Oepsquote:Op maandag 27 juni 2005 14:59 schreef Remzz het volgende:
Wil je het me nog moeilijker maken![]()
Hier doet de poll het ook niet.
Wel leuk plaatje
Ja nu welquote:Op maandag 27 juni 2005 15:00 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maar bij mij doet die poll het wel. Probeer het nog eens?
Plaatjes kijken op een mp3-speler?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:07 schreef blrrrt het volgende:
Hier is m'n lijstje weer
iRiver want:
-jpeg-ondersteuning
Voor wat? Kleuren-mp3tjes?quote:-mooi kleurenscherm
WTFquote:-SRS-WOW digital
Ja, lekker bagger kwaliteit. Zoiets koop je bij de blokker voor een paar euro als je dat zo nodig wilt.quote:-FM-radio
Is los te koop voor de iPod mini wie zoiets nodig heeft.quote:-recorder voor stem, radio en via cradle ook voor line-in
Waarom, zou je in godsnaam een accu willen vervangen.quote:-makkelijke verwisselbare accu
Nee dat wil je.quote:-speelt .wma
quote:-goede ondersteuning met de firmware-upgrades waarmee je altijd up-to-date bent met de nieuwste features.
Spelletjes spelen op een mp3spelerquote:Op maandag 27 juni 2005 15:14 schreef WalfredGeesink het volgende:
Plaatjes kijken op een mp3-speler?
Welke gsm heb jij WG?quote:Voor wat? Kleuren-mp3tjes?(c Nietzman)
Zoveel mensen dat het blijkbaar een goed lopend bedrijf isquote:WTFwie heeft dat soort crap nou nodig?
Kwaliteit is super en ik loop liever met 1 apparaat op zak dan 2.quote:Ja, lekker bagger kwaliteit. Zoiets koop je bij de blokker voor een paar euro als je dat zo nodig wilt.
Wordt je speler dus ook weer groter van.quote:Is los te koop voor de iPod mini wie zoiets nodig heeft.
Naar verloop van tijd wordt een accu slechter (ja, ook de jouwe)quote:Waarom, zou je in godsnaam een accu willen vervangen.
Daarom zijn zoveel bestanden op p2p-programma's ook in AAC ipv wmaquote:Nee dat wil je..wma is kut en alleen hoorbaar <64kbps; AAC is goed voor >128kbps, AAC dus.
Wat is makkelijker dan je H10 aan je pc koppelen en op upgraden klikken?quote:Heeft de iPod ook, en bij de iPod is dit makkelijker!
Die heeft m'n H10 ook allemaalquote:Op maandag 27 juni 2005 15:25 schreef tonks het volgende:
iPod kent dynamische afspeellijsten (Laast afgespeeld,op genre,op rating,op artiest,op album, en shuffle)
Waarom zet je nou overal eenquote:
Hebben meestal ook een camera, telefoons met kleurenscherm.quote:Welke gsm heb jij WG?
Meneer heeft geen zinnige tegenspraak en wordt meteen grof in de mondquote:Op maandag 27 juni 2005 15:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom zet je nou overal eenachter,
Achterlijk infantiel jong,
We proberen hier gewoon te discuseren over wat we het best aan onze Mp3-spelers vinden en jij komt telkens met je kneuzige opmerkingkjes.
Doe gewoon normaal.
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom zet je nou overal eenachter,
Achterlijk infantiel jong,
We proberen hier gewoon te discuseren over wat we het best aan onze Mp3-spelers vinden en jij komt telkens met je kneuzige opmerkingkjes.
Doe gewoon normaal.
Ik heb wel zin in tegenpraat, graag zelfs.. voor een discussie ren ik nooit weg natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Meneer heeft geen zinnige tegenspraak en wordt meteen grof in de mond![]()
quote:T,, All you klingons in the f**kin' house Grab your backstreet friend and get loud zegt:
welke beter is
T,, All you klingons in the f**kin' house Grab your backstreet friend and get loud zegt:
iriver h10 of ipod mini
Kim >Sucker love is heaven sent..< zegt:
wtf is iriver?
Oke dan iedereen weer blijquote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef blrrrt het volgende:
Smiley is al aangepast.
Ik wilde alleen maar zeggen dat die afspeellijsten niet een voordeel voor alleen de iPod is aangezien de H10 deze ook allemaal heeft.
Ik zei dan ook niet dat het iets is wat alleen de iPod heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef blrrrt het volgende:
Smiley is al aangepast.
Ik wilde alleen maar zeggen dat die afspeellijsten niet een voordeel voor alleen de iPod is aangezien de H10 deze ook allemaal heeft.
Ja en jaquote:Op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat het iets is wat alleen de iPod heeft.
Vroeg me alleen af.. kan je op je iRiver mp3tjes een rating geven? en een afspeellijst samenstellen?
Wij gebruiken het niet als een argument.quote:
Nokia 6610, vanwege het strakke design.quote:[..]
Welke gsm heb jij WG?
]http://www.srslabs.com/[/quote][/url]quote:[..]
Zoveel mensen dat het blijkbaar een goed lopend bedrijf is[url=http://www.srslabs.com/
Kwaliteit is kut.quote:[..]
Kwaliteit is super en ik loop liever met 1 apparaat op zak dan 2.
Als ik eventuele accessoires gebruik maak ik geen punt van een paar centimeter groter. Bovendien heb ik liever meer accessoires.quote:[..]
Wordt je speler dus ook weer groter van.
Vraag aan Nietzman of de accu van een iPod te vervangen is.quote:[..]
Naar verloop van tijd wordt een accu slechter (ja, ook de jouwe)
Kabeltje meenemen.quote:En als je langere tijd niet kan opladen kan je een 2e accu meenemen![]()
Windows Media Player, Winamp, aantal gebruikers, etc.quote:[..]
Daarom zijn zoveel bestanden op p2p-programma's ook in AAC ipv wma![]()
Je kan een on-the-fly playlist maken op de H10 zelf ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef Remzz het volgende:
Ja? Dus je kunt een soort on the go lijst maken op de iRiver zelf? Dacht dat dat echt iets van iPod was.
Dacht ik ook.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:40 schreef Remzz het volgende:
Ja? Dus je kunt een soort on the go lijst maken op de iRiver zelf? Dacht dat dat echt iets van iPod was.
Dan is dat echt een gejatte feature.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je kan een on-the-fly playlist maken op de H10 zelf ja.
Je doorzoekt je liedjes. Zie je een leuk liedje, dan houd je de selectieknop ingedrukt en hij is toegevoegd aan de quicklist.
Volgens mij kon ik op m'n oude diskman ook al een playlist programmerenquote:
En kan je er ook meer dan 1 maken?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je kan een on-the-fly playlist maken op de H10 zelf ja.
Je doorzoekt je liedjes. Zie je een leuk liedje, dan houd je de selectieknop ingedrukt en hij is toegevoegd aan de quicklist.
Nee. Er is maar 1 quicklist.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:49 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
En kan je er ook meer dan 1 maken?
camera's hebben telefoons met kleurenschermquote:Op maandag 27 juni 2005 15:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Hebben meestal ook een camera, telefoons met kleurenscherm.
Appels peren enzo.
en je was geen breezahquote:
Veel volwassenen gebruiken ook msn hoor. ga jij nou maar met je brilletje achter je linux computertje met gaim lopen spelen :quote:Op maandag 27 juni 2005 15:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en je was geen breezahje klaagt tegen brrt dat ie niet volwassen is maar gaat vervolgens wel je msn breezah log posten
Ik ga op vakantie en neem mee... een laptop om mijn ipod mee op te laden? Dat vind ik het meest jammere bij de ipod; dat je een vermogen moet neertellen om een oplader voor bij de mini te kopen. Gebrek aan FM radio en kleurenscherm overleef ik nog wel, maar die oplader is zo duur...quote:
dan zou je juist denken dat ik star wars fans in me lijst zou hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Veel volwassenen gebruiken ook msn hoor. ga jij nou maar met je brilletje achter je linux computertje met gaim lopen spelen :
Daar heb je het al. SRS-WOW digital, WMA ondersteuning, allemaal fijn maar de echt handige dingen ontbreken bij de iRiver.quote:
Dat mogen de iRiver tjappies lekker vertellen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef Surgeon het volgende:
Hoe zit het precies met de problemen wat betreft het afspelen van bestanden van langer dan een half uur? Wat voor problemen moet ik dan aan denken?
Dat is toch geen breezah, wat is trouwens je probleem? Wij zeuren toch ook niet dat jij een nerd bent omdat je een iRiver hebt en "pwnd" in je signature hebt staan?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en je was geen breezahje klaagt tegen brrt dat ie niet volwassen is maar gaat vervolgens wel je msn breezah log posten
14,95 is niet duurquote:Op maandag 27 juni 2005 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee... een laptop om mijn ipod mee op te laden? Dat vind ik het meest jammere bij de ipod; dat je een vermogen moet neertellen om een oplader voor bij de mini te kopen. Gebrek aan FM radio en kleurenscherm overleef ik nog wel, maar die oplader is zo duur...
Waarom zou ik meerdere quicklists op m'n H10 willen kunnen maken?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:12 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Daar heb je het al. SRS-WOW digital, WMA ondersteuning, allemaal fijn maar de echt handige dingen ontbreken bij de iRiver.
gelukkig mis je de oplader niet bij de Ipodquote:Op maandag 27 juni 2005 16:12 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Daar heb je het al. SRS-WOW digital, WMA ondersteuning, allemaal fijn maar de echt handige dingen ontbreken bij de iRiver.
tjappiesquote:Dat mogen de iRiver tjappies lekker vertellen.![]()
zeuren dat andere mensen niet volwassen gedragen en vervolgens een log plaatsen die verdacht breezah is. dat kan je op zijn meest merkwaarig noemenquote:Dat is toch geen breezah, wat is trouwens je probleem?
nee jij heb vrachtwagerchaffeur onde rje plaatje staan, dat bewijst van enige kennisquote:Wij zeuren toch ook niet dat jij een nerd bent omdat je een iRiver hebt en "pwnd" in je signature hebt staan?
Man man man, wat een non argument.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zou ik meerdere quicklists op m'n H10 willen kunnen maken?
Ik kan toch maar naar 1 lijst tegelijk luisteren en de echte lijsten maak ik thuis wel met iRiver plus.
Ik ga op vakantie en neem mee... een laptop om de afspeellijsten op m'n iRiver te beheren.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zou ik meerdere quicklists op m'n H10 willen kunnen maken?
Ik kan toch maar naar 1 lijst tegelijk luisteren en de echte lijsten maak ik thuis wel met iRiver plus.
Vind ik zeker wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:18 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee... een laptop om de afspeellijsten op m'n iRiver te beheren.
Echt een uitkomst, dat meerdere on-the-go afspeellijsten.![]()
En de inhoudelijke argumenten zijn weer op.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gelukkig mis je de oplader niet bij de Ipod
[..]
tjappies![]()
[..]
zeuren dat andere mensen niet volwassen gedragen en vervolgens een log plaatsen die verdacht breezah is. dat kan je op zijn meest merkwaarig noemen
[..]
nee jij heb vrachtwagerchaffeur onde rje plaatje staan, dat bewijst van enige kennis
Idd of lekker voor het naar school gaan ff snel playlistje maken. En als ik elke dag dat ding dat eerst weer aan de computer zou moeten leggen is echt niets.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Vind ik zeker wel.
Gebruik deze functie dan ook dagelijks!
S'avonds ff een leuk playlistje maken en dan smorgens luisteren.
als er geen argumenten zijn, dan kan ik daar ook niet op reagerenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:20 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
En de inhoudelijke argumenten zijn weer op.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.macstuff.nl/product_info.php?cPath=31_345_491&products_id=1550
Iets duurder
Klopt als een busquote:Op maandag 27 juni 2005 16:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Vind ik zeker wel.
Gebruik deze functie dan ook dagelijks!
S'avonds ff een leuk playlistje maken en dan smorgens luisteren.
en kan je die ook opslaan, en op de computer zetten zodat je daar verder kunt gaan met je playlist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |