Vond je?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En het is ook nogal wat dat ie daar wegduwt![]()
Do'h. Toen zat ik in de brugklas of zo onderhand.quote:
ik vond het ook bestwel wat...quote:
Herstel, Mevrouw ten Brugge Kate!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel,
Mevrouw ten Kate en Theo en Thea waren mijn favoriet
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel,
ik heb de film op m'n harde schijf staan... nog steeds...quote:Op maandag 27 juni 2005 18:36 schreef creno het volgende:
over wegduwen gesproken... is er iemand al wel eens naar puppetry of the penis geweest
Dat was van de Avro, met Gemma Glitter (of zoiets) in dat rose autootje met dat hondje enzquote:Op maandag 27 juni 2005 18:38 schreef creno het volgende:
op de vpro was ooit ook zo'n liefdesdokter
die gaf als tip om te leren tongzoenen dat je een zachtgekookt ei moest uitlikken, wat hadden wij een lol met pasen !
enge kopquote:
Vermegen ja. Die 2.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Idd, ik mocht naar heel veel dingen kijken wat anderen niet mochten zien, dat heb je in een klein dorpDus ik kende het woord kut al heel vroeg en je had ook dat programma Verona ofzo, mocht ik ook zien
was met Harrie dinges en die andere, weet de namen ff niet meer, je kent ze wel, van Die Twee Nieuwe Koeien enz, die grijze... nah.... OOOHHH ja, Henk Spaan en Harrie.... Vermegen?
Ik kon daar echt NIET tegen. Ik kan Marjan Luif nu nog niet luchten of zien, alleen maar door die trieste mevrouw Ten Kate. Arjan Ederveen idem dito, en die Maxim Hartman al helemaal.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel,
kon dat dan!?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent vandaag dan ook echt bij de AH gratis beschuit met muisjes gaan eten he?
jij moest aan je waanzinnig strakke peter andre body denken!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kon dat dan!?
Fuck gratis eten, en ik heb het aan me voorbij laten gaan!
ik ben er geweest, maar geen beschuit gezienquote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent vandaag dan ook echt bij de AH gratis beschuit met muisjes gaan eten he?
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij moest aan je waanzinnig strakke peter andre body denken!
nee op VPRO was toch wat anders... toen was ik een jaar of 10 of 11 dus dat is alquote:Op maandag 27 juni 2005 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was van de Avro, met Gemma Glitter (of zoiets) in dat rose autootje met dat hondje enzeen paar jaar geleden
je wilde dus wel hequote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ik ben er geweest, maar geen beschuit gezien![]()
ik begin anders wel arm-spieren te krijgen, en die komen niet van het rukkenquote:
daar huur je tegenwoordig mensen voor in?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik begin anders wel arm-spieren te krijgen, en die komen niet van het rukken![]()
en heb je kunnen uitkiezen uit al die duizenden artikelen????quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik moest gewoon boodschappen doen hoor
Nou, ik moet je vertellen, het viel niet mee. Maar na veel wikken en wegen heb ik toch een keuze kunnen maken uit de ruime collectiequote:Op maandag 27 juni 2005 19:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en heb je kunnen uitkiezen uit al die duizenden artikelen????
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, ik moet je vertellen, het viel niet mee. Maar na veel wikken en wegen heb ik toch een keuze kunnen maken uit de ruime collectie![]()
Nee tegenwoordig doe ik zelf het vuile werk.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar huur je tegenwoordig mensen voor in?
je hebt je personal trainer ontslagen?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig doe ik zelf het vuile werk.
Je had gewoon sjans met die damesquote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
zaterdagavond op mn werk... ook zoiets stoms...
stonden 2 meiden bij me aan de bar...
ik zeg "dames...."
zegt de ene "euhm, we kijken nog even rond"
"half uurtje later komen ze terug
ik: "hebben jullie een keuze kunnen maken"
zij bestellen...
ik: "moet ik het inpakken"
ze zei ja
heb jij het ook laten inpakken?
daar zitten allemaal van die vrouwtjes opgepropt in hun hokjes, tientallen op rij...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je had gewoon sjans met die dames![]()
Ik moest het allemaal zelf inpakken, dat is in Amerika wel anders, maar goed, ik heb weer een voorraad
Tssssquote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt je personal trainer ontslagen?
je brengt voortaan je lichaam zelf in conditie?
je dacht toch zeker niet dat ik het over het andere had??
ik wist niet dat je daar ook een profiel had?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/boksbal.
Ze moeten dat blauwe gebeuren er maar snel weer afslopen.
yeah.... 33 cent in da house!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssss
*rolt mouwen op*
if it's a-whuppin' you're a-wantin'
Yo shorty, it's ya birthdayquote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssss
*rolt mouwen op*
if it's a-whuppin' you're a-wantin'
die was gisteren op televisie.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef Cybart het volgende:
It's just so fucking funny: Paul De Leeuw Op Zn Best
klopt ja... Ik heb keesje nog op cd staanquote:Op maandag 27 juni 2005 20:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
die was gisteren op televisie.
ik denk dat het gisteren was iig, ging over Paul de Leeuw door de jaren heen, en hoe hij nooit echt zijn excuses aan heeft aangeboden.
Toen dit werd uitgezonden brak er een behoorlijke rel uit, mensen spraken er schande van, maar uiteindelijk was het van begin tot eind ingestudeerd. No Keesjes were emotionally harmed during the making of that fragment.
Nee hoor, tis gewoon een echte lelijke jongenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Waxxer het volgende:
Hee is deze echt, of is 't een Real Doll?
http://www.gay.nl/Sodapop
Ik mot geen Brabanders.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
en voor JP:
http://www.gay.nl/Maxxxxxx16
Blue Lagoon - Break My Stride?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
Blue Lagoon met dat ene nummer is toch al gebombardeerd tot DE Zomerhit van 2005
Hmm, ik ga eens zoeken in de "winkel"quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef Cybart het volgende:
2raumwohnung - Wir Sind Die Anderen is een echte must have deze zomer
evenals DJ's @ Work - Your Love
ook krijg ik zomergevoelens bij Poker Pets Ft Nate James - Lovin' You maar die is al wat bekender
Je Roemeense vriendjes, ik vrees het niet, het is net als Frans, eens in de twee jaar breekt er misschien eentje door.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
Blue Lagoon - Break My Stride?
mwah... de eerste keer dat die plaat in NL in een hitlijst stond was week 47 van vorig jaar
nu is ie dus in de re-release...
ik verwacht nog steeds dat mijn Roemeense vriendjes het gaan worden
Zeg, het wordt binnenkort druk in Amersfoort. Vanaf volgende week woont QyRoZ er ook. Zullen we een Amersfoort-topic starten?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Voor muziek gebruik ik WinMX en voor de rest gebruik ik Emule of Bittorrent. En ik heb ook DC++ ontdekt, maar das alleen maar omdat ik op een surfnet hub mag met mijn verbinding, want verder snap ik eigenlijk weinig van het programma.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:30 schreef Prego het volgende:
met welk programmatje 'winkelen' jullie nog
imesh, kazaa, limewire zijn alle 3 kut op mijn pc..
Goed plan. Hoewel ik naar Utrecht wil.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Twoflower het volgende:
Zeg, het wordt binnenkort druk in Amersfoort. Vanaf volgende week woont QyRoZ er ook. Zullen we een Amersfoort-topic starten?
Da's naarquote:Op maandag 27 juni 2005 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm mijn lens in ergens in mn ooghoek geschoten en kan em niet meer vindenzit er nu al 2 uur ergens verstopt.. voel em wel maar kan em niet vinden
Veel vloeistof in je oog gooien, of heel lang je oog openhouden zodat ie gaat tranen (maar veel vloeistof is comfortabeler). Dan drijft ie vanzelf naar beneden.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm mijn lens is ergens in mn ooghoek geschoten en kan em niet meer vindenzit er nu al 2 uur ergens verstopt.. voel em wel maar kan em niet vinden
Wattus?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Beeldige ketting... is dat Otazu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |