Ik viel jou dan ook niet aan, maar de 'audiofielen.'quote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef Asmodean het volgende:
Nietzman en Tonks, over mijn opmerking: "Zal wel beter zijn iig"
nog nooit van sarcasme gehoord ofzo
Ja hoor, ga mijn mening natuurlijk niet op niets basseren zoals veel mensen dat hier doen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:45 schreef Asmodean het volgende:
maar Tonks, ik vroeg jou net of je ooit een Iriver vast hebt gehad, nou?
daar sluit ik met volledig bij aanquote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar het kopen van een 1 euro radio is bull.
Kun je daarma realtime naar mp3 coderen? Heb je daar kraakrzuivere ontvangst mee? Kun je daarmee met presets werken? Kun je handmatig de frequentie invoeren? Heb je daar stereo?
Nee, nee en nog eens nee.
wat maf, de iMac, ook van Apple was er al in 1996 ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vreemd, Iriver begon toch echt in 1999 en Ipod pas in 2001![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Kun je daarma realtime naar mp3 coderen? Heb je daar kraakrzuivere ontvangst mee? Kun je daarmee met presets werken? Kun je handmatig de frequentie invoeren? Heb je daar stereo?
je bent 2 keer nee vergeten.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Alleen de pre-sets en goede ontvangst boeien me, maar die ontvangst heb ik hier met een verrot radiootje ook. Maar is het die ¤50 extra waard?quote:
50 euro voor een fm radio ?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de pre-sets en goede ontvangst boeien me, maar die ontvangst heb ik hier met een verrot radiootje ook. Maar is het die ¤50 extra waard?
Functies die ze niet nodig heeft ( zegt zij dan he)quote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Het is niet alleen de radio voor 50 euro extra heook het betere LCD-scherm (met een hogere resolutie), en de vele andere functies
(kijk anders ook ff op www.buyshit.nl )
Of gewoon een radio, want dan heb je blijkbaar geen mp3 speler nodigquote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Ok, dan is het idd 50 euro extra voor de radio
Maar kijk als je zo iemand bent die 4 uur per dag radio luisters, en de hele tijd in de weer is met bandjes-opnames en bel-spellen, dan moet je haast wel de H10 kopen
En de makkelijker te vervangen batterij. En kleurenscherm. En oplader als assecoire.quote:
Heel dom. Beweren dat protected AAC kut is omdat het 128kbps. Sorry meneer maar de stap van het importeren van CD wordt overgeslagen. De term "cd-kwaliteit" is dus niet van toepassing, en als we het gaan vergelijken komt het protected AAC wel zeer dicht in de buurt van de "cd-kwaliteit". Bovendien heeft het protected AAC het voordeel van 128kbps zodat er lekker 1000 nummers op m'n iPod mini passen. Met een geluidskwaliteit die niet wordt evenaard door 128kbps mp3 of 128kbps wma.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef blrrrt het volgende:
Dit is wel een aardig artikel:
http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1525987,00.asp
Jij kan helemaal niks zeggen over "blindelings". Ik heb wel degelijk iRivers in het echt gezien en gevoeld. Net als Creatives en Sonys. Als ik zeg dat de iRiver goedkoop en plastic aanvoelt bewijst dat niks. Het staat erg dom als je uit zo'n opmerking een conclusie trekt.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Asmodean het volgende:
Overigens ben ik van mening dat de Iriver gebruikers, aangezien de Ipod veel talrijker is en iedereen er wel eens een vast heeft gehad, hier veel beter kunnen relativeren.
De Ipod gebruikers verdedigen hun gadget gewoon blindelings, volgens mij zonder ook maar ooit een Iriver gezien te hebben. Die vraghtwagenchauffeur zegt zelfs dat ie goedkoop en plastic aanvoelt, en dat bewijst dus dat hij er ook nog nooit een heeft aangeraakt.
edit: zeg eens eerlijk Tonks, ooit een H10 gezien? Ik wed van niet.
Lui?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsje nou gewoon je fout toegeeft, dat scheelt me weer 4posts
Gemak! Niet zo'n irritant verticaal ding zoals bij de iRiver. Nee gewoon op gevoel draaien. Uiterst simpel en efficient (herinner je die prijzen weer? Waarom krijgt de iRiver die niet?)quote:[..]
wat dan wel
[..]
Ik ben daar Apple heel dankbaar voor. Zo kan ik mijn bestanden en muziek gescheiden houden.quote:ja, dan kan je hem dus niet luisteren. leuk, moet je alsnog naar je eigen pc
De iPod kijkt welke bestanden missen en welke bestanden nog moeten worden toegevoegd. Met FireWire (48% sneller dan USB 2.0, weet je het nog?) is-ie dan binnen een paar seconden "gesynchd". Hupsakee!quote:[..]
zoals het steeds moeten synchen
Foei, foute conclusies trekken.quote:[..]
nee je bewijst juist het punt dat Itunes een buttpgrogramma is
Nietzeggende opmerking en een drogreden. 400 miljoen downloads zijn veel. De iTunes Music Store is de grootste online muziekdownloadwinkel (:?) ter wereld (leuk voor die frustraat uit dat artikel). Tsja, Apple weet wel hoe ze zoiets moeten aanpakken.quote:[..]
hoe komt het dan dat zelfs de grootste nitwit van kazaa ofweet
Je hecht helemaal geen waarde aan geluidskwaliteit dus.quote:[..]
vinyl, radio, zelf gemaakt
Als je reageert, type dan wat duidelijker.quote:[..]
jij hoort toch ook het verschil tussen verschillen koptelefoons, zo hoor je ook het verschil in output, maarja, dat is te technisch
Jij hebt alle tijd van de wereld?quote:[..]
haastige spoed...
quote:[..]
moet je wel als ie maar 8 uur meegaat![]()
Haha. Die oplader is niet van Apple. Als verzendkosten voor jou "verborgen" kosten zijn, mis je wat serieuze algemene ontwikkeling (en dat op je 26equote:[..]
plus verzendkosten van 5 euro, dat is dus 22 euro verborgen kosten, tnx Apple!
Op de WO zeker?quote:[..]
tsja dat heet economisch denken, maar dat leer je nog wel eens
Goed zo. Blijf maar lekker bij je draadje (anders raak je ze nog kwijt!quote:[..]
useless
iSkin, kneus. Om je iPod te beschermen, om 'm aan je broek te hangen, etc. Functionele zaken.quote:[..]
zoals sokkenen waarom zou je een skin? omdat je ipod lelijk is
Vakantie, meeluisteren, vervelende oordopjes, etc.quote:[..]
ja daarvoor heb je een draagbare mp3 speler, maar hem nog groter
"Sneu" is een krachtterm, "knap staaltje van mislukt lezen" niet? Uiterst triest.quote:[..]
[..]
ik ontken het niet, maar zeg dat ik het niet gebruikknap staaltje van mislukt lezen. en btw, het woordje sneu is voor sneue mensen. valt me wel op dat je altijd zulke krachttermen moet gebruiken, ergens onzeker over jongen
![]()
Windows Media Player en MusicMatch hebben beiden niet de slimme afspeellijsten zoals iTunes die heeft (oei, zou het dan 2-0 voor iTunes worden?quote:[..]
vervelend he
Nee, maar je gebruikt wel Windows, dat is vergelijkbaar.quote:[..]
ik gebruik IE nietmaar als je het daar over wil hebben, open er een topic over
Wap!quote:[..]
ja al dat nieuws lezen, hoe vet is dat in de treindaarvoor hebben we een telefoon met desnoods wap
RSS feeds horen ook niet op een mobieltje thuis, maar thuis op een PPC of Smartphone
Nee, dan zou me dat verbazen. Titanium is erg duur, en het bewijst dat het merk zijn geld niet alleen in functies (of "specs", zoals nerds dat noemen) steekt wat andere merken wel doen (iRiver, Creative) zodat kortzichtige mensen (zoals jij) spelers zwart/wit gaan vergelijken en "moge de beste specs winnen!". Voorbeelden van dit soort merken zijn Nokia (8910) en Apple (de welbekende Titanium PowerBooksquote:
nietzman was al weer aan het gapen, maar ik kan het toch niet laten: iMac!!!!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wiki zegt iRiver (full name iRiver Limited), daughter company to ReignCom, is a consumer electronics developer founded in 1999 and is located in Seoul, Korea.
Ik ga door zolang het moet.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:59 schreef Asmodean het volgende:
Trouwens Donald Dick en Walfred. Kap eens met dat fucking irritante gequote van elke zin. Die discussie gaat toch voor 90% nergens over, behalve elkaar op elk woord pakken en zeggen dat de ander zo slecht argumenteerd, echt te triest voor woorden/.
Flikker dan op met je stomme getwijfel eersr zeg je ik heb dit niet nodig dan zeg je ik heb het weer wel nodig dan is dit slecht dan is dat slechtquote:Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de makkelijker te vervangen batterij. En kleurenscherm. En oplader als assecoire.
Die iPod is wel übergeil en bij komplett.nl is de groene (die ik wil!) maar ¤159 nu, maar wil ik hem alleen omdat hij zo geil is? Is het dan niet beter om wat meer geld neer te leggen voor een wat lelijker dingetje met kleurenscherm en radio en adapter?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Ok, dan is het idd 50 euro extra voor de radio
Maar kijk als je zo iemand bent die 4 uur per dag radio luisters, en de hele tijd in de weer is met bandjes-opnames en bel-spellen, dan moet je haast wel de H10 kopen
Ja ik weet 't, ik weet zelf ook niet wat ik wilquote:Op maandag 27 juni 2005 23:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Flikker dan op met je stomme getwijfel eersr zeg je ik heb dit niet nodig dan zeg je ik heb het weer wel nodig dan is dit slecht dan is dat slecht![]()
Sorry van het flikker opquote:Op maandag 27 juni 2005 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet 't, ik weet zelf ook niet wat ik wil![]()
Waarom gaat iedereen hier altijd schelden gelijkIk weet dat ik wispelturig ben maar ik denk tenminste eerst goed na voor ik een (voor mij dan) vermogen neertel voor iets. En dan komt de één weer met de voordelen van de iPod en de ander weer met voordelen van de iRiver en dan weet ik 't ook niet meer
Ik ga al.
Het iPod front gaat altijd schelden als ze even zonder argumenten zittenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen hier altijd schelden gelijk![]()
Nee blijf; ga voor de iPod. Als je vraagt aan de iriver tjappies wat de voordelen zijn van een iriver, antwoorden ze alleen met de specs die gekopieerd worden van de website. De mensen met een iPod vinden hun iPod gewoon mooi en fijn. En kijk hoe fanatiek ze zijn met hun iPod verdedigen; dat zegt wel wat. Die iriver tjappies ook, oke. Maar het enige wat zij kunnen is gooien met "specs" en schelden op leeftijd en ondertitels.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet 't, ik weet zelf ook niet wat ik wil![]()
Waarom gaat iedereen hier altijd schelden gelijkIk weet dat ik wispelturig ben maar ik denk tenminste eerst goed na voor ik een (voor mij dan) vermogen neertel voor iets. En dan komt de één weer met de voordelen van de iPod en de ander weer met voordelen van de iRiver en dan weet ik 't ook niet meer
Ik ga al.
dus alles wat met een i begint is plagiaatquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het iPod front gaat altijd schelden als ze even zonder argumenten zitten
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Asmodean het volgende:
GODVERDOMME WALFRED
Apple begon er dus wel mee.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus alles wat met een i begint is plagiaat![]()
![]()
iRiver versus iPod en iMac, je bent blind als je de gelijkenis niet ziet.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
![]()
Zeik dan niet over de iriver eerder was dan iPod.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
![]()
Hij verwart zijn iriver al met een ipodquote:Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Asmodean het volgende:
GODVERDOMME WALFRED, loop nou eens niet de hele tijd van die ellenlange zinloze berichten te quoten met die inhoudsloze discussie van jou. Gaat helemaal niet om de mp3-speler, slechts om de ander op zn woorden pakken. Geef me liever dat bewijs dat nummers van meer dan 30 minuten het niet zouden doen op de Ipod, wat je beloofd hebt, of klopte dat ook al niet? want ik heb daar geen last van namelijk.
Ah, net zoals dat functionele ding dat al bij de Iriver in zit om m aan je broek te hangen en hem te beschermen? Daar hoef je geen 15 euro extra voor te lappen.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
iSkin, kneus. Om je iPod te beschermen, om 'm aan je broek te hangen, etc. Functionele zaken.
Kap gewoon met die onzin. Driekwart van je zinnen komt erop neer dat de ander zo slecht beargumenteerd, stakkerquote:Ik ga door zolang het moet.
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij verwart zijn iriver al met een ipod
dat is zo, ik heb niet gezegt dat de imac er eerder was, maarja mac's met laptops vergelijkenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Zeik dan niet over de iriver eerder was dan iPod.
Zit ook bij de iPod.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ah, net zoals dat functionele ding dat al bij de Iriver in zit om m aan je broek te hangen en hem te beschermen? Daar hoef je geen 15 euro extra voor te lappen.
En jij doet verder niks in dit topic dan zeiken over die quotes. En maar schelden. In plaats van dat jullie met goede argumenten komen voor de iriver. Maar nee.quote:[..]
Kap gewoon met die onzin. Driekwart van je zinnen komt erop neer dat de ander zo slecht beargumenteerd, stakker![]()
dat heeft niks met Ipod vs Iriver te maken, want zoals ik al eerder heb gezegd zijn ze gewoon beiden gaaf. Dat heeft alleen te maken met die arrogantie van Alfredquote:
Ik speelde Lord of the rings - fellowship of the ring.mp3 ( a 26 uur ofzo) ook altijd af op mijn 39 euro cheapo discmanquote:Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Zelfs mijn Philips Expanium MP3-CD speler speelt bestanden langer dan een uur af, ik zou niet weten waarom moderne spelers daar moeite mee hebben.
Powerbook.. ibook..?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is zo, ik heb niet gezegt dat de imac er eerder was, maarja mac's met laptops vergelijken![]()
Zat mensenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Wie gaat er dan ook audiobooks luisteren?
Ikquote:Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Wie gaat er dan ook audiobooks luisteren?
en maar schelden nog wel, ik noemde je alleen een stakkerquote:Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Zit ook bij de iPod.
[..]
En jij doet verder niks in dit topic dan zeiken over die quotes. En maar schelden. In plaats van dat jullie met goede argumenten komen voor de iriver. Maar nee.
Is wat hij zei zo erg?quote:en maar schelden nog wel, ik noemde je alleen een stakkeren ik zei ''godverdomme'' omdat je gewoon erg irritant vind, is dat zo erg?
17 euro WAUW. wat een gigantisch bedrag bij ipod krijg je een riemclip!quote:- Adapter zit erbij, net zoals een beschermhoes (die zit niet bij de Ipod wist de verkoper met vrijdag nog te vertellen)
Ik denk dat de gemiddelde nederlander geen eigen EQ's maakt. plus ipod heeft er al 20 en dat is meer dan genoegquote:- Eigen Equalizer
Kleuren mp3tjes?quote:- Zeer helder en duidelijk kleurenscherm
2 dagen leuk.. 3e dag minder.. 4e dag saaiquote:- mogelijkheid foto's te bekijken
Wel je zit vast aan windows verkennerquote:- je zit niet vast aan een programma als Itunes.
tjappiesquote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Nee blijf; ga voor de iPod. Als je vraagt aan de iriver tjappies wat de voordelen zijn van een iriver, antwoorden ze alleen met de specs die gekopieerd worden van de website. De mensen met een iPod vinden hun iPod gewoon mooi en fijn. En kijk hoe fanatiek ze zijn met hun iPod verdedigen; dat zegt wel wat. Die iriver tjappies ook, oke. Maar het enige wat zij kunnen is gooien met "specs" en schelden op leeftijd en ondertitels.
17 euro komt er wel bij op. Overigens zit er ook een riemclip op de meegeleverde beschermhoes van de Iriver. Eigen equalizer is juist enorm handig, en tja, dat misschein de gemiddelde nederlander er geen gebruik van maakt mij niet zoveel uit. Overigens heeft de Iriver er dacht ik nog een stuk of 30 presets. Nee, de mp3's zijn niet in kleur, maar dat wil niet zeggen dat het kleurenbeeldscherm niet mooi en helder meer is. En hoezo windows verkenner, er wordt een programma meegeleverd, Iriver +, vergelijkbaar met Itunes dat je ook kunt gebruiken.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Is wat hij zei zo erg?
en die argumenten zijn nu al zo enorm vaak genoemd, maar omdat je blijkbaar zelf te veel posts om ook nog posts van anderen te zien:
[..]
17 euro WAUW. wat een gigantisch bedrag bij ipod krijg je een riemclip!
[..]
Ik denk dat de gemiddelde nederlander geen eigen EQ's maakt. plus ipod heeft er al 20 en dat is meer dan genoeg
[..]
Kleuren mp3tjes?
[..]
2 dagen leuk.. 3e dag minder.. 4e dag saai
[..]
Wel je zit vast aan windows verkenner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |