaarcentjes aan moet spreken. De boete werd namelijk betaald door lokale vertegenwoordigers van Red Bull. In Turkije is alleen de president vrijgesteld van tolheffing, afgezien van de noodzakelijke hulpdiensten en verkeerspolitie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')