quote:Op maandag 27 juni 2005 08:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die frustratie moet er echt even uit, dan toch maar even een bootje huren.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:57 schreef TGT het volgende:
Kaaskrokantjes
Kaaskrokantjes zijn zo 1999, tofushit dat is het nu.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:57 schreef TGT het volgende:
Kaaskrokantjes
TMI.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Neh.. Na zo'n nacht niet echt in de feeststemming
![]()
tis maar waar je zin in hebt...quote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef Metro2005 het volgende:Nog 2 weekjes en dan ga ik op vakantie
(met mijn ex
)
Gelijk weer aan neucken denken, oversext wijffiequote:Op maandag 27 juni 2005 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis maar waar je zin in hebt...
vakantienuecken met je ex
hihi... overdated mannetjequote:Op maandag 27 juni 2005 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gelijk weer aan neucken denken, oversext wijffie
Zuid Frankrijkquote:Op maandag 27 juni 2005 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi... overdated mannetje![]()
maareh ik ga ook binnenkort
heb er zo'n zin in
waar ga jij naar toe?
Ga jij ook binnenkort neuken?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:05 schreef Ynske het volgende:
maareh ik ga ook binnenkort
heb er zo'n zin in
naar Scotland, Edinburghquote:
Neuken met jou wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
neuken is zooo overrated(als je er niet toe in de gelegenheid bent)
quote:
Jij ook goedemorgen.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:10 schreef Ynske het volgende:
nuecken is niet overradedtis de heerlijkste manier om wakker te worden
![]()
(dus waarom denk je dat we er zo vroeg al aan denken)
welk deel?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik had toch wel een deel goed van de vakantie van Metro.
Moggehquote:
ssst juist welquote:
Waar?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:20 schreef Ynske het volgende:
heey er loopt een nieuwe single in het SC topic bij R&P rond...
tis een Lady
mailen naar trancptor@desperate.nlquote:Op maandag 27 juni 2005 09:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er loopt een sollicitatieprocedure voor Fok!Single van het jaar. Omschrijf jezelf.![]()
of naar twisted@isjaloers.nlquote:Op maandag 27 juni 2005 09:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mailen naar trancptor@desperate.nl![]()
heey tranc...quote:
Ik wissel wel vaker van stijl hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
die was veel beter dan je gewoonlijke grappen.
Ik vat het maar op zoals ik het op WIL vatten, al zal het anders bedoeld zijn.quote:
Je klinkt lekkerder dan je in het echt waar kunt maken denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
Okay.. Ik word jolantje door vrienden genoemd, heet eigenlijk Jolanda.. Heb grijs/blauwe ogen, bruin/blond haar. Ben 1.74 m lang. Doe veel aan sport, klimmen, hardlopen, zwemmen, fitness, skaten en fietsen. Ik studeer media management. Ben 21 jaar. In bezit van een autorijbewijs. Houd van reizen, lol trappen, lezen, kinderen en vooral sporten. Heb twee goudvissen, joycee en alex. Verzamel stenen. Volgens vrienden sta ik te boek als een vos die wel zijn haren kwijt raakt maar zijn streken NIET.
MSN misschien ook wel handig, voor bepaalde heren hier.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
Okay.. Ik word jolantje door vrienden genoemd, heet eigenlijk Jolanda.. Heb grijs/blauwe ogen, bruin/blond haar. Ben 1.74 m lang. Doe veel aan sport, klimmen, hardlopen, zwemmen, fitness, skaten en fietsen. Ik studeer media management. Ben 21 jaar. In bezit van een autorijbewijs. Houd van reizen, lol trappen, lezen, kinderen en vooral sporten. Heb twee goudvissen, joycee en alex. Verzamel stenen. Volgens vrienden sta ik te boek als een vos die wel zijn haren kwijt raakt maar zijn streken.
Met die instelling ben je over 30 jaar nog aanwezig in deze topicreeksquote:Op maandag 27 juni 2005 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je klinkt lekkerder dan je in het echt waar kunt maken denk ik.![]()
waar studeer je media management?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
Okay.. Ik word jolantje door vrienden genoemd, heet eigenlijk Jolanda.. Heb grijs/blauwe ogen, bruin/blond haar. Ben 1.74 m lang. Doe veel aan sport, klimmen, hardlopen, zwemmen, fitness, skaten en fietsen. Ik studeer media management. Ben 21 jaar. In bezit van een autorijbewijs. Houd van reizen, lol trappen, lezen, kinderen en vooral sporten. Heb twee goudvissen, joycee en alex. Verzamel stenen. Volgens vrienden sta ik te boek als een vos die wel zijn haren kwijt raakt maar zijn streken.
je bent dus kalend ?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
ff voor de mannen hier...quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
hoiquote:Op maandag 27 juni 2005 09:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo. Missed me?
She likes me to throw rocks at her. She likes rocks.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met die instelling ben je over 30 jaar nog aanwezig in deze topicreeks
Ohja, dat massa-huwelijkquote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff voor de mannen hier...
wat is je cupmaat, en hoe omschrijf je je kontje
owjah euhm HOI
@twist, heey ons huwelijk nu al vergeten
@tranc... doe dat maar, ben je tenminste nog vrolijk vandaag
Zegt degene die alles neukt wat aandacht schenkt en desondanks toch single isquote:Op maandag 27 juni 2005 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met die instelling ben je over 30 jaar nog aanwezig in deze topicreeks
Metro wil je best een week neuken anders, als je wanhopig wordt.quote:
Eerst even msnen dan he voordat ie afspreekt.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Metro wil je best een week neuken anders, als je wanhopig wordt.![]()
Mail me es wat foto's, dat is een goed gebruik hier.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Metro wil je best een week neuken anders, als je wanhopig wordt.![]()
Mail me es wat foto's, dat is een goed gebruik hier.![]()
Ah je gebruikt al meteen de standaard-smiley als het over Metro gaat hier. Je leert snel, slim meisje.quote:
die dagen zijn me gelukkig niet vreemdquote:Op maandag 27 juni 2005 09:52 schreef Jumparound het volgende:
DAMN!
Hebben jullie ook wel eens zo een dag dat je je alleen maar top voelt?
Ik wel
Nu dus
Ja hoor die dagen heb ik heel vaak. Vandaag helaas nietquote:Op maandag 27 juni 2005 09:52 schreef Jumparound het volgende:
DAMN!
Ik wel
Nu dus
wil je dat nou echt weten?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef Ynske het volgende:
heey melismeissie
hahahah euhm ff over dat door metro geneukt worden....
weet ie nog hoe dat moet dan
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
godverdomme, wordt eens wakker trut![]()
tis maandag-ochtend... moet toch ergens wakker van wordenquote:
Hahahaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis maandag-ochtend... moet toch ergens wakker van worden(lees: gillend wegrennen)
dat kan toch ook wel op wat aangenamere manierenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis maandag-ochtend... moet toch ergens wakker van worden(lees: gillend wegrennen)
whiskey on the...quote:Op maandag 27 juni 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
She likes me to throw rocks at her. She likes rocks.![]()
Ja dat zal ze nodig hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:03 schreef espina het volgende:
Nou succes met je date melismay.....
watje dat drink je puurquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja dat zal ze nodig hebben![]()
* Twisted_fok gaat onder de douche springen.
nja is toch al weer 3 weken geledenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef Ynske het volgende:
heey melismeissie
hahahah euhm ff over dat door metro geneukt worden....
weet ie nog hoe dat moet dan
klopt idd errug triestquote:
Elke dag tegenwoordig.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:52 schreef Jumparound het volgende:
DAMN!
Ik wel
Nu dus
quote:
en hoe komt t????quote:
shoot some crack each day, make the worries stay awayquote:
Kan wel geregeld worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand vodka op voorraad?
Gewoon, alles gaat lekker, sta aan het begin van een nieuw leven: over 3 dagen verhuizen en daarna beginnen aan mijn 1e echte baan.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gewoon, alles gaat lekker, sta aan het begin van een nieuw leven: over 3 dagen verhuizen en daarna beginnen aan mijn 1e echte baan.
Ik heb geen seks nodig om gelukkig en tevreden te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je aan t nuecken was
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen seks nodig om gelukkig en tevreden te zijn.
Omdat mijn ex alweer een ander vriendje blijkt te hebbenquote:
Het had voor de andere partij toch niks voorgesteld.quote:
Dat neukt niet anders.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Omdat mijn ex alweer een ander vriendje blijkt te hebben![]()
En haar vriendje vind t leuk dat jullie saampies op vak gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
blijkbaar, ik kan natuurlijk altijd nog een poging doen om dr te paaienquote:Op maandag 27 juni 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
En haar vriendje vind t leuk dat jullie saampies op vak gaan![]()
Welke ex?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
idd een errug vreemde situatie...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
En haar vriendje vind t leuk dat jullie saampies op vak gaan![]()
Alcoholvergiftiging is nog niet genoeg gezopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik wil mezelf best ff doodzuipen![]()
Kom maar met die leveraandoening.
Mijn laatste, die waar ik een maandje mee gehad heb.quote:
Volgens mij heb je hier een grotere mond dan in werkelijkheidquote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
blijkbaar, ik kan natuurlijk altijd nog een poging doen om dr te paaien![]()
maar hoezo gaan jullie samen op vakantie?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn laatste, die waar ik een maandje mee gehad heb.
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier een grotere mond dan in werkelijkheid
Omdat in je eentje op vakantie gaan niet zo leuk isquote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar hoezo gaan jullie samen op vakantie?
WTF??quote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn laatste, die waar ik een maandje mee gehad heb.
ik heb er iig geen problemen mee...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Omdat in je eentje op vakantie gaan niet zo leuk is
hij gaat meequote:Op maandag 27 juni 2005 10:34 schreef Metro2005 het volgende:
ah damn, dat voelt echt kut zeg![]()
Nouja, woensdag ga ik naar dr toe om de vakantie te bespreken, dan hoor ik de details wel![]()
Wat is de reden dat het kut is?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:34 schreef Metro2005 het volgende:
ah damn, dat voelt echt kut zeg![]()
Nouja, woensdag ga ik naar dr toe om de vakantie te bespreken, dan hoor ik de details wel![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef espina het volgende:
samen op vakantie met je ex? Dat lijkt mij dus helemaal niets..
Dan is het toch juist niet kut?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat het kut is?
Dat zij nu een vriendje heeft en dat je daardoor niet kan sexen of wat anders?
hij wil gewoon niet sandwichenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet kun je ook een hagelwit strand zien en als je wil kun je ook blauwe sfeerverlichting krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:40 schreef espina het volgende:
Ik ga geeneens op vakantie.. Ach ja boeien
heb ik t weer gedaanquote:
Die laatste opmerking van je komt zo niet over!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ik t weer gedaan
mannen zeker wel met 2 vrouwen....
en wij niet met 2 mannen
NEEEEEEEEy zijn niet mijn fantasieën
dan niet...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die laatste opmerking van je komt zo niet over!![]()
huppakeeej.. 1-1quote:Op maandag 27 juni 2005 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan niet...![]()
![]()
zolang ik maar weet hoe t zit
Ik weet ook hoe dat zit ja met twee mannen.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan niet...![]()
![]()
zolang ik maar weet hoe t zit
Weetnie, gewoon het gevoel dat ze al weer iemand anders heeft, en om de situatie helemaal raar te maken is dat ik er straks mee op vakantie gaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou je maakt de beste kansen het bijneukertje van madame te worden hoor, maar het blijft een loterij he met nog 50 gegadigden die ook hun nummer hebben gegeven.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:47 schreef dawg het volgende:
Afgelopen zaterdag een leuke dame gesproken, achter de bar van de kroeg. Ze liet meerdere keren doorschemeren dat haar relatie (samenwonend) op zich wel goed was, maar ze zagen elkaar bijna niet (ze werkt in de horeca).
Ik zei nog: ja, als je wilt kan het werken. Zij weer: nee, dat werkt niet en dit en dat.
Dus vandaar dat ik toch impulsief besloot om haar mijn nummer te geven.
Lang geleden dat ik zo gecharmeerd ben van een dame. Maar omdat ze dus al een relatie heeft, twijfelde ik een beetje wat te doen.
begin eens te vertellen danquote:Op maandag 27 juni 2005 10:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe dat zit ja met twee mannen.![]()
Mannen jagen in groepen en vrouwen zijn kuddedieren, soms komt het gewoon niet anders uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef espina het volgende:
Dat lijkt mij nou echt niets dat sandwich gedoe..
Ik heb mijn handen al genoeg aan een menneke..![]()
Daar twijfel ik nu dus ook aan, het is zo'n rare situatie nu.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:51 schreef espina het volgende:
Waarom ga je dan uberhaupt met haar op vakantie? Lijkt mij echt not done. Daar krijg je ruzie van, of je hebt "per ongeluk" sex met elkaar.. Nee dat werkt voor geen meter
heey nu niet gaan aanvallen op lengte hequote:Op maandag 27 juni 2005 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat kleine meisjes als jou aan de neus hangen?![]()
Idd vervelend als je per ongeluk sex hebt... Ik word er ook altijd zo moe van...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:51 schreef espina het volgende:
Waarom ga je dan uberhaupt met haar op vakantie? Lijkt mij echt not done. Daar krijg je ruzie van, of je hebt "per ongeluk" sex met elkaar.. Nee dat werkt voor geen meter
Ach als je elkaar mag dan is t toch geen probleem...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nu dus ook aan, het is zo'n rare situatie nu.
Die relatie werkte niet tussen jullie. Dat zij nu een ander heeft kan je niet tegenhouden natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weetnie, gewoon het gevoel dat ze al weer iemand anders heeft, en om de situatie helemaal raar te maken is dat ik er straks mee op vakantie ga
Ja maar dat was het ook al, voordat jij wist dat zij een vriendje heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nu dus ook aan, het is zo'n rare situatie nu.
Luister naar Sabrina, zij heeft verstand van relaties.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Die relatie werkte niet tussen jullie. Dat zij nu een ander heeft kan je niet tegenhouden natuurlijk.
Ja als het zo raar is ga je er niet mee op vakantie. Ik snap uberhaupt niet dat je met je ex op vakantie gaat.
Niet! Toen kon er nog gewoon vrijblijvend geneukt worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar dat was het ook al, voordat jij wist dat zij een vriendje heeft.
Heeft ze je dan al opgebeld? Ik zie t probleem niet zo... Mij boeit t weinig of een meisje nou wel of geen vriend heeft. Als t goed zit tussen die 2 dan kom je dr toch niet tussen en als t niet goed zit dan grijp je de kansquote:Op maandag 27 juni 2005 10:47 schreef dawg het volgende:
@Frits: ik was inderdaad naar bed met mijn nieuwsgierigheid. Maar toch zal ik er nog even op ingaan.
Afgelopen zaterdag een leuke dame gesproken, achter de bar van de kroeg. Ze liet meerdere keren doorschemeren dat haar relatie (samenwonend) op zich wel goed was, maar ze zagen elkaar bijna niet (ze werkt in de horeca).
Ik zei nog: ja, als je wilt kan het werken. Zij weer: nee, dat werkt niet en dit en dat.
Dus vandaar dat ik toch impulsief besloot om haar mijn nummer te geven.
Lang geleden dat ik zo gecharmeerd ben van een dame. Maar omdat ze dus al een relatie heeft, twijfelde ik een beetje wat te doen.
tis allang 5-2quote:Op maandag 27 juni 2005 10:56 schreef espina het volgende:
Yes... Ynske 1 - 2 Tranceptor
Ach er was niet eens sprake van een relatie... Kom op we hebben t over een maandje... Dat ben je gewoon vage kennissen die geneukt hebben...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Die relatie werkte niet tussen jullie. Dat zij nu een ander heeft kan je niet tegenhouden natuurlijk.
Ja als het zo raar is ga je er niet mee op vakantie. Ik snap uberhaupt niet dat je met je ex op vakantie gaat.
Waar is de oude Joe die zei: Alles kan stuk!?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft ze je dan al opgebeld? Ik zie t probleem niet zo... Mij boeit t weinig of een meisje nou wel of geen vriend heeft. Als t goed zit tussen die 2 dan kom je dr toch niet tussen en als t niet goed zit dan grijp je de kans
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar is de oude Joe die zei: Alles kan stuk!?![]()
maar t is en blijft zijn ex...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach er was niet eens sprake van een relatie... Kom op we hebben t over een maandje... Dat ben je gewoon vage kennissen die geneukt hebben...
Ja goed he.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Luister naar Sabrina, zij heeft verstand van relaties.![]()
Zit de voorpret voor ons als lezer nu niet te verpesten.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
We hebben t over Dawg die een horeca wijf probeert te versieren...
En wat hebben we de afgelopen tijd geleerd??? Juist problemen maken t leven levendiger...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:00 schreef espina het volgende:
Als een relatie over is dan is het gewoon echt over. Samen op vakantie gaan is vragen om problemen..
Waarom zou je met elkaar op vakantie gaan? Dat werkt niet.
Verwerk het eerst alleen, zie dan wat je voor elkaar kan betekenen en bekijk of er nog vriendschap kan komen. Waarom moet ik altijd alles uitleggen?
Ach je hebt het beste perspectief, je kan geheel onbevangen naar dingen kijken die je in de verste verte niet begrijpt. Dat leidt tot verrassende inzichten zal ik maar zeggen.quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat hebben we de afgelopen tijd geleerd???
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat hebben we de afgelopen tijd geleerd??? Juist problemen maken t leven levendiger...![]()
Echt ik zie t probleem niet zo hoor... Als ik met mn ex (7 jarige relatie) weg zou gaan ja dat vraagt om problemen, alhoewel we t vast vet cool zouden hebben... Maar een neukertje van een maand stelt niets voor. Dan kan je amper praten van gevoelens dus naar mijn mening gewoon lekker gaan... En misschien krijgen wij dan nog een sappig verhaal te horenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar t is en blijft zijn ex...
en het is en blijft een rare situatie om dan samen op vakantie te gaan
dusseh Metro... doe t niet, hou de eer aan jezelf en ga backpacken!
niet iedereen zien een relatie van een maand als een neukertje van een maandquote:Op maandag 27 juni 2005 11:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt ik zie t probleem niet zo hoor... Als ik met mn ex (7 jarige relatie) weg zou gaan ja dat vraagt om problemen, alhoewel we t vast vet cool zouden hebben... Maar een neukertje van een maand stelt niets voor. Dan kan je amper praten van gevoelens dus naar mijn mening gewoon lekker gaan... En misschien krijgen wij dan nog een sappig verhaal te horen![]()
Neej dit is een nieuwe...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
als we het toch over problemen hebben...
ik vroeg je gister of het vriendinnetje waarmee je kleurtjes ging uitzoeken, je ex is waarmee je geen relatie meer kon hebben...
Toch wel een pluspunt. Voor jullie vooral he, met mijn verrassende inzichten.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach je hebt het beste perspectief, je kan geheel onbevangen naar dingen kijken die je in de verste verte niet begrijpt. Dat leidt tot verrassende inzichten zal ik maar zeggen.![]()
Naja veel verschil zal er niet zijn... Misschien dat ie in die maand net een beetje verliefd werd, maar Joey weet nog heel goed dat metro zelfs daaraan twijfelde... En van houden van kan nog lang geen sprake zijn geweest... Dus gewoon een neukertje met beetje gevoel... Beter zo?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet iedereen zien een relatie van een maand als een neukertje van een maand
waar wil je naar toe? binnenland of buitenlandquote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej dit is een nieuwe...
Neej geintje, ja dit is het meisje waarmee ik de afgelopen tijd een relatie heb gehad... Ben op dit moment een leuk weekendje weg aant zoeken...![]()
We doen weleens lullig tegen je, maar eigenlijk kunnen we echt niet zonder jequote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Toch wel een pluspunt. Voor jullie vooral he, met mijn verrassende inzichten.
Bijna geloofwaardig.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
We doen weleens lullig tegen je, maar eigenlijk kunnen we echt niet zonder je![]()
Hij was al blij dat iemand met hem op vakantie ging en hij kreeg nog seks op de koop toe. Dat is toch een hemels aanbod voor iemand als Metro.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Nouja, ik snap ook niet helemaal waarom ie uberhaupt een vakantie heeft geboekt met iemand waar ie een maandje verkering mee had
Jup, ben naar de bank geweest voor hypotheek etc..quote:
Er speelden heel wat redenen mee die ons er toen hebben bewogen het uit te maken.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Buitenland, stad, liefst waar we nog niet zijn geweest... Praag ofso...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar wil je naar toe? binnenland of buitenland
Ohja, stom, dat had ik zelf al moeten bedenkenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hij was al blij dat iemand met hem op vakantie ging en hij kreeg nog seks op de koop toe. Dat is toch een hemels aanbod voor iemand als Metro.![]()
Ach je bent ook de snuggerste niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, stom, dat had ik zelf al moeten bedenken
Ja het spijt me hoor, maar je bent echt een knuppel. Toen jullie een relatie hadden zei je dat je niet eens wist of je verliefd op dr was... En wat moet je met een meisje waar je niet verliefd op bent...?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er speelden heel wat redenen mee die ons er toen hebben bewogen het uit te maken.
Die redenen zijn erg prive en ga ik hier echt niet neerzetten.
We hebben altijd prima met elkaar kunnen opschieten en waren best gek op elkaar. Ze heeft ook toegegeven dat haar gevoel voor mij nog niet weg is (en voor mij geldt hetzelfde overigens)
Alleen dat ze een vriend had wist ik niet en dat voelt gewoon erg raar.
En als we nog samen op vakantie gaan dan doen we dat gewoon als vrienden. Na onze laatste ontmoeting een weekje geleden had ik het gevoel dat het mischien weer wat kon worden dus vandaar de teleurstelling vandaag.
Ik word altijd zo vrolijk van jouw posts... Altijd zo politiek correct...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
@ Pieter: thanks voor de tekst en uitleg
Ja ben een echte aanwinst voor dit topic.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik word altijd zo vrolijk van jouw posts... Altijd zo politiek correct...
Misschien Ynske toch maar instrueren om je woensdag op het station te laten staanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach je bent ook de snuggerste niet.
Je kunt niet alles hebben.![]()
Nee, nog niet. Maar ik ben het met je eens, dat was/is ook mijn redenatie.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft ze je dan al opgebeld? Ik zie t probleem niet zo... Mij boeit t weinig of een meisje nou wel of geen vriend heeft. Als t goed zit tussen die 2 dan kom je dr toch niet tussen en als t niet goed zit dan grijp je de kans
Nee misschien wist ik het op dat moment niet, maar ik ben wel de tijd erna constant aan dr blijven denken en ik had bij onze laatste ontmoeting echt zo'n raar gevoelquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja het spijt me hoor, maar je bent echt een knuppel. Toen jullie een relatie hadden zei je dat je niet eens wist of je verliefd op dr was... En wat moet je met een meisje waar je niet verliefd op bent...?![]()
om op z'n Joeys te reageren: Nueckenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja het spijt me hoor, maar je bent echt een knuppel. Toen jullie een relatie hadden zei je dat je niet eens wist of je verliefd op dr was... En wat moet je met een meisje waar je niet verliefd op bent...?![]()
Ynske vind me een schatje, dat doet ze niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien Ynske toch maar instrueren om je woensdag op het station te laten staan
hihi... meel instructies maarquote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien Ynske toch maar instrueren om je woensdag op het station te laten staan
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi... meel instructies maar
dan zal ik ze in overweging gaan nemen... maar wel goed onderbouwen he
neej dat zie je verkeerd...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee misschien wist ik het op dat moment niet, maar ik ben wel de tijd erna constant aan dr blijven denken en ik had bij onze laatste ontmoeting echt zo'n raar gevoel
stiekem was ik er gekker op dan ik toen durfde toegeven denk ik, dat was natuurlijk vlak na mijn relatie van 8 maanden die zo abrupt afgebroken werd
Slechte timing om zo snel weer wat te beginnen achteraf gezien
Noem me een stomme eikel want dat ben ik ook gewoonDoor mijn eigen stommiteit laat ik nu een leuke meid lopen
Wat had je al gepost dan??quote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef Ynske het volgende:
@Pieteren ik helemaal blij zijn voor je gepost te hebben... kom je dan zo laat pas
* Ynske is heel blij met haar vrije dag morgen, kan ze tenminste ff opruimenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ow ik moet meteen mee naar jouw huis.![]()
![]()
Ze gaat met mij trouwen, ze doet alles voor mequote:Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ynske vind me een schatje, dat doet ze niet.
toch?
Daar heeft Ynske een punt. Of ze neemt even een ander, omdat ze niet alleen kan zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej dat zie je verkeerd...
zij wil jou niet, anders was ze niet met die ander begonnen
dus haar laten lopen doe je niet, ze is gewoon weggekaapt
Het was uit toen ze wat met die ander begon. Ik kan toch moeilijk verwachten dat ze op me gaat wachten zodat het misschien ooit weer goed komt?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej dat zie je verkeerd...
zij wil jou niet, anders was ze niet met die ander begonnen
dus haar laten lopen doe je niet, ze is gewoon weggekaapt
niet veel bijzonders hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 11:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wat had je al gepost dan??
Geen zin om alles terug te lezen of mail het anders maar ff
quote:een hele goede morgen
Youpie ik ben er eens voor Pieter
Zie je wel, we passen goed bij elkaarquote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Daar heeft Ynske een punt. Of ze neemt even een ander, omdat ze niet alleen kan zijn.
Vertelde ze jou dat ookquote:Op maandag 27 juni 2005 11:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Ze gaat met mij trouwen, ze doet alles voor me
Ja en als je andere ex weer interesse toont dan vind je die weer leuk... Lul toch gewoon niet zo slap. T boeit je niet eens welk wijf er langskomt als er maar 1 langskomt...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:18 schreef Metro2005 het volgende:
Noem me een stomme eikel want dat ben ik ook gewoonDoor mijn eigen stommiteit laat ik nu een leuke meid lopen
neej, maar tis overduidelijk dat zij niet meer opnieuw met jou wil beginnen anders zou ze niet iets met die ander begonnen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het was uit toen ze wat met die ander begon. Ik kan toch moeilijk verwachten dat ze op me gaat wachten zodat het misschien ooit weer goed komt?
Nou ja, zolang de seks goed blijft...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ze houdt ons gewoon allebei aan het lijntje
geloof maar dat melis en ioko dan ook meedoenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ja, zolang de seks goed blijft...![]()
Jammer dat ze nu een ander heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zie je wel, we passen goed bij elkaar
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu een ander heeft.
Maak me gek!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof maar dat melis en ioko dan ook meedoen
TMIquote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal melis straks vast voor jullie uittesten
veel plezier meidquote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal melis straks vast voor jullie uittesten
Euhm eerlijk gezegd wil ik het echt niet weten.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het straks in geuren en kleuren wil horen![]()
en of je het wilt wetenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm eerlijk gezegd wil ik het echt niet weten.![]()
Nou have fun met wat je gaat doen vandaag (???)quote:
Voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[afbeelding]
Misschien een tip voor de heren hier.
ze gaat melis uittestenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou have fun met wat je gaat doen vandaag (???)![]()
Ik hoef voorlopig geen stropdas om naar het werkquote:Op maandag 27 juni 2005 11:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[afbeelding]
Misschien een tip voor de heren hier.
kunnen we het weer gaan uitleggen???quote:Op maandag 27 juni 2005 11:38 schreef Metro2005 het volgende:
Ik voel me niet aangesproken
Ik draag nooit stropdassen, alleen op begrafenissen
huhquote:Op maandag 27 juni 2005 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze gaat melis uittestenvoor Tranceptor
lekkers waarom niet?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig geen stropdas om naar het werk![]()
![]()
én dat was een trap onder de gordelquote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef sweetgirly het volgende:
Hai!
@Tranceptor
Ik onzeker? Dan vraag ik mezelf af hoe onzeker iemand kan zijn of is als die je mobiel plat heeft gespamd + op fok naar neukertjes moet zoeken en moet ik nog doorgaan. Btw, als ik zo onzeker was geweest, had ik wel met je geneukt, maar sorry geen behoefte aan (dus). Dus voordat je over mij en/of anderen begint, kijk eens wat vaker naar jezelf wil je.
En je hoeft mij geen succes te wensen hoor, daarentegen wens ik het jou wel.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:40 schreef PieterCK het volgende:
Op dit project hoeft het niet..
Dus hangen nu 7 pakken en iets van 20 stropdassen te hangen in de kast...
Daarom val je blijkbaar op die Leienaar van je, hier gaan we namelijk nog in pak naar college.quote:
*zucht* nog zo'n meisje..quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom val je blijkbaar op die Leieneaar van je, hier gaan we namelijk nog in pak naar college.![]()
Jij bent echt de 2e die ik in mijn hele leven ken die dat mooi vindquote:
Een persoonlijke aanval is wel het zwakste wat je kunt doen. Ga vooral nog even oude koeien uit de sloot halen, nog steeds gefrustreerd?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef sweetgirly het volgende:
Hai!
@Tranceptor
Ik onzeker? Dan vraag ik mezelf af hoe onzeker iemand kan zijn of is als die je mobiel plat heeft gespamd + op fok naar neukertjes moet zoeken en moet ik nog doorgaan. Btw, als ik zo onzeker was geweest, had ik wel met je geneukt, maar sorry geen behoefte aan (dus). Dus voordat je over mij en/of anderen begint, kijk eens wat vaker naar jezelf wil je.
Ik denk dat dit wel meevalt en in bepaalde gevallen hoort het ook zo.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij bent echt de 2e die ik in mijn hele leven ken die dat mooi vind
Tranceptor ga er toch niet op in, lach er gewoon om en laat het voor wat het is.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een persoonlijke aanval is wel het zwakste wat je kunt doen. Je mobiel platgespamd?!? Ik weet echt niet waar je het over hebt, toen nu niet en nu nog niet. Nee als je zekerder van jezelf was geweest had je wel met me geneukt, je moet het niet omdraaien. Ach stel je eigen eisen aan het leven, maar hou mij en mijn leven erbuiten.![]()
Laat je nou niet zo kennuhhhh...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef sweetgirly het volgende:
Hai!
@Tranceptor
Ze vertelt bullshit, daar hou ik niet van.quote:
Ja die knuppels heb je ook op mijn opleiding... Wat een stel knurften zeg... Zelf de docenten vinden ze maar irri...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom val je blijkbaar op die Leienaar van je, hier gaan we namelijk nog in pak naar college.![]()
Serieus? Ik heb hier echt nog nooit iemand in pak naar college zien komen. Bij dingen als propedeuse-uitreikingen en afstuderen natuurlijk wel, maar dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja die knuppels heb je ook op mijn opleiding... Wat een stel knurften zeg... Zelf de docenten vinden ze maar irri...
Ik weet niet waar je vandaan komt maar mannen in pak zijn gewoon lekkerquote:Op maandag 27 juni 2005 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij bent echt de 2e die ik in mijn hele leven ken die dat mooi vind
Ik vroeg er niet om.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:48 schreef melismay het volgende:
Er wordt helemaal niks uitgetest voor Tranceptor
Ja serieus... Idd bij uitreikingen, presentaties etc is het heel logisch, maar in pak in de collegezaalquote:Op maandag 27 juni 2005 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb hier echt nog nooit iemand in pak naar college zien komen. Bij dingen als propedeuse-uitreikingen en afstuderen natuurlijk wel, maar dat spreekt voor zich.
Begin jij nu al zo soft te worden? Misschien moet je wat minder in Dawg's gaatje zitten rommelen?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je vandaan komt maar mannen in pak zijn gewoon lekker
Oh, maak je mij nu uit voor leugenaar, nee ze kwamen uit de lucht vallen zekerquote:Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
.. en mobiel platspammen met smsjes is zo'n bullshit.
De handquote:Op maandag 27 juni 2005 11:53 schreef sweetgirly het volgende:
-Blaat met bullshit over smsjes die ik niet gestuurd heb. Eentje/twee na de affaire, thats it! -
Jezus man, laat je eens niet zo kennenquote:
Nou ben toch blij dat ik ze nu ff niet aanhoef...quote:
Affairequote:
Hhhm mag ik zeggen dat we een rel hebben of niet??quote:
Het magquote:Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm mag ik zeggen dat we een rel hebben of niet??
Helaas allang gewist. Volgende keer beter!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:55 schreef Metro2005 het volgende:
en paas mij zo het telnr van dr ff
Ik vond je deze keer wel wat traag.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
We hebben eenR
E
L
![]()
Ja durfde al bijna niet meer... Paar keer was ik iets te enthousiast dus dacht wacht nog ff....quote:
Op zich wel netjes gewacht, maar je timing is dus blijkbaar net bijzonder goed. Toch een kwestie van beter opletten!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja durfde al bijna niet meer... Paar keer was ik iets te enthousiast dus dacht wacht nog ff....
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm mag ik zeggen dat we een rel hebben of niet??
Wat had je dan droplul?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef TGT het volgende:
Moet er gereld worden? Kan wel geregeld worden hoor.
Nu nog een slachtoffer.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef TGT het volgende:
Moet er gereld worden? Kan wel geregeld worden hoor.
* Meldtquote:
Joey zet ff six million ways to die opquote:
WAT is er dan zo sexy..quote:
Kom ohopppppppquote:
Lelijk joch!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kom ohoppppppp
Ik heb niet meer gereld op fok! sinds vorige week, de frustratie is ondragelijk
Ach die jongen kan er ook niks aan doen dat hij zijn roeping als vogelverschrikker gemist heeft.quote:
Hoest met je biatch...? Heeft ze je al gedumpt of loopt loopt die slet nog steeds aan die slang van je te hangen?quote:
Een imaginary jongen of kom je ook weleens buiten?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:17 schreef espina het volgende:
Ik wil wel een sportief, leuk vriendje.. Heb trouwens eentje op het ookg
Heel heel pijnlijk onderwerpquote:Op maandag 27 juni 2005 12:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoest met je biatch...? Heeft ze je al gedumpt of loopt loopt die slet nog steeds aan die slang van je te hangen?
Zo praat je niet over Espina!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een imaginary jongen of kom je ook weleens buiten?
Mooi dat kan dus een rel wordenquote:
Kijk ik mag je nu al... Gewoon je lekker laten uitwonen op een eerste date...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef espina het volgende:
Hehe, rustig aan JoeyT..
Ik heb vorige week woensdag met een jongen gedated. Het was erg leuk, heb nog nooit zoveel gelachen op een avond. Hij miste zijn trein naar Arnhem, moest dus bij mij slapen. Het was een hete avond
* Tranceptor in Hans teeuwen-stijl; HOERRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef espina het volgende:
Hij miste zijn trein naar Arnhem, moest dus bij mij slapen. Het was een hete avond
TMIquote:Op maandag 27 juni 2005 12:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk ik mag je nu al... Gewoon je lekker laten uitwonen op een eerste date...![]()
Zie je dat ik niet de enige ben!!!!!!!
@ TGT: Mn sterretje is nog steeds uitgescheurd van de vorige keer![]()
Damn wat heeft die gozer een tampeloeris zeg........
40 first dates is ook een gangbang.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk ik mag je nu al... Gewoon je lekker laten uitwonen op een eerste date...![]()
Zie je dat ik niet de enige ben!!!!!!!
Dat iedereen t wel ff weet!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:24 schreef JoeyT het volgende:
@ TGT: Mn sterretje is nog steeds uitgescheurd van de vorige keer![]()
Damn wat heeft die gozer een tampeloeris zeg........
Haha ja lul bukken op mijn aanrecht is vragen om problemen. Zeker met die kont van jouquote:Op maandag 27 juni 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn sterretje was helaas allang op de hoogte![]()
Moest dat nou donderdag?
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:27 schreef TGT het volgende:
[..]
Haha ja lul bukken op mijn aanrecht is vragen om problemen. Zeker met die kont van jou![]()
Ik zit maar te rellen hoor, ik zou je ook uitwonen waarschijnlijk als je een beetje lekker was. Dat het je derde date was ooit doet me daar toch flink aan twijfelen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef espina het volgende:
Ach man tief op... ten eerste ik houd niet van daten.. En dit was m'n derde date in m'n leventje..
Ik heb ook zo'n mijn behoeftes.
JoeyT denk nog steeds aan de goeie ouwe tijd toen Metro wegkroop met zakdoekjes tussen zn billekes... Lang geleden lijkt dat he jongens!!!!!quote:
hahaha ik geef je 1 tip... de jongens hier houden van jouw soort meisjes...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef espina het volgende:
Ach man tief op...ten eerste ik houd niet van daten.. En dit was m'n derde date in m'n leventje
.. Gangbang is
Ik heb ook zo'n mijn behoeftes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |