abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28288376
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Asmodean het volgende:
GODVERDOMME WALFRED, loop nou eens niet de hele tijd van die ellenlange zinloze berichten te quoten met die inhoudsloze discussie van jou. Gaat helemaal niet om de mp3-speler, slechts om de ander op zn woorden pakken. Geef me liever dat bewijs dat nummers van meer dan 30 minuten het niet zouden doen op de Ipod, wat je beloofd hebt, of klopte dat ook al niet? want ik heb daar geen last van namelijk.
Hij verwart zijn iriver al met een ipod
  maandag 27 juni 2005 @ 23:28:23 #182
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288478
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
iSkin, kneus. Om je iPod te beschermen, om 'm aan je broek te hangen, etc. Functionele zaken.
Ah, net zoals dat functionele ding dat al bij de Iriver in zit om m aan je broek te hangen en hem te beschermen? Daar hoef je geen 15 euro extra voor te lappen.
quote:
Ik ga door zolang het moet.
Kap gewoon met die onzin. Driekwart van je zinnen komt erop neer dat de ander zo slecht beargumenteerd, stakker
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_28288479
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef tonks het volgende:

[..]

Hij verwart zijn iriver al met een ipod
pi_28288514
Zelfs mijn Philips Expanium MP3-CD speler speelt bestanden langer dan een uur af, ik zou niet weten waarom moderne spelers daar moeite mee hebben.
We'll keep on whispering our mantras.
  Eindredactie Games maandag 27 juni 2005 @ 23:29:26 #185
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28288517
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Zeik dan niet over de iriver eerder was dan iPod.
dat is zo, ik heb niet gezegt dat de imac er eerder was, maarja mac's met laptops vergelijken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 juni 2005 @ 23:29:55 #186
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28288541
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Ah, net zoals dat functionele ding dat al bij de Iriver in zit om m aan je broek te hangen en hem te beschermen? Daar hoef je geen 15 euro extra voor te lappen.
Zit ook bij de iPod.
quote:
[..]

Kap gewoon met die onzin. Driekwart van je zinnen komt erop neer dat de ander zo slecht beargumenteerd, stakker
En jij doet verder niks in dit topic dan zeiken over die quotes. En maar schelden. In plaats van dat jullie met goede argumenten komen voor de iriver. Maar nee.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:30:27 #187
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288565
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:24 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

[..]

dat heeft niks met Ipod vs Iriver te maken, want zoals ik al eerder heb gezegd zijn ze gewoon beiden gaaf. Dat heeft alleen te maken met die arrogantie van Alfred
pi_28288569
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Zelfs mijn Philips Expanium MP3-CD speler speelt bestanden langer dan een uur af, ik zou niet weten waarom moderne spelers daar moeite mee hebben.
Ik speelde Lord of the rings - fellowship of the ring.mp3 ( a 26 uur ofzo) ook altijd af op mijn 39 euro cheapo discman
pi_28288634
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat is zo, ik heb niet gezegt dat de imac er eerder was, maarja mac's met laptops vergelijken
Powerbook.. ibook..?
pi_28288662
Het is hier gezellig
Tap tap tap
pi_28288671
Wie gaat er dan ook audiobooks luisteren?
pi_28288736
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Zat mensen leuke manier op je engels bij te schaven
pi_28288752
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik . Goede manier om je concentratie bij een boek te houden. Vooral als het anderstalig is, dan leest het een stuk makkelijker omdat je zelf niet hoeft te piekeren over de uitspraak van moeilijke woorden.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:36:20 #194
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288806
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Zit ook bij de iPod.
[..]

En jij doet verder niks in dit topic dan zeiken over die quotes. En maar schelden. In plaats van dat jullie met goede argumenten komen voor de iriver. Maar nee.
en maar schelden nog wel, ik noemde je alleen een stakker en ik zei ''godverdomme'' omdat je gewoon erg irritant vind, is dat zo erg?

en die argumenten zijn nu al zo enorm vaak genoemd, maar omdat je blijkbaar zelf te veel posts om ook nog posts van anderen te zien:

- Adapter zit erbij, net zoals een beschermhoes (die zit niet bij de Ipod wist de verkoper met vrijdag nog te vertellen)
- Zeer goede opnamefunctie
- Zeer goede Fm-radio, erg duidelijke ontvangst.
- Eigen Equalizer
- Zeer helder en duidelijk kleurenscherm
- mogelijkheid foto's te bekijken
- je zit niet vast aan een programma als Itunes.
pi_28288856
Dit komt nooit meer goed bij elkaar vandaag volgensmij wel 300 posts
pi_28288887
Equalizers zijn voor homo's die muziek niet luisteren zoals de maker het bedoeld heeft. Verder is een MP3-speler bedoeld om MP3 af te spelen, muziek dus. Niet om foto's te laten zien zien van je underage preteen geile neukslet.
pi_28288937
quote:
en maar schelden nog wel, ik noemde je alleen een stakker en ik zei ''godverdomme'' omdat je gewoon erg irritant vind, is dat zo erg?
Is wat hij zei zo erg?

en die argumenten zijn nu al zo enorm vaak genoemd, maar omdat je blijkbaar zelf te veel posts om ook nog posts van anderen te zien:
quote:
- Adapter zit erbij, net zoals een beschermhoes (die zit niet bij de Ipod wist de verkoper met vrijdag nog te vertellen)
17 euro WAUW. wat een gigantisch bedrag bij ipod krijg je een riemclip!
quote:
- Eigen Equalizer
Ik denk dat de gemiddelde nederlander geen eigen EQ's maakt. plus ipod heeft er al 20 en dat is meer dan genoeg
quote:
- Zeer helder en duidelijk kleurenscherm
Kleuren mp3tjes?
quote:
- mogelijkheid foto's te bekijken
2 dagen leuk.. 3e dag minder.. 4e dag saai
quote:
- je zit niet vast aan een programma als Itunes.
Wel je zit vast aan windows verkenner .
  maandag 27 juni 2005 @ 23:39:49 #198
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28288948
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Nee blijf; ga voor de iPod. Als je vraagt aan de iriver tjappies wat de voordelen zijn van een iriver, antwoorden ze alleen met de specs die gekopieerd worden van de website. De mensen met een iPod vinden hun iPod gewoon mooi en fijn. En kijk hoe fanatiek ze zijn met hun iPod verdedigen; dat zegt wel wat. Die iriver tjappies ook, oke. Maar het enige wat zij kunnen is gooien met "specs" en schelden op leeftijd en ondertitels.
tjappies

De lijstjes met voordelen zijn nu al zovaak langsgeweest Walfred. De mensen met een Iriver vinden hun Iriver gewoon mooi en fijn. Je gaat het dus nu ook al persoonlijk spelen met "het enige wat zij kunnen"? Over degene die schold op jouw ondertitel, das was naar aanleiding van JOUW aanmerking op zijn ondertitel, dus dit is wel erg triest
  maandag 27 juni 2005 @ 23:45:11 #199
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28289135
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:39 schreef tonks het volgende:

[..]

Is wat hij zei zo erg?

[..]

17 euro WAUW. wat een gigantisch bedrag bij ipod krijg je een riemclip!
[..]

Ik denk dat de gemiddelde nederlander geen eigen EQ's maakt. plus ipod heeft er al 20 en dat is meer dan genoeg
[..]

Kleuren mp3tjes?
[..]

2 dagen leuk.. 3e dag minder.. 4e dag saai
[..]

Wel je zit vast aan windows verkenner .
17 euro komt er wel bij op. Overigens zit er ook een riemclip op de meegeleverde beschermhoes van de Iriver. Eigen equalizer is juist enorm handig, en tja, dat misschein de gemiddelde nederlander er geen gebruik van maakt mij niet zoveel uit. Overigens heeft de Iriver er dacht ik nog een stuk of 30 presets. Nee, de mp3's zijn niet in kleur, maar dat wil niet zeggen dat het kleurenbeeldscherm niet mooi en helder meer is. En hoezo windows verkenner, er wordt een programma meegeleverd, Iriver +, vergelijkbaar met Itunes dat je ook kunt gebruiken.

overigens heb je met die foto's min of meer gelijk. het is leuk, maar zeker niet noodzakelijk.
pi_28289240
Luister gewoon de muziek zoals de artiest het bedoeld heeft (Zoals NS dus al zei)
  maandag 27 juni 2005 @ 23:48:08 #201
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28289252
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:12 schreef tonks het volgende:

[..]

Of gewoon een radio, want dan heb je blijkbaar geen mp3 speler nodig
nee hoor, is juist erg handig om bijvoorbeeld even de nieuwsberichten te horen als je onderweg bent, vervolgens zet je dan weer een mp3 op.
pi_28289320
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef Asmodean het volgende:

[..]

nee hoor, is juist erg handig om bijvoorbeeld even de nieuwsberichten te horen als je onderweg bent, vervolgens zet je dan weer een mp3 op.
Hij had het over 4 uur per dag
  maandag 27 juni 2005 @ 23:51:19 #203
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28289378
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef Surgeon het volgende:
Hoe zit het precies met de problemen wat betreft het afspelen van bestanden van langer dan een half uur? Wat voor problemen moet ik dan aan denken?
Hey hallo! IEMAND VROEG WAT!
EN ik wou het eigenlijk ook wel weten, dus svp...
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:22 schreef Surgeon het volgende:
Is er misschien nog een iriver tjappie die mij kan vertellen wat voor problemen er zijn met het afspelen van files langer dan 30 minuten?

of blijven jullie kinderachtig over en weer elkaar voor rotte vis uitmaken?
En toen kwam er nog geen antwoord.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb die ook gehad, en nu heb ik een Astone Rumba 2000, een 29 euro lookalike mp3 speler, maar dan met 1 gieg opslag, FM, mass storage, ingebouwde USB2.0 stekker, geen dekseltje, display, the works.
Doet het ook goed met livesets van n uur of 2. Geen probleem

Daarom ben ik benieuwd waar dat gerucht vandaan komt dat die iRiver dat niet kan hebben, en wat ie dan precies zou doen, volgens echte feiten, en geen geruchten.

Zal ik het eens zeggen, het is gewoon allebei even goed.
Je moet gewoon kijken welk design je leuk vind. De 1 vind ipod een geil ding, de ander de iRiver.
De 1 vind windows cool, de ander linux.
De 1 vind porsche cool, de ander ferrari.

Het maakt allemaal geen bal uit.
Op een IPOD mini kan je toch ook gewoon elk willekeurig bestand pleuren?
( Mass storage device etc.)

[ Bericht 27% gewijzigd door Yildiz op 27-06-2005 23:56:27 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Eindredactie Games maandag 27 juni 2005 @ 23:57:46 #204
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28289591
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:47 schreef tonks het volgende:
Luister gewoon de muziek zoals de artiest het bedoeld heeft (Zoals NS dus al zei)
je bedoelt op cd in een cdspeler en niet illigaal gedownload
  maandag 27 juni 2005 @ 23:58:23 #205
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28289610
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hey hallo! IEMAND VROEG WAT!
EN ik wou het eigenlijk ook wel weten, dus svp...
[..]

En toen kwam er nog geen antwoord.

Zal ik het eens zeggen, het is gewoon allebei even goed.
Je moet gewoon kijken welk design je leuk vind. De 1 vind ipod een geil ding, de ander de iRiver.
De 1 vind windows cool, de ander linux.
De 1 vind porsche cool, de ander ferrari.

Het maakt allemaal geen bal uit.
Op een IPOD mini kan je toch ook gewoon elk willekeurig bestand pleuren?
( Mass storage device etc.)
dat heb ik net ook al gezegd, beter lezen dus.

Ik ondervind niks geen problemen met bestanden langer dan 30 minuten, kan me ook niet voorstellen dat dat gebeurt. Volgens mij gewoon de wereld in geholpen door walfred.

btw: ik zag het net nog op het tweakers.net forum, Walfred die vraagt naar die bestanden om bewijs te zoeken dat dat het niet zou doen. Hij heeft hier nu alleen vergeten te vermelden dat hij antwoord heeft gekregen, waarin bevestigd wordt dat het onzin is.
  Eindredactie Games maandag 27 juni 2005 @ 23:59:12 #206
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28289643
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
Lui?
quote:
Ik ben daar Apple heel dankbaar voor. Zo kan ik mijn bestanden en muziek gescheiden houden.
te lui zijn om een aparte map te kunne aanmaken is idd heel lui
quote:
Gemak! Niet zo'n irritant verticaal ding zoals bij de iRiver. Nee gewoon op gevoel draaien. Uiterst simpel en efficient (herinner je die prijzen weer? Waarom krijgt de iRiver die niet?)
oftewel je drukt FF en FBW in, he dat kon ik zelfs op me sno m9-9 in me broekzak, op gevoel[ uiteraard
quote:
De iPod kijkt welke bestanden missen en welke bestanden nog moeten worden toegevoegd. Met FireWire (48% sneller dan USB 2.0, weet je het nog?) is-ie dan binnen een paar seconden "gesynchd". Hupsakee!
ow dus je levert je snelheid weer in vanwege het synchen mp3tjes uploaden kan nooit tesnel gaan
quote:
Foei, foute conclusies trekken.
in jou opzicht wel ja
quote:
Nietzeggende opmerking en een drogreden. 400 miljoen downloads zijn veel. De iTunes Music Store is de grootste online muziekdownloadwinkel (:?) ter wereld (leuk voor die frustraat uit dat artikel). Tsja, Apple weet wel hoe ze zoiets moeten aanpakken.
das leuk voor apple, doen ze goed, laaen verklaar een sdat 2/3 van alle cd's nog steeds illigaal is
quote:
Je hecht helemaal geen waarde aan geluidskwaliteit dus.
ahh jij bent zo josti die cd's boven vinyl prefeerd.
quote:
Als je reageert, type dan wat duidelijker.
vervelend he, technische taal
quote:
Maar goed: je praat in de wilde weg. Downloaden van Kazaa/Limewire/etc. is zeer dom voor mensen die van geluidskwaliteit houden (en dit laten meewegen in de keuze voor een muziekspeler! ). Wist je dat niet?
idd, en dat resulteerd in een Ipod, want die gebruikt ook iedereen
quote:
0
Jij hebt alle tijd van de wereld?

Ga werk zoeken, hupsakee.
dat heet studeren, moet je ook eens proberen als je van school afbent
quote:
Mijn iPod mini gaat 18 uur mee, dat is 2 uur langer dan de iriver H10.
was ie al niet op 80%
quote:
Haha. Die oplader is niet van Apple. Als verzendkosten voor jou "verborgen" kosten zijn, mis je wat serieuze algemene ontwikkeling (en dat op je 26e ).

Je kan 'm ook gratis ophalen in Enschede.
kennelijk snapte je me niet, wacht ff in jip en jannek taal:
geen adapter om op te laden, moet andere kopen -> verborgen kosten
quote:
Op de WO zeker?

Dingen stukmaken is niet economisch denken, helaas.
ooit van economische levensduur gehoord vast niet
quote:
Goed zo. Blijf maar lekker bij je draadje (anders raak je ze nog kwijt! )
quote:
Oh, en dat SRS-WOW digital is wel belangrijk he?
tsja it beats AAc and nothing. en elke autoradio is tegenvwoordig voorzien van SRS, kan nog handig zijn in je BMW
quote:
iSkin, kneus. Om je iPod te beschermen, om 'm aan je broek te hangen, etc. Functionele zaken.
wat doet een sokje dan, is dat voor het ophangen tijdens kerstmis
quote:
[quote]
"Sneu" is een krachtterm, "knap staaltje van mislukt lezen" niet? Uiterst triest.
wat je zaaid, oogst je
quote:
Windows Media Player en MusicMatch hebben beiden niet de slimme afspeellijsten zoals iTunes die heeft (oei, zou het dan 2-0 voor iTunes worden? )
jawel, die hoduen ook bij hoevaak je iets afspeelt en zal daar zelf een lijst uit maken, maar je gebruikte toch een mac, hoe weet je dan hoe MM werkt
quote:
Nee, maar je gebruikt wel Windows, dat is vergelijkbaar.
gooi jij je cd'tjes maar in de prullenbak, over prullenbak gesproken, si dat niet iets typisch windows ?
quote:
Wap!
Foto's horen niet op een mp3-speler thuis, video's horen niet op een mp3-speler thuis, etc. RSS hoort niet op een mp3speler thuis, Podcasting hoort niet op een mp3speler thuis
quote:
Nee, dan zou me dat verbazen. Titanium is erg duur,
liev dat je er serieus op ingaat
quote:

en het bewijst dat het merk zijn geld niet alleen in functies (of "specs", zoals nerds dat noemen) steekt wat andere merken wel doen (iRiver, Creative) zodat kortzichtige mensen (zoals jij) spelers zwart/wit gaan vergelijken
wacht ff, dus het vergelijken gaat nergens over, waarom ben je dan zo keihard aan het vechten voor je potje?
quote:
en "moge de beste specs winnen!".
grappige is, is dat Tongs dat poste
quote:
Voorbeelden van dit soort merken zijn Nokia (8910) en Apple (de welbekende Titanium PowerBooks ).
leuke voorbeelden, maar de vader van een vriend van me heeft een gepantserde mercedes
voor de rest heeft het toch geen zin meer op hierop verder te gaan, dus dit was de laatste lange post van me in dit topic
ja ik sluit niks uit
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:03:43 #207
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28289795
IPOD MASS STORAGE JA OFDE NEE!?!?
pi_28289850
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:03 schreef Yildiz het volgende:
Volgens mij wel.
Maar ik heb er geen
Heb het weleens nagevraagd hier op fok in 't ipod topic geloof ik.
Tap tap tap
pi_28289864
Nee.
pi_28289942
argh
Tap tap tap
  Eindredactie Games dinsdag 28 juni 2005 @ 00:09:26 #211
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28289971
quote:
wat noem je mass? dat vind ik minimaal 20 gig
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:22:38 #212
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_28290287
Ik heb net 3 pagina's met posts doorgelezen en jullie praten allemaal poep

Mensen die nooit een H10 van dichtbij hebben gezien beweren er dingen over die helemaal niet waar zijn, en andersom geldt dat ook voor de iPod. Blijf lekker bij het noemen van pluspunten van de speler die je kent ipv het bashen van de andere.
Het leven is geen krentenbol.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:37:36 #213
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28290670
quote:
Ja.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:42:33 #214
111612 blrrrt
pi_28290792
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee.
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:37 schreef nietzman het volgende:
Ja.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:01:31 #215
111612 blrrrt
pi_28291189
Van de Apple website:
quote:
Windows system requirements
PC with FireWire or USB 2.0 port, or FireWire or USB 2.0 card
Windows 2000 with Service Pack 4 or Windows XP Home or Professional with Service Pack 2
Betekent dit dat je het niet kan gebruiken op een windows 98 kast of met usb1.1??

En klopt het dat je die geweldige firewirekabel er los bij moet kopen?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:07:09 #216
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28291305
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:01 schreef blrrrt het volgende:
Van de Apple website:
Betekent dit dat je het niet kan gebruiken op een windows 98 kast of met usb1.1??
Ik geloof het wel, alleen iTunes draait niet op Windows 98.

Maar mensen die nog Windows98 gebruiken hebben toch een steekje los. En je kunt niet tot in de eeuwigheid oude rommel blijven supporten.
quote:
En klopt het dat je die geweldige firewirekabel er los bij moet kopen?
Bij de iPod mini wel geloof ik.
Ik ga naar huis.
pi_28291472
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:07 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik geloof het wel, alleen iTunes draait niet op Windows 98.

Maar mensen die nog Windows98 gebruiken hebben toch een steekje los. En je kunt niet tot in de eeuwigheid oude rommel blijven supporten.
Ik heb hier nu de iPod shuffle van een vriendin liggen die ze had gekregen, maar ze heeft zelf usb1 en Windows 98, op een verrot oude pc. Dus ik heb er muziek opgeflikkerd en opgeladen, maar ik ga dat niet elke twee weken doen enzo. kut voor haar eigenlijk. Opladen kan ze op de uni wel doen geloof ik dan, maar nummers erop zetten zit er denk ik niet in.
Tap tap tap
pi_28291542
Tonks, je blijft maar met je kleurenmp3tjes aankakken he..

Waar het om gaat bij een kleurenscherm is dat het veel helder is, een hogere resolutie, beter afleesbaar + betere intergratie in het design.

Daarnaast is het altijd wel leuk om ff een foto van je pasgeboren kind te laten zien
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:51:26 #219
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28291758
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier nu de iPod shuffle van een vriendin liggen die ze had gekregen, maar ze heeft zelf usb1 en Windows 98, op een verrot oude pc. Dus ik heb er muziek opgeflikkerd en opgeladen, maar ik ga dat niet elke twee weken doen enzo. kut voor haar eigenlijk. Opladen kan ze op de uni wel doen geloof ik dan, maar nummers erop zetten zit er denk ik niet in.
iPod USB driver for Windows 98 in combinatie met Ehpod of Winamp met de iPod plugin zou moeten werken. .
Ik ga naar huis.
pi_28292515
De iPod is Mass storage, maar de muziek moet je er met iTunes opzetten..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 07:34:21 #221
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28292581
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 07:17 schreef jelle.k het volgende:
De iPod is Mass storage, maar de muziek moet je er met iTunes opzetten..
Ja, en dat laatste vind ik hoerig. Daar is die hele IPOD om gebouwd, zodat je maar iTunes gaat gebruiken
pi_28292743
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Tonks, je blijft maar met je kleurenmp3tjes aankakken he..

Waar het om gaat bij een kleurenscherm is dat het veel helder is, een hogere resolutie, beter afleesbaar + betere intergratie in het design.

Daarnaast is het altijd wel leuk om ff een foto van je pasgeboren kind te laten zien
Als jij ooit kinderen zult krijgen .

iPod scherm is wel wat duidelijker zonder blauwe kleurtjes en rode blokjes hier en daar
iRiver is gewoon een kermisding
pi_28292747
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 07:34 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, en dat laatste vind ik hoerig. Daar is die hele IPOD om gebouwd, zodat je maar iTunes gaat gebruiken
Er zijn alternatieven hoor
  Eindredactie Games dinsdag 28 juni 2005 @ 08:45:30 #224
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28293059
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:08 schreef tonks het volgende:

[..]

Er zijn alternatieven hoor
leuk als je bij vrienden zit
pi_28294972
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:51 schreef nietzman het volgende:

[..]

iPod USB driver for Windows 98 in combinatie met Ehpod of Winamp met de iPod plugin zou moeten werken. .

Ze heeft geen Internet maar ik pleur het anders wel gewoon op n USB stick! Bedankt voor de tip!
Tap tap tap
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:11:34 #226
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28300494
  • De adapter zit niet bij de iPod. Waarom niet? Zodat de prijs lager blijft voor de mensen die er geen nodig hebben. De mensen die hem wel nodig hebben, kopen er een van 17,95.
  • De iPod heeft geen kleurenscherm. Vandaag de dag zijn zwart/wit schermen nog altijd duidelijker en helderder. Functie boven luxe dus.
  • iTunes. Zo lang het bashen op iTunes doorgaat blijven wij bashen op Windows Verkenner of iRiver (plus).
  • FM-radio. Weten jullie wat de reden is dat Steve Jobs geen radio heeft toegevoegd aan zijn iPod? Deze bieden geen goede geluidskwaliteit wat de iPod zou verpesten omdat het kwaliteit moet uitstralen. Apple is nu echter bezig met satellietradio, en ja dat is beter dan FM-radio.
  • Foto's kijken. Even leuk als spelletjes spelen. Een paar dagen leuk, daarna niet meer.
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[..]

te lui zijn om een aparte map te kunne aanmaken is idd heel lui
    [..]

oftewel je drukt FF en FBW in, he dat kon ik zelfs op me sno m9-9 in me broekzak, op gevoel[ uiteraard
    [..]

ow dus je levert je snelheid weer in vanwege het synchen mp3tjes uploaden kan nooit tesnel gaan
    [..]

in jou opzicht wel ja
    [..]

das leuk voor apple, doen ze goed, laaen verklaar een sdat 2/3 van alle cd's nog steeds illigaal is
    [..]

ahh jij bent zo josti die cd's boven vinyl prefeerd.
    [..]

vervelend he, technische taal
    [..]

idd, en dat resulteerd in een Ipod, want die gebruikt ook iedereen
    [..]

dat heet studeren, moet je ook eens proberen als je van school afbent
    [..]

was ie al niet op 80%
    [..]

kennelijk snapte je me niet, wacht ff in jip en jannek taal:
    geen adapter om op te laden, moet andere kopen -> verborgen kosten
    [..]

ooit van economische levensduur gehoord vast niet
    [..]

[..]

tsja it beats AAc and nothing. en elke autoradio is tegenvwoordig voorzien van SRS, kan nog handig zijn in je BMW
    [..]

wat doet een sokje dan, is dat voor het ophangen tijdens kerstmis
    [..]

wat je zaaid, oogst je
    [..]

jawel, die hoduen ook bij hoevaak je iets afspeelt en zal daar zelf een lijst uit maken, maar je gebruikte toch een mac, hoe weet je dan hoe MM werkt
    [..]

gooi jij je cd'tjes maar in de prullenbak, over prullenbak gesproken, si dat niet iets typisch windows ?
    [..]

[afbeelding]
    [..]

liev dat je er serieus op ingaat
    [..]

wacht ff, dus het vergelijken gaat nergens over, waarom ben je dan zo keihard aan het vechten voor je potje?
    [..]

grappige is, is dat Tongs dat poste
    [..]

leuke voorbeelden, maar de vader van een vriend van me heeft een gepantserde mercedes
    voor de rest heeft het toch geen zin meer op hierop verder te gaan, dus dit was de laatste lange post van me in dit topic
    ja ik sluit niks uit
    josti, jip en janneke taal, etc. Praat normaal. Dit is een discussie en geen scheldpartij.

iTunes heeft de mogelijkheid om zélf slimme afspeellijsten te maken. Die zijn dus niet voorgebakken.

Ik weet hoe MM werkt; ik heb zelf een Windows PC gehad.

2/3 van de cd's zijn inderdaad illegaal. Ik noch Apple hoef dat te verklaren omdat ik bewezen heb dat er wel degelijk mensen zijn die muziek kopen (jij trouwens ook: 1/3 van de cd's wordt nog gekocht).

Ik wil tenslotte een opmerking nomineren voor "Grappigste opmerking van het topic":
    quote:
  • pi_28300890
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:11 schreef WalfredGeesink het volgende:
  • De adapter zit niet bij de iPod. Waarom niet? Zodat de prijs lager blijft voor de mensen die er geen nodig hebben. De mensen die hem wel nodig hebben, kopen er een van 17,95.
    Bullshit. Het is wel degelijk mogelijk een MP3-speler voor 199 euro te maken MET adapter. Kijk maar naar de zen micro. De productiekosten van een dergelijke adapter liggen net op 3 euro
  • De iPod heeft geen kleurenscherm. Vandaag de dag zijn zwart/wit schermen nog altijd duidelijker en helderder. Functie boven luxe dus.
    Nope, helaas gaat dit niet op. Ik heb een mp3-speler met kleurenscherm naast een iPod gelegt, en de iPod was maar lastig af te lezen, al helemaal omdat hij een beetje verzonken was. Daarnaast is het contrast zwart/wit beter leesbaar dan zwart/groenig. Dat is nou eenmaal zo
  • iTunes. Zo lang het bashen op iTunes doorgaat blijven wij bashen op Windows Verkenner of iRiver (plus).
  • FM-radio. Weten jullie wat de reden is dat Steve Jobs geen radio heeft toegevoegd aan zijn iPod? Deze bieden geen goede geluidskwaliteit wat de iPod zou verpesten omdat het kwaliteit moet uitstralen. Apple is nu echter bezig met satellietradio, en ja dat is beter dan FM-radio.
    Je blijft er maar op hameren dat de radio flut is he? blrrt, zou je mij soms een opgenomen stukje radio kunnen mailen, dan host ik het wel ff. Satelietradio komt zeker niet in de europeese iPod. Hiermee zou de iPod een stuk duurder worden, + dat alleen onze buurlanden er gebruik van kunnen maken en je binnen geen bereik hebt.
  • Foto's kijken. Even leuk als spelletjes spelen. Een paar dagen leuk, daarna niet meer.
    Je spreekt uit ervaring?
  • pi_28301004
    Foto van het kleurenscherm van de H10 in een slechte licht-situatie:
    http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20041217/iriv1_19.jpg
    Foto van het kleurenscherm van de Mini in een slechte licht-situatie:
    http://interalia.org/pictures/2004-03-19/mini/6.jpg

Hier is toch duidelijk te zien dat op de H10 alles nog perfect is te lezen (+ dat er op de H10 nog een scala van andere nuttige informatie op het scherm past ivm. de hogere resolutie)
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:24:13 #229
    111612 blrrrt
    pi_28301014
    quote:

iTunes heeft de mogelijkheid om zélf slimme afspeellijsten te maken. Die zijn dus niet voorgebakken.

Ik weet hoe MM werkt; ik heb zelf een Windows PC gehad.
    Blijkbaar moet je weer ff terug naar je windows-pc, want in WMP kan je ook zelf slimme playlists maken helemaal volgens je eigen eisen.
    pi_28301057
    blrrrt, kun je ff een stukse radio opnemen (+/- 1mb) en dat naar mij willen mailen? Kan ik het ff hosten
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:27:47 #231
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_28301159
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:24 schreef Geqxon het volgende:
    Foto van het kleurenscherm van de H10 in een slechte licht-situatie:
    http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20041217/iriv1_19.jpg
    Foto van het kleurenscherm van de Mini in een slechte licht-situatie:
    http://interalia.org/pictures/2004-03-19/mini/6.jpg

Hier is toch duidelijk te zien dat op de H10 alles nog perfect is te lezen (+ dat er op de H10 nog een scala van andere nuttige informatie op het scherm past ivm. de hogere resolutie)
    En nou een foto mét het backlight áán op de mini graag.
    Ik ga naar huis.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:29:06 #232
    111612 blrrrt
    pi_28301209
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:25 schreef Geqxon het volgende:
    blrrrt, kun je ff een stukse radio opnemen (+/- 1mb) en dat naar mij willen mailen? Kan ik het ff hosten
    Ga ik doen.

Ik kan het alleen pas sturen als ik thuis ben (zit nu op school )
    pi_28301346

Is dit niet duidelijk
      Eindredactie Games dinsdag 28 juni 2005 @ 13:40:39 #234
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_28301597
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
    [afbeelding]

Is dit niet duidelijk
    nee dof, kan het contrast niet hoger ?
    pi_28301640
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
    [afbeelding]

Is dit niet duidelijk
    Idd donald, dit is dof. Dit is lichtblauw op wit, en lastiger leesbaar dan een kleurenscherm. Daarnaast is dit in een donkere ruimte, waardoor de backlight goed naar voren komt.
    pi_28301818

Kijk DIT is helder (and dont mind my frikking paint-skills)
    pi_28302011
    contrast kan hoger idd, foto kwam van google.. is wel al duidelijker als die foto's van jou
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:56:52 #238
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_28302146
    iTunes 4.9 is uit mét podcast-support. Niet dat ik het zal gebruiken, maar toch.

Die Adam Curry is wel een zelfingenomen lul zeg. .
    Ik ga naar huis.
      Eindredactie Games dinsdag 28 juni 2005 @ 14:02:16 #239
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_28302323
    quote:
  • dus als mensen nog op vakantie kunnen na het betalen van hun ipod moeten ze nog eens extra geld ervoor te betalen
    quote:
  • als we nog in 1999 leefde wel ja, maar vandaag de dag is kleurenscherm toch echt wel mooier
    quote:
  • iTunes. Zo lang het bashen op iTunes doorgaat blijven ga ik bashen op Windows Verkenner of iRiver (plus).
  • succes dude
    quote:
  • FM-radio. Weten jullie wat de reden is dat Steve Jobs geen radio heeft toegevoegd aan zijn iPod?
  • zodat ie extra geld kan verdienen als duur extraatje
    quote:
    Deze bieden geen goede geluidskwaliteit wat de iPod zou verpesten omdat het kwaliteit moet uitstralen. Apple is nu echter bezig met satellietradio, en ja dat is beter dan FM-radio.
    bezig bezig, jij was toch bezig met het uitzoeken waarom de h10 geen lange muziekbestanden kon afspelen ?
    quote:
  • ow daarom zit het tegenwoordig op elke mobiel, als speledingetje
    quote:
    josti, jip en janneke taal, etc. Praat normaal. Dit is een discussie en geen scheldpartij.
    ahh tast of your own medicin, was jij niet begonne met " tjappies"
    quote:
    winamp ook, MM ook, WMP ook, en nu?
    quote:
    I
    k weet hoe MM werkt; ik heb zelf een Windows PC gehad.
    uiteraard, anders wist je wel dat hij onthield wat je afspeelde
    quote:
    2/3 van de cd's zijn inderdaad illegaal. Ik noch Apple hoef dat te verklaren omdat ik bewezen heb dat er wel degelijk mensen zijn die muziek kopen (jij trouwens ook: 1/3 van de cd's wordt nog gekocht).
    ahh, dat verklaard ook waarom mp3spelers het goed oden, mensen kopen cd's
    quote:
    forgive me father, for i have sinned
    pi_28302353
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:56 schreef nietzman het volgende:
    iTunes 4.9 is uit mét podcast-support. Niet dat ik het zal gebruiken, maar toch.

[afbeelding]

Die Adam Curry is wel een zelfingenomen lul zeg. .
    Podcasten is leuk !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')