quote:k weet niej eens wat der voor musiek was in de jare 80 :S:P
Vraag voor de 14 en 15 jarige Fokkersquote:hahahah! da commentaar! eg lol! srry.. ff blij..nj, mha serieus..noem dan es wa dinge..mibi weet k t dan wel
Wat? Springen?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou het erop kunnen.
ik ook niet. ik ga het niet eens proberen. ik krijg al koppijn als ik er naar kijkquote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef Xlarge het volgende:
Ik kan niet lezen wat in die onderste quote staat...
mibi staat voor 'maybe' gok ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef Xlarge het volgende:
Ik kan niet lezen wat in die onderste quote staat...
LAten we hopen dat het een kutkloon is en dat ze niet echt zo isquote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Croupouque het volgende:
Het is dan ook een ontzettende kutkloon.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Croupouque het volgende:
Blijf dan ook eens van die registratieknop af.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Croupouque het volgende:
Nee, helaas.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Croupouque het volgende:
Van SES.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:41 schreef SiemeN het volgende:
Wie weet is dit schaapje over een jaar of 10 wel mod!
En nu zijn alle usuals dood of hebben ze een geslachtsziekte?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:05 schreef SG1 het volgende:.
En vroeger hadden we de usuals. Met correct taalgebruik, nauwelijks spelfouten, correcte interpuncties en gebruik van de PI's.
Of nog erger, ze zitten op nachtbar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En nu zijn alle usuals dood of hebben ze een geslachtsziekte?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef Imberr het volgende:
ik ben geen kloon, en ik heb onderhand mijn nederlands normaal gemaakt...iedereen begon te zeuren dus ik dacht: doe eens aardigen niet zo zeuren, ik ben heel normaal en kan ik er wat aan doen dat jullie zoveel tijd willen verliezen met dat typen in correct nederlands...
als je foto's wilt moet je me maar op msn toevoegenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.cu2.nl/imberr
Geeneens foto's.
Soory dat ik zo'n oude lul ben en inmiddels al 3 jaar van mijn leven heb verloren, door het schijven van brieven naar vrienden / vriendinnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef Imberr het volgende:
-knip-
ik ben heel normaal en kan ik er wat aan doen dat jullie zoveel tijd willen verliezen met dat typen in correct nederlands...
-knip-
dan moet je maar eens gaan mailenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:16 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Soory dat ik zo'n oude lul ben en inmiddels al 3 jaar van mijn leven heb verloren, door het schijven van brieven naar vrienden / vriendinnen.
Ik had nu eenmaal geen stempels met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit kan niet lang goed gaan, zo'n uitnodigingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:16 schreef Imberr het volgende:
als je foto's wilt moet je me maar op msn toevoegen
hahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
dit kan niet lang goed gaan, zo'n uitnodiging
Ik vind het efficienter wanneer 1 persoon wat meer tijd steekt in het typen van een bericht in correct Nederlands zodat 1000 anderen minder tijd nodig hebben om het te ontcijferen, dan andersom.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef Imberr het volgende:
ik ben geen kloon, en ik heb onderhand mijn nederlands normaal gemaakt...iedereen begon te zeuren dus ik dacht: doe eens aardigen niet zo zeuren, ik ben heel normaal en kan ik er wat aan doen dat jullie zoveel tijd willen verliezen met dat typen in correct nederlands...
Bericht + PI + Avatarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:24 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik vind Imberr een lief meisje.
Ik denk dat je net zoveel tijd verliest met het normaal typen of het zo achterlijk typen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef Imberr het volgende:
stel je niet aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zoveel tijd verliest met het normaal typen of het zo achterlijk typen.
En door jullie kneuzen krijgen we een stereotypering van pubers. Dankjewel.
Hangt BBD dan nog niet met al zijn msn-vriendjes aan je lijn te hijgen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:21 schreef Imberr het volgende:
hahaha
staat in mijn profielquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef BossFight het volgende:
Msn adres dan?
jij hebt al een eigen 14jarigequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef BossFight het volgende:
Msn adres dan?
hoe oud ben jij? 10 ofzo ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sjalalala *middelvinger opsteekt* Sjalalala!
1 is niet genoeg jongen, dat zou jij toch onderhand moeten weten!quote:
owjah fuck.. loop te slapen..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef BossFight het volgende:
[..]
1 is niet genoeg jongen, dat zou jij toch onderhand moeten weten!![]()
Ik ben never nooit een breezer geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ha een bitchfight, breezer versus ex-breezert
hahaha nou vooruit dan! Haar msn profiel is toch niet boeiend.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah fuck.. loop te slapen..
maarre gun mij d'r dan
Dat zegt een 16-jarig anorexia vrouwtje met een MBO ICT-nerd opleidingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zoveel tijd verliest met het normaal typen of het zo achterlijk typen.
En door jullie kneuzen krijgen we een stereotypering van pubers. Dankjewel.
hmm, dan ga ik nog maar ff verder met iemand anders..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
hahaha nou vooruit dan! Haar msn profiel is toch niet boeiend.
Dus zal allemaal wel pappig en lelijk zijn.
Wel! Je hebt met je tieten op internet gestaan, dus>>> breezer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben never nooit een breezer geweest.
jewel, dat heb je alleen nooit gewetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben never nooit een breezer geweest.
je vergeet te melden dat ze geen tieten heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat zegt een 16-jarig anorexia vrouwtje met een MBO ICT-nerd opleiding
Tuurlijk niet. En Yvonne drinkt geen sinas.quote:
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
hahaha nou vooruit dan! Haar msn profiel is toch niet boeiend.
Dus zal allemaal wel pappig en lelijk zijn.
Nuj, ijsmeis is te min om een BrEeZaH te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel! Je hebt met je tieten op internet gestaan, dus>>> breezer.
1) ik ben 17.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat zegt een 16-jarig anorexia vrouwtje met een MBO ICT-nerd opleiding
idd, doe eens gek !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
ijsmeis, maak eens een mooi www.bananenpret.tk filmpje.
Maar dat moet nou eenmaal als newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel! Je hebt met je tieten op internet gestaan, dus>>> breezer.
ik heb dat ook niet gedaan en ik ben nieuw dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat moet nou eenmaal als newbie.
dat is niet waar, je was dom om het te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat moet nou eenmaal als newbie.
dus betekent 't dat je dus hier je tieten moet postenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dat ook niet gedaan en ik ben nieuw dus
Niet zo serieus op reageren je weet waar dit topic staatquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
1) ik ben 17.
2) ik heb geen anorexia.
3) ik ben een meisje.
4) ik doe geen nerd opleiding.
Slecht. Zeer slecht.
En daarbij, wat heeft dat met mijn typgedrag te maken?
Volgens mij is die nog redelijk normaal.
Dus moet je dat nog doen ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaat??????????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
1) 16 en 17 is 1 pot natquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
1) ik ben 17.
2) ik heb geen anorexia.
3) ik ben een meisje.
4) ik doe geen nerd opleiding.
Slecht. Zeer slecht.
En daarbij, wat heeft dat met mijn typgedrag te maken?
Volgens mij is die nog redelijk normaal.
Maar ik ben daar nou eenmaal een kei inquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Niet zo serieus op reageren je weet waar dit topic staat
Voeg haar eens toe op msn en vraag dan even om wat foto's. Vervolgens deze mailen naar UIO_AMS@fok.nl.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Imberr, zullen we samen eens een keer wat gaan drinken?
Ik woon in de buurt.
Je bent gewoon jaloers op mijn tit'n.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
1) 16 en 17 is 1 pot nat
2) Je hebt geen tieten dus je hebt anorexia![]()
3) Heb ik dan gezegd dat je een kerel bent
4) Nee ICT staat bekend om de sociaal beste mensen![]()
Euh, ik heb geen msn, ik probeer het wel via dit topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voeg haar eens toe op msn en vraag dan even om wat foto's. Vervolgens deze mailen naar UIO_AMS@fok.nl.
Nou weet je wat het is Yvonne, elk nieuw meisje wat zich hier heeft aangedaan is door mij persoonlijk geinformeerd over het tieten laten zien. Maar het gaat me niet zo best af.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaat??????????
Heb jeje tieten nog niet laten zien?????????
gewoon hier posten lijkt mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voeg haar eens toe op msn en vraag dan even om wat foto's. Vervolgens deze mailen naar UIO_AMS@fok.nl.
er valt toch niet veel te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
dus betekent 't dat je dus hier je tieten moet posten
Mijn mannelijke tieten zijn nog interessanter als die velderwten die jij in je BH hebt hangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn tit'n.
je blijft dan ook een ijsmeisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ben daar nou eenmaal een kei in.
Dat maken wij wel uit, lazien.quote:
dat belooft veel goedsquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Mijn mannelijke tieten zijn nog interessanter als die velderwten die jij in je BH hebt hangen.
Oké. Ik kan helaas niet tippen aan een Cup F nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Mijn mannelijke tieten zijn nog interessanter als die velderwten die jij in je BH hebt hangen.
Duh!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef Knut het volgende:
Een topic binnen 120 posts van taalgebruik naar tieten
Ik F5 me rot.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Euh, ik heb geen msn, ik probeer het wel via dit topic.
Dus nog even F5-en, UIO.
Naja, het begon over newbies.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef Knut het volgende:
Een topic binnen 100 posts van taalgebruik naar tieten
Trouwens, jij hebt ook met je tieten op het internet gestaan. --> breezerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |