Oepsquote:Op maandag 27 juni 2005 14:59 schreef Remzz het volgende:
Wil je het me nog moeilijker maken![]()
Hier doet de poll het ook niet.
Wel leuk plaatje
Ja nu welquote:Op maandag 27 juni 2005 15:00 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maar bij mij doet die poll het wel. Probeer het nog eens?
Plaatjes kijken op een mp3-speler?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:07 schreef blrrrt het volgende:
Hier is m'n lijstje weer
iRiver want:
-jpeg-ondersteuning
Voor wat? Kleuren-mp3tjes?quote:-mooi kleurenscherm
WTFquote:-SRS-WOW digital
Ja, lekker bagger kwaliteit. Zoiets koop je bij de blokker voor een paar euro als je dat zo nodig wilt.quote:-FM-radio
Is los te koop voor de iPod mini wie zoiets nodig heeft.quote:-recorder voor stem, radio en via cradle ook voor line-in
Waarom, zou je in godsnaam een accu willen vervangen.quote:-makkelijke verwisselbare accu
Nee dat wil je.quote:-speelt .wma
quote:-goede ondersteuning met de firmware-upgrades waarmee je altijd up-to-date bent met de nieuwste features.
Spelletjes spelen op een mp3spelerquote:Op maandag 27 juni 2005 15:14 schreef WalfredGeesink het volgende:
Plaatjes kijken op een mp3-speler?
Welke gsm heb jij WG?quote:Voor wat? Kleuren-mp3tjes?(c Nietzman)
Zoveel mensen dat het blijkbaar een goed lopend bedrijf isquote:WTFwie heeft dat soort crap nou nodig?
Kwaliteit is super en ik loop liever met 1 apparaat op zak dan 2.quote:Ja, lekker bagger kwaliteit. Zoiets koop je bij de blokker voor een paar euro als je dat zo nodig wilt.
Wordt je speler dus ook weer groter van.quote:Is los te koop voor de iPod mini wie zoiets nodig heeft.
Naar verloop van tijd wordt een accu slechter (ja, ook de jouwe)quote:Waarom, zou je in godsnaam een accu willen vervangen.
Daarom zijn zoveel bestanden op p2p-programma's ook in AAC ipv wmaquote:Nee dat wil je..wma is kut en alleen hoorbaar <64kbps; AAC is goed voor >128kbps, AAC dus.
Wat is makkelijker dan je H10 aan je pc koppelen en op upgraden klikken?quote:Heeft de iPod ook, en bij de iPod is dit makkelijker!
Die heeft m'n H10 ook allemaalquote:Op maandag 27 juni 2005 15:25 schreef tonks het volgende:
iPod kent dynamische afspeellijsten (Laast afgespeeld,op genre,op rating,op artiest,op album, en shuffle)
Waarom zet je nou overal eenquote:
Hebben meestal ook een camera, telefoons met kleurenscherm.quote:Welke gsm heb jij WG?
Meneer heeft geen zinnige tegenspraak en wordt meteen grof in de mondquote:Op maandag 27 juni 2005 15:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom zet je nou overal eenachter,
Achterlijk infantiel jong,
We proberen hier gewoon te discuseren over wat we het best aan onze Mp3-spelers vinden en jij komt telkens met je kneuzige opmerkingkjes.
Doe gewoon normaal.
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom zet je nou overal eenachter,
Achterlijk infantiel jong,
We proberen hier gewoon te discuseren over wat we het best aan onze Mp3-spelers vinden en jij komt telkens met je kneuzige opmerkingkjes.
Doe gewoon normaal.
Ik heb wel zin in tegenpraat, graag zelfs.. voor een discussie ren ik nooit weg natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Meneer heeft geen zinnige tegenspraak en wordt meteen grof in de mond![]()
quote:T,, All you klingons in the f**kin' house Grab your backstreet friend and get loud zegt:
welke beter is
T,, All you klingons in the f**kin' house Grab your backstreet friend and get loud zegt:
iriver h10 of ipod mini
Kim >Sucker love is heaven sent..< zegt:
wtf is iriver?
Oke dan iedereen weer blijquote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef blrrrt het volgende:
Smiley is al aangepast.
Ik wilde alleen maar zeggen dat die afspeellijsten niet een voordeel voor alleen de iPod is aangezien de H10 deze ook allemaal heeft.
Ik zei dan ook niet dat het iets is wat alleen de iPod heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef blrrrt het volgende:
Smiley is al aangepast.
Ik wilde alleen maar zeggen dat die afspeellijsten niet een voordeel voor alleen de iPod is aangezien de H10 deze ook allemaal heeft.
Ja en jaquote:Op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat het iets is wat alleen de iPod heeft.
Vroeg me alleen af.. kan je op je iRiver mp3tjes een rating geven? en een afspeellijst samenstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |