Ik snap het nu ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Lees mijn stukje nog even door. Als je ze niet op FOK! wilt tegenkomen moet je ze niet online plaatsen.
mijn stem heb jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je niet beter wist, zou je denken dat ik ONZ-mod wil worden.
Mooi.quote:
Uh...niet dat ik dagelijks de FAQ doorneem, maar deze regel staat er nog niet zo lang, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:50 schreef nikky het volgende:
Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl te gebruiken.
Al een behoorlijke tijd hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...niet dat ik dagelijks de FAQ doorneem, maar deze regel staat er nog niet zo lang, toch?
Wat maakt dat nou uit man, de user plaatst zijn/haar eigen foto op fok, en dan zou een ander dat niet meer mogen doen? Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Renmaestro het volgende:
Ik dacht dat het plaatsen van userfoto's zonder toestemming sowieso niet mocht?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
GVD LAAT MIJN IK ZIT TE POEPEN TOPICS EENS OPEN !
Wat sta je lekker dichtbij Tokayquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:11 schreef Tokay het volgende:
Hey, ik zie mezelf terug in de N van de ONZ-collage in de OPPO!![]()
Hoe lang wordt die collage al gebruikt?![]()
Daarom vroeg ik dus ook of die regel al langer bestond.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Renmaestro het volgende:
Ik dacht dat het plaatsen van userfoto's zonder toestemming sowieso niet mocht?
Zou niet slecht wezenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Pas maar op, daljik neemt Dago ONZ ook nog over.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat is ook een Samsung D500 heeft.
gastslotjequote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
gratis smsjes versturen...!!
Spam.
The persistant hunter shall find his prey eventually.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ach, ik had de hoop op een tietenfoto van haar toch al op gegeven.
The tits are around the corner.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
The persistant hunter shall find his prey eventually.
I seequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
The tits are around the corner.
Was onder mijn toezicht niet voor gekomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Billekoek het volgende:
Er staan er nog een paar die dicht kunnen
Onder mijnes ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Was onder mijn toezicht niet voor gekomen.
Ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef Tique het volgende:
Jah lijkt me een goed plan, overal zijn slowchats (verkapte postopkriktopics!) en hier mag het niet
yvonne deed zelfs gewoon vrolijk meequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef Tique het volgende:
Jah lijkt me een goed plan, overal zijn slowchats (verkapte postopkriktopics!) en hier mag het niet
die posten er zelfs nog gewoon in doorquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef Tique het volgende:
Dat zijn mensen met een kleurtje, die mogen alles he
Lijkt het echte Nederland welquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef Tique het volgende:
Dat zijn mensen met een kleurtje, die mogen alles he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |