klopt ja... Ik heb keesje nog op cd staanquote:Op maandag 27 juni 2005 20:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
die was gisteren op televisie.
ik denk dat het gisteren was iig, ging over Paul de Leeuw door de jaren heen, en hoe hij nooit echt zijn excuses aan heeft aangeboden.
Toen dit werd uitgezonden brak er een behoorlijke rel uit, mensen spraken er schande van, maar uiteindelijk was het van begin tot eind ingestudeerd. No Keesjes were emotionally harmed during the making of that fragment.
Nee hoor, tis gewoon een echte lelijke jongenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Waxxer het volgende:
Hee is deze echt, of is 't een Real Doll?
http://www.gay.nl/Sodapop
Ik mot geen Brabanders.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
en voor JP:
http://www.gay.nl/Maxxxxxx16
Blue Lagoon - Break My Stride?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
Blue Lagoon met dat ene nummer is toch al gebombardeerd tot DE Zomerhit van 2005
Hmm, ik ga eens zoeken in de "winkel"quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef Cybart het volgende:
2raumwohnung - Wir Sind Die Anderen is een echte must have deze zomer
evenals DJ's @ Work - Your Love
ook krijg ik zomergevoelens bij Poker Pets Ft Nate James - Lovin' You maar die is al wat bekender
Je Roemeense vriendjes, ik vrees het niet, het is net als Frans, eens in de twee jaar breekt er misschien eentje door.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
Blue Lagoon - Break My Stride?
mwah... de eerste keer dat die plaat in NL in een hitlijst stond was week 47 van vorig jaar
nu is ie dus in de re-release...
ik verwacht nog steeds dat mijn Roemeense vriendjes het gaan worden
Zeg, het wordt binnenkort druk in Amersfoort. Vanaf volgende week woont QyRoZ er ook. Zullen we een Amersfoort-topic starten?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Voor muziek gebruik ik WinMX en voor de rest gebruik ik Emule of Bittorrent. En ik heb ook DC++ ontdekt, maar das alleen maar omdat ik op een surfnet hub mag met mijn verbinding, want verder snap ik eigenlijk weinig van het programma.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:30 schreef Prego het volgende:
met welk programmatje 'winkelen' jullie nog
imesh, kazaa, limewire zijn alle 3 kut op mijn pc..
Goed plan. Hoewel ik naar Utrecht wil.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Twoflower het volgende:
Zeg, het wordt binnenkort druk in Amersfoort. Vanaf volgende week woont QyRoZ er ook. Zullen we een Amersfoort-topic starten?
Da's naarquote:Op maandag 27 juni 2005 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm mijn lens in ergens in mn ooghoek geschoten en kan em niet meer vindenzit er nu al 2 uur ergens verstopt.. voel em wel maar kan em niet vinden
Veel vloeistof in je oog gooien, of heel lang je oog openhouden zodat ie gaat tranen (maar veel vloeistof is comfortabeler). Dan drijft ie vanzelf naar beneden.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm mijn lens is ergens in mn ooghoek geschoten en kan em niet meer vindenzit er nu al 2 uur ergens verstopt.. voel em wel maar kan em niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |