Waar blijft de jouwe?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef Martuh het volgende:
Het schiet al opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bleef steken op 15quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:55 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Waar blijft de jouwe?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel verschillende hiphop, coolquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:24 schreef Mip1988 het volgende:
Lijstje
was erg moeilijk maar ik denk dat dit het wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mmm maar hoe wil je dat doen dan? Want dan wordt het zo'n zooitje met het tellen en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:44 schreef Beathoven het volgende:
ik blijf steken op 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt toch ook kortere lijsten toestaan en het puntenaantal daarvoor iets naar beneden halen zodat ze iets minder zwaar wegen.
Maximaal 20 dudequote:
Succes, d'r moeten er nog 80 geschrapt wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef AboruAsli het volgende:
Peeps,
Mijn lijstje:
...
Lijst is onderhevig aan veranderingen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan maar zo , kan zo een top 100-200 creeren , maar ik ga denk ik nu kappen met editten , dus hier blijft het bijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ok hier komt ie danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[knip] lijst [/knip]
Joh.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
madlib heb ik wil zien staan
als Madvillian
Waarom zou je maar 1 album per artiest mogen? Het is toch geen Artiest top 100 maar een album top 100?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef S-Two het volgende:
Ik ga er ff over nadenken, en post mn lijst later wel.
TS, miss is het idd handig om ook even in de OP te zetten of je meer albums van 1 artiest mag, of per artiest 1 album.
Zoals in de OP staat, graag een top 20 posten, geen top 100quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef AboruAsli het volgende:
Peeps,
Mijn lijstje:
-lijst-
Lijst is onderhevig aan veranderingen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laters!!
AA
Ik zie het probleem niet echt? Je kunt toch gewoon alleen kijken naar de eerste 20 van zijn lijstje wat punten betreft? De rest telt dan wel niet mee, maar kan nog wel interessant zijn voor anderen om ideeën uit op te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:05 schreef Martuh het volgende:
Zoals in de OP staat, graag een top 20 posten, geen top 100om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
That whiskey must have gone to your head homie!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
12.Smif n Wessun - Hellucination
Oef!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef AboruAsli het volgende:
Geen Stress joh?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
ok ik zit nu in Thailand ff uit te rusten van gisteravond (thaise whiskey is een aanraderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) dus ik zal m'n best doen een goede lijst te maken....here goes:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1.Organized Konfusion - Organized Konfusion
Yeah, leek me wel komischquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jij ook Audioscrobbler Cos! Leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zombi Squad!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
En Bukgeit, ook een interessante lijst hoor.
Oeps, valt Madvillain af.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
idd leuke lijst bukgeit , maar zie ik daar nou twee nummers vierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat doet de TS.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:34 schreef Mip1988 het volgende:
wie gaat de uitslag berekenen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep, dat doe ik. Je hebt nog tot en met 23:59 vanavond om in te sturen en aan te passen, dan kom ik over een paar dagen met de uitslag.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef Martuh het volgende:
Ben al bezig hoor :p
Al klaar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef Martuh het volgende:
Ben al bezig hoor :p
Ja, allang. Ik doe het alleen om jullie te irriteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Al klaar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, tja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:16 schreef Martuh het volgende:
Sorry, ben er de laatste tijd neit mee bezig geweest om eerlijk te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga mrogen een week op vakantie, ik hoop dat ik daarna genoeg energie heb om het wel te doen. Dat tellen is nl. veel dooier dan dat ik verwachtteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het wordt tijd dat het 1 september wordt, veels te veel vrije tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ben er toevallig vanavond mee bezig geweest. Ik zal de uitslag morgen wel postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:46 schreef HAL9000S het volgende:
Kut... noujah.. nou weet iedereen hoe hiphop minded ik ben... weetje...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, geen verkeerde lijst op zichquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:05 schreef DubzOne het volgende:
Mar10Segovia:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Opzich geen opvallende top 10
Tuurlijkquote:Mooi dat het op prijs wordt gesteld.
Dat idee had ik al. Als junior appication designer had je voor mij nog een c++ programma kunnen coderenquote:Heb ik toch nog wat zinnigs gedaan deze weekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nogmaals ff De Lijst.Staat ie weer ff op een nieuwe pagina.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
Mooi dat het op prijs wordt gesteld.
Heb ik toch nog wat zinnigs gedaan deze weekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's een beste kick palquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:59 schreef Hollandrap het volgende:
01 Wu-Tang - Enter The Wu
02 Nas - Illmatic
03 Jedi Mind Tricks - Violent By Design
04 Mobb Deep - The Infamous
05 GZA - Liquid Swords
06 Gang Starr - Moment of Truth
07 Black Moon - Enta Da Stage
08 A Tribe Called Quest - The Low End Theory
09 Jeru The Damaja - The Sun Rises In The East
10 Big L - Livestylez Ov Da Poor And Dangerous
11 Smif-N-Wessun - Dah Shinin
12 Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx
13 Eric B & Rakim - Paid In Full
14 EPMD - Strictly Business
15 A Tribe Called Quest - Midnight Marauders
16 Lords Of The Underground - Here Come The Lords
17 O.C. - Word... Life
18 Showbiz & AG - Runaway Slave
19 Notorious BIG - Ready To Die
20 Pete Rock & CL Smoothe - The Main Ingredient
Thanx en ik zou er nog zoveel in willen zetten...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's een beste kick palom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaha!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's een beste kick palom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goede lijst overigens!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:59 schreef Hollandrap het volgende:
Mijn persoonlijke top 75 zo even uit mijn hoofd
-lijst-
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:29 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hahaha!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zat ook al zo van 'WTF? Heb ik iets gemist??'.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laters!!
AA
Alles fresh man! Ben momenteel into die nieuwe Army of the Pharaohs 'Ritual of Battle'. Fijne boombap beats en dope lyrics (en hier en daar een scratchjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik wou zelf ook alweer lijstjes gaan makenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Alles fresh btw??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop