Ja, al dat tuigquote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef fransie102 het volgende:
Ah, mooi. Weer een paar hooligans op tvNu maar weer hopen op wat flinke straffen
quote:De berichten uit Engeland over een vertrek van Dirk Kuijt naar Liverpool worden steeds hardnekkiger. Inmiddels weet men aan de andere kant van de Noordzee -net als Voetbal Online afgelopen week- ook te melden dat Jimmy Floyd Hasselbaink de belangrijkste kandidaat is om Kuijt bij een eventueel vertrek op te volgen. Hasselbaink wil weg bij Middlesbrough waar hij niet zo goed in de groep zou liggen. Hij heeft al enkele keren aan de pers laten 'lekken' dat hij een overgang naar Feyenoord wel zou zien zitten. Die transfer kan de Rotterdamse club dan financieren van de minstens 15 miljoen euro die Kuijt moet opbrengen.
Snel, bellen!!11quote:Op maandag 27 juni 2005 22:03 schreef Naccie het volgende:
Tyfus, vriend staat bij de foto's![]()
Ook op tv![]()
Ik ben Fransie nietquote:
Cholera graagquote:
Je opa zat bij de NSB?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef snabbi het volgende:
fransie heeft gelijk, als ik iemand herken bel ik ook. Opzouten met die lui.
Nee die was tewerk gesteld in duitsland, maar goed denk toch dat je het meer over mij moet hebben dan over mijn familie. Ik zeg ophoeren met die lui die alleen anarchie zoeken. Prima als ze het in beverwijk doen, maar vorige keer hoeft niet van mij.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef JaWi het volgende:
Je opa zat bij de NSB?
Hangt ervanaf hoe goede vriend het is én of ik die gast die dood is mocht of nietquote:Op maandag 27 juni 2005 22:23 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dus als een vriend van jou een moord pleegt, ga je ook niet naar de politie?
Een vergelijking maken tussen een moord en een steentje gooienquote:Op maandag 27 juni 2005 22:23 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dus als een vriend van jou een moord pleegt, ga je ook niet naar de politie?
Inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2005 22:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een vergelijking maken tussen een moord en een steentje gooien
Er lagen genoeg agenten in het ziekenhuis. Nu misdragen die lui zich ook, maar vorige keer was gewoon niet normaal meer. Ophoeren dus met die luiquote:Op maandag 27 juni 2005 22:23 schreef Tomasso het volgende:
Had je hetzelfde gezegd als ze het bij het nieuws bij de korte nieuws berichten hadden gedaan en er amper over hadden gesproken?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Er lagen genoeg agenten in het ziekenhuis. Nu misdragen die lui zich ook, maar vorige keer was gewoon niet normaal meer. Ophoeren dus met die lui
Jij bent vast een goede vriendquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef snabbi het volgende:
fransie heeft gelijk, als ik iemand herken bel ik ook. Opzouten met die lui.
jup het verschil voor mij tussen deze keer en beverwijk is dat ik van vrienden weet dat ze er last van hadden terwijl ze er niets mee te maken wilde hebben. In beverwijk waren het alleen imbecielen die elkaar opzochten zover ik weet.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Tomasso het volgende:
Had je hetzelfde gezegd als ze het bij het nieuws bij de korte nieuws berichten hadden gedaan en er amper over hadden gesproken?
Het gaat om het idee. Een vriend/bekende pleegt een misdrijf, en als je dat weet en niets doet ben je medeplichtig.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gewond is niet meteen het ziekenhuis hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Er lagen genoeg agenten in het ziekenhuis. Nu misdragen die lui zich ook, maar vorige keer was gewoon niet normaal meer. Ophoeren dus met die lui
(En er is iemand overleden, niet de bedoeling, maar toch)
Iemand overledenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
(En er is iemand overleden, niet de bedoeling, maar toch)
Nou, als dat een vriend is zou jij hem aangeven omdat dat 'zo hoort'? Lekkere vriend ben jijquote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Een vriend/bekende pleegt een misdrijf, en als je dat weet en niets doet ben je medeplichtig.
Overigens hadden die tyfusmongolen ook een agent dood kunnen gooien, dus zo'n vreemde vergelijking is het niet.
Zijn die lui van die foto's jouw maten dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gewond is niet meteen het ziekenhuis hoor.
Je eigen maten aangeven moet niet gekker worden..
In het dagelijks leven is desbetreffend persoon een heel erg rustige, aardige jongen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet met dat soort tuig om. Hoef ik m'n vrienden ook niet aan te geven![]()
Ik vind het nog steeds tuigquote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef Naccie het volgende:
[..]
In het dagelijks leven is desbetreffend persoon een heel erg rustige, aardige jongen.![]()
Het zou je vriend kunnen zijn als je et niet wistquote:
Goh, ik heb ook een hele aardige vriend. Altijd vriendelijk, behulpzaam en attent, maar in het weekend steekt ie wel eens iemand neer, breekt wel eens in en verkracht wel eens een meid als ie daar zin in heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef Naccie het volgende:
[..]
In het dagelijks leven is desbetreffend persoon een heel erg rustige, aardige jongen.![]()
Jammer he![]()
Als ik er achter zou komen dat een van mijn vrienden dat zou doen ga ik er gewoon niet meer mee omquote:Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef Naccie het volgende:
[..]
Het zou je vriend kunnen zijn als je et niet wist![]()
Oh wacht jij bent die kutloek waar iedereen altijd zo de pest aan heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Goh, ik heb ook een hele aardige vriend. Altijd vriendelijk, behulpzaam en attent, maar in het weekend steekt ie wel eens iemand neer, breekt wel eens in en verkracht wel eens een meid als ie daar zin in heeft.
Maar ach, laten we dat maar vergeten omdat het zo'n aardige jongen is
Kunnen er nooit genoeg in het ziekenhuis liggen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ach, als een vriend van me een keer een steen naar een ME-er zou gooien in een emotionele bui, en daar later spijt van had, zou het me verder echt niet zoveel kunnen schelen hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als ik er achter zou komen dat een van mijn vrienden dat zou doen ga ik er gewoon niet meer mee om
Lastig he, als je niet met argumenten kan winnen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent die kutloek waar iedereen altijd zo de pest aan heeft.
Laat maar dan hoef ik ook niet meer te reageren![]()
Je hebt het nu dus over de overgrote meerderheid die op de foto's staan.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ach, als een vriend van me een keer een steen naar een ME-er zou gooien in een emotionele bui, en daar later spijt van had, zou het me verder echt niet zoveel kunnen schelen hoor.
Inderdaad, zonder politie zou de wereld een betere plek zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kunnen er nooit genoeg in het ziekenhuis liggen.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je hebt het nu dus over de overgrote meerderheid die op de foto's staan.
Nou de helft die op die foto's staat (of meer) valt onder categorie 1. En zelfs al was het categorie 2, wat boeit het mij nou als het maten van me zijn. Echte vrienden heb je voor het leven dus die verraad je niet. Maar misschien heb jij die nietquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ach, als een vriend van me een keer een steen naar een ME-er zou gooien in een emotionele bui, en daar later spijt van had, zou het me verder echt niet zoveel kunnen schelen hoor.
Zolang diegene maar niet herhaaldelijk een ME-er het ziekenhuis in jaagt en het nog leuk vindt ook.
Ja. Maar je blijft een NSBer en daar kan geen argument tegen op.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Lastig he, als je niet met argumenten kan winnen.![]()
Dat hoor je me niet zeggen toch.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder politie zou de wereld een betere plek zijn
Jij had erbij moeten zijn die dag. Kon je zien hoe lief de ME tegen ons was toen die kakkerlakken stenen gingen gooienquote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder politie zou de wereld een betere plek zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |