Godverquote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al gezien hebben...
Level 5's Rogue Galaxy voor de Ps2:
http://www.gamespot.com/ps2/rpg/roguegalaxy/media.html
Mooi filmpje.![]()
![]()
Van de makers van Dark Cloud en Dragon Quest VIII...zie je ook aan de stijl.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand Grandia 2 gespeeld?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Jebus het volgende:
Door al die mooie beelden van Grandia 3 ben ik ook geintresseerd geraakt in Grandia 2 voor de ps2, die nu goedkoop is. Heeft iemand die gespeeld en iIs die de moeite waard?
Ik heb de Dreamcast versie gegamed (als dat 2 is) en die was coolquote:
Zijn er bij Play.com nou geen bezorgkosten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
over dante gesproken DMC3 is 28 euro bij play.com
*besteld heeft
Neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef Frenzer het volgende:
[..]
Zijn er bij Play.com nou geen bezorgkosten?
Jaquote:Geldt dat ook als je ze naar Nederland laat sturen?
jaquote:En kan je alleen maar met creditcard betalen?
Ps2 prijsdaling?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:32 schreef Jim.Beam het volgende:
Wanneer wordt hij weer eens wat goedkoper? Zit al tijdje te azen op een Pstwo maar 139,00 vind ik nog net iets teveel, voor 100,00 euro mogen ze hem aan mij kwijt iig. Iemand een idee of er weer een prijsverlaging komt?
waar hebben ze die pakketten? die zilveren lijkt me wel wat...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:00 schreef P-Style het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik de volgende prijsdaling pas nádat de PS3 op de markt is verschenen!
Ik vind de prijs van de PS2 sowieso al best laag (jaja.. ik ben inmiddels aan de Euro gewend) en er zijn nu al vele voordelige pakketen. Zoals een PS2 + Tekken 5 voor ¤179,- of een PS2 + GT4 voor ¤179,- of een PS2 + Jak 3 + Ratchet & Clank 3 voor ¤179,- of een zilveren PS2 met twee controllers čn een memory card voor ¤179,- ...
Je moet gewoon voor zo'n pakket gaan!
Dixons, Free Record Shop, Bart Smit, Intertoys...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef Byte_Me het volgende:
waar hebben ze die pakketten? die zilveren lijkt me wel wat...
Ik ga het bijhoudenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Jebus het volgende:
[..]
Vertel me hoevaak je dood bent gegaan bij de eerste baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |