ik wil toch effe een wijziging aanbrengen indien het nog magquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:23 schreef AirRaid het volgende:
1: armstrong
2: vinokourov
3: basso
4: rasmussen
5: mancebo
Ben het helemaal met je eens!quote:Op zondag 17 juli 2005 11:36 schreef Wombcat het volgende:
Van mij mag het, maar aangezien de eerste post over de etappe van vandaag nu wel verschenen is, is het wat mij betreft nu wel gesloten (maar ik organiseer dit niet, dus kan het verder ook niet bepalen).
Overigens even herpost, want ik had eerst Sastre nog, maar die er al snel maar weer uitgemikt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:24 schreef Wombcat het volgende:
1. Zubeldia
2. Armstrong
3. Basso
4. Ullrich
5. Landis
Lange ontsnapping van de spanjaarden morgen.
Edit: toch Sastre er maar uitgemikt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:26 schreef NRH het volgende:
1. Boogerd
2. Merkx
3. Armstrong
4. Basso
5. Rasmussen
Nederlands-Belgische ontsnapping!!!
Rubbereend heeft hem wel ingevuld volgens mijquote:Op zondag 17 juli 2005 19:58 schreef NRH het volgende:
Helaas zijn deze ronde enkele vaste deelnemers vergeten een prono in te vullen.
Gorgg, rubbereend, Achterhoekers_eerst en ok Ereinon hebben niets van zich laten horen.
Inderdaad, ik heb er overheen gelezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
1. Sastre
2. Armstrong
3. Basso
4. Ullrich
5. Mancebo
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:07 schreef NRH het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb er overheen gelezen.
Sorry rubbereend!
Ik zal hem in de stand opnemen.
Hij heeft dus 3 punten gescoord.
Stik, had Basso en Ullrich beter andersom kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:10 schreef Arcee het volgende:
Eindklassement Tour:
1. Armstrong
2. Ullrich
3. Basso
4. Vinokourov
5. Botero
Denk het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stik, had Basso en Ullrich beter andersom kunnen hebben.
Hopen dat Rasmussen toch nog tweede wordt en Basso dan derde, maar dat zal wel niet.
Ullrich op 3, dat moet nog wel kunnen, met een beetje mazzel, wel langs Rasmussen, maar niet langs Basso.quote:1. Armstrong
2. Vinokourov
3. Ullrich
4. Basso
5. Mayo
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:30 schreef rubbereend het volgende:
Eindklassement
1. Armstrong
2. Basso
3. Vinokourov
4. Ullrich
5. Mancebo
Eerste Etappe
1. McEwen
2. Boonen
3. Hushovd
4. O'Grady
5. Cooke
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hopen dat Rasmussen toch nog tweede wordt en Basso dan derde, maar dat zal wel niet.
Had je mijn prono maar niet over moeten nemen.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:40 schreef komrad het volgende:
ik ga gokken:
Ik vind het wel meevallen met dat gokken, maar goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:49 schreef Wombcat het volgende:
Ik ga heftig gokken (sta toch kansloos in het midden, dus je moet wat):
Ok, niet heel heftig, maar wel Basso voor Armstrong (dat zullen er niet veel zeggen)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:20 schreef NRH het volgende:
Ik vind het wel meevallen met dat gokken, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |