abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28305752
pfft Martineke, als het lukt en goed gaat is het leuk hoor, zo'n woningruil, maar ook wij hebben er heel wat ellende mee gehad vorig jaar. Ik heb die andere persoon ook flink uitgescholden (achter haar rug om weliswaar, maar het lucht toch op!). Ik hoop dat je bij een volgende eventuele ruil meer succes hebt
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:53:32 #152
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28305857
het verrotte is gewoon he dat ze er niet aan te houden is ze mag dit gewoon, stom wijf.

hadden jullie ook zulke probs dan??
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:54:16 #153
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_28305885
Wat een teleurstelling Martineke
Heel veel succes met het vinden van een andere woning.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2005 @ 15:57:26 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_28305979
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef Martineke het volgende:
achterlijk wijf stoephoer is dat toch

wij hebben er in elk geval wel voor gezorgd dat ze bij onze woningbouw niet meer word geaccepteerd die zijn er ook helemaal klaar mee.
Zo te lezen is dat een juiste beslissing van haar geweest
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:17:22 #155
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28306678
juiste beslissing van haar om niet met ons door te gaan?????

let op: over een paar dagen belt ze wel weer dat ze nu ineens wel wil ruilen mens is echt super vervelend, haar woningbouw wil niks liever als haar eruit zetten, ze kunnen t alleen niet omdat ze nu wel netjes dr huur betaald.
pi_28307174
nou, onze ruil is uiteindelijk wel doorgegaan toen. Maar ik heb een paar keer op het punt gestaan om zelf de boel af te blazen. Een en al ellende was het met dat mens. Maar zelf wilde ze maar al te graag ruilen, iets te graag misschien wel. Hier (in haar oude huis) had ze al een en al problemen met de gemeente, de buurtbewoners en de woningbouw dus die waren maar wat blij om haar te zien vertrekken en de woningbouw deed er alles aan om die ruil erdoor te krijgen. Maar het was een verschrikkelijk mens. Elke dag aan het bellen met instanties om alles er zo snel mogelijk doorheen te krijgen, en dan ons ook weer direct bellen (en wij hadden helemaal niet zo'n haast) e gebruik van je maken..verschrikkelijk. Zo wilde ze dat wij haar verhuiswagen regelden etc. (niet gedaan natuurlijk). Ook moest bij ons alles leeg zijn, er lag ook helemaal niks meer, alles was schoon. En bij haar stond dus de hele zolder en het schuurtje nog vol. Is ze nooit komen ophalen ook. Heb er nog over gedacht het voor haar deur te dumpen maar het grof vuil is het maar op komen halen. Nou ja, alles moest op haar manier en zo snel mogelijk. En dan ga je je ergeren aan dat mens en uiteindelijk zijn alle kleine dingen te veel...en als je dan nog na zo'n ruil van haar af bent, nee, ze bleef bellen! Of we even bij haar lampen konden komen ophangen (ja daaaag!), of we nog extra tegels hadden voor in de tuin (ja, ga die zelf even kopen!) en daarna of ze dan wat tegels uit 'onze' tuin mocht komen halen . We zijn nu een jaar verder en gelukkig begint het nu wat stiller te worden. Waarschijnlijk omdat we nooit meer terugbellen. Dus ik denk dat we gewoon een verkeerde getroffen hebben om mee te ruilen, de volgende keer gaan we daar dus echt beter op letten

Als ze jullie nu weer belt, wat ga je dan doen? De woningbouwvereniging wil haar niet meer dus de ruil gaat toch gewoon niet door dan?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:20:01 #157
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28308829
hoe krijg je iemand in zijn botte kop gestampt dat als je 300 gram gehakt rolt je geen half pakje boter moet gebruiken
pi_28309655
Jemig Martineke je zou bijna vrijwillig haar huis gaan verbouwen!!
Wat een gezeik weer.
Ik duim voor jullie dat jullie snel iets vinden naar jullie zin en dat het allemaal een stuk makkelijker gaat
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:19:38 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28312165
Zow, ik ga weer ff de (snikhete) zolder op.. Opruimen.
Swets heeft van de schotten onder het schuine dak nu deurtjes gemaakt en kan dus nu overal goed bij.
Meteen een hoop weggooien en aan de rommelmarkt doneren.

Pfffff.. wat een klus, die zolder. (daarna moet ie nog helemaal gewit worden en laminaat erin.
En mocht de ivf lukken, dan moeten de pjoeters naar boven en dan moeten we dit kamertje tot kinderkamer verbouwen... *zucht*
Waarom wilde ik ook alweer een tweede?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:41:40 #160
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28315022
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef E.T. het volgende:

Waarom wilde ik ook alweer een tweede?
Omdat het zo leuk is
  Jubileum moderator dinsdag 28 juni 2005 @ 21:11:38 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28316187
Lief al jullie meelevende reacties op het nieuws van Sammie en van mijn vader.
Sammie was inderdaad die kat met het schildklierprobleem Lady, en ook inderdaad had hij een gescheurd middenrif. Ik had eigenlijk vandaag een afspraak voor hem staan, voor een foto en evt. mogelijke behandeling maar dat is dus niet meer nodig.

Iris mist hem verschrikkelijk, we hebben het hele huis wel 5 keer gehad op zoek naar Sammie. Ze kan maar niet geloven dat ie er niet meer is, heel erg zielig om te zien.
Het is ook stil in huis, ook al hebben we er nog 2, sammie vroeg toch veel aandacht de laatste weken en je mist hem.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 juni 2005 @ 21:16:41 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28316357
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef Neva het volgende:
hoe krijg je iemand in zijn botte kop gestampt dat als je 300 gram gehakt rolt je geen half pakje boter moet gebruiken
Gehakt op sap?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:50:35 #163
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28320079
Sterkte met het verlies van jullie kat Lois

* daniman is blij, en als je wilt weten waarom moet je maar even in het ooms en tantes topic kijken
patat ftw :)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:56:54 #164
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28320337
Oh men er stond een deurwaarder voor m'n deur maar niet voor mij maar voor m'n ex met wie ik hier overigens nooit gewoond heb. Maar goed. Problemen kwamen uit de tijd dat ik wel met hem woonde blablabla. Ondanks dat er niks mis kon zijn met mij schoot m'n hart echt meteen achter in m'n keel, brrrrrrrrrrrrrrr. Maar na een kopje koffie en uitleg waren ze het helemaal met mee eens

Martineke wat ontzettend vervelend zeg!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:59:16 #165
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28320417
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Oh men er stond een deurwaarder voor m'n deur maar niet voor mij maar voor m'n ex met wie ik hier overigens nooit gewoond heb. Maar goed. Problemen kwamen uit de tijd dat ik wel met hem woonde blablabla. Ondanks dat er niks mis kon zijn met mij schoot m'n hart echt meteen achter in m'n keel, brrrrrrrrrrrrrrr. Maar na een kopje koffie en uitleg waren ze het helemaal met mee eens

pff is idd schrikken heb dat ook eens gehad had me huisgenoot 9 maandne geen huur betaald
Ik helemaal over de zeik spullen als de sodemieter weg gehaald, met meneer afspraak kunnen maken dat ik paar dagen de tijd had om voor mijn spullen en mij een onderkomen te zoeken. zo een deurwaarder weet echt wel of iemand ergens mee van doen heb of niet
pi_28320463
O lekker irri luchtbel dat ze jou daar mee komen lastig vallen.
Martinke balen!!!!!

Getver ik heb weer pijn in me duim/pols. Met beide zwangerschappen ahd ik t carpaal tunnel syndroom (en NEE ik ben niet zwanger zoals mijn schoonmoeder al angstvallig vroeg ) En nu dus weer datzelfde soort gevoel denk ik. Dit keer straalt het niet uit naar mijn elleboog of bovenarm, maar is de pijn veel plaatselijker en erger. Volgens mij moet een muishand ook zo voelen als ik er over lees. Kleine bewegingen zijn echt super pijnlijk. Dus dat word weer zo'n skatepolsbeschermer kopen en minder achter de pc. Dus als jullie me wat minder zien. Mijn handje heeft rust nodig
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28320530
Zo, LB, is dat ff schrikken!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_28320541
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:

Dat is zeker schrikken.
Ik ken helaas het gevoel, alleen ben ik wel de l*l omdat we getrouwd zijn geweest.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 juni 2005 @ 23:03:25 #169
13151 crew  Rewimo
pi_28320568
Balen Jessie. Rust is het enige wat helpt inderdaad (heb chronische peesschedeontsteking op dezelfde plek). Beterschap!

Luchtbel, gelukkig dat je hem alles uit kon leggen. Je schrikt je toch lam zeg!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:03:48 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28320581
Met je andere hand muizen Jessie!

Oh en Neva, het is inderdaad slecht voor je hart.
pi_28320587
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:00 schreef jessie het volgende:
O lekker irri luchtbel dat ze jou daar mee komen lastig vallen.
Martinke balen!!!!!

Getver ik heb weer pijn in me duim/pols. Met beide zwangerschappen ahd ik t carpaal tunnel syndroom (en NEE ik ben niet zwanger zoals mijn schoonmoeder al angstvallig vroeg ) En nu dus weer datzelfde soort gevoel denk ik. Dit keer straalt het niet uit naar mijn elleboog of bovenarm, maar is de pijn veel plaatselijker en erger. Volgens mij moet een muishand ook zo voelen als ik er over lees. Kleine bewegingen zijn echt super pijnlijk. Dus dat word weer zo'n skatepolsbeschermer kopen en minder achter de pc. Dus als jullie me wat minder zien. Mijn handje heeft rust nodig
Vervelend Jessie. Hopenlijk trekt het snel weg.
pi_28320594
Jessie, ik heb op het moment ook veel last en weer een ontsteking in de pols, heb ook het idee dat het weer een rol speelt op de een of andere manier. Heb ook veel last van pijn in mijn benen namelijk.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:05:00 #173
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28320620
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:02 schreef Anitra het volgende:

[..]

Dat is zeker schrikken.
Ik ken helaas het gevoel, alleen ben ik wel de l*l omdat we getrouwd zijn geweest.
Ja maar ja. Je weet hoeveel ik heb afbetaald voor hem. Nou ja niet hoeveel maar je weet wel.
Ik voelde me echt ff bijna een beetje misselijk worden
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:17:56 #174
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_28321099
Huuuuh wat een schrik Luchtbel!

Jessie, kun je niet meer met toetsencombinaties werken? Dan hoef je niet zoveel meer te muizen. Heel erg vervelend voor je zeg, dat je zo'n pijn hebt! Dikke kus erop
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 juni 2005 @ 09:55:26 #175
13151 crew  Rewimo
pi_28328960
Mijn vader is vanmorgen aan zijn andere oog geopereerd (staar) en de operatie is helemaal geslaagd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')