quote:
Heel dom. Beweren dat protected AAC kut is
omdat het 128kbps. Sorry meneer maar de stap van het importeren van CD wordt overgeslagen. De term "cd-kwaliteit" is dus niet van toepassing, en als we het gaan vergelijken komt het protected AAC wel zeer dicht in de buurt van de "cd-kwaliteit". Bovendien heeft het protected AAC het
voordeel van 128kbps zodat er lekker 1000 nummers op m'n iPod mini passen. Met een geluidskwaliteit die niet wordt evenaard door 128kbps mp3 of 128kbps wma.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Asmodean het volgende:Overigens ben ik van mening dat de Iriver gebruikers, aangezien de Ipod veel talrijker is en iedereen er wel eens een vast heeft gehad, hier veel beter kunnen relativeren.
De Ipod gebruikers verdedigen hun gadget gewoon blindelings, volgens mij zonder ook maar ooit een Iriver gezien te hebben. Die vraghtwagenchauffeur zegt zelfs dat ie goedkoop en plastic aanvoelt, en dat bewijst dus dat hij er ook nog nooit een heeft aangeraakt.
edit: zeg eens eerlijk Tonks, ooit een H10 gezien? Ik wed van niet.
Jij kan helemaal niks zeggen over "blindelings". Ik heb wel degelijk iRivers in het echt gezien en gevoeld. Net als Creatives en Sonys. Als ik zeg dat de iRiver goedkoop en plastic aanvoelt bewijst dat niks. Het staat erg dom als je uit zo'n opmerking een conclusie trekt.
quote:
Lui?
quote:
[..]
wat dan wel
![]()
[..]
Gemak! Niet zo'n irritant verticaal ding zoals bij de iRiver. Nee gewoon op gevoel draaien. Uiterst simpel en efficient (herinner je die prijzen weer? Waarom krijgt de iRiver die niet?)
quote:
ja, dan kan je hem dus niet luisteren. leuk, moet je alsnog naar je eigen pc
Ik ben daar Apple heel dankbaar voor. Zo kan ik mijn bestanden en muziek gescheiden houden.
quote:
[..]
zoals het steeds moeten synchen
![]()
De iPod kijkt welke bestanden missen en welke bestanden nog moeten worden toegevoegd. Met FireWire (48% sneller dan USB 2.0, weet je het nog?) is-ie dan binnen een paar seconden "gesynchd". Hupsakee!
quote:
[..]
nee je bewijst juist het punt dat Itunes een buttpgrogramma is
Foei, foute conclusies trekken.
quote:
[..]
hoe komt het dan dat zelfs de grootste nitwit van kazaa ofweet
Nietzeggende opmerking en een drogreden. 400 miljoen downloads zijn veel. De iTunes Music Store is de grootste online muziekdownloadwinkel (:?) ter wereld (leuk voor die frustraat uit dat artikel). Tsja, Apple weet wel hoe ze zoiets moeten aanpakken.
quote:
[..]
vinyl, radio, zelf gemaakt
Je hecht helemaal geen waarde aan geluidskwaliteit dus.
quote:
[..]
jij hoort toch ook het verschil tussen verschillen koptelefoons, zo hoor je ook het verschil in output, maarja, dat is te technisch
Als je reageert, type dan wat duidelijker.
Maar goed: je praat in de wilde weg. Downloaden van Kazaa/Limewire/etc. is zeer dom voor mensen die van geluidskwaliteit houden (en dit laten meewegen in de keuze voor een muziekspeler!
![]()
). Wist je dat niet?
quote:
[..]
haastige spoed...
Jij hebt alle tijd van de wereld?
![]()
Ga werk zoeken, hupsakee.
quote:
[..]
moet je wel als ie maar 8 uur meegaat
![]()
Mijn iPod mini gaat 18 uur mee, dat is 2 uur langer dan de iriver H10.
quote:
[..]
plus verzendkosten van 5 euro, dat is dus 22 euro verborgen kosten, tnx Apple!
Haha. Die oplader is niet van Apple. Als verzendkosten voor jou "verborgen" kosten zijn, mis je wat serieuze algemene ontwikkeling (en dat op je 26e
![]()
).
Je kan 'm ook gratis ophalen in Enschede.
quote:
[..]
![]()
tsja dat heet economisch denken, maar dat leer je nog wel eens
Op de WO zeker?
![]()
Dingen stukmaken is niet economisch denken, helaas.
quote:
[..]
useless
Goed zo. Blijf maar lekker bij je draadje (anders raak je ze nog kwijt!
![]()
)
Oh, en dat SRS-WOW digital is wel belangrijk he?
![]()
quote:
[..]
zoals sokken
![]()
en waarom zou je een skin? omdat je ipod lelijk is
![]()
iSkin, kneus. Om je iPod te beschermen, om 'm aan je broek te hangen, etc.
Functionele zaken.
quote:
[..]
ja daarvoor heb je een draagbare mp3 speler, maar hem nog groter
Vakantie, meeluisteren, vervelende oordopjes, etc.
quote:
[..]
[..]
ik ontken het niet, maar zeg dat ik het niet gebruik
![]()
knap staaltje van mislukt lezen. en btw, het woordje sneu is voor sneue mensen. valt me wel op dat je altijd zulke krachttermen moet gebruiken, ergens onzeker over jongen
"Sneu" is een krachtterm, "knap staaltje van mislukt lezen" niet? Uiterst triest.
![]()
quote:
[..]
vervelend he
![]()
Windows Media Player en MusicMatch hebben
beiden niet de slimme afspeellijsten zoals iTunes die heeft (oei, zou het dan 2-0 voor iTunes worden?
![]()
)
quote:
[..]
ik gebruik IE niet
![]()
maar als je het daar over wil hebben, open er een topic over
![]()
Nee, maar je gebruikt wel Windows, dat is vergelijkbaar.
quote:
[..]
ja al dat nieuws lezen, hoe vet is dat in de trein
![]()
daarvoor hebben we een telefoon met desnoods wap
![]()
RSS feeds horen ook niet op een mobieltje thuis, maar thuis op een PPC of Smartphone
![]()
Wap!
![]()
Foto's horen niet op een mp3-speler thuis, SRS-WOW digital hoort niet op een mp3-speler thuis, video's horen niet op een mp3-speler thuis, etc.
quote:
[..]
als wasie van titanium, zelfs dan zou ie gammel zijn geweest volgens jouw [
afbeelding]
Nee, dan zou me dat verbazen. Titanium is erg duur, en het bewijst dat het merk zijn geld niet alleen in functies (of "specs", zoals nerds dat noemen) steekt wat andere merken wel doen (iRiver, Creative) zodat kortzichtige mensen (zoals jij) spelers zwart/wit gaan vergelijken en "moge de beste specs winnen!". Voorbeelden van dit soort merken zijn Nokia (8910) en Apple (de welbekende Titanium PowerBooks
![]()
).
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:15 schreef donald_dick het volgende:[..]
wiki zegt iRiver (full name iRiver Limited), daughter company to ReignCom, is a consumer electronics developer founded in 1999 and is located in Seoul, Korea.
nietzman was al weer aan het gapen, maar ik kan het toch niet laten: iMac!!!!!!
![]()
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:59 schreef Asmodean het volgende:Trouwens Donald Dick en Walfred. Kap eens met dat fucking irritante gequote van elke zin. Die discussie gaat toch voor 90% nergens over, behalve elkaar op elk woord pakken en zeggen dat de ander zo slecht argumenteerd, echt te triest voor woorden/.
Ik ga door zolang het moet.