quote:Op maandag 27 juni 2005 08:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die frustratie moet er echt even uit, dan toch maar even een bootje huren.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:57 schreef TGT het volgende:
Kaaskrokantjes
Kaaskrokantjes zijn zo 1999, tofushit dat is het nu.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:57 schreef TGT het volgende:
Kaaskrokantjes
TMI.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Neh.. Na zo'n nacht niet echt in de feeststemming
![]()
tis maar waar je zin in hebt...quote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef Metro2005 het volgende:Nog 2 weekjes en dan ga ik op vakantie
(met mijn ex
)
Gelijk weer aan neucken denken, oversext wijffiequote:Op maandag 27 juni 2005 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis maar waar je zin in hebt...
vakantienuecken met je ex
hihi... overdated mannetjequote:Op maandag 27 juni 2005 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gelijk weer aan neucken denken, oversext wijffie
Zuid Frankrijkquote:Op maandag 27 juni 2005 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi... overdated mannetje![]()
maareh ik ga ook binnenkort
heb er zo'n zin in
waar ga jij naar toe?
Ga jij ook binnenkort neuken?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:05 schreef Ynske het volgende:
maareh ik ga ook binnenkort
heb er zo'n zin in
naar Scotland, Edinburghquote:
Neuken met jou wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
neuken is zooo overrated(als je er niet toe in de gelegenheid bent)
quote:
Jij ook goedemorgen.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:10 schreef Ynske het volgende:
nuecken is niet overradedtis de heerlijkste manier om wakker te worden
![]()
(dus waarom denk je dat we er zo vroeg al aan denken)
welk deel?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik had toch wel een deel goed van de vakantie van Metro.
Moggehquote:
ssst juist welquote:
Waar?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:20 schreef Ynske het volgende:
heey er loopt een nieuwe single in het SC topic bij R&P rond...
tis een Lady
mailen naar trancptor@desperate.nlquote:Op maandag 27 juni 2005 09:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er loopt een sollicitatieprocedure voor Fok!Single van het jaar. Omschrijf jezelf.![]()
of naar twisted@isjaloers.nlquote:Op maandag 27 juni 2005 09:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mailen naar trancptor@desperate.nl![]()
heey tranc...quote:
Ik wissel wel vaker van stijl hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
die was veel beter dan je gewoonlijke grappen.
Ik vat het maar op zoals ik het op WIL vatten, al zal het anders bedoeld zijn.quote:
Je klinkt lekkerder dan je in het echt waar kunt maken denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
Okay.. Ik word jolantje door vrienden genoemd, heet eigenlijk Jolanda.. Heb grijs/blauwe ogen, bruin/blond haar. Ben 1.74 m lang. Doe veel aan sport, klimmen, hardlopen, zwemmen, fitness, skaten en fietsen. Ik studeer media management. Ben 21 jaar. In bezit van een autorijbewijs. Houd van reizen, lol trappen, lezen, kinderen en vooral sporten. Heb twee goudvissen, joycee en alex. Verzamel stenen. Volgens vrienden sta ik te boek als een vos die wel zijn haren kwijt raakt maar zijn streken NIET.
MSN misschien ook wel handig, voor bepaalde heren hier.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
Okay.. Ik word jolantje door vrienden genoemd, heet eigenlijk Jolanda.. Heb grijs/blauwe ogen, bruin/blond haar. Ben 1.74 m lang. Doe veel aan sport, klimmen, hardlopen, zwemmen, fitness, skaten en fietsen. Ik studeer media management. Ben 21 jaar. In bezit van een autorijbewijs. Houd van reizen, lol trappen, lezen, kinderen en vooral sporten. Heb twee goudvissen, joycee en alex. Verzamel stenen. Volgens vrienden sta ik te boek als een vos die wel zijn haren kwijt raakt maar zijn streken.
Met die instelling ben je over 30 jaar nog aanwezig in deze topicreeksquote:Op maandag 27 juni 2005 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je klinkt lekkerder dan je in het echt waar kunt maken denk ik.![]()
waar studeer je media management?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
Okay.. Ik word jolantje door vrienden genoemd, heet eigenlijk Jolanda.. Heb grijs/blauwe ogen, bruin/blond haar. Ben 1.74 m lang. Doe veel aan sport, klimmen, hardlopen, zwemmen, fitness, skaten en fietsen. Ik studeer media management. Ben 21 jaar. In bezit van een autorijbewijs. Houd van reizen, lol trappen, lezen, kinderen en vooral sporten. Heb twee goudvissen, joycee en alex. Verzamel stenen. Volgens vrienden sta ik te boek als een vos die wel zijn haren kwijt raakt maar zijn streken.
je bent dus kalend ?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
ff voor de mannen hier...quote:Op maandag 27 juni 2005 09:40 schreef espina het volgende:
hehe...
hoiquote:Op maandag 27 juni 2005 09:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo. Missed me?
She likes me to throw rocks at her. She likes rocks.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met die instelling ben je over 30 jaar nog aanwezig in deze topicreeks
Ohja, dat massa-huwelijkquote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff voor de mannen hier...
wat is je cupmaat, en hoe omschrijf je je kontje
owjah euhm HOI
@twist, heey ons huwelijk nu al vergeten
@tranc... doe dat maar, ben je tenminste nog vrolijk vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |