Ha, zo eet ik ze ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Iets met de inhoud eruit halen enzois al lang geleden voordat ze gingen trouwen.
Want? Laurentien wordt toch gewoon Laurentien genoemd en niet Petra? Je kan toch vernoemen naar iemands tweede naam? Ik zie het probleem niet met Laurentien, ik vind Alexia een stuk minder verstandig...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Waarom nou Laurentien? Dan hadden ze haar gewoon Alexia Juliana Marcella Petra moeten noemen.
Omdat Laurentien eigenlijk Petra heet maar dat vond ze niet chique genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Want? Laurentien wordt toch gewoon Laurentien genoemd en niet Petra? Je kan toch vernoemen naar iemands tweede naam? Ik zie het probleem niet met Laurentien, ik vind Alexia een stuk minder verstandig...
Ik vind het gebaar wél heel mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
de rest van de namen vind ik maarsorry hoor !
Ja, dus? Er is toch geen plicht om naar iemands eerste naam te vernoemen, tochquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat Laurentien eigenlijk Petra heet maar dat vond ze niet chique genoeg.
Überhaupt naar dat mens vernoemen is al hartstikke foutquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dus? Er is toch geen plicht om naar iemands eerste naam te vernoemen, toch
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind Marcella Marcela anders wel een naam om met een dikke gouden ketting om je nek te hangen hoor
Ik ken d'r niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik mag d'r niet
Ik ga ervoor zorgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
misschien is het best een heel leuk mens, ze heeft alleen dr imago niet mee
zeg rewimeau, ben je ergens te bereiken?
superquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef clauwheee het volgende:* clauwheee] kan naar de diplomauitreiking
[/me]
Heb zojuist het bevestigend mailtje gehad
[me=clauwheee heeft geleerd assertief te zijn
Het is niet Marcella maar Marcela, klinkt toch iets netter. bron: www.koninklijkhuis.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:11 schreef clauwheee het volgende:
De tweede dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima heet Alexia Juliana Marcella Laurentien
Ik vind Laurentien ook een mooiere naam dan Petra. Dat ze het niet chique genoeg zou vinden heeft de roddelpers ook alleen maar bedacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat Laurentien eigenlijk Petra heet maar dat vond ze niet chique genoeg.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:27 schreef E.T. het volgende:
oe! taart lust ik altijd wel
En 't voordeel.. van zo'n virtuele taart hoef ik niet om m'n lijn te denken ook
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind Marcella anders wel een naam om met een dikke gouden ketting om je nek te hangen hoor
Nou, vorige week had ik al wat geshopt maar nu nog niet. Je brengt me op een idee!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:44 schreef moussy het volgende:
Clauwheee heb je wel al ff geshopt om je overwinning te vieren?
Zo te lezen is dat een juiste beslissing van haar geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef Martineke het volgende:
achterlijk wijf stoephoer is dat toch
wij hebben er in elk geval wel voor gezorgd dat ze bij onze woningbouw niet meer word geaccepteerddie zijn er ook helemaal klaar mee.
Gehakt op sap?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef Neva het volgende:
hoe krijg je iemand in zijn botte kop gestampt dat als je 300 gram gehakt rolt je geen half pakje boter moet gebruiken![]()
pff is idd schrikken heb dat ook eens gehad had me huisgenoot 9 maandne geen huur betaaldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Oh mener stond een deurwaarder voor m'n deur
maar niet voor mij maar voor m'n ex met wie ik hier overigens nooit gewoond heb. Maar goed. Problemen kwamen uit de tijd dat ik wel met hem woonde blablabla. Ondanks dat er niks mis kon zijn met mij schoot m'n hart echt meteen achter in m'n keel, brrrrrrrrrrrrrrr. Maar na een kopje koffie en uitleg waren ze het helemaal met mee eens
![]()
Martineke wat ontzettend vervelend zeg!
Dat is zeker schrikken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Oh mener stond een deurwaarder voor m'n deur
maar niet voor mij maar voor m'n ex met wie ik hier overigens nooit gewoond heb. Maar goed. Problemen kwamen uit de tijd dat ik wel met hem woonde blablabla. Ondanks dat er niks mis kon zijn met mij schoot m'n hart echt meteen achter in m'n keel, brrrrrrrrrrrrrrr. Maar na een kopje koffie en uitleg waren ze het helemaal met mee eens
![]()
Martineke wat ontzettend vervelend zeg!
Vervelend Jessie. Hopenlijk trekt het snel weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:00 schreef jessie het volgende:
O lekker irri luchtbel dat ze jou daar mee komen lastig vallen.
Martinke balen!!!!!
Getver ik heb weer pijn in me duim/pols. Met beide zwangerschappen ahd ik t carpaal tunnel syndroom (en NEE ik ben niet zwanger zoals mijn schoonmoeder al angstvallig vroeg) En nu dus weer datzelfde soort gevoel denk ik. Dit keer straalt het niet uit naar mijn elleboog of bovenarm, maar is de pijn veel plaatselijker en erger. Volgens mij moet een muishand ook zo voelen als ik er over lees. Kleine bewegingen zijn echt super pijnlijk. Dus dat word weer zo'n skatepolsbeschermer kopen en minder achter de pc. Dus als jullie me wat minder zien. Mijn handje heeft rust nodig
Ja maar ja. Je weet hoeveel ik heb afbetaald voor hem. Nou ja niet hoeveelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is zeker schrikken.
Ik ken helaas het gevoel, alleen ben ik wel de l*l omdat we getrouwd zijn geweest.
Die 30 graden was geen probleem eigenlijk. De warmte is daar anders. Gelukkig ben ik ook niet erg verbrand in tegenstelling tot anderen, ik had alleen een klein stukje naast de nekboord van mijn t-shirt dat wat rood was. Wat een 'kreeften' liepen er rond, soms had ik gewoon echt medelijden, zeker met de kinders. Wij hebben trouwens elke ochtend voor we op pad gingen gesmeerd met factor 15.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Mariposa, welkom terugKlinkt leuk allemaal, op die 30 graden na dan
Spannend voor Noca dus. Bij ons hadden ze 45 minuten ingepland per student. De laatste 5 minuten was er overleg voor het cijfer en hoorde je het meteen. De verdediging duurde dus ongeveer 40 minuten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:21 schreef clauwheee het volgende:
mariposa dankjewel! Noca heeft zijn gesprek straks, om 12.00 uur. De gesprekken van de verschillende studenten worden steeds aansluitend gepland. De examinatoren hebben tussendoor dus geen ruimte voor overleg en cijferbepaling. Noca zit op een kleinere opleiding en die hoort het als het goed is vanmiddag om 15.15 uur.
De verdediging duurt hier 30 minuten en dan gaan ze gelijk door met de volgende. Inderdaad geen ideale opzet als je het mij vraagt! Ik ben nu druk aan het duimen draaienquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Spannend voor Noca dus. Bij ons hadden ze 45 minuten ingepland per student. De laatste 5 minuten was er overleg voor het cijfer en hoorde je het meteen. De verdediging duurde dus ongeveer 40 minuten.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:27 schreef Luchtbel het volgende:
Is er iemand wel eens bij de Legowinkel in Alkmaar geweest?
ja wij zijn toen daar geweest voor paradiso paar jaar terug .. mijn buurmeisje was er helemaal weg van en daar scheelde het enorm in prijs ook hebben ze er vaak 2e hands spul in zeer goede staatquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:30 schreef Luchtbel het volgende:
Hebben ze echt bijzondere dingen? En hoe zit het met de koopjes? Ze beweren 20-25% goedkoper te zijn dan in de winkel met nieuwe dozen. Is dat zo?
de winkel in alkmaar vond ik de moeite waard en als je toch in de buurt bentquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef Luchtbel het volgende:
Had ik al gedaan.
Online is het nergens voor een redelijke prijs te koop. Anders maar pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |