Iemand moet het doen, en huilen over slotjes terwijl je stronken bent is ook een hobby, dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
Beter een topic met 1 onliner dan een afwijking om de hele avond te gaan F5-en omdat je zonnodig slotjes wilt zetten die je daarna dan ook nog eens een half uur gaat lopen verdedigen.
Ieder zijn hobbie nietwaar?
quote:
Probleem is dat ik hier vast aan een bureaustoel zit en nog een 3 kwartier moet blijven zitten en niet zou weten wat ik anders zou moeten doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef jogy het volgende:
terwijl je stronken bent is ook een hobby, dat dan weer wel.
Ik wil nog geeneens weten hoe je in die situatie terecht bent gekomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Probleem is dat ik hier vast aan een bureaustoel zit en nog een 3 kwartier moet blijven zitten en niet zou weten wat ik anders zou moeten doen.
Sommige fokkers blijken irl gewoon een beetje freaky te zijn (date nooit met een fokker..)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil nog geeneens weten hoe je in die situatie terecht bent gekomen.
Ik gok op een incident met superlijm, twee leguanen en een Egyptische dadelkoopman met een gouden tand.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil nog geeneens weten hoe je in die situatie terecht bent gekomen.
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sommige fokkers blijken irl gewoon een beetje freaky te zijn (date nooit met een fokker..)
Nee, het is gewoon jouw schuld dat je die snelheidsaparteling in je leven hebt gehaald.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:53 schreef Loedertje het volgende:
Indirect is het dus de schuld van fok dat ik hier baggertopics open !
Yeah!
* gun geeft *quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten.
Die wat ?quote:
Sorrie verkeerde username in mijn hoofd. Je wilt niet weten welke.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die wat ?:D
![]()
![]()
(wie bedoel jij? en waarom die titel?)
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:26 schreef MUUS het volgende:
Gespeld.
You and me both, sweetcheeks.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt tijd dat ik eens ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |