¤250 is een mooi bedrag idd. ¤275 is weer net wat te veel maar als die gast erin trapt is dat mooi meegenomen.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:11 schreef Fixxxer het volgende:
Hey Teleluvr, altijd mooi als zo'n droom echt werkelijkheid wordt
Weet je al wat je voor die strat gaat vragen?
Btw Hammett, heb net 250 geboden gekregen voor mn GT-6, eens kijken of hij 275 ook goed vindt en dan vind ik het ook goed... Ben ik er ten minste snel vanaf en ik zat dus niet zo hoog he
Ga je ook noten leren lezen? en zit je in een groep of prive?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:25 schreef StephanL het volgende:
Joehoe ik ga gitaar les nemen, eerst acoestisch en daarna wellicht elektrisch een keer.
Ik ga dat volgen bij Muziekschool leiden
geen idee, moet nog beginnenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:20 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ga je ook noten leren lezen? en zit je in een groep of prive?
Als je noten moet leren lezen zou ik gewoon bij een prive leraar gaan waar het niet hoefd, want je hebt er niks aan.
volgens mij is je server een beetje gefucked, want hij download hier niet/amperquote:Op maandag 4 juli 2005 00:19 schreef Schorpioen het volgende:
Uit de serie "Beatles voor sologitaar" hier deel 1:
klikkerdeklik
Downloadt hier gewoon met 800kB/s hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef Hammet het volgende:
[..]
volgens mij is je server een beetje gefucked, want hij download hier niet/amper
Holy shit, wat een mooie plankquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef TeleluvR het volgende:
Eindelijk heb ik mijn droomgitaar kunnen kopen. Ik moet er wel van de zomer voor werken, maar toch... Het is voor een goed doel!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Overigens moet ik nu wel mijn pas aangeschafte Fender USA gaan verkopen...![]()
![]()
PA staat in gitaartermen voor Power Amplifier, ofwel je eindversterker (degene die je speakers aandrijft)quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef StephanL het volgende:
Ik zie nu veel PA voor bij komen op gitaar site's. Maar wat betekent het precies? het heeft iets met de versterker te maken ?
Power Amplifier dusquote:Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef Fixxxer het volgende:verklaar je nader... met een voorbeeld ofzo.
Inderdaad een 52RI. De vorige eigenaar heeft de electronica al omgezet (deze wordt meegeleverd). Voorlopig houd ik dat zo, met de oude electronica heb je inderdaad een soort van basstand.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Holy shit, wat een mooie plank![]()
Dat is een 52RI neem ik aan? Ik heb begrepen dat de recente 52RI's zijn uitgerust met het "oude" doffe geluid voor het nekelement, maar dat je die simpel om kan bouwen om het "nieuwe" heldere geluid te krijgen. Ga je dat ook doen of is dat al gedaan?
Het geluid van het brugelement van de 52RI is echt ongevenaard, ik heb er ooit op gespeeld en ik kon bijna niet meer stoppen![]()
Gefeliciteerd met je aankoop in elk geval!!
Volgens mij zitten er P90's in die PRS gitaar (of in elk geval imitaties) en dat zijn voor zover ik weet single coils, geen humbuckersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef Schorpioen het volgende:
Die PRS heeft 2 humbuckers en daar is niet elk geluid mee te maken, het dunnere maar helderderdede geluid van de strat zul je er niet mee bereiken, ook de telecaster twang zal niet echt lukken. Met een strat mis je weer het vette hb geluid dus zou je misschien voor een combinatie kunnen gaan.
Je hebt helemaal gelijk. Er zijn ook humbucking soapbars en p90's, dus ging ik daar eigenlijk vanuit, maar in de PRS blijken idd single coils te zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:04 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er P90's in die PRS gitaar (of in elk geval imitaties) en dat zijn voor zover ik weet single coils, geen humbuckers
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd geworden naar die gitaar! Ik had altijd het idee dat alle PRS gitaren duur waren maar deze is zeer betaalbaar, zie ik.quote:Ik vind vrijwel alle gitaren met P90's die ik tot nu toe gehoord heb wel erg mooi klinken, een beetje het open geluid van een Tele, gecombineerd met de wat vettere "body" van een gemiddelde Gibson.
quote:Een gitaar moet als het ware tegen je terug praten tijdens het spelen (bij wijze van spreken dan he), dan zit je goed!![]()
Humbucking p90's bestaan niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:59 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Er zijn ook humbucking soapbars en p90's, dus ging ik daar eigenlijk vanuit, maar in de PRS blijken idd single coils te zitten.
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd geworden naar die gitaar! Ik had altijd het idee dat alle PRS gitaren duur waren maar deze is zeer betaalbaar, zie ik.
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gaaf zeg!
een 2e (of 3e of 4e of 5e) gitaar komt altijd goed van pas!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |