quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:18 schreef NRH het volgende:De volgende ronde voor de Prono is de etappe van zondag (15). Daarna volgt de afsluitende tijdrit (20).
Na de Tour gaan we verder met de HEW Cyclassics (31/7), de BeNeLux-Tour (3-10/8) en de Classica San Sebastian (13/8). Ik weet niet of ook de Ronde van Duitsland wordt gedaan, maar dat is nog heel ver weg (15-23/8). Daarna is het in ieder geval al weer tijd voor de volgende grote ronde. Als je voor lange tijd op vakantie gaat, is het dus misschien handig om voor deze koersen tijdig een voorspelling in te leveren! (Ik zelf ben bijvoorbeeld weg tijdens Cyclassics, Benelux en San-Sebastian en kom terug tijdens Duitsland, maar wil hier nog wel een paar puntjes op scoren.
Ja, maar het is natuurlijk wel een beetje onze ronde he!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Alleen de eindstand lijkt me we hebben bijvoorbeeld bij de ronde van Zwitserland en de dauphine ook alleen de eindstand voorspeld.
daaromquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk wel een beetje onze ronde he!
En het zal ook niet makkelijk te voorspellen zijn, dat is wel leuk.
Da's dus precies waarom ik er nog maar mee wacht tot morgenavond.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:46 schreef rubbereend het volgende:
en nu mag iedereen met Valverde z'n prono weer aanpassen
Aangepast.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:37 schreef NRH het volgende:
O ja: ik kijk de voorspellingen na in word. Dus als je wat aanpast, geef het dan duidelijk aan, zodat ik het ook in word kan aanpassen!
Je gaat niet om mij inlopen.quote:
Dat zie ik niet meer gebeuren.quote:
ik hoop het maar ik denk dat boogie merkx finaal uit het wiel rijdtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:26 schreef NRH het volgende:
1. Boogerd
2. Merkx
3. Armstrong
4. Basso
5. Rasmussen
Nederlands-Belgische ontsnapping!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |