abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2005 @ 22:46:29 #151
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28287034
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef Asmodean het volgende:
Nietzman en Tonks, over mijn opmerking: "Zal wel beter zijn iig"

nog nooit van sarcasme gehoord ofzo
Ik viel jou dan ook niet aan, maar de 'audiofielen.'
Ik ga naar huis.
pi_28287092
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:45 schreef Asmodean het volgende:
maar Tonks, ik vroeg jou net of je ooit een Iriver vast hebt gehad, nou?
Ja hoor, ga mijn mening natuurlijk niet op niets basseren zoals veel mensen dat hier doen.
pi_28287240
Maar het kopen van een 1 euro radio is bull.

Kun je daarma realtime naar mp3 coderen? Heb je daar kraakrzuivere ontvangst mee? Kun je daarmee met presets werken? Kun je handmatig de frequentie invoeren? Heb je daar stereo?

Nee, nee en nog eens nee.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:55:38 #154
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28287386
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Geqxon het volgende:

Kun je daarma realtime naar mp3 coderen? Heb je daar kraakrzuivere ontvangst mee? Kun je daarmee met presets werken? Kun je handmatig de frequentie invoeren? Heb je daar stereo?

daar sluit ik met volledig bij aan
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_28287392
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

vreemd, Iriver begon toch echt in 1999 en Ipod pas in 2001
wat maf, de iMac, ook van Apple was er al in 1996 ofzo?

maar wat doet het er eigenlijk toe.
pi_28287398
quote:

Maak het me nou niet zo moeilijk
Tap tap tap
pi_28287425
quote:

je bent 2 keer nee vergeten.

maarja, voor mij is radio totaal niet intressant als ik 20 gb aan muziek bij me heb.
pi_28287673
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maak het me nou niet zo moeilijk
Maar wil je een (goede) radio?
pi_28287712
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:03 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar wil je een (goede) radio?
Alleen de pre-sets en goede ontvangst boeien me, maar die ontvangst heb ik hier met een verrot radiootje ook. Maar is het die ¤50 extra waard?
Tap tap tap
pi_28287759
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alleen de pre-sets en goede ontvangst boeien me, maar die ontvangst heb ik hier met een verrot radiootje ook. Maar is het die ¤50 extra waard?
50 euro voor een fm radio ?
pi_28287867
Het is niet alleen de radio voor 50 euro extra he ook het betere LCD-scherm (met een hogere resolutie), en de vele andere functies (kijk anders ook ff op www.buyshit.nl )
pi_28287897
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Het is niet alleen de radio voor 50 euro extra he ook het betere LCD-scherm (met een hogere resolutie), en de vele andere functies (kijk anders ook ff op www.buyshit.nl )
Functies die ze niet nodig heeft ( zegt zij dan he)
pi_28287931
Ok, dan is het idd 50 euro extra voor de radio

Maar kijk als je zo iemand bent die 4 uur per dag radio luisters, en de hele tijd in de weer is met bandjes-opnames en bel-spellen, dan moet je haast wel de H10 kopen
pi_28287948
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:

Maar kijk als je zo iemand bent die 4 uur per dag radio luisters, en de hele tijd in de weer is met bandjes-opnames en bel-spellen, dan moet je haast wel de H10 kopen
Of gewoon een radio, want dan heb je blijkbaar geen mp3 speler nodig
pi_28288051
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:06 schreef tonks het volgende:

[..]

50 euro voor een fm radio ?
En de makkelijker te vervangen batterij. En kleurenscherm. En oplader als assecoire.
Die iPod is wel übergeil en bij komplett.nl is de groene (die ik wil!) maar ¤159 nu, maar wil ik hem alleen omdat hij zo geil is? Is het dan niet beter om wat meer geld neer te leggen voor een wat lelijker dingetje met kleurenscherm en radio en adapter?
Tap tap tap
  maandag 27 juni 2005 @ 23:15:41 #166
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28288067
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef blrrrt het volgende:
Dit is wel een aardig artikel:

http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1525987,00.asp
Heel dom. Beweren dat protected AAC kut is omdat het 128kbps. Sorry meneer maar de stap van het importeren van CD wordt overgeslagen. De term "cd-kwaliteit" is dus niet van toepassing, en als we het gaan vergelijken komt het protected AAC wel zeer dicht in de buurt van de "cd-kwaliteit". Bovendien heeft het protected AAC het voordeel van 128kbps zodat er lekker 1000 nummers op m'n iPod mini passen. Met een geluidskwaliteit die niet wordt evenaard door 128kbps mp3 of 128kbps wma.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Asmodean het volgende:
Overigens ben ik van mening dat de Iriver gebruikers, aangezien de Ipod veel talrijker is en iedereen er wel eens een vast heeft gehad, hier veel beter kunnen relativeren.

De Ipod gebruikers verdedigen hun gadget gewoon blindelings, volgens mij zonder ook maar ooit een Iriver gezien te hebben. Die vraghtwagenchauffeur zegt zelfs dat ie goedkoop en plastic aanvoelt, en dat bewijst dus dat hij er ook nog nooit een heeft aangeraakt.

edit: zeg eens eerlijk Tonks, ooit een H10 gezien? Ik wed van niet.
Jij kan helemaal niks zeggen over "blindelings". Ik heb wel degelijk iRivers in het echt gezien en gevoeld. Net als Creatives en Sonys. Als ik zeg dat de iRiver goedkoop en plastic aanvoelt bewijst dat niks. Het staat erg dom als je uit zo'n opmerking een conclusie trekt.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:45 schreef donald_dick het volgende:

[..]

alsje nou gewoon je fout toegeeft, dat scheelt me weer 4posts
Lui?
quote:
[..]

wat dan wel
[..]
Gemak! Niet zo'n irritant verticaal ding zoals bij de iRiver. Nee gewoon op gevoel draaien. Uiterst simpel en efficient (herinner je die prijzen weer? Waarom krijgt de iRiver die niet?)
quote:
ja, dan kan je hem dus niet luisteren. leuk, moet je alsnog naar je eigen pc
Ik ben daar Apple heel dankbaar voor. Zo kan ik mijn bestanden en muziek gescheiden houden.
quote:
[..]

zoals het steeds moeten synchen
De iPod kijkt welke bestanden missen en welke bestanden nog moeten worden toegevoegd. Met FireWire (48% sneller dan USB 2.0, weet je het nog?) is-ie dan binnen een paar seconden "gesynchd". Hupsakee!
quote:
[..]

nee je bewijst juist het punt dat Itunes een buttpgrogramma is
Foei, foute conclusies trekken.
quote:
[..]

hoe komt het dan dat zelfs de grootste nitwit van kazaa ofweet
Nietzeggende opmerking en een drogreden. 400 miljoen downloads zijn veel. De iTunes Music Store is de grootste online muziekdownloadwinkel (:?) ter wereld (leuk voor die frustraat uit dat artikel). Tsja, Apple weet wel hoe ze zoiets moeten aanpakken.
quote:
[..]

vinyl, radio, zelf gemaakt
Je hecht helemaal geen waarde aan geluidskwaliteit dus.
quote:
[..]

jij hoort toch ook het verschil tussen verschillen koptelefoons, zo hoor je ook het verschil in output, maarja, dat is te technisch
Als je reageert, type dan wat duidelijker.

Maar goed: je praat in de wilde weg. Downloaden van Kazaa/Limewire/etc. is zeer dom voor mensen die van geluidskwaliteit houden (en dit laten meewegen in de keuze voor een muziekspeler! ). Wist je dat niet?
quote:
[..]

haastige spoed...
Jij hebt alle tijd van de wereld?

Ga werk zoeken, hupsakee.
quote:
[..]

moet je wel als ie maar 8 uur meegaat
Mijn iPod mini gaat 18 uur mee, dat is 2 uur langer dan de iriver H10.
quote:
[..]

plus verzendkosten van 5 euro, dat is dus 22 euro verborgen kosten, tnx Apple!
Haha. Die oplader is niet van Apple. Als verzendkosten voor jou "verborgen" kosten zijn, mis je wat serieuze algemene ontwikkeling (en dat op je 26e ).

Je kan 'm ook gratis ophalen in Enschede.
quote:
[..]

tsja dat heet economisch denken, maar dat leer je nog wel eens
Op de WO zeker?

Dingen stukmaken is niet economisch denken, helaas.
quote:
[..]

useless
Goed zo. Blijf maar lekker bij je draadje (anders raak je ze nog kwijt! )
Oh, en dat SRS-WOW digital is wel belangrijk he?
quote:
[..]

zoals sokken en waarom zou je een skin? omdat je ipod lelijk is
iSkin, kneus. Om je iPod te beschermen, om 'm aan je broek te hangen, etc. Functionele zaken.
quote:
[..]

ja daarvoor heb je een draagbare mp3 speler, maar hem nog groter
Vakantie, meeluisteren, vervelende oordopjes, etc.
quote:
[..]

[..]

ik ontken het niet, maar zeg dat ik het niet gebruik knap staaltje van mislukt lezen. en btw, het woordje sneu is voor sneue mensen. valt me wel op dat je altijd zulke krachttermen moet gebruiken, ergens onzeker over jongen
"Sneu" is een krachtterm, "knap staaltje van mislukt lezen" niet? Uiterst triest.
quote:
[..]

vervelend he
Windows Media Player en MusicMatch hebben beiden niet de slimme afspeellijsten zoals iTunes die heeft (oei, zou het dan 2-0 voor iTunes worden? )
quote:
[..]

ik gebruik IE niet maar als je het daar over wil hebben, open er een topic over
Nee, maar je gebruikt wel Windows, dat is vergelijkbaar.
quote:
[..]

ja al dat nieuws lezen, hoe vet is dat in de trein daarvoor hebben we een telefoon met desnoods wap RSS feeds horen ook niet op een mobieltje thuis, maar thuis op een PPC of Smartphone
Wap!

Foto's horen niet op een mp3-speler thuis, SRS-WOW digital hoort niet op een mp3-speler thuis, video's horen niet op een mp3-speler thuis, etc.
quote:
[..]

als wasie van titanium, zelfs dan zou ie gammel zijn geweest volgens jouw [afbeelding]
Nee, dan zou me dat verbazen. Titanium is erg duur, en het bewijst dat het merk zijn geld niet alleen in functies (of "specs", zoals nerds dat noemen) steekt wat andere merken wel doen (iRiver, Creative) zodat kortzichtige mensen (zoals jij) spelers zwart/wit gaan vergelijken en "moge de beste specs winnen!". Voorbeelden van dit soort merken zijn Nokia (8910) en Apple (de welbekende Titanium PowerBooks ).
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

wiki zegt iRiver (full name iRiver Limited), daughter company to ReignCom, is a consumer electronics developer founded in 1999 and is located in Seoul, Korea.
nietzman was al weer aan het gapen, maar ik kan het toch niet laten: iMac!!!!!!

quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:59 schreef Asmodean het volgende:
Trouwens Donald Dick en Walfred. Kap eens met dat fucking irritante gequote van elke zin. Die discussie gaat toch voor 90% nergens over, behalve elkaar op elk woord pakken en zeggen dat de ander zo slecht argumenteerd, echt te triest voor woorden/.
Ik ga door zolang het moet.
pi_28288084
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En de makkelijker te vervangen batterij. En kleurenscherm. En oplader als assecoire.
Die iPod is wel übergeil en bij komplett.nl is de groene (die ik wil!) maar ¤159 nu, maar wil ik hem alleen omdat hij zo geil is? Is het dan niet beter om wat meer geld neer te leggen voor een wat lelijker dingetje met kleurenscherm en radio en adapter?
Flikker dan op met je stomme getwijfel eersr zeg je ik heb dit niet nodig dan zeg je ik heb het weer wel nodig dan is dit slecht dan is dat slecht
pi_28288116
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:

Nee, eigenlijk niet.
Nu ik er bij nadenk, luister ik thuis ook amper naar de radio

Zijn jullie onderling al weddenschapjes aan het afsluiten welke keuze ik maak?
Ik word echt heen en weer geslingerd
Tap tap tap
pi_28288165
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:16 schreef tonks het volgende:

[..]

Flikker dan op met je stomme getwijfel eersr zeg je ik heb dit niet nodig dan zeg je ik heb het weer wel nodig dan is dit slecht dan is dat slecht
Ja ik weet 't, ik weet zelf ook niet wat ik wil
Waarom gaat iedereen hier altijd schelden gelijk Ik weet dat ik wispelturig ben maar ik denk tenminste eerst goed na voor ik een (voor mij dan) vermogen neertel voor iets. En dan komt de één weer met de voordelen van de iPod en de ander weer met voordelen van de iRiver en dan weet ik 't ook niet meer

Ik ga al.
Tap tap tap
pi_28288203
Koop ze allebei. Zeg duidelijk wat je er van vind. Zet je hele verhaal hier neer. Hebben we een objectief verhaal van iemand die helemaal geen voorkeur heeft is toch ook wel een keer leuk.
Moet je natuurlijk wel een winkel uitzoeken waar je het terug kunt brengen
pi_28288228
Kijk, op de iRiver zitten geen krasgevoelige onderelen omdat het van plastic is. Daardoor heb je zo'n skin maar amper nodig
pi_28288233
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom gaat iedereen hier altijd schelden gelijk Ik weet dat ik wispelturig ben maar ik denk tenminste eerst goed na voor ik een (voor mij dan) vermogen neertel voor iets. En dan komt de één weer met de voordelen van de iPod en de ander weer met voordelen van de iRiver en dan weet ik 't ook niet meer

Ik ga al.
Sorry van het flikker op . bedoelde dat niet zo

Het zijn allebij goede spelers, de ene heeft weer wat andere techie features als de ander.
Dan blijft de vraag? Welke vind je mooier welke ligt lekker in de hand.. welk geluid is lekkerder.
Dat zal je toch allemaal zelf moeten uitvinden.. ik kan nu wel typen het geluid is super.. maar zo lang jij niks hoort heb je daar bar weinig aan.
pi_28288260
quote:

[..]

Waarom gaat iedereen hier altijd schelden gelijk
Het iPod front gaat altijd schelden als ze even zonder argumenten zitten
  maandag 27 juni 2005 @ 23:22:57 #174
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288287
GODVERDOMME WALFRED, loop nou eens niet de hele tijd van die ellenlange zinloze berichten te quoten met die inhoudsloze discussie van jou. Gaat helemaal niet om de mp3-speler, slechts om de ander op zn woorden pakken. Geef me liever dat bewijs dat nummers van meer dan 30 minuten het niet zouden doen op de Ipod, wat je beloofd hebt, of klopte dat ook al niet? want ik heb daar geen last van namelijk.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:23:32 #175
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28288302
quote:

[..]

Ik ga al.
Nee blijf; ga voor de iPod. Als je vraagt aan de iriver tjappies wat de voordelen zijn van een iriver, antwoorden ze alleen met de specs die gekopieerd worden van de website. De mensen met een iPod vinden hun iPod gewoon mooi en fijn. En kijk hoe fanatiek ze zijn met hun iPod verdedigen; dat zegt wel wat. Die iriver tjappies ook, oke. Maar het enige wat zij kunnen is gooien met "specs" en schelden op leeftijd en ondertitels.
  Eindredactie Games maandag 27 juni 2005 @ 23:23:50 #176
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28288310
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef nietzman het volgende:

[..]

.
dus alles wat met een i begint is plagiaat
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 juni 2005 @ 23:24:53 #177
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28288340
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het iPod front gaat altijd schelden als ze even zonder argumenten zitten
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Asmodean het volgende:
GODVERDOMME WALFRED
pi_28288346
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Apple begon er dus wel mee.
pi_28288363
quote:

[..]

iRiver versus iPod en iMac, je bent blind als je de gelijkenis niet ziet.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:25:32 #180
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28288367
quote:

[..]

Zeik dan niet over de iriver eerder was dan iPod.
pi_28288376
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Asmodean het volgende:
GODVERDOMME WALFRED, loop nou eens niet de hele tijd van die ellenlange zinloze berichten te quoten met die inhoudsloze discussie van jou. Gaat helemaal niet om de mp3-speler, slechts om de ander op zn woorden pakken. Geef me liever dat bewijs dat nummers van meer dan 30 minuten het niet zouden doen op de Ipod, wat je beloofd hebt, of klopte dat ook al niet? want ik heb daar geen last van namelijk.
Hij verwart zijn iriver al met een ipod
  maandag 27 juni 2005 @ 23:28:23 #182
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288478
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
iSkin, kneus. Om je iPod te beschermen, om 'm aan je broek te hangen, etc. Functionele zaken.
Ah, net zoals dat functionele ding dat al bij de Iriver in zit om m aan je broek te hangen en hem te beschermen? Daar hoef je geen 15 euro extra voor te lappen.
quote:
Ik ga door zolang het moet.
Kap gewoon met die onzin. Driekwart van je zinnen komt erop neer dat de ander zo slecht beargumenteerd, stakker
pi_28288479
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef tonks het volgende:

[..]

Hij verwart zijn iriver al met een ipod
pi_28288514
Zelfs mijn Philips Expanium MP3-CD speler speelt bestanden langer dan een uur af, ik zou niet weten waarom moderne spelers daar moeite mee hebben.
  Eindredactie Games maandag 27 juni 2005 @ 23:29:26 #185
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28288517
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Zeik dan niet over de iriver eerder was dan iPod.
dat is zo, ik heb niet gezegt dat de imac er eerder was, maarja mac's met laptops vergelijken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 juni 2005 @ 23:29:55 #186
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28288541
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Ah, net zoals dat functionele ding dat al bij de Iriver in zit om m aan je broek te hangen en hem te beschermen? Daar hoef je geen 15 euro extra voor te lappen.
Zit ook bij de iPod.
quote:
[..]

Kap gewoon met die onzin. Driekwart van je zinnen komt erop neer dat de ander zo slecht beargumenteerd, stakker
En jij doet verder niks in dit topic dan zeiken over die quotes. En maar schelden. In plaats van dat jullie met goede argumenten komen voor de iriver. Maar nee.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:30:27 #187
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288565
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:24 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

[..]

dat heeft niks met Ipod vs Iriver te maken, want zoals ik al eerder heb gezegd zijn ze gewoon beiden gaaf. Dat heeft alleen te maken met die arrogantie van Alfred
pi_28288569
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Zelfs mijn Philips Expanium MP3-CD speler speelt bestanden langer dan een uur af, ik zou niet weten waarom moderne spelers daar moeite mee hebben.
Ik speelde Lord of the rings - fellowship of the ring.mp3 ( a 26 uur ofzo) ook altijd af op mijn 39 euro cheapo discman
pi_28288634
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat is zo, ik heb niet gezegt dat de imac er eerder was, maarja mac's met laptops vergelijken
Powerbook.. ibook..?
pi_28288662
Het is hier gezellig
Tap tap tap
pi_28288671
Wie gaat er dan ook audiobooks luisteren?
pi_28288736
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Zat mensen leuke manier op je engels bij te schaven
pi_28288752
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik . Goede manier om je concentratie bij een boek te houden. Vooral als het anderstalig is, dan leest het een stuk makkelijker omdat je zelf niet hoeft te piekeren over de uitspraak van moeilijke woorden.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:36:20 #194
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288806
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Zit ook bij de iPod.
[..]

En jij doet verder niks in dit topic dan zeiken over die quotes. En maar schelden. In plaats van dat jullie met goede argumenten komen voor de iriver. Maar nee.
en maar schelden nog wel, ik noemde je alleen een stakker en ik zei ''godverdomme'' omdat je gewoon erg irritant vind, is dat zo erg?

en die argumenten zijn nu al zo enorm vaak genoemd, maar omdat je blijkbaar zelf te veel posts om ook nog posts van anderen te zien:

- Adapter zit erbij, net zoals een beschermhoes (die zit niet bij de Ipod wist de verkoper met vrijdag nog te vertellen)
- Zeer goede opnamefunctie
- Zeer goede Fm-radio, erg duidelijke ontvangst.
- Eigen Equalizer
- Zeer helder en duidelijk kleurenscherm
- mogelijkheid foto's te bekijken
- je zit niet vast aan een programma als Itunes.
pi_28288856
Dit komt nooit meer goed bij elkaar vandaag volgensmij wel 300 posts
pi_28288887
Equalizers zijn voor homo's die muziek niet luisteren zoals de maker het bedoeld heeft. Verder is een MP3-speler bedoeld om MP3 af te spelen, muziek dus. Niet om foto's te laten zien zien van je underage preteen geile neukslet.
pi_28288937
quote:
en maar schelden nog wel, ik noemde je alleen een stakker en ik zei ''godverdomme'' omdat je gewoon erg irritant vind, is dat zo erg?
Is wat hij zei zo erg?

en die argumenten zijn nu al zo enorm vaak genoemd, maar omdat je blijkbaar zelf te veel posts om ook nog posts van anderen te zien:
quote:
- Adapter zit erbij, net zoals een beschermhoes (die zit niet bij de Ipod wist de verkoper met vrijdag nog te vertellen)
17 euro WAUW. wat een gigantisch bedrag bij ipod krijg je een riemclip!
quote:
- Eigen Equalizer
Ik denk dat de gemiddelde nederlander geen eigen EQ's maakt. plus ipod heeft er al 20 en dat is meer dan genoeg
quote:
- Zeer helder en duidelijk kleurenscherm
Kleuren mp3tjes?
quote:
- mogelijkheid foto's te bekijken
2 dagen leuk.. 3e dag minder.. 4e dag saai
quote:
- je zit niet vast aan een programma als Itunes.
Wel je zit vast aan windows verkenner .
  maandag 27 juni 2005 @ 23:39:49 #198
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288948
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Nee blijf; ga voor de iPod. Als je vraagt aan de iriver tjappies wat de voordelen zijn van een iriver, antwoorden ze alleen met de specs die gekopieerd worden van de website. De mensen met een iPod vinden hun iPod gewoon mooi en fijn. En kijk hoe fanatiek ze zijn met hun iPod verdedigen; dat zegt wel wat. Die iriver tjappies ook, oke. Maar het enige wat zij kunnen is gooien met "specs" en schelden op leeftijd en ondertitels.
tjappies

De lijstjes met voordelen zijn nu al zovaak langsgeweest Walfred. De mensen met een Iriver vinden hun Iriver gewoon mooi en fijn. Je gaat het dus nu ook al persoonlijk spelen met "het enige wat zij kunnen"? Over degene die schold op jouw ondertitel, das was naar aanleiding van JOUW aanmerking op zijn ondertitel, dus dit is wel erg triest
  maandag 27 juni 2005 @ 23:45:11 #199
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28289135
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:39 schreef tonks het volgende:

[..]

Is wat hij zei zo erg?

[..]

17 euro WAUW. wat een gigantisch bedrag bij ipod krijg je een riemclip!
[..]

Ik denk dat de gemiddelde nederlander geen eigen EQ's maakt. plus ipod heeft er al 20 en dat is meer dan genoeg
[..]

Kleuren mp3tjes?
[..]

2 dagen leuk.. 3e dag minder.. 4e dag saai
[..]

Wel je zit vast aan windows verkenner .
17 euro komt er wel bij op. Overigens zit er ook een riemclip op de meegeleverde beschermhoes van de Iriver. Eigen equalizer is juist enorm handig, en tja, dat misschein de gemiddelde nederlander er geen gebruik van maakt mij niet zoveel uit. Overigens heeft de Iriver er dacht ik nog een stuk of 30 presets. Nee, de mp3's zijn niet in kleur, maar dat wil niet zeggen dat het kleurenbeeldscherm niet mooi en helder meer is. En hoezo windows verkenner, er wordt een programma meegeleverd, Iriver +, vergelijkbaar met Itunes dat je ook kunt gebruiken.

overigens heb je met die foto's min of meer gelijk. het is leuk, maar zeker niet noodzakelijk.
pi_28289240
Luister gewoon de muziek zoals de artiest het bedoeld heeft (Zoals NS dus al zei)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')