Ik denk dat je met ¤299,- wel erg hoog zit hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:28 schreef Fixxxer het volgende:
Ik niet
Btw, nu we het er toch over hebben: [TK] Boss GT-6
Tsja, een rib uit mijn lijf, maar goed besteed...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:24 schreef Jorikjet het volgende:
boaah die wil ik ook ooit nog eens kopen. die kleuren, die vorm![]()
ook mijn droom gitaar!
Mooi hoor!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef TeleluvR het volgende:
Eindelijk heb ik mijn droomgitaar kunnen kopen. Ik moet er wel van de zomer voor werken, maar toch... Het is voor een goed doel!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Overigens moet ik nu wel mijn pas aangeschafte Fender USA gaan verkopen...![]()
![]()
Mooie gitaar, man! (de gibson dan, die ibanez vind ik een beetje een cliniclown gitaar)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:23 schreef St.Germain het volgende:
ik heb deze en ga me volgende week deze kopen met deze versterker
Ja ik heb nog een tip. Als je eieren gekookt hebt moet je ze in koud water leggen, dan schillen ze makkelijker.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:07 schreef Silencio het volgende:
Ik overweeg een nieuwe electrische gitaar aan te schaffen, naast m'n huidige fender strat kloon (chinese sunn mustang). Ik denk aan de Ibanez AR250. Vanmiddag in de muziekzaak geweest en heerlijk op gespeeld, mooie warme volle klank.
Plaatje:
[afbeelding]
Toch nog twijfels, omdat hij nieuw in die muziekzaak 680 EUR kost, terwijl ik hem op een Amerikaanse website, (tweedehands weliswaar) zie staan voor $350. Iemand nog tips?
Briljant ende Hulde!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een tip. Als je eieren gekookt hebt moet je ze in koud water leggen, dan schillen ze makkelijker.
Jeh, 't werkt. En ik moest nog effe zeggen dat je echt een vette gitaar hebt! Bij deze.quote:
Nou paardepik, hier heb ik echt iets aan ja, bedankt he!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ja ik heb nog een tip. Als je eieren gekookt hebt moet je ze in koud water leggen, dan schillen ze makkelijker.
Dank u, ik ben er ook meer dan blij mee... Echt een droom van dik 8 jaar die is uitgekomen. En nu de komende 50 jaar erop spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jeh, 't werkt. En ik moest nog effe zeggen dat je echt een vette gitaar hebt! Bij deze.
Beter hoor... Laat maar weten wat het precies is. Als een japanse SQ of JV is, onmiddelijk doen. Die dingen zijn ongelooflijk en kunnen de competitie met USA gemakkelijk aan!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 11:45 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga misschien een fender squier overkopen van een vriend van me. het is een squier uit de jaren 80, toen ze bijna net zo goed waren als echte fendersen er zitten betere elementen in.
Ik ben er ook ontzettend blij mee, maar helaas moet er nu wel nog wat vertrekken. Ik had dus pas daarvoor een strat gekocht, staat een beetje mooi te zijn in mijn rockstand, maar is eigenlijk ongebruikt.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:11 schreef Fixxxer het volgende:
Hey Teleluvr, altijd mooi als zo'n droom echt werkelijkheid wordt
Weet je al wat je voor die strat gaat vragen?
Btw Hammett, heb net 250 geboden gekregen voor mn GT-6, eens kijken of hij 275 ook goed vindt en dan vind ik het ook goed... Ben ik er ten minste snel vanaf en ik zat dus niet zo hoog he
¤250 is een mooi bedrag idd. ¤275 is weer net wat te veel maar als die gast erin trapt is dat mooi meegenomen.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:11 schreef Fixxxer het volgende:
Hey Teleluvr, altijd mooi als zo'n droom echt werkelijkheid wordt
Weet je al wat je voor die strat gaat vragen?
Btw Hammett, heb net 250 geboden gekregen voor mn GT-6, eens kijken of hij 275 ook goed vindt en dan vind ik het ook goed... Ben ik er ten minste snel vanaf en ik zat dus niet zo hoog he
Ga je ook noten leren lezen? en zit je in een groep of prive?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:25 schreef StephanL het volgende:
Joehoe ik ga gitaar les nemen, eerst acoestisch en daarna wellicht elektrisch een keer.
Ik ga dat volgen bij Muziekschool leiden
geen idee, moet nog beginnenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:20 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ga je ook noten leren lezen? en zit je in een groep of prive?
Als je noten moet leren lezen zou ik gewoon bij een prive leraar gaan waar het niet hoefd, want je hebt er niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |