quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij moest aan je waanzinnig strakke peter andre body denken!
nee op VPRO was toch wat anders... toen was ik een jaar of 10 of 11 dus dat is alquote:Op maandag 27 juni 2005 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was van de Avro, met Gemma Glitter (of zoiets) in dat rose autootje met dat hondje enzeen paar jaar geleden
je wilde dus wel hequote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ik ben er geweest, maar geen beschuit gezien![]()
ik begin anders wel arm-spieren te krijgen, en die komen niet van het rukkenquote:
daar huur je tegenwoordig mensen voor in?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik begin anders wel arm-spieren te krijgen, en die komen niet van het rukken![]()
en heb je kunnen uitkiezen uit al die duizenden artikelen????quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik moest gewoon boodschappen doen hoor
Nou, ik moet je vertellen, het viel niet mee. Maar na veel wikken en wegen heb ik toch een keuze kunnen maken uit de ruime collectiequote:Op maandag 27 juni 2005 19:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en heb je kunnen uitkiezen uit al die duizenden artikelen????
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, ik moet je vertellen, het viel niet mee. Maar na veel wikken en wegen heb ik toch een keuze kunnen maken uit de ruime collectie![]()
Nee tegenwoordig doe ik zelf het vuile werk.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar huur je tegenwoordig mensen voor in?
je hebt je personal trainer ontslagen?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig doe ik zelf het vuile werk.
Je had gewoon sjans met die damesquote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
zaterdagavond op mn werk... ook zoiets stoms...
stonden 2 meiden bij me aan de bar...
ik zeg "dames...."
zegt de ene "euhm, we kijken nog even rond"
"half uurtje later komen ze terug
ik: "hebben jullie een keuze kunnen maken"
zij bestellen...
ik: "moet ik het inpakken"
ze zei ja
heb jij het ook laten inpakken?
daar zitten allemaal van die vrouwtjes opgepropt in hun hokjes, tientallen op rij...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je had gewoon sjans met die dames![]()
Ik moest het allemaal zelf inpakken, dat is in Amerika wel anders, maar goed, ik heb weer een voorraad
Tssssquote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt je personal trainer ontslagen?
je brengt voortaan je lichaam zelf in conditie?
je dacht toch zeker niet dat ik het over het andere had??
ik wist niet dat je daar ook een profiel had?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/boksbal.
Ze moeten dat blauwe gebeuren er maar snel weer afslopen.
yeah.... 33 cent in da house!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssss
*rolt mouwen op*
if it's a-whuppin' you're a-wantin'
Yo shorty, it's ya birthdayquote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssss
*rolt mouwen op*
if it's a-whuppin' you're a-wantin'
die was gisteren op televisie.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef Cybart het volgende:
It's just so fucking funny: Paul De Leeuw Op Zn Best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |